honda?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:15 schreef raulbouli het volgende:
[..]
geheheh geen wonder dat ik laatst won met sprintje
met maar 160pk in een 1.6
Dat had ik voor m'n rekening genomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef TheFrankey het volgende:
waarom shop je kenteken af? Ik heb dat nog nooit begrepen
Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda?ga maar es op snelweg planken met een VR6..
![]()
Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens![]()
![]()
Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen..![]()
![]()
Voor mij gelden alleen sprintjes, harder als 120KM/H rij ik nauwelijks...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda?ga maar es op snelweg planken met een VR6..
![]()
Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens![]()
![]()
Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef tevebe het volgende:
[..]
Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd..
Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
+ begrenzer van 250 dr af en hij tikde 280 aan.. harder is ie nooit gegaan zei ie
![]()
VR6 is meer om lekker mee te cruisen en power gebruiken waneer je het nodig hebt, niet om steeds mee te planken
het is de ex auto van mn buurmanquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meer
Buurmannen kunnen ook opscheppenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is de ex auto van mn buurman![]()
En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon en zeker weten opgekieteld.. maar dat was vroeger, 2 jaar terug
hmm ja, dat kan ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
Buurmannen kunnen ook opscheppen
ja dat laatste is wel het ultieme bewijs van de power.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon
Ik moet toegeven, je achterkant gaat wel.. maar tja, ik had je in het begin ook gezegt.. vind het niet echt een mooie voorbumpert...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |