Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig in het bijna lente weer naar de eifeltoren gaan
Zet jij alvast Neil liedjes op de ipod please
't enige wat er echt mee mis is, is dat het nauwelijks een thema is omdat 97% van alle liedjes onder dit 'thema' valt.. met de liedjes zelf is dus niet zo veel mis, er zijn zat mooie nummers om uit te kiezen.. (de interpretatie van de Idols-redactie is dan wel weer tamelijk cliché en jammer)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk is er volgende week weer een fatsoenlijk thema. "Love" is echt drie keer niks.
Ik niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis dat leuke broertje van Tiffany.
Ja hè ? Ik hoorde 'm gister, kon me niet voorstellen dat ik naar iets anders dan het origineel ervan kan luisteren. Maar ja, Gavin Degraw stel ik gelijk aan BIlly Joel enzo.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis dat leuke broertje van Tiffany.
Zijn vader adoreert vooral zichzelf hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Svensational het volgende:
Zijn vader adoreert dat joch al sinds z'n geboorte, maar nú komt Neil er pas achter dat er thuis mensen zijn die in hem een idool zien!
Moet meteen denken aan die foto uit het Funda topic... Wie weet wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sláápt die pa onder de zonnebank ofzo?
ze wonen toch in een woonwagen, dan zijn die mensen toch de hele dag buiten en worden automatisch bruiner door de zonquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sláápt die pa onder de zonnebank ofzo?
Die luisteren teveel naar kampermuziek.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Leigh het volgende:
Zijn de mensen die op hem stemmen allemaal doof??![]()
Nee, maar wil het wel wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan die foto uit het Funda topic... Wie weet wat ik bedoel?
Sergequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er was in één van de vorige edities ook zo`n Neil-achtige kandidaat, weet niet meer wie.
Die werd er toen onverwachts uitgestemd, en werkelijk iedereen op het forum was blij.
Ik hoop op een herhaling, vanavond.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik krijg kippenvel.
Van afschuw, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |