honda?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:15 schreef raulbouli het volgende:
[..]
geheheh geen wonder dat ik laatst won met sprintje
met maar 160pk in een 1.6
Dat had ik voor m'n rekening genomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef TheFrankey het volgende:
waarom shop je kenteken af? Ik heb dat nog nooit begrepen
Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda?ga maar es op snelweg planken met een VR6..
![]()
Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens![]()
![]()
Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen..![]()
![]()
Voor mij gelden alleen sprintjes, harder als 120KM/H rij ik nauwelijks...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda?ga maar es op snelweg planken met een VR6..
![]()
Onze buren hadden een BMW M5 (uit92) 450PK, tot de 100 kon ik in de CRX VTEC van een maat van me de BMW bijhouden met een auto lengte tussenin, maar pff.. eens op de 100 was hij daar achter ergens![]()
![]()
Zelfde geldt voor de VR6, als ze op hun eigen snelheid zijn, en de pedaal intrappen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef tevebe het volgende:
[..]
Knap. Dat is maar 100+pk meer dan standaard. Zal wel weer door jou 'getuned' zijn. VR6jes zijn overgewaardeerd..
Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
+ begrenzer van 250 dr af en hij tikde 280 aan.. harder is ie nooit gegaan zei ie
![]()
VR6 is meer om lekker mee te cruisen en power gebruiken waneer je het nodig hebt, niet om steeds mee te planken
het is de ex auto van mn buurmanquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah het van horen zeggen dus. Zo ken ik er wel meer
Buurmannen kunnen ook opscheppenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is de ex auto van mn buurman![]()
En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon en zeker weten opgekieteld.. maar dat was vroeger, 2 jaar terug
hmm ja, dat kan ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 03:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
Buurmannen kunnen ook opscheppen
ja dat laatste is wel het ultieme bewijs van de power.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja, ik geloofde het zeker, dat hij 450PK had.. onder de kap bij hem was het brandschoon
Ik moet toegeven, je achterkant gaat wel.. maar tja, ik had je in het begin ook gezegt.. vind het niet echt een mooie voorbumpert...quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp
Ik ben wel benieuwd naar de regelgeving voor het overzetten van een motor.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je achterkant gaat wel.. maar tja, ik had je in het begin ook gezegt.. vind het niet echt een mooie voorbumpert...
En waneer komt die G60 dr nou een keer in![]()
Dan kan je die gat in j ebumpert vullen met een mooie IC![]()
So?? hij heeft geld zat voor velgjes, en bumpertrs en 2x te spuiten in korte tijd, dus wrm geen keuring?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef Pascal86 het volgende:
nee, maar als het vermogen met 40%(?) toeneemt moet hij gekeurd worden dacht ik.
Lees mijn post en de gene op wie ik reageer nog even een keertje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
So?? hij heeft geld zat voor velgjes, en bumpertrs en 2x te spuiten in korte tijd, dus wrm geen keuring?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:26 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lees mijn post en de gene op wie ik reageer nog even een keertje.
Jouw post slaat namelijk nergens op!
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Als je het niet erg vind, post ik die foto's in het stratenmakers Ferrari topic
@ TS: Dik project! Ben ben benieuwd wat je er nog verder mee gaat doen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Word tegenwoordig veel gebruikt in lichte auto's, zoals hier in blerick: 20VT in een Golf1 Cabrio, of in Golf 2'tjes, Polotjes etcc.. etc..![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:55 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
@ TS: Dik project! Ben ben benieuwd wat je er nog verder mee gaat doen!
@ Turquaz: Dude, serieus ik woon niet eens meer in venlo..............![]()
Ohw, ehmm.. Jaa..quote:Op maandag 7 juli 2008 11:47 schreef kevin20vt het volgende:
Toen woonde ik er ook al niet meer hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Postcount aan het opkrikken?quote:
Wass?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |