Werp ze.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef Leigh het volgende:
Als ze bij dit nummer ook gaan schreeuwen en springen dan smijt ik iets naar het scherm
Open dan zelf eens een nieuwequote:
Er zijn echt veel betere ballads inderdaad. Ik zou bv Nikki wel 'Crazy for You' van Madonna willen horen zingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef livelink het volgende:
Waarom kiezen ze van die vreselijke ballads? Het begin vond ik niet goed, maar later vond ik het wel ok.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Open dan zelf eens een nieuwe!
Ja absoluut ik ook...quote:
Aangepast.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef sbientje het volgende:
#64 zijn we toch al?
ik vond t wel goed van nathalie!
hahahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou je vriendje er maar uit gooien dan, Charlene.
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 21:16 door Dark_Angelus:quote:
Tofquote:
Ja, tyf daar eens mee op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 21:16 door Dark_Angelus:
Topictitel: "Idols Live #63: bier" -> "Idols Live #64: bier"
quote:
Dan Nikki maar denk ik...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Toch jammer, ik hoopte eerst dat Nathalie zou winnen, maar ik begin daar een beetje van terug te komen.... Wie het wel moet winnen weet ik niet.
Ik heb ook alleen maar een favoriet omdat de rest niks is eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Toch jammer, ik hoopte eerst dat Nathalie zou winnen, maar ik begin daar een beetje van terug te komen.... Wie het wel moet winnen weet ik niet.
Pauline.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ze is wel een beetje Valley-girl achtig ja. Blonderen en ze zou mee kunnen doen in Legally Blonde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan Charlene alleen nog maar nagelvijlend voor me zien, terwijl ze ongeinteresseerd voor zich uitkijkt
Heb niet echt goed opgelet, maar volgens mij was dat Save me.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Welk liedje van Aimee Mann is dat op de achtergrond. Komt mij echt bekent voor.
Mulanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:19 schreef Leigh het volgende:
Was van die film, toch?
Ja, ik zat niet te luisteren naar Martijn
Zou inderdaad een goede zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pauline.
Geef d'r een wildcard of zo.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:20 schreef Duvel het volgende:
Ik vind de muziekkeuze van de kandidaten productie beneden peil vanavond.
Op Saturday 9 februari 2008 @ 21:21 door Svensational:quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op Saturday 9 februari 2008 @ 21:21 door Svensational:
Topictitel: "Idols Live #64: bier" -> "Tyf op D_A."
Op Saturday 9 februari 2008 @ 21:21 door Svensational:
Topictitel: "Tyf op D_A." -> "Idols Live #64: bier".
Yep, zo goed als krassende nagels op een schoolbordquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef Wilskracht het volgende:
Niet zo negatief
Charlene was super goed
Ik ook. Toen ze dat nieuws kreeg dat ze wel door mocht en die donderwolk van een kop van der toen. Bah!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef vw_caddy het volgende:
Sinds vorige week kijk ik totaal anders naar Charlene in negatief opzicht, na dat potje janken van haar.
Damn I'm goodquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:16 schreef Svensational het volgende:
Reclame denk ik.
Oordoppennnnnnn!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef MissJ het volgende:
Oh neee!
Neil gaat zometeen een liedje van Phil Collins verkrachten
Dat komt door al die rotnummers. Er wordt best goed gezongen vind ik.quote:
Van mij mag ie winnen, mijn favoriet is eruit en ik vind het een prima slot van een zouteloos Idols.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Na de break Neil, ik verheug me nu al op de masale feestvreugde in dit subfourm als hij eruit gestemd wordt vanavond (of anders volgende week).
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij zoekt alles op met google images, niet?
Oh dat wil ik wel even zien!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Pauls Symphonica in Rosso
Oh nee, dat is pas om half elf
Eerst was Nathalie mijn favoriet, maar ze kakt wat in de laatste weken, en ik ben er echt van overtuigd dat die verlegenheid buiten het podium een act is, en ik hou niet van onoprechtheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van mij mag ie winnen, mijn favoriet is eruit en ik vind het een prima slot van een zouteloos Idols.
Dat meisje is zo schattigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Die reclame van Unox met Jan Vayne is best leuk.
quote:
Ik ga wel mee naar parijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb 4 kaartjes voor james blunt. Wie gaan er mee!
eens ja! wat een zeikstem!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef Cee het volgende:
Holy mother of fuck die praatstem (laat staan zangstem) van James Blunt zorgt ervoor dat ik met een roestige spijker m'n trommelvliezen wil doorboren.
Big Band. Neil die "I did it my way" gaat zingen ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk is er volgende week weer een fatsoenlijk thema. "Love" is echt drie keer niks.
nicequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef W-A het volgende:
Effe dit luisteren, wat een verademing bij al die "idols" zeg.
http://youtube.com/watch?v=cebKjCquEc0
Ik twijfel nog, The Mothman Prophecies is een toffe filmquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel even zien!
Kunnen we gezellig in het bijna lente weer naar de eifeltoren gaanquote:
Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog, The Mothman Propecies is een toffe film
Schijnt geweldig te zijn dus ik ga het zeker even kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, The Mothman Propecies is een toffe film
Maar toch maar In Rosso, wil Leontine Borsato wel eens horen zingen
I've got youuuuu under my skinnnnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Big Band. Neil die "I did it my way" gaat zingen ofzo
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig in het bijna lente weer naar de eifeltoren gaan
Zet jij alvast Neil liedjes op de ipod please
't enige wat er echt mee mis is, is dat het nauwelijks een thema is omdat 97% van alle liedjes onder dit 'thema' valt.. met de liedjes zelf is dus niet zo veel mis, er zijn zat mooie nummers om uit te kiezen.. (de interpretatie van de Idols-redactie is dan wel weer tamelijk cliché en jammer)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk is er volgende week weer een fatsoenlijk thema. "Love" is echt drie keer niks.
Ik niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis dat leuke broertje van Tiffany.
Ja hè ? Ik hoorde 'm gister, kon me niet voorstellen dat ik naar iets anders dan het origineel ervan kan luisteren. Maar ja, Gavin Degraw stel ik gelijk aan BIlly Joel enzo.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis dat leuke broertje van Tiffany.
Zijn vader adoreert vooral zichzelf hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Svensational het volgende:
Zijn vader adoreert dat joch al sinds z'n geboorte, maar nú komt Neil er pas achter dat er thuis mensen zijn die in hem een idool zien!
Moet meteen denken aan die foto uit het Funda topic... Wie weet wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sláápt die pa onder de zonnebank ofzo?
ze wonen toch in een woonwagen, dan zijn die mensen toch de hele dag buiten en worden automatisch bruiner door de zonquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sláápt die pa onder de zonnebank ofzo?
Die luisteren teveel naar kampermuziek.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Leigh het volgende:
Zijn de mensen die op hem stemmen allemaal doof??![]()
Nee, maar wil het wel wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan die foto uit het Funda topic... Wie weet wat ik bedoel?
Sergequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er was in één van de vorige edities ook zo`n Neil-achtige kandidaat, weet niet meer wie.
Die werd er toen onverwachts uitgestemd, en werkelijk iedereen op het forum was blij.
Ik hoop op een herhaling, vanavond.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik krijg kippenvel.
Van afschuw, duh.
absoluutquote:
Kom je eens melden in Psychologiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:35 schreef Wicha het volgende:
Dat klonk echt weer supergoed! Het beste optreden van vanavond.
Serge..... jaaaaahhhh die was erg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er was in één van de vorige edities ook zo`n Neil-achtige kandidaat, weet niet meer wie.
Die werd er toen onverwachts uitgestemd, en werkelijk iedereen op het forum was blij.
Ik hoop op een herhaling, vanavond.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, The Mothman Prophecies is een toffe film
Maar toch maar In Rosso, wil Leontine Borsato wel eens horen zingen
Ik had een zwak voor Sergequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Serge..... jaaaaahhhh die was erg.
Denk overigens wel dat dit de laatste avond voor Neil zal zijn. Al mag Charlene voor mij ook wel foetsie.
Ik vond Ivar ook stukken beter. Alleen jammer dat hij zo slecht was met zijn teksten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hadden gewoon Ivar erin moeten laten, dat gozertje kan echt best goed zingen.
http://www.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4
Charlene, Neil & Nathalie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond ze allemaal zo slecht, dat ik niet kan kiezen wie eruit moet.
Goed inzepen he Cee'tjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik ga douchen. Al dat ranzige gezang uit m'n haar wassen.
Te laat, ik heb al 5x op Neil gestemdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:37 schreef W-A het volgende:
Wil je Neil terugsturen naar z'n familie ? Stem dan vooral NIET op Neil !
[ afbeelding ]
dat zou waarschijnlijk nog leuker klinken ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:39 schreef Leigh het volgende:
Wat houdt Neil die microfoon idioot vast. Alsof hij er ieder moment aan wil likken
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Wicha het volgende:
[..]
Te laat, ik heb al 5x op Neil gestemd![]()
![]()
Wat moet je anders doen met je Hi prepaid beltegoedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Wicha het volgende:
[..]
![]()
Maar Nigel en Nikki waren ook slecht.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Charlene, Neil & Nathalie.
Daar was ik het minst over te spreken
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat zou waarschijnlijk nog leuker klinken ook
Weggooien, maar dan anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Wicha het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
D_A of sven geef een notequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Wicha het volgende:
[..]
![]()
De LOI?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik herken die vrouw (Merel) ergens van...
ken wel merel van de LOI reklamequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik herken die vrouw (Merel) ergens van...
Na het drollenrapen bij over de rooie 10jaar geleden ging het hard achteruit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Maartel het volgende:Ooit vond ik Wendy van Dijk echt leuk.. wanneer is het zo'n domme geit geworden?
Toen ze stopte met Hart in Aktie om grotere shows te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Maartel het volgende:Ooit vond ik Wendy van Dijk echt leuk.. wanneer is het zo'n domme geit geworden?
Over de rooie!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Na het drollenrapen bij over de rooie 10jaar geleden ging het hard achteruit.
ja maar maybe is dat dr achternaam welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Heet dat kind nou Anne-Leeuw?
ben je nu alweer beschonken? mejje caps!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
Mededeling:
IK STEM VANDAAG NIET OP NIGEL VANWEGE SLECHTHEID EN ANDER NIET RELEVANTE GEBEURTENISSEN. BIJ EXIT, BLAME ME.
Ik mag hier niet modden.quote:
Bij blamen.. krijgt hij dan een entry aangeboden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
Mededeling:
IK STEM VANDAAG NIET OP NIGEL VANWEGE SLECHTHEID EN ANDER NIET RELEVANTE GEBEURTENISSEN. BIJ EXIT, BLAME ME.
ze heeft gewoon van die platte modellen-tietjes,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
Boobs van wendy zijn echt goed zichtbaar vandaag
Ik wil wel even kijken, maar dan moet ik opstaan en naar de tv lopenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Is er verder nog iets leuks op tv?
Braaf.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=YO-nJl9rxpYquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar maybe is dat dr achternaam wel![]()
snuitje is wel het woord van deze backstage
Ik ben gewoon dol op aandachtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben je nu alweer beschonken? mejje caps!
Niet nodig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:52 schreef Re het volgende:
ohh ff teruglezen?
Vrienden Van Amstel Live op ned 3quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Is er verder nog iets leuks op tv?
Dat een beetje mixen met tof/super/geweldig, en wat husselen met de kandidaten, en je hebt de vorige topics in een notendop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet nodig.
Nikki: goed/mwah
Charlene: mwah/goed
Nathalie: mwah/mwah
Nigel: bleh/blerggggg
Neil: sterf!!!/Doodd!!!
Laat me raden:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Wicha het volgende:
[..]
![]()
Re, kroelenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:07 schreef Re het volgende:
de intro was wel leuk vond ik... nikki was weer gewoon top maar had een veel betere ballad uit moeten kiezen, nigel vond ik wel ok, ik zie hem iig genieten, nathalie was ook goed maar had idd toni braxton veel gevoeliger kunnen zingen, charlene vond ik beter dan vorige week en tsja neil.... neil mag dood en op het kamperkerkhof begraven worden
Mooi! Kusje aan MBquote:
Ik heb ook 6 keer op charlene gestemdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef CJ het volgende:
Ik heb een stuk of 6x op Charlene gestemd. Vorige keer niet gestemd en toen zat ze op de bank.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
echt wtf! camdenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
Nu reclame op CNN.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu reclame op CNN.
Laten we het hier hebben over Idols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |