Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef toma het volgende:
onbegrijpelijk dat wij noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit geluk hebben deze competitie.
van mij mocht het 20-1 worden. Het maakt toch allemaal geen flikker uit. Het gaat er om dat er op cruciale momenten verkeerde beslissingen worden genomen waardoor de wedstrijd kantelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.
Donder op man, er werd 3 keer buitenspel gegeven terwijl het niet buitenspel was, er werd een penalty onthouden en er werd een goal onterrecht afgekeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.
AMEN.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef dronkeykong het volgende:
Ach dit seizoen verdien je ook niet eens meer om kampioen te worden...wat een mickey mouse gedoe.
En dan willen ze nog meer geld hebben voor de voetbalrechten laat ze lekker de pleuris genieten daar.
En afgefloten met die hoekschop dat Gabri niks deed bij de keeper. Hoe kan die kut mongool dat nou zien hij stond zowat bij de middenlijn hondquote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder op man, er werd 3 keer buitenspel gegeven terwijl het niet buitenspel was, er werd een penalty onthouden en er werd een goal onterrecht afgekeurd.
Hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt echt hongerig te zijn en nog te willen schitteren. T'is gewoon vergane glorie, het vuur ontbreekt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef Mika25 het volgende:
En zo slecht zal ie nou ook weer niet zijn, als clubs als Newcastle en Deportivo destijds ruim 10 miljoen euro voor hem betaald hebben...
Jullie uitlachen wat anders?quote:
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt echt hongerig te zijn en nog te willen schitteren. T'is gewoon vergane glorie, het vuur ontbreekt.
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Maar het blijft vreemd dat er belgische scheidsrechters gebruikt worden in de nederlandse competitie...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:38 schreef LongOne het volgende:
Wordt Roda zeker veel benadeeld als er een Nederlandse scheidsrechter is
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkerenquote:
Waarom wel?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom niet
HAHAHAquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkeren
Geen idee, hij strijkt wel zo'n 2 miljoen per jaar op, dus hopelijk niet te lang.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?
Niet dat ik me aangesproken voel, maar leg eens uit waarom dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je niet snapt waarom die goal werd afgekeurd van Silva, ben je zelf misschien eerder de klerekneus, klapjosti en gladiool waar je anderen voor uitmaakt.
Oow ja, we worden nooit kampioen op eigen kracht en zoquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |