Nou, maak een stelling over het preventief samenscholingsverbod en eentje over de onderwijsvernieuwing. Of verzin zelf iets leuks.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Fastmatti het volgende:
Beleidstellingen om precies te zijn en ze moet actueel zijn
Die laatste heb ik dus ook gebruiktquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, maak een stelling over het preventief samenscholingsverbod en eentje over de onderwijsvernieuwing. Of verzin zelf iets leuks.
Nooit troep door je koffie gooienquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
En dan een schuimende beker melk onder dat apparaat zetten.
Dat hoort. Hoewel alleen s'ochtends natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
En dan een schuimende beker melk onder dat apparaat zetten.
Geen stroomquote:
quote:Eerste reactie PVV-fractie op rapport parlementaire onderzoekscommissie onderwijsvernieuwingen
woensdag 13 februari 2008
De PVV-fractie is verheugd dat de commissie concludeert dat de overheid het onderwijs “ernstig verwaarloosd heeft”. De PVV hoopt dat onderwijs nu weer topprioriteit krijgt en dat ondoordachte onderwijsvernieuwingen definitief tot het verleden behoren.
PVV-woordvoerder Sietse Fitsma is teleurgesteld over het feit dat de desastreuze gevolgen van de massa-immigratie voor de kwaliteit van het onderwijs zwaar onderbelicht zijn gebleven in het cie-rapport. Voor de PVV is het zonneklaar dat het naar Nederland halen van honderdduizenden analfabeten uit het Rifgebergte en Anatolie een vernietigende invloed heeft op onze scholen.
De PVV-fractie zal tijdens de behandeling van het rapport ook aandringen op schaalverkleining (kleinere scholen) in het onderwijs. Daarnaast blijft de PVV inzetten op het herinvoeren van de ambachtsscholen waar het praktisch onderwijs de boventoon voert.
Ach, voor jou zijn de arbeiders/onderklasse de belichaming van slechte gewoontes en manieren. In dat opzicht is er weinig verschil.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Xtreem het volgende:
One issue partij anyone?
De schuld van de teloorgang van het onderwijs ligt -uiteraard- aan onze Berberse vrienden....
Café Bar? Op de universiteit staan daar twee automaten van. Je krijgt daar meestal met moeite een (gloeiendheet) bekertje uitgefriemeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
autobarbagger voor niks gaat ook wel.
Daar ook al? Wat is toch de magie achter dat spul dat het plots overal verschijnt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Café Bar? Op de universiteit staan daar twee automaten van. Je krijgt daar meestal met moeite een (gloeiendheet) bekertje uitgefriemeld.
Mooi op de man gespeeld. Maar verklaar je nader?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach, voor jou zijn de arbeiders/onderklasse de belichaming van slechte gewoontes en manieren.
Stukken onfatsoen zijn 't!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach, voor jou zijn de arbeiders/onderklasse de belichaming van slechte gewoontes en manieren. In dat opzicht is er weinig verschil.
Gezien je geklaag op uitkeringstrekkers en dat hardwerkende mensen te zwaar worden belast.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mooi op de man gespeeld. Maar verklaar je nader?
Heb je daar toevallig ook linkjes bij, of verwar je mij met iemand anders?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gezien je geklaag op uitkeringstrekkers en dat hardwerkende mensen te zwaar worden belast.
Gelukkig gemist.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens was er een leuke uitzending net over Gretta Duisenberg. Zette een mooi genuanceerd beeld neer alhoewel ikzelf vind dat zij werkelijk niets goeds doet maar dat is een persoonlijke opvatting.
Denemarken toont tenminste ballen. Een premier om trots op te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:28 schreef Aoristus het volgende:
De mohammedcartoons worden herdrukt, want de man die ze maakte is bedreigd. Logisch dat je je dan verweert via de krant.
Het zou verkeerd zijn als de Deense premier verantwoordelijk was voor de inhoud van de krantquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Denemarken toont tenminste ballen. Een premier om trots op te zijn.
Zegt genoeg over die fluim Balkenende.
Dat noem ik overigens een trieste opmerking. Je lijkt wel zo'n kutmarokkaan die ook niks beters weet te verzinnen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Aoristus het volgende:
Kun je dat iemand kwalijk nemen die geen clitoris meer heeft eigenlijk?
Je zal maar jeuk hebben en niet weten waar je aan moet krabbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat noem ik overigens een trieste opmerking. Je lijkt wel zo'n kutmarokkaan die ook niks beters weet te verzinnen?![]()
Nee, dan de pvda-ministers: wat een zelfgenoegzaamheid. Dankzij de pvda staat nl er beter voor en voelen de mensen zich minder sjacho...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze hadden dr kut moeten bewaren en de rest weggooien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zal maar jeuk hebben en niet weten waar je aan moet krabben![]()
Kom kom, je bent toch niet op je teentjes getrapt door die opmerking
Ik weet zeker dat jij het goedkoper kanquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef sneakypete het volgende:
[..]
ze hadden dr kut moeten bewaren en de rest weggooien.
de duurste allochtoon sinds jaren.
Ik vond de opmerking van de Deense hoofdredacteur in dat opzicht wel een erg mooie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef sneakypete het volgende:
[..]
ze hadden dr kut moeten bewaren en de rest weggooien.
de duurste allochtoon sinds jaren.
Zeker ik heb vooralsnog geen bescherming nodigquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij het goedkoper kan
nee echt autobar volgens mij. De koffie is best aardig (voor automaatkoffie dan natuurlijk) en niet minder dan van DE.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Café Bar? Op de universiteit staan daar twee automaten van. Je krijgt daar meestal met moeite een (gloeiendheet) bekertje uitgefriemeld.
Ik gebruik zo nu en dan een cafetière ook best ok maar dit ziet er mooier uitquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen stroom.
Gister gekocht, experimenteren zal nog wel moeten wachten tot dit weekend.
http://www.trouw.nl/laats(...)t_na_kritiek_Wildersquote:Onderwijswethouder Hennah Buyne (PvdA) besloot dat de passage 'Helaas zijn er politici die denken dat ze populairder worden door heel negatief te zijn over bepaalde groepen mensen' wordt aangepast, bevestigde haar woordvoerder woensdag.
kinderachtig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:49 schreef Autodidact het volgende:
Een rare vrouw, die wethouder in Amsterdam.
Eerst zegt ze: ‘Politici moeten zich niet bezighouden met de inhoud van lesmateriaal.’
Om vervolgens het lesmateriaal inhoudelijk aan te passen omdat Wilders boos is....
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)t_na_kritiek_Wilders
Wat is het precies?quote:
http://www.singleservecoffee.com/archives/011993.phpquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is het precies?
Hier hebben we automaten en zo'n DE Cafe. Echter mijn faculteit is de enige waarbij in het DE Cafe de bonen vers gemaald worden. Merk je ook aan de prijs 1,00 voor een bakje koffie tot 3,50 voor andere meuk. Nog verbasingwekkender is de enorm lange rij met ' arme' studentenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En niet te vergeten die bulken gratis geld die je krijgt als je studeert.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:04 schreef du_ke het volgende:
ik heb vrij lang gestudeerd maar ben zelden een arme student tegen gekomen. Verreweg het grootste deel werkte erbij voor de leuke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |