Dat hangt er als sinds dat het stadion geopend is.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs bij de reclameborden achter doel al duitse media markt reclame
En op Kaalheidequote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat hangt er als sinds dat het stadion geopend is.
Ja maar nog niet eerder achter doel gezien naast het veld, die dingen die ronddraaienquote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat hangt er als sinds dat het stadion geopend is.
Als een grove overtreding uit het verleden een graadmeter is voor het trekken van een kaart dan zou er geen kaart meer uitgedeeld worden huilliequote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ken je Davids? Die kwam met 2 gestrekte benen weg.
ohja? waarom speelde ie niet mee dan vandaag?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ken je Davids? Die kwam met 2 gestrekte benen weg.
Dat heeft een reden. Voor mijn part zwaaien jullie met Limburgse, Estische, Belgische of roze regenboogvlaggen, dat maakt me niet uit. Maar een Duitse vlag? Er speelt geen Duitser bij Roda!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig zwaaien jullie nooit met buitenlandse vlaggen![]()
.
Overigens wordt er bij Roda helemaal niet met Duitse vlaggen gezwaaid. Wellicht is er eentje geweest, maar het gebeurt zeker niet op grote schaal.
Nogmaals, het gaat om het hier en nu en de conclusie is dat Kerkrade net zo lief bij Duitsland gevoegd kan worden. Wij hebben er niets aan, de inboorlingen zelf willen het en niemand mist er wat aan.quote:Nogmaals, als je over de oorlog begint. De NSB kwam uit de randstad.
Het gehuil gebeurt door jullie.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als een grove overtreding uit het verleden een graadmeter is voor het trekken van een kaart dan zou er geen kaart meer uitgedeeld worden huillie
De 2de keer ontkwam de scheids niet meer aan rood.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ohja? waarom speelde ie niet mee dan vandaag?
Het eerste weekend na carnaval uitgaan in het Zuidenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
Jeuj ik ben weer thuis, wat is dat voor teringdorp Kerkrade, liep ik daar gister om 11 uur sávonds lijkt het wel alsof ik ergens in een Bosnisch gebied ben waar iedereen ondergedoken zit
Het eten bij de Griek was het beste van de 2 dagen daar
Wedstrijd speelde we goed maarja je scoort niet en die Dutroux kon er geen flikker van.
En dan gezellig je tas weer ophalen bij het hotel om vervolgens om half 5 in de trein te zitten
Teringzooi.
Gotta love luiheid om niet te gaanquote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
Jeuj ik ben weer thuis, wat is dat voor teringdorp Kerkrade, liep ik daar gister om 11 uur sávonds lijkt het wel alsof ik ergens in een Bosnisch gebied ben waar iedereen ondergedoken zit
Wedstrijd speelde we goed maarja je scoort niet en die Dutroux kon er geen flikker van.
En dan gezellig je tas weer ophalen bij het hotel om vervolgens om half 5 in de trein te zitten
Teringzooi.
Dan nog, wtf hebben jullie allemaal rolluiken voor jullie ramen, trieste bende dat DORPJEquote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het eerste weekend na carnaval uitgaan in het Zuiden
Ja, zoals bij jullie de stadionspeaker vaak in het Amsterdams raaskalt, goh, wat gekquote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Voor mijn part zwaaien jullie met Limburgse, Estische, Belgische of roze regenboogvlaggen, dat maakt me niet uit. Maar een Duitse vlag? Er speelt geen Duitser bij Roda!
En nee, het zijn er geen honderd. Daarentegen is de helft van wat de stadionspeaker 'kalt' in het Deutsch (ok, kirchroa's), hangen er Duitse reclames en hangt de typische Duitse sfeer in het stadion. (In de zin van lelijke mannen met kleren uit de jaren 60 die wezenloos voor zich uit zitten loeren)
nee mafkees schijnbaar mogen de spelers van roda smerige overtredingen maken omdat davids dat ook deed...quote:
Beter een hele straat met de rolluiken dicht dan een hele stad met schotels op de daken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan nog, wtf hebben jullie allemaal rolluiken voor jullie ramen, trieste bende dat DORPJE
Nee hoor. Alleen proberen jullie over te komen alsof jullie zo heilig zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee mafkees schijnbaar mogen de spelers van roda smerige overtredingen maken omdat davids dat ook deed...
Correctie, dat maak jij ervan!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen proberen jullie over te komen alsof jullie zo heilig zijn.
Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:07 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom vragen we Jurgen Klinsmann niet als trainer,
quote:München, 11 jan. Jürgen Klinsmann volgt komend voetbalseizoen Ottmar Hitzfeld op als trainer van Bayern München. Dat maakte de Duitse voetbalclub vandaag bekend.
Whehequote:Op zondag 10 februari 2008 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter een hele straat met de rolluiken dicht dan een hele stad met schotels op de daken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |