abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56684090
Die vrouw van Barack Obama is een pittige dame.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:35:45 #152
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56684101
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Niemand eist dat ook. De stelling is dat een onderdaan zich vrij moet kunnen bewegen waar mogelijk (in landen waar jij en ik ons ook vrij kunnen bewegen, dus niet Iran). En het gaat ook om de mentaliteit. De Hollandse knurfterigheid.

Tekenend was het antwoord van Hirsch Ballin na het debat van over haar beveiliging vorig jaar op de vraag: Vindt u het erg dat Hirsi Ali nu geen structurele beveiliging heeft in het buitenland? Na enige tijd nadenken: ‘Wat bedoelt u met erg?’. Daar zakt je broek toch van af.
Maar het is toch de taak van het land waar je je in bevindt om daarvoor te zorgen? En voor landen waar het niet veilig is geeft BuZa een negatief reisadvies af.

Toen Bush hier op bezoek kwam he? Toen betaalde Nederland ook de helft van de beveiliging.

Moet Bush dat dan allemaal zelf gaan regelen? Eigen politieagenten mee, de hele secret service mee, USAF heli's mee.... Dat allemaal?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56684128
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef Klopkoek het volgende:
Maar het is toch de taak van het land waar je je in bevindt om daarvoor te zorgen? En voor landen waar het niet veilig is geeft BuZa een negatief reisadvies af.
Amerika heeft nog geen negatief reisadvies, zeker? . Kan ik ook op de website van de overheid zien wat de status is als ik reis naar Amerika?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:38:07 #154
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56684154
Ze wist van te voren al dat haar beveiliging eindig zou zijn wanneer zij ervoor zou kiezen om zich buiten Nederland te vestigen. Als zij verzuimt alternatieven te zoeken wanneer dat haar gevraagd wordt dan valt dat onder haar eigen verantwoordelijkheid.

Natuurlijk is het 'erg' dat ze beveiliging nodig heeft. Maar het is niet 'erg' dat het in dit geval onder haar eigen verantwoordelijkheid valt.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56684173
De zon hangt als een reusachtige gong aan de hemel en in POL worden discussies gevoerd waarbij sinds lang ontkrachte stellingen opnieuw in worden gebracht. Het is allemaal bekend, dus ik laat jullie ongestoord je gang gaan.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56684181
Ze wist van tevoren, ze had het kunnen weten. Zij zegt van niet.
pi_56684188
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
De zon hangt als een reusachtige gong aan de hemel
Veel te warm, jôh, .
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:41:43 #158
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56684211
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ze wist van tevoren, ze had het kunnen weten. Zij zegt van niet.
De premier, Hirsch Ballin en haar advocaat (!) beweren wat anders.

Eens een leugenaar..

[ Bericht 6% gewijzigd door Gabry op 12-02-2008 14:48:43 ]
pi_56684247
Tsjah. Die achternaam... Het is niet dat ze een andere achternaam heeft opgegeven omdat ze anders niet binnen kon komen, ofzo, toch? Het was wel erg flauw.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:49:06 #160
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56684334
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Amerika heeft nog geen negatief reisadvies, zeker? . Kan ik ook op de website van de overheid zien wat de status is als ik reis naar Amerika?
Amerika heeft geen negatief reisadvies nee. Daar zijn BTW objectieve criteria voor om dat vast te stellen.

En ja, dat kun je allemaal zien. Kijk op de website van BuZa. Sowieso krijg je dat vaak wel te horen wanneer je visa moet gaan regelen.

Vriendelijk van de overheid he?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56684352
O, oké... dus waar staat dat speciaal aan Monidique gegeven reisadvies?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:52:42 #162
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56684398
http://www.minbuza.nl/nl/(...)erenigde-Staten.html

En voor Sudan bijv.:
quote:
Samenvatting
In de meeste delen van Soedan wordt reizen voor niet-essentiële doeleinden ontraden. Wie toch naar Soedan reist, wordt nadrukkelijk aangeraden onderstaand advies in acht te nemen.
http://www.minbuza.nl/nl/(...)isadvies_soedan.html
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56684402
quote:
Dat is een algemeen advies, we hebben het uiteraard over persoonlijke reisadviezen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:53:50 #164
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56684410
Liegen bij een asielaanvraag omwille haar veiligheid is wel behoorlijk in lijn met liegen voor het verkrijgen van beveiligingsmaatregelen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:54:42 #165
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56684420
quote:
Classificatie van de reisadviezen
Om u een idee te geven of er een veiligheidsdreiging bestaat voor het land of het gebied van uw bestemming en zo ja, hoe zwaar het reisadvies is, volgt hieronder een uitleg van de zes niveaus, die door het ministerie van Buitenlandse Zaken worden gehanteerd.

Classificatie
1. Geen reisadvies
De meeste bezoeken kunnen probleemloos worden afgelegd.

2. Waakzaamheid betrachten
Veiligheidsrisico’s zijn weliswaar aanwezig, maar er zijn geen concrete aanwijzingen dat de reiziger hiervan hinder zal ondervinden.

3. Er zijn onveilige gebieden
Indien er bepaalde gebieden in een land als onveilig worden aangemerkt, kan dit tot gevolg hebben dat er voor deze gebieden een zwaarder reisadvies wordt afgegeven dan voor de rest van het land.

4. Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
De reden van dit advies is een verhoogd veiligheidsrisico in een bepaald gebied. Stel uzelf de vraag of een reis naar dit gebied verantwoord en noodzakelijk is.

5. Niet-essentiële reizen worden ontraden
Er geldt een verhoogd veiligheidsrisico voor het hele land. Stel uzelf de vraag of een reis naar dit land verantwoord en noodzakelijk is.

6. Alle reizen worden ontraden
Dit advies wordt gegeven als er sprake is van aanwijsbare veiligheidsrisico’ s in een land, waardoor voor de reiziger een acute levensbedreigende situatie bestaat.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56684426
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:53 schreef Gabry het volgende:
Liegen bij een asielaanvraag omwille haar veiligheid
Heeft ze dat gedaan dan?
quote:
is wel behoorlijk in lijn met liegen voor het verkrijgen van beveiligingsmaatregelen.
Hm... Ja.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:00:49 #167
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56684502
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heeft ze dat gedaan dan?
Ja, ze vreesde dat haar familie haar gegevens zouden achterhalen; ze was uitgehuwlijkt o.i.d.
pi_56684529
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:00 schreef Gabry het volgende:
Ja, ze vreesde dat haar familie haar gegevens zouden achterhalen; ze was uitgehuwlijkt o.i.d.
Dat lijkt mij een typisch geval van een leugen om bestwil.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:03:08 #169
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56684533
quote:
quote:
Samenvatting
Er zijn momenteel geen bijzondere veiligheidsrisico's verbonden aan reizen naar China.
quote:
Samenvatting
Bij reizen in en naar het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië dient u, vanwege een verhoogde terreurdreiging, waakzaamheid te betrachten (zie onder ‘Actualiteiten’).
Duidelijk. In China ben je veiliger dan in het Verenigd Koninkrijk.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:04:00 #170
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56684543
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een typisch geval van een leugen om bestwil.
Vrijwel elke leugen of andere vorm van bedrog is om eigen bestwil.
pi_56684562
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:04 schreef Gabry het volgende:

[..]

Vrijwel elke leugen of andere vorm van bedrog is om eigen bestwil.
Uiteraard. En ik kan zeggen welke ik goedkeur.
pi_56684606
Maar goed...
pi_56684744
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:08 schreef Monidique het volgende:
Maar goed...
Ja?!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56684782
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:08 schreef Monidique het volgende:
Maar goed...
Ja het is hier op het werk zo erg dat we allemaal met spanning zitten te kijken hoe een neger een hekje aan het slopen is aan de overkant, nog weinig succesvol. Zo kom ik de middag wel weer een stukje door.
pi_56684835
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja het is hier op het werk zo erg dat we allemaal met spanning zitten te kijken hoe een neger een hekje aan het slopen is aan de overkant, nog weinig succesvol.
Betaald of ter ontspanning?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')