Werp ze.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef Leigh het volgende:
Als ze bij dit nummer ook gaan schreeuwen en springen dan smijt ik iets naar het scherm
Open dan zelf eens een nieuwequote:
Er zijn echt veel betere ballads inderdaad. Ik zou bv Nikki wel 'Crazy for You' van Madonna willen horen zingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef livelink het volgende:
Waarom kiezen ze van die vreselijke ballads? Het begin vond ik niet goed, maar later vond ik het wel ok.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Open dan zelf eens een nieuwe!
Ja absoluut ik ook...quote:
Aangepast.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef sbientje het volgende:
#64 zijn we toch al?
ik vond t wel goed van nathalie!
hahahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou je vriendje er maar uit gooien dan, Charlene.
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 21:16 door Dark_Angelus:quote:
Tofquote:
Ja, tyf daar eens mee op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op zaterdag 9 februari 2008 @ 21:16 door Dark_Angelus:
Topictitel: "Idols Live #63: bier" -> "Idols Live #64: bier"
quote:
Dan Nikki maar denk ik...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Toch jammer, ik hoopte eerst dat Nathalie zou winnen, maar ik begin daar een beetje van terug te komen.... Wie het wel moet winnen weet ik niet.
Ik heb ook alleen maar een favoriet omdat de rest niks is eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Toch jammer, ik hoopte eerst dat Nathalie zou winnen, maar ik begin daar een beetje van terug te komen.... Wie het wel moet winnen weet ik niet.
Pauline.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ze is wel een beetje Valley-girl achtig ja. Blonderen en ze zou mee kunnen doen in Legally Blonde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan Charlene alleen nog maar nagelvijlend voor me zien, terwijl ze ongeinteresseerd voor zich uitkijkt
Heb niet echt goed opgelet, maar volgens mij was dat Save me.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Welk liedje van Aimee Mann is dat op de achtergrond. Komt mij echt bekent voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |