Het lijkt wel alsof ik tegen mijn neefje van 14 praat, wat heeft een overtreding van een ajacied een aantal wedstrijden geleden in vredesnaam te maken met de overtredingen van vandaag. Leg mij dat eerst maar uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen proberen jullie over te komen alsof jullie zo heilig zijn.
Jullie geven alleen maar af op de ref. Dat jullie hem niet kosher vonden kan ik niks aan doen. Maar jullie waardeloze instelling deed jullie de das om.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik tegen mijn neefje van 14 praat, wat heeft een overtreding van een ajacied een aantal wedstrijden geleden in vredesnaam te maken met de overtredingen van vandaag. Leg mij dat eerst maar uit.
En kun je even een quote tevoorschijn halen van een ajacied die claimt dat Ajax geen overtredingen begaat?
Jij verwacht zeker dat je in een seizoen ff een hecht team kunt bouwenquote:
Ach gelukkig kunnen wij nog een echte prijs pakken dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:17 schreef Angelob het volgende:
[..]
Jij verwacht zeker dat je in een seizoen ff een hecht team kunt bouwen.. En zeker met dat soort spelers als Feyenoord heeft gaat dat niet zomaar
Zou wel een keer tijd worden niet waar? Niet dat jullie hem pakken hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach gelukkig kunnen wij nog een echte prijs pakken dit seizoen
Iemand van ajax die afgeeft op Nederlands laatste Europacupwinnaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel een keer tijd worden niet waar? Niet dat jullie hem pakken hoor
dat is een understatementquote:Op zondag 10 februari 2008 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We hadden de scheids niet echt mee
Die ene dan, de bal met de hak vrijspelen en hem dan zo mooi meegevenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef Jasza het volgende:
ff een complimentje voor de Jong, heerlijke passes en was erg goed bezig vandaag
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
En tsja, als we het over slecht geklede mannen gaan hebben zou ik als ik jou was eens wat foto's van al die trainingsjasjes en ordinaire leren pooierjassen in de Arena gaan bekijken. Kom op zeg.
Lindgren viel met Roda - Groningen ook al niet. Lamah heeft die wedstrijd Silva ook volledig dolgedraaid, viel vandaag wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:
Vond iedereen best goed behalve de buitenspelers
En Lindgren viel ook niet echt op vandaag.
dat viel me ook op, prachtige pass in de benenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef Jasza het volgende:
ff een complimentje voor de Jong, heerlijke passes en was erg goed bezig vandaag
wat is daar anders aan danquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vuile hond. Tegenover de camera's van RTL beweerde je nog dat Huntelaar Castro hinderde
Komen we bij de griek aan, gaatie in het duits tegen ons lullen, ik zeggen:quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat hele limburg is gewoon een verzamelplaats voor minder begaafden.
Je kan niet tegen je verlies, hihi.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat hele limburg is gewoon een verzamelplaats voor minder begaafden.
In dat geval zou je hier perfect thuishoren merk ik. Je gaat bij een buitenlander eten en vind het raar dat die geen Nederlands spreekt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komen we bij de griek aan, gaatie in het duits tegen ons lullen, ik zeggen:
Ja Nederlands graag, maar dat kon die kennelijk niet, blij dat ik weer in de bewoonde wereld ben
Gewoon zoals ik het zeg dipshitquote:
Beetje een domme opmerking he, hier zitten ook griekse restaurants en daar praten ze gewoon nederlandsquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In dat geval zou je hier perfect thuishoren merk ik. Je gaat bij een buitenlander eten en vind het raar dat die geen Nederlands spreekt.
Die mening staat los van het verlies hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je kan niet tegen je verlies, hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |