quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Net het filmpje gezien met de fouten van de scheidsrechter, kerel heeft ons gewoon een zuivere goal en penalty dus overwinning onthouden.
Dood aan alles onder de rivieren.
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUwquote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welk resultaat hebben jullie nog 's tegen nac thuis gehaald?
Trots zijn op een spits die jullie een mes in de rug stak? Dan ben je diep gezonken.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw.
Tuurlijk had Ajax ook gewoon op eigen kracht moeten winnen ben ik helemaal met je eens maar als ik dan een paar van zulke doorslagevende momenten zie wordt ik toch wel gek.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze doodsverwensing.
Fouten scheids? Scheids liet enorm veel doorgaan. Maar daarom bereikt ajax Europees dus ook niks meer. In Europa krijgt men, net als vandaag, niet alles mee zoals men hier gewent is.
Scheids liet ook veel doorgaan want in ons nadeel was. Niet janken, een echte topclub had vandaag gewoon gewonnen van dit matig (!!) Roda JC.
en jij heb zeker de wedstrijd niet gezien?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze doodsverwensing.
Fouten scheids? Scheids liet enorm veel doorgaan. Maar daarom bereikt ajax Europees dus ook niks meer. In Europa krijgt men, net als vandaag, niet alles mee zoals men hier gewent is.
Scheids liet ook veel doorgaan want in ons nadeel was. Niet janken, een echte topclub had vandaag gewoon gewonnen van dit matig (!!) Roda JC.
Je bent wel snel thuis, niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en jij heb zeker de wedstrijd niet gezien?
Je bent pas diep gezonken wanneer je geen enkele nederlandse voetballer op kan stellen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Trots zijn op een spits die jullie een mes in de rug stak? Dan ben je diep gezonken.
Dan ga ik wel terug naar de Kaalheide tijd met het 'o nac o nac wat spelen jullie zwak o nac o nac o nac...'
Hoe was het om nog eens Europees te spelen? Winnen van een Israelische club is altijd lekker!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je bent pas diep gezonken wanneer je geen enkele nederlandse voetballer op kan stellen.
Stadion vol moffen die naar wat angolezen komen kijken.
Waarmee je dus wil aangeven dat jij geen supporter meer bent als jouw club een vreemdelingenlegioen opstelt?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je bent pas diep gezonken wanneer je geen enkele nederlandse voetballer op kan stellen.
Stadion vol moffen die naar wat angolezen komen kijken.
Laatste reisje is al weer bijna een jaar terug, maar was erg leuk. Kan me voorstellen dat je ook zoiets mee zou willen maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe was het om nog eens Europees te spelen?
Je kan er zelf ook wat van zo te lezenquote:Winnen van een Israelische club is altijd lekker!
Leuk dat je geintje van 10 jaar oud maakt.
Vind vriendschappelijk in het buitenland, persoonlijk, altijd leuker dan Europees.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Laatste reisje is al weer bijna een jaar terug, maar was erg leuk. Kan me voorstellen dat je ook zoiets mee zou willen maken.
[..]
Je kan er zelf ook wat van zo te lezen.
Kan ook wel leuk zijn jaquote:Op zondag 10 februari 2008 17:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vind vriendschappelijk in het buitenland, persoonlijk, altijd leuker dan Europees.
Ik lach in coma op bed, dus die wedstrijd kan ik je niets over meldenquote:Maargoed, na de 1-1 speelde jullie met een instellingen van 'wij zijn ajax die 1-2 valt toch wel eens een keer'. Best kut als je dan de deksel op je neus krijgt. Toch? Vooral als je nagaat dat onze voorhoede dit seizoen nog niet zo zwak was als vandaag!
Hilarisch moment jaquote:Op zondag 10 februari 2008 18:21 schreef Chadi het volgende:
In Engeland weten ze wat ze met slechte scheidsrechters moeten doendie Reily door macherano omgekegeld
![]()
Lekker lachen in je coma?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan ook wel leuk zijn ja.
[..]
Ik lach in coma op bed, dus die wedstrijd kan ik je niets over melden.
zo kom je het snelst bovenaan jaquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw.
Lees: Alsof jij wel in het stadion was?quote:
Neuh, heb me kaartje nog wel ervoor, wilt ie hem hebben ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lees: Alsof jij wel in het stadion was?
Drie Afrikanen, en meer Nederlanders dan Ajaxquote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Silenus het volgende:
Zo, ook weer thuis na een middagje in NSB-land te vertoeven. Mijn god, ze kennen echt geen schaamte daar in Kerkrade zeg. Duitse liedjes, met Duitse vlaggen zwaaien en als koempelclubje juichen voor een elftal Kenianen waar het swahili de algemene voertaal is. En als toppunt van treurigheid een uur lang wachten totdat de Ajaxsupporters met de auto's weg kunnen en dan foto's gaan maken. (Wat stiekem wel weer leuker is dan dat er niemand staat natuurlijk)
Als de Duitsers nu ons land zouden binnenvallen staan de Rodasupporters vooraan om ze te verwelkomen en de adresjes van de Joden met bakken tegelijk toe te schuiven.
Maar we verliezen wel van ze natuurlijk, tot zover mijn zeer objectieve post!
Was niet zo netjes neequote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Tioté had gewoon een donkerrode kaart moeten krijgen nu ik de beelden zo terugkijk. Vuile relnicht
Roda JC:quote:Op zondag 10 februari 2008 19:29 schreef djnospinzone het volgende:
Drie Afrikanen, en meer Nederlanders dan Ajax
Ken je Davids? Die kwam met 2 gestrekte benen weg.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Tioté had gewoon een donkerrode kaart moeten krijgen nu ik de beelden zo terugkijk. Vuile relnicht
Belgen heb ik geen probleem mee, in 15 minuten rijden zijn we namelijk in België vanaf hier.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Roda JC:
8 Belgen
6 Nederlanders
1 Noor (afrikaanse afkomst)
1 Est
2 Ivoorkust
1 Canadees
1 Antillen
1 Hongaar
1 Pool
1 Turk
AFC Ajax:
19 nederlanders (waarvan 8 wel eens in de basis staan)
3 belgen, wat scandinaviers, wat zuid-amerikanen, wat oost-europeanen
2x fout is nog altijd geen 1x goed. Zowel Davids en Tiote horen flink gestraft te worden voor zulke overtredingen...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef DarkShine het volgende:
Ken je Davids? Die kwam met 2 gestrekte benen weg.
Nee, je vergist je: het was juist de Amsterdamse politie die daar erg sterk in was.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Silenus het volgende:
Als de Duitsers nu ons land zouden binnenvallen staan de Rodasupporters vooraan om ze te verwelkomen en de adresjes van de Joden met bakken tegelijk toe te schuiven.
Om eraan toe te voegen dat de NSB juist uit de randstad kwam.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je vergist je: het was juist de Amsterdamse politie die daar erg sterk in was.
Utrecht ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Om eraan toe te voegen dat de NSB juist uit de randstad kwam.
Wel grappig dat dit elke keer gezegt wordt.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Als jullie tegenstanders hetzelfde zouden redeneren zouden jullie vaak sterven zeg! Kut he, een scheidsrechter die een keer níet meewerkt
Feyenoorders in het ajax topicquote:Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Geschiedenis les in het ajax topic
Ze hebben nu zelfs bij de reclameborden achter doel al duitse media markt reclamequote:Op zondag 10 februari 2008 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Utrecht ja.
Neemt niet weg dat jullie buiten enig zelfrespect ook totaal geen identiteit hebben.
Kunnen jullie wel mooi met historische feitjes gaan strooien waar niemand ook maar ene fuck mee te maken heeft, feit blijft dat jullie zonder enige redenen met Duitse vlaggen staan zwaaien. En je DUS je eigen vaderland verloochent.
Kunnen we de komende tien jaar wel met 2-1 op onze flikker krijgen in Kerkrade, je ziel verkopen aan het land wat ons heeft leeggeroofd zullen we nooit doen.
Verder gefeliciteerd natuurlijk lieve schatten!
Gelukkig zwaaien jullie nooit met buitenlandse vlaggenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Utrecht ja.
Neemt niet weg dat jullie buiten enig zelfrespect ook totaal geen identiteit hebben.
Kunnen jullie wel mooi met historische feitjes gaan strooien waar niemand ook maar ene fuck mee te maken heeft, feit blijft dat jullie zonder enige redenen met Duitse vlaggen staan zwaaien. En je DUS je eigen vaderland verloochent.
Hele bekers mee gewonnen manquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit elke keer gezegt wordt.
Het is gewoon een feit dat iets als lucky Ajax niet bestaat. Dat wij niet altijd voordeel hebben van de knjb, ik zeg ook niet dat wij altijd benadeeld worden!
Aldus iemand die met een Israelische vlag zwaait en DUS zijn eigen vaderland verloochent.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:47 schreef Silenus het volgende:
Nogmaals, als je over de oorlog begint. De NSB kwam uit de randstad.quote:Kunnen we de komende tien jaar wel met 2-1 op onze flikker krijgen in Kerkrade, je ziel verkopen aan het land wat ons heeft leeggeroofd zullen we nooit doen.
Nu zelfs al sinds Kaalheide. Een bedrijf wat een de Nieuwstraat/Neustrasse ligt zelfs.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs bij de reclameborden achter doel al duitse media markt reclame
Vandaag stonden er trouwens zes Nederlanders bij Roda in de basis tegenover vier bij Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Roda JC:
8 Belgen
6 Nederlanders
1 Noor (afrikaanse afkomst)
1 Est
2 Ivoorkust
1 Canadees
1 Antillen
1 Hongaar
1 Pool
1 Turk
AFC Ajax:
19 nederlanders (waarvan 8 wel eens in de basis staan)
3 belgen, wat scandinaviers, wat zuid-amerikanen, wat oost-europeanen
Dat hangt er als sinds dat het stadion geopend is.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs bij de reclameborden achter doel al duitse media markt reclame
En op Kaalheidequote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat hangt er als sinds dat het stadion geopend is.
Ja maar nog niet eerder achter doel gezien naast het veld, die dingen die ronddraaienquote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat hangt er als sinds dat het stadion geopend is.
Als een grove overtreding uit het verleden een graadmeter is voor het trekken van een kaart dan zou er geen kaart meer uitgedeeld worden huilliequote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ohja? waarom speelde ie niet mee dan vandaag?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Voor mijn part zwaaien jullie met Limburgse, Estische, Belgische of roze regenboogvlaggen, dat maakt me niet uit. Maar een Duitse vlag? Er speelt geen Duitser bij Roda!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig zwaaien jullie nooit met buitenlandse vlaggen![]()
.
Overigens wordt er bij Roda helemaal niet met Duitse vlaggen gezwaaid. Wellicht is er eentje geweest, maar het gebeurt zeker niet op grote schaal.
Nogmaals, het gaat om het hier en nu en de conclusie is dat Kerkrade net zo lief bij Duitsland gevoegd kan worden. Wij hebben er niets aan, de inboorlingen zelf willen het en niemand mist er wat aan.quote:Nogmaals, als je over de oorlog begint. De NSB kwam uit de randstad.
Het gehuil gebeurt door jullie.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als een grove overtreding uit het verleden een graadmeter is voor het trekken van een kaart dan zou er geen kaart meer uitgedeeld worden huillie
De 2de keer ontkwam de scheids niet meer aan rood.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ohja? waarom speelde ie niet mee dan vandaag?
Het eerste weekend na carnaval uitgaan in het Zuidenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
Jeuj ik ben weer thuis, wat is dat voor teringdorp Kerkrade, liep ik daar gister om 11 uur sávonds lijkt het wel alsof ik ergens in een Bosnisch gebied ben waar iedereen ondergedoken zit
Het eten bij de Griek was het beste van de 2 dagen daar
Wedstrijd speelde we goed maarja je scoort niet en die Dutroux kon er geen flikker van.
En dan gezellig je tas weer ophalen bij het hotel om vervolgens om half 5 in de trein te zitten
Teringzooi.
Gotta love luiheid om niet te gaanquote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
Jeuj ik ben weer thuis, wat is dat voor teringdorp Kerkrade, liep ik daar gister om 11 uur sávonds lijkt het wel alsof ik ergens in een Bosnisch gebied ben waar iedereen ondergedoken zit
Wedstrijd speelde we goed maarja je scoort niet en die Dutroux kon er geen flikker van.
En dan gezellig je tas weer ophalen bij het hotel om vervolgens om half 5 in de trein te zitten
Teringzooi.
Dan nog, wtf hebben jullie allemaal rolluiken voor jullie ramen, trieste bende dat DORPJEquote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het eerste weekend na carnaval uitgaan in het Zuiden
Ja, zoals bij jullie de stadionspeaker vaak in het Amsterdams raaskalt, goh, wat gekquote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Voor mijn part zwaaien jullie met Limburgse, Estische, Belgische of roze regenboogvlaggen, dat maakt me niet uit. Maar een Duitse vlag? Er speelt geen Duitser bij Roda!
En nee, het zijn er geen honderd. Daarentegen is de helft van wat de stadionspeaker 'kalt' in het Deutsch (ok, kirchroa's), hangen er Duitse reclames en hangt de typische Duitse sfeer in het stadion. (In de zin van lelijke mannen met kleren uit de jaren 60 die wezenloos voor zich uit zitten loeren)
nee mafkees schijnbaar mogen de spelers van roda smerige overtredingen maken omdat davids dat ook deed...quote:
Beter een hele straat met de rolluiken dicht dan een hele stad met schotels op de daken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan nog, wtf hebben jullie allemaal rolluiken voor jullie ramen, trieste bende dat DORPJE
Nee hoor. Alleen proberen jullie over te komen alsof jullie zo heilig zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee mafkees schijnbaar mogen de spelers van roda smerige overtredingen maken omdat davids dat ook deed...
Correctie, dat maak jij ervan!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen proberen jullie over te komen alsof jullie zo heilig zijn.
Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom vragen we Jurgen Klinsmann niet als trainer,
quote:München, 11 jan. Jürgen Klinsmann volgt komend voetbalseizoen Ottmar Hitzfeld op als trainer van Bayern München. Dat maakte de Duitse voetbalclub vandaag bekend.
Whehequote:Op zondag 10 februari 2008 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter een hele straat met de rolluiken dicht dan een hele stad met schotels op de daken.
Vuile hond. Tegenover de camera's van RTL beweerde je nog dat Huntelaar Castro hinderdequote:"Er was sprake van hinderlijk buitenspel van een aanvaller van Ajax''
Het lijkt wel alsof ik tegen mijn neefje van 14 praat, wat heeft een overtreding van een ajacied een aantal wedstrijden geleden in vredesnaam te maken met de overtredingen van vandaag. Leg mij dat eerst maar uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen proberen jullie over te komen alsof jullie zo heilig zijn.
Jullie geven alleen maar af op de ref. Dat jullie hem niet kosher vonden kan ik niks aan doen. Maar jullie waardeloze instelling deed jullie de das om.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik tegen mijn neefje van 14 praat, wat heeft een overtreding van een ajacied een aantal wedstrijden geleden in vredesnaam te maken met de overtredingen van vandaag. Leg mij dat eerst maar uit.
En kun je even een quote tevoorschijn halen van een ajacied die claimt dat Ajax geen overtredingen begaat?
Jij verwacht zeker dat je in een seizoen ff een hecht team kunt bouwenquote:
Ach gelukkig kunnen wij nog een echte prijs pakken dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:17 schreef Angelob het volgende:
[..]
Jij verwacht zeker dat je in een seizoen ff een hecht team kunt bouwen.. En zeker met dat soort spelers als Feyenoord heeft gaat dat niet zomaar
Zou wel een keer tijd worden niet waar? Niet dat jullie hem pakken hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach gelukkig kunnen wij nog een echte prijs pakken dit seizoen
Iemand van ajax die afgeeft op Nederlands laatste Europacupwinnaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel een keer tijd worden niet waar? Niet dat jullie hem pakken hoor
dat is een understatementquote:Op zondag 10 februari 2008 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We hadden de scheids niet echt mee
Die ene dan, de bal met de hak vrijspelen en hem dan zo mooi meegevenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef Jasza het volgende:
ff een complimentje voor de Jong, heerlijke passes en was erg goed bezig vandaag
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
En tsja, als we het over slecht geklede mannen gaan hebben zou ik als ik jou was eens wat foto's van al die trainingsjasjes en ordinaire leren pooierjassen in de Arena gaan bekijken. Kom op zeg.
Lindgren viel met Roda - Groningen ook al niet. Lamah heeft die wedstrijd Silva ook volledig dolgedraaid, viel vandaag wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:
Vond iedereen best goed behalve de buitenspelers
En Lindgren viel ook niet echt op vandaag.
dat viel me ook op, prachtige pass in de benenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef Jasza het volgende:
ff een complimentje voor de Jong, heerlijke passes en was erg goed bezig vandaag
wat is daar anders aan danquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vuile hond. Tegenover de camera's van RTL beweerde je nog dat Huntelaar Castro hinderde
Komen we bij de griek aan, gaatie in het duits tegen ons lullen, ik zeggen:quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat hele limburg is gewoon een verzamelplaats voor minder begaafden.
Je kan niet tegen je verlies, hihi.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat hele limburg is gewoon een verzamelplaats voor minder begaafden.
In dat geval zou je hier perfect thuishoren merk ik. Je gaat bij een buitenlander eten en vind het raar dat die geen Nederlands spreekt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komen we bij de griek aan, gaatie in het duits tegen ons lullen, ik zeggen:
Ja Nederlands graag, maar dat kon die kennelijk niet, blij dat ik weer in de bewoonde wereld ben
Gewoon zoals ik het zeg dipshitquote:
Beetje een domme opmerking he, hier zitten ook griekse restaurants en daar praten ze gewoon nederlandsquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In dat geval zou je hier perfect thuishoren merk ik. Je gaat bij een buitenlander eten en vind het raar dat die geen Nederlands spreekt.
Die mening staat los van het verlies hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je kan niet tegen je verlies, hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |