Vind ik niet gek als je zoveel reist binnen 1 week en ook nog eens 3 wedstrijden moet spelen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:06 schreef Black-Death het volgende:
Suarez is vermoeid volgens Ajax Netwerk
Leo is niet wedstrijd fitquote:Op zondag 10 februari 2008 12:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koster is een mafkees, geen Luque en Leonardo meer en altijd die klote kennedy
Daar is een ander topic over ,mja myp2p.eu / football en klik je op ajax roda en dan heb je genoeg streams.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik krijg sopcast niet aan de praat voor Roda-Ajax..
Iemand een idee, deze zegt: Server tijdelijk online..
Iemand de goede link voor sopcast ofzo?
1 week geleden is hij op de bank gehouden vanwege zijn slechte invalbeurt tegen vitesse en nu ineens niet wedstrijd fit?quote:
Live wedstrijden via Internet streams #20quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik krijg sopcast niet aan de praat voor Roda-Ajax..
Iemand een idee, deze zegt: Server tijdelijk online..
Iemand de goede link voor sopcast ofzo?
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:25 schreef Pritt het volgende:
Klaas gaat vlammen vandaag zoals gewoonlijk.
Deze doet 't goed bij mij:quote:Op zondag 10 februari 2008 12:28 schreef Stiletto het volgende:
livestream voor zometeen?
thanksquote:Op zondag 10 februari 2008 12:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik ben vermoeid van Kennedy.
[..]
Deze doet 't goed bij mij:
sop://broker.sopcast.com:3912/42624
Idd, irritant figuur. Ik kijk haast nog liever met die Engelse commentator die geen een van de spelers lijkt te herkennen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom is die Leo Driessen altijd commentator bij de Ajax wedstrijden, ik mag die suggestieve persoonlijkheid niet
Zei hij dat in de camera?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:37 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny vlak voor de wedstrijd: "TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:37 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny vlak voor de wedstrijd: "TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee de spelers kwamen allemaal bij elkaar en Johnny nam het woord. De camera stond erbij.
Johnquote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee de spelers kwamen allemaal bij elkaar en Johnny nam het woord. De camera stond erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |