quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:Thnx

Yepz ook hier Hello kitty dingetjes bij de H&M en nog veel meer

ik ben al vanaf 16 weken aan t kopen aangezien die echmevrouw toen al aangaf het heel zeker te weten

...buiten dat ik zelf mijn zelfbeheering kwijt ben qua kopen is oma ook losgeslagen hahaha
9 maanden beurs lijkt mij ook heel leuk, maar denk dat ik vreselijk geiiriteerd raak van de druktte en t is redelijk ver rijden, dus ik vind het ook zonde om direct weer om te draaien als t niet bevalt...
Ik had nog helemaal niets gehoord over eventueel geslacht, de laatste echo was namelijk met 11w3d.
Maar zelf van het begin af aan al een gevoel van het is gewoon een meisje, ik kijk ook alleen maar naar meisjes dingen, heb een meisjeskamer in gedachten etc, en tjah, als het geen meisje wordt kan ik er een ander nog happy meemaken, of door voor de tweede
Ik kan me nog redelijk beheersen, maar het kriebelt wel!!! Net weer lijstjes zitten aanmaken met leuke dingetjes die ik via websites bekijk. Ben gek van lijstjes

En lusteloos kijk ik dan in de winkel rond, ik wil wat kopen, maar rustig aan nog even. Geen meisjespul iig meer tot alles zeker is, alhoewel dat met de echo van gister dus verandert is, maar nog niet 100% zeker.
Bij de oma's en overgrootoma kriebelt het ook, mijn oma vroeg gister nog van ja wat kan ik dan kopen? Gezien ik zelf veel al ingeplant heb staan of al in huis heb. Ze had al diverse sjaaltjes en sokjes gebreid, m'n schoonmoeder heeft ook al diverse truitjes gebreid en gaat binnenkort maar eens rondneuzen (ze baalt ervan dat er geen babywinkel bij haar in de buurt zit, woont redelijk afgelegen), en mijn stiefmoeder, ohw die gaat zometeen helemaal los qua kopen volgens mij!!! Die stond meteen al in de babywinkels, maar het is moeilijk als je niet weet wat het wordt, want veel leuke dingen zijn of voor een jongen, of voor een meisje. (M'n stiefmoeder stond gister meteen te jubbelen, een meisje! een meisje! Zondag had ze m'n buik nog ingestraald met meisje meisje, maar toen kreeg ik een harde trap van de kleine

)
Ik ben beurzen redelijk gewent, ga zelf geregeld (zelf ook gestaan met oa tweakers, op dierenbeurzen), computerbeurs, dierenbeursen, en nu voor het eerst babybeurs

En met zijn viertjes met mijn ouders erbij is het een leuk uitje
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae