Na het drollenrapen bij over de rooie 10jaar geleden ging het hard achteruit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Maartel het volgende:Ooit vond ik Wendy van Dijk echt leuk.. wanneer is het zo'n domme geit geworden?
Toen ze stopte met Hart in Aktie om grotere shows te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Maartel het volgende:Ooit vond ik Wendy van Dijk echt leuk.. wanneer is het zo'n domme geit geworden?
Over de rooie!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Na het drollenrapen bij over de rooie 10jaar geleden ging het hard achteruit.
ja maar maybe is dat dr achternaam welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Heet dat kind nou Anne-Leeuw?
ben je nu alweer beschonken? mejje caps!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
Mededeling:
IK STEM VANDAAG NIET OP NIGEL VANWEGE SLECHTHEID EN ANDER NIET RELEVANTE GEBEURTENISSEN. BIJ EXIT, BLAME ME.
Ik mag hier niet modden.quote:
Bij blamen.. krijgt hij dan een entry aangeboden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
Mededeling:
IK STEM VANDAAG NIET OP NIGEL VANWEGE SLECHTHEID EN ANDER NIET RELEVANTE GEBEURTENISSEN. BIJ EXIT, BLAME ME.
ze heeft gewoon van die platte modellen-tietjes,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:49 schreef Liquidootje het volgende:
Boobs van wendy zijn echt goed zichtbaar vandaag
Ik wil wel even kijken, maar dan moet ik opstaan en naar de tv lopenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Is er verder nog iets leuks op tv?
Braaf.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=YO-nJl9rxpYquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar maybe is dat dr achternaam wel![]()
snuitje is wel het woord van deze backstage
Ik ben gewoon dol op aandachtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben je nu alweer beschonken? mejje caps!
Niet nodig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:52 schreef Re het volgende:
ohh ff teruglezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |