abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:29:42 #201
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56726000
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lost Odyssey

Drie uur vond ik genoeg, strax ga ik van de volledige game genieten.
En hypen doe ik niet. Behalve bij Mario Galaxy.
Leuk stuk Noot, maar waar heb je in Godsnaam die screen vandaan De meeste low res filmpjes zien er beter uit en zelfs jij zegt dat het een van de mooiste games is die je ooit gespeeld hebt.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:44:22 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56726335
Er waren toen nog niet heel veel screens uit en wij hebben helaas niet de mogelijkheden om in HD screens en filmpjes te capturen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:51:15 #203
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56726484
Noot had gelijk,......

Een week + een dag wachten,.... woensdag shipped,... donderdag een week later binnen. Ik heb hem Serieuze mooie cover,..... een extra dikke ook, want er zitten 4 DVD's in uiteraard,.... gelukkig heb ik een grote brievenbus want hij past echt net

Echt een briljante white-wash cover met Japanse en Engelse teksten,... ik ga NU het seal openen
pi_56728482
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Noot had gelijk,......

Een week + een dag wachten,.... woensdag shipped,... donderdag een week later binnen. Ik heb hem Serieuze mooie cover,..... een extra dikke ook, want er zitten 4 DVD's in uiteraard,.... gelukkig heb ik een grote brievenbus want hij past echt net

Echt een briljante white-wash cover met Japanse en Engelse teksten,... ik ga NU het seal openen
mijne staat al een dag op preparing order
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:51:51 #205
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56729087
Hier kan ik dus zo kwaad om worden he,..... dit spel is gewoon geniaal,.... ik weet het,... heb er pas twee uur op zitten maar ik voel gewoon waar die stink reviews naar toe gaan. Dit is inderdaad niks nieuws,... maar,... serieus,.. die grapics en de sfeer,.... de muziek,.... dit is echt de Final Fantasy voor de 360. Waar ik me nog bozer over maak is het gezeik over laadtijden,.... WEEEEELKE laadtijden,.... er ken ergere games,.... die spel is sowieso sneller dan elke FF die ik gespeeld heb dus pleeeeease....

Het is zo heerlijk ouderwets RPG-en,... prullenbakken afzoeken voor items,.... heerlijke random battles die echt perfect van elkaar afzitten,.... niet om de 2 seconden een battle gelukkig,..... battles die overigens gruwelijk cool zijn,... echt zoooo cool Voice-acting op Engels is subliem,... echt prima gedaan. Framerate stotters,...... waar heeebbbeeeen ze het over in die reviews? Heb ik een andere versie ofzo Serieus,... niet gezien op een hik hier en daar na,....

De intro,.... najaaaaaa,... hahahaha,.. ziekelijk,... tot nu toe voelt het erg als een FFVII titel aan,... en dat is alleen maar goed,.... en Noot had gelijk,... dit spel is ziekelijk mooi,.... ik wist in het begin inderdaad niet dat ik uit de cut-scene was en moest vechten

Geweldig,... ga hier ZO van genieten,.... voel het aan alles. Als je twijfels had,... niet doen,.... als je van RPG's houd vind je dit geweldig,.... ben je een FF fan dan kan je gewoon niet meer stuk. Tis dat er geen FF op het hoesje staat,...

Ik buig voor Mistwalker Ik buig,...

PS B,... je begint bij level 10 vandaar heeeeeerlijke tutorials overigens!!
pi_56729248
Goh, een ex-Square designer kan een Final Fantasy kloon uitpoepen. Jeeeeeeee. Nadat hij met Blue Dragon de mist inging (pun intended), speelde hij lekker op safe om even flink te cashen.
Lost Odyssey = Final Fantasy - Square Enix + emo + irritante laadtijden
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_56729309
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Heel verhaal..
/Eens
Correct en tevens juist...
pi_56729650
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Goh, een ex-Square designer kan een Final Fantasy kloon uitpoepen. Jeeeeeeee. Nadat hij met Blue Dragon de mist inging (pun intended), speelde hij lekker op safe om even flink te cashen.
mond spoelen en weg wezen , jij mood verzieker
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:11:07 #209
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56730538
quote:
Eindredactie games

Ik denk dat het cashen wel meevalt,.... ben juist blij dat ze een J-RPG uitbrengen voor de 360.
pi_56731219
Ik vind hem wel moeilijk hoor, die bosses ook enzo !
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:49:17 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56731308
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:45 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind hem wel moeilijk hoor, die bosses ook enzo !
Wist meteen waar jij zat,.... eerste eindbaas,.... van de intro nog wel,... letterlijk 5 minuten in het spel,.... je moet wel lezen wat er staat he,.... en een beetje snappen wat er gebeurd. Niet die arm aanvallen als die in defense mode schiet. De shitload aan damage die hij je geeft mocht je dat toch doen moest toch wel de hint geven vind je niet

Eigenlijk is het spel nog niet eens begonnen daar
pi_56731424
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wist meteen waar jij zat,.... eerste eindbaas,.... van de intro nog wel,... letterlijk 5 minuten in het spel,.... je moet wel lezen wat er staat he,.... en een beetje snappen wat er gebeurd. Niet die arm aanvallen als die in defense mode schiet. De shitload aan damage die hij je geeft mocht je dat toch doen moest toch wel de hint geven vind je niet

Eigenlijk is het spel nog niet eens begonnen daar
Ja daar ging het ook fout bij mij, ik hak meestal gewoon altijd ..maar de eerstvolgende echte boss bedoel ik..daar was het bij mij 2x gameover. En nu zit ik bij de derde boss game over

Oh ja, moet ik in spoilertags maar praten anders ?

En die muziek in die worldmap is net van Chrono Chross of niet?
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:59:39 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56731530
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:55 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ja daar ging het ook fout bij mij, ik hak meestal gewoon altijd ..maar de eerstvolgende echte boss bedoel ik..daar was het bij mij 2x gameover. En nu zit ik bij de derde boss game over

Oh ja, moet ik in spoilertags maar praten anders ?

En die muziek in die worldmap is net van Chrono Chross of niet?
Kijk uit met spoilers ja maar dat er eindbazen komen mag duidelijk zijn En die muziek inderdaad
pi_56732245
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kijk uit met spoilers ja maar dat er eindbazen komen mag duidelijk zijn En die muziek inderdaad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik weer even wennen aan RPG..tijd niet gedaan
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:04:15 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56742120
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Ben vandaag ziek thuis... het spel had mij wel uitgekomen.!
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.

Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
Gijs dit spel walst over ME heen,... voor mij persoonlijk dan. Niet alleen qua verhaal maar voornamelijk gameplay is een stuk dieper. Deze turn-based game is de meest uitgebreidde die ik ken,.... en de meest leuke om te spelen. Nee items zijn heerlijk,... en precies genoeg,... sterker nog,.. DEZE items gebruik je. Maar echt levellen is ook leuk,.... je kan namelijk met je mortals (stervenden) linken met immortals,.... zo leren de immortals alle spells en skills die een mortal heeft.

Zo leerde die magier (geweldige gozer,... ligt echt in een deuk om zijn opmerkingen) White Magic level 1. Dan link ik een immortal met hem,... (config in je menu) en laat ik ze in dezelfde formatie even een paar keer vechten,... (achteraan of vooraan maar naast elkaar). Zodoende leert een immortal ineens ook White Magic. En dan wissel ik de character zodat ook andere een kans krijgen. Het is echt heerlijk om te doen. Na bijna elk gevecht ga je wel level up of leer je iets,.... zo doende ben je helemaal compleet voor je einbaas.

Gisteren stierf ik gruwelijk omdat ik gewoon nog niet klaar was. Dus even terug en iedereen zat nu op niveau,... mijn levels wilde niet meer voorbij 14,.... het kroop echt,... maar het leren was nog niet voorbij. Met de skill SP points die je na elke battle krijgt leer je altijd wel wat.

Over ring management ga ik het nog maar niet hebben. Maar dat moet ik nog even doen voordat ik naar deze eindbaas ga. Hij is wind-based die ik ga een Earth ring gebruiken, maar had nog niet genoeg items om die te maken. Nu heb ik er inmiddels twee,.... ja items zijn geweldig en je gebruikt het ook echt.

Het klinkt misschien allemaal pittig maar de briljante tutorials leren je echt alles zo nu en dan,.... dat komt echt goed. Het is erg diep en zo vreselijk gaaf. Ken je dat,... kan echt niet WACHTEN, totdat ik weer kan spelen. Dit is de eerste goede turn-based RPG die ik sinds FFX heb gespeeld en dat is sinds de KS tijd Gijs Beste next-gen RPG sinds jaaaaren
pi_56742178
Wat is KS?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:11:49 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56742225
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is KS?
Oud adres van waar ik werkte. B had FFX gereserveerd,... zijn eerste FF sinds FFVII die hij tot disc 2 gespeeld had. Was blij hem weer in het genre te trekken. We waren aan het wachten op de release,.. je kent het wel,.. misschien vandaag situaties,...

Ik zei dat die uitgesteld was maar toen legde ik het spel op zijn bureau en hij gilde KS tijd,.... iets persoonlijks zeg maar.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:10:57 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56743399
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oud adres van waar ik werkte. B had FFX gereserveerd,... zijn eerste FF sinds FFVII die hij tot disc 2 gespeeld had. Was blij hem weer in het genre te trekken. We waren aan het wachten op de release,.. je kent het wel,.. misschien vandaag situaties,...

Ik zei dat die uitgesteld was maar toen legde ik het spel op zijn bureau en hij gilde KS tijd,.... iets persoonlijks zeg maar.
LOTR SE tijd, Ng tijd, Erwin is asshole tijd... zeldzaam veel gelachen toen!!
The truth was in here.
pi_56747460
eindelijk is LO verzonden
pi_56749314
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Beste next-gen RPG sinds jaaaaren
Daar hoef je ook niet veel voor te doen natuurlijk

Maar ik zal volgende week eens een kijkje gaan nemen bij m'n broer. Ben benieuwd
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:56:18 #221
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56750171
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Daar hoef je ook niet veel voor te doen natuurlijk
Kennelijk wel aan de reviews te lezen. En juist daarom,.. precies wat je zegt,... omdat er bijna geen een is, mag dat spel wel wat beter verwelkomt worden.
pi_56750595
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kennelijk wel aan de reviews te lezen. En juist daarom,.. precies wat je zegt,... omdat er bijna geen een is, mag dat spel wel wat beter verwelkomt worden.
Waarom de reviews nogal uit elkaar lopen kan ik geen antwoord op geven natuurlijk, maar het feit dat LO de beste JRPG is op dit moment is niet bepaald opmerkelijk te noemen. Op heden zijn er op Eternal Sonota na geen goede JRPG's verschenen in de afgelopen twee jaar. Op de next-gen systems voor alle duidelijkheid. LO had altijd de meeste potentie van de twee projecten (Blue Dragon stelde zwaar teleur) en trok me altijd wel vanwege de FF look a likes.

En ik weet niet echt of het spel meer verwelkomt moet worden alleen vanwege dat er amper sprake is van concurrentie. Mede doordat er weinig soeps is uitgekomen lag de weg voor Mistwalker wel wagenwijd open. Ik trek er nu dan ook geen conclusies uit want zoals gezegd wil ik het zelf allemaal onder m'n eigen ogen zien
pi_56753328
Damn wat een spel , moet toch af en toe wel een traantje weg pinken vooral bij;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat bij de save points je hp enzo niet word restored .
pi_56754783
Voor diegene die hem bij play-asia hebben besteld voor ¤35. Hoeveel waren jullie precies kwijt met verzendkosten enz erbij?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:38:39 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56755073
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Voor diegene die hem bij play-asia hebben besteld voor ¤35. Hoeveel waren jullie precies kwijt met verzendkosten enz erbij?
35 incl. bubbelenvelop.
The truth was in here.
pi_56755590
quote:
70
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:06:56 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56755733
quote:
35
pi_56755854
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

35
Waar zit jij nu in het spel Chocobo ?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:16:17 #229
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56755991
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Waar zit jij nu in het spel Chocobo ?
Denk dat jij iets verder bent dus dit kan je wel lezen:
SPOILER
pi_56756131
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Denk dat jij iets verder bent dus dit kan je wel lezen:
SPOILER
Ah ja, ik ben wel wat verder ja....

Nou succes daar bij de trap !
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:32:46 #231
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56766741
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ah ja, ik ben wel wat verder ja....

Nou succes daar bij de trap !
Meest extreme battle tot nu toe gehad daar,... echt geweldig gedaan,... zat te smeken om een save-punt
pi_56770536
Pwaaaaaaa...die eerste eindbaas
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:12:32 #233
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56771135
Is dit spel zo moelijk ofwat?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:31:28 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56771441
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Moeilijker dan FFX ja,... en naar mijn idee ook beter. Ik geniet zo gruwelijk van dit spel,.... het heeft echt alles. Voor mij persoonlijk gaat dit voorbij FFX en heb net een cut-scene gezien die de emoties van FFVII zelfs passeert,..... de cut-scenes en de voice-acting is zo ziekelijk goed,..... !! Dit is echt het spel voor mij,... zit er nu 12 uur in ofzo, maar dit is tot nu toe het beste spel wat ik op de 360 gespeeld heb!!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:32:53 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56771461
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Moeilijker dan FFX ja,... en naar mijn idee ook beter. Ik geniet zo gruwelijk van dit spel,.... het heeft echt alles. Voor mij persoonlijk gaat dit voorbij FFX en heb net een cut-scene gezien die de emoties van FFVII zelfs passeert,..... de cut-scenes en de voice-acting is zo ziekelijk goed,..... !! Dit is echt het spel voor mij,... zit er nu 12 uur in ofzo, maar dit is tot nu toe het beste spel wat ik op de 360 gespeeld heb!!
Lol zo denk ik nu over Eternal Sonata die ik nu aan het spelen ben LO ook maar eens checken dan want ik hou wel van dit soort spelen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:33:04 #236
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56771465
Je gaat genieten van LO, maar hij is wel pittig,...!!

[ Bericht 85% gewijzigd door Chocobo op 16-02-2008 15:40:50 ]
  zaterdag 16 februari 2008 @ 15:51:16 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56771773
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Gamefaqs.com is your friend
The truth was in here.
pi_56777900
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gamefaqs.com is your friend
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doet
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:10:01 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56780173
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Klopt, maar als je vastzit kom je ook niet verder..
The truth was in here.
pi_56785927
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, maar als je vastzit kom je ook niet verder..
dan verneuk je 5 uur door te zoeken totdat je wel veder komt
pi_56787065
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:33 schreef Chocobo het volgende:
Je gaat genieten van LO, maar hij is wel pittig,...!!
Ik noem het liever uitdagend. Je moet blijven nadenken, ook bij de gewone gevechten. Met simpel inhakken op vijanden kom je er niet
  zondag 17 februari 2008 @ 15:32:12 #242
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56792352
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gamefaqs.com kan je niet echt helpen in dit spel,.... wel adviezen geven,... eindbazen zijn erg uitdagend inderdaad, maar ben nog niet gestorven. Behalve bij de eerste bovenop die cliff met die wind
pi_56795330
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gamefaqs.com kan je niet echt helpen in dit spel,.... wel adviezen geven,... eindbazen zijn erg uitdagend inderdaad, maar ben nog niet gestorven. Behalve bij de eerste bovenop die cliff met die wind
mijn LO zit op het moment in frankfurt en komt volgens het tracking schema morgen in mijn brievenbus
  zondag 17 februari 2008 @ 18:12:25 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56795929
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mijn LO zit op het moment in frankfurt en komt volgens het tracking schema morgen in mijn brievenbus
Zou toch wel eerst ES afmaken voordat je aan LO begint. Spel vraagt serieus tijd en aandacht,.... en heel veel uur plezier.
pi_56796095
Heb jammer genoeg nog niet gespeeld vant weekend..geen tijd. Zit nog steeds in Crimson Forest. Jullie??
pi_56796314
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zou toch wel eerst ES afmaken voordat je aan LO begint. Spel vraagt serieus tijd en aandacht,.... en heel veel uur plezier.
ES ? die heb ik al maanden uitgespeeld , je verwart mij met aquilla

ik had ES al bij de amerikaanse release , dmc4 moet ik nog wel uitspelen maar dat vergt niet veel tijd
pi_56798421
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Heb jammer genoeg nog niet gespeeld vant weekend..geen tijd. Zit nog steeds in Crimson Forest. Jullie??
Ruined Village in Numura. Wat is die stad groot
SPOILER
  zondag 17 februari 2008 @ 23:21:00 #248
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56804508
Ik ben om 19:00 begonnen en net geeindigd dus ben iets verder als jullie,.... zal niet spoileren maar godver de godver Het spel begint zich helemaal te openen,....
pi_56807127
he bahh ik krijg hem morgen pas en ik ga zaterdag een week op vakantie , wat zou dat pijnlijk worden

wat raden jullie aan ? laten liggen tot ik terug kom , of gewoon nog 1 week spelen en waarschijnlijk
niet uitspelen tegen die tijd en dan na de vakantie weer veder ?
pi_56807302
quote:
Je hebt nog steeds niks te doen op de ps3 dus zie ik.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_56808230
Goed. Weekend Lost Odyssey gespeeld. Nu is het tijd voor wat een wat uitvoerigere beschrijving van mijn indrukken. Ik zit nu op bijna 12 uur, en ben in Numura (disc 1).

Lost Odyssey is simpel gezegd de beste (J)RPG die ik heb gespeeld sinds Skies of Arcadia op de GC. Het is de Final Fantasy XI die nooit ontwikkeld is door Square-Enix omdat ze zonodig Word of Final Fantasy moesten maken. Het is de traditionele gameplay van Final Fantasy games (turn-based en random battles), maar dan op een next-gen platform. De kracht hiervoor wordt gebruikt voor de graphics. De rest van de game is traditioneel. Sommige reviewers spreken over ouderwets, ik hou het liever op degelijk. Natuurlijk zijn games als Oblivion, Mass Effect en Final Fantasy XII ook geweldig, en de makers verdienen alle lof dat ze het genre proberen te vernieuwen. Maar soms wil je gewoon iets herkenbaars, en dat is Lost Odyssey.

Toch is alleen traditionele gameplay niet voldoende als de onderliggende mechanismen en het verhaal niet werken. En dat is bij Lost Odyssey gelukkig niet het geval. Vechten, upgraden en skills aanleren is diepgaand, maar wordt zo gebracht dat het eenvoudig en intuïtief is om het te doen. Kortom, wel diepgang maar geen onbegrijpelijke menustructuren!

Wat ook geweldig is, is dat het vechten niet een kwestie is van zinloos op simpele vijanden inhakken is alvorens af en toe een beetje uitgedaagd te worden door een eindbaas. Nee, elk gevecht is lastig, en eindbazen zijn bijna een puzzel waarbij je een hele strategie moet ontwikkelen. Magie speelt een hele grote rol in het spel, en het eerste wat je moet uitdokteren is voor welke spreuken een vijand kwetsbaar is. Zelfs een random battles kan het je party behoorlijk lastig maken als je niet nadenkt. Op de automatische pilot gamen zit er dus niet in. Zoveel random battles zitten er trouwens niet in het spel, soms moet je een tijdje rondlopen voor er een getriggered wordt. Frequentie had van mij zelfs iets hoger mogen zijn.

Tenslotte het verhaal: tot nu toe geweldig. De personages hebben allemaal een leuke persoonlijkheid die gaandeweg uitgediept wordt, en verandert. De korte verhalen die af en toe verschijnen en waarbij de geschiedenis van Kaim wordt verteld vind ik tot nu toe allemaal boeiend! Sommige zijn echt juweeltjes die toch een brok in mijn keel veroorzaakten. En reviewers moeten zich niet aanstellen, ze zijn allemaal best kort! Maar goed, we hebben het hier over Amerikanen die al in de stress schieten als ze bij een film ondertiteling moeten lezen (reading is work you know).

De grafische rekenkracht van de 360 helpt echt om het spel tot leven te brengen. Wat ik er vroeger in mijn hoofd bij verzon wordt nu op het scherm getoond. God, wat ziet alles er fantastisch uit! Zoveel details! Hoogtepunten tot nu toe was rondlopen op een strand en af en toe stukjes door de zee moeten (kreeg een vakantiegevoel) en gevechten met een vijandelijk leger. Vooral dat laatste vond ik geweldig. Je vecht nog steeds tegen maximaal 6 vijanden, maar daarachter staan er honderden. Gewoon een optische truc, maar het draagt zoveel bij aan de sfeer!

Conclusie is dat elke Final Fantasy fan deze moet game spelen. Het is namelijk gewoon een ouderwetse Final Fantasy met fantastische graphics, ook al heet het spel niet zo! Het bracht bij mij eerder het oude Final Fantasy gevoel van grootschaligheid en een episch verhaal beleven naar boven dan de suffe remakes op de DS of de ports op de GBA (ik geef het toe, ik ben een graphics hoer). Ook RPG-fans in het algemeen moeten deze game spelen. Beter en degelijker als dit worden ze niet gemaakt!

pi_56808233
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef DJ_ het volgende:
he bahh ik krijg hem morgen pas en ik ga zaterdag een week op vakantie , wat zou dat pijnlijk worden

wat raden jullie aan ? laten liggen tot ik terug kom , of gewoon nog 1 week spelen en waarschijnlijk
niet uitspelen tegen die tijd en dan na de vakantie weer veder ?
Gewoon beginnen en genieten. Ik ga volgende week zaterdag ook op vakantie!
pi_56808257
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:36 schreef piet_pelle het volgende:
Je hebt nog steeds niks te doen op de ps3 dus zie ik.
Beter semi-leuke woordgrapjes verzinnen dan een goed onderbouwde mening geven. Veelzeggend voor het niveau van fok.games.nl tegenwoordig. Misschien moet SD voor Groen-Links of de SP slogans gaan verzinnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Strolie75 op 18-02-2008 09:56:01 ]
pi_56808350
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
verhaal
Ik ben over
  maandag 18 februari 2008 @ 09:54:12 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56809241
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Beter semi-leuke woordgrapjes verzinnen dan een goed onderbouwde mening. Veelzeggend voor het niveau van fok.games.nl tegenwoordig. Misschien moet SD voor Groen-Links of de SP slogans gaan verzinnen.
Godver dit is zo waar,..... ik trek dat rebellerige niet van ze,.... iedereen is ineens een Escapist columnist en heeft ineens kritiek met mooie termen te duur voor hun kennis,.... moet niet gekker worden

[ Bericht 17% gewijzigd door Chocobo op 18-02-2008 10:00:42 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 09:55:31 #256
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56809256
quote:
Goed. Weekend Lost Odyssey gespeeld. Nu is het tijd voor wat een wat uitvoerigere beschrijving van mijn indrukken. Ik zit nu op bijna 12 uur, en ben in Numura (disc 1).

Lost Odyssey is simpel gezegd de beste (J)RPG die ik heb gespeeld sinds Skies of Arcadia op de GC. Het is de Final Fantasy XI die nooit ontwikkeld is door Square-Enix omdat ze zonodig Word of Final Fantasy moesten maken. Het is de traditionele gameplay van Final Fantasy games (turn-based en random battles), maar dan op een next-gen platform. De kracht hiervoor wordt gebruikt voor de graphics. De rest van de game is traditioneel. Sommige reviewers spreken over ouderwets, ik hou het liever op degelijk. Natuurlijk zijn games als Oblivion, Mass Effect en Final Fantasy XII ook geweldig, en de makers verdienen alle lof dat ze het genre proberen te vernieuwen. Maar soms wil je gewoon iets herkenbaars, en dat is Lost Odyssey.

Toch is alleen traditionele gameplay niet voldoende als de onderliggende mechanismen en het verhaal niet werken. En dat is bij Lost Odyssey gelukkig niet het geval. Vechten, upgraden en skills aanleren is diepgaand, maar wordt zo gebracht dat het eenvoudig en intuïtief is om het te doen. Kortom, wel diepgang maar geen onbegrijpelijke menustructuren!

Wat ook geweldig is, is dat het vechten niet een kwestie is van zinloos op simpele vijanden inhakken is alvorens af en toe een beetje uitgedaagd te worden door een eindbaas. Nee, elk gevecht is lastig, en eindbazen zijn bijna een puzzel waarbij je een hele strategie moet ontwikkelen. Magie speelt een hele grote rol in het spel, en het eerste wat je moet uitdokteren is voor welke spreuken een vijand kwetsbaar is. Zelfs een random battles kan het je party behoorlijk lastig maken als je niet nadenkt. Op de automatische pilot gamen zit er dus niet in. Zoveel random battles zitten er trouwens niet in het spel, soms moet je een tijdje rondlopen voor er een getriggered wordt. Frequentie had van mij zelfs iets hoger mogen zijn.

Tenslotte het verhaal: tot nu toe geweldig. De personages hebben allemaal een leuke persoonlijkheid die gaandeweg uitgediept wordt, en verandert. De korte verhalen die af en toe verschijnen en waarbij de geschiedenis van Kaim wordt verteld vind ik tot nu toe allemaal boeiend! Sommige zijn echt juweeltjes die toch een brok in mijn keel veroorzaakten. En reviewers moeten zich niet aanstellen, ze zijn allemaal best kort! Maar goed, we hebben het hier over Amerikanen die al in de stress schieten als ze bij een film ondertiteling moeten lezen (reading is work you know).

De grafische rekenkracht van de 360 helpt echt om het spel tot leven te brengen. Wat ik er vroeger in mijn hoofd bij verzon wordt nu op het scherm getoond. God, wat ziet alles er fantastisch uit! Zoveel details! Hoogtepunten tot nu toe was rondlopen op een strand en af en toe stukjes door de zee moeten (kreeg een vakantiegevoel) en gevechten met een vijandelijk leger. Vooral dat laatste vond ik geweldig. Je vecht nog steeds tegen maximaal 6 vijanden, maar daarachter staan er honderden. Gewoon een optische truc, maar het draagt zoveel bij aan de sfeer!

Conclusie is dat elke Final Fantasy fan deze moet game spelen. Het is namelijk gewoon een ouderwetse Final Fantasy met fantastische graphics, ook al heet het spel niet zo! Het bracht bij mij eerder het oude Final Fantasy gevoel van grootschaligheid en een episch verhaal beleven naar boven dan de suffe remakes op de DS of de ports op de GBA (ik geef het toe, ik ben een graphics hoer). Ook RPG-fans in het algemeen moeten deze game spelen. Beter en degelijker als dit worden ze niet gemaakt!

Kan het niet beter verwoorden. Dit spel is een must als je van RPG's houd,.... en hij staat zeker in de FF klasse,.... en laat sommige FF games zelfs ver achter zich!
pi_56809403
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Godver dit is zo waar,..... ik trek dat rebellerige niet van ze,.... iedereen is ineens een Escapist columnist en heeft ineens kritiek met mooie termen te duur voor hun kennis,.... moet niet gekker worden
Serieus, ik wil het niveau niet eens vergelijken. Engels heeft als voordeel dat het een taal is waarin het erg makkelijk is om droge grappen te maken. En daarbij, Eurogamer onderbouwt het altijd! Fok.games glijdt af naar het niveau van de PU. Veel screenshots, veel hype, weinig info en flauwe grappen. Maar goed, dat trekt nu eenmaal lezers. Probleem is alleen dat ik niet tot die doelgroep behoor.

Als hij representatief is voor de gemiddelde reviewer, begrijp ik wel de cijfers voor LO.

“Wat gaat dit langzaam, ik wil SCHIETEN!!!! Met een kale space marine op aliens!!! NUUUUUU!!!”
“Hé, moet ik nu ook al verhaaltjes lezen? Ja dáááág, daat vont ik froeger op sgool al niet ljeuk hoor”
“Wat is dit langdradig zeg. Al 8 uur gespeeld, en nog niet klaar? WTF ?!? Ik heb nog een stapel games liggen die ik moet afwerken!
“En wat is dit voor ingewikkeld gedoe over diepgang? Ik moet elke game als vet en ziek kunnen kwalificeren! En dan kopen al ADHD kindertjes ze elke maand toch wel weer! Jajaja, M$ is gek op me!”
  maandag 18 februari 2008 @ 10:39:39 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56809956
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Serieus, ik wil het niveau niet eens vergelijken. Engels heeft als voordeel dat het een taal is waarin het erg makkelijk is om droge grappen te maken. En daarbij, Eurogamer onderbouwt het altijd! Fok.games glijdt af naar het niveau van de PU. Veel screenshots, veel hype, weinig info en flauwe grappen. Maar goed, dat trekt nu eenmaal lezers. Probleem is alleen dat ik niet tot die doelgroep behoor.

Als hij representatief is voor de gemiddelde reviewer, begrijp ik wel de cijfers voor LO.

“Wat gaat dit langzaam, ik wil SCHIETEN!!!! Met een kale space marine op aliens!!! NUUUUUU!!!”
“Hé, moet ik nu ook al verhaaltjes lezen? Ja dáááág, daat vont ik froeger op sgool al niet ljeuk hoor”
“Wat is dit langdradig zeg. Al 8 uur gespeeld, en nog niet klaar? WTF ?!? Ik heb nog een stapel games liggen die ik moet afwerken!
“En wat is dit voor ingewikkeld gedoe over diepgang? Ik moet elke game als vet en ziek kunnen kwalificeren! En dan kopen al ADHD kindertjes ze elke maand toch wel weer! Jajaja, M$ is gek op me!”
whahahaha

Wel echt jammer hoor,... hoop sites verdienen echt een bitchslap. Zo zonde dat dit spel niet de waarde krijgt die het verdient,.... check bijvoorbeeld een standaard drinkbeker eens in het spel,... de tijd en aandacht die daar in is gegaan,... zo geweldig!
pi_56811459
quote:
Feb 18, 2008 8:59 AM

Op FedEx-voertuig voor bezorging

AMERSFOORT NL

moet alleen vanavond werken
pi_56815036
Ben inmiddels alweer bij disc 2.5 ik snap niet hoe die gasten bij die youtube filmpjes soms 20 / 30 sec loading krijgen, hier duren battle loads maar maximaal 3 seconden altijd, en speel zonder HD op t moment want die ligt bij een vriend.
pi_56815681
fed-ex net aan de deur gehad , en geen eens import kosten

gelijk open maken die hap , en dmc4 zit ik net toevallig in het mid way point ( switch tussen nero en dante )
dus dat is een mooi moment om aan LO te beginnen
  maandag 18 februari 2008 @ 16:24:28 #262
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56816918
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:49 schreef Vendris het volgende:
Ben inmiddels alweer bij disc 2.5 ik snap niet hoe die gasten bij die youtube filmpjes soms 20 / 30 sec loading krijgen, hier duren battle loads maar maximaal 3 seconden altijd, en speel zonder HD op t moment want die ligt bij een vriend.
Hier ook amper laad tijden!
pi_56817264
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hier ook amper laad tijden!
oblion had pas laadtijden , en daar zeek niemand over

die moest al laden als je een stom tentje in liep of een huisje
pi_56818070
quote:
UItgebreid verhaal.
goed verhaal

Met name het random battle verhaal spreekt me erg aan, ik had altijd zo hekel aan random battles. elke 3 stappen weer een gevecht. Volgende week vrijdag komt hij dus hier uit, dan haal ik em gelijk. Wel jammer dat dan mn week vakantie is afgelopen
pi_56818135
die dromen die je kan krijgen zijn best wel cool , ik neem aan dat iedereen hier die dingen gewoon leest ?
of spoelen jullie ze allemaal door
  maandag 18 februari 2008 @ 17:27:02 #266
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56818222
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef DJ_ het volgende:
die dromen die je kan krijgen zijn best wel cool , ik neem aan dat iedereen hier die dingen gewoon leest ?
of spoelen jullie ze allemaal door
Doorspoelen,.....

Nou het ligt eraan,.... ik cancel hem ook wel eens om het verhaal op een later moment te lezen. Soms vraagt het spel er bijna om,... dan zit je zo in het moment,.... dan lees ik later wel. Ik moet nu nog 3 verhalen lezen,... kwartiertje werk in een inn ofzo

Maar het voegt best wel veel toe vind ik,... je beseft hoe veel Kaim al meegemaakt heeft etc. etc.
pi_56818327
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Doorspoelen,.....

Nou het ligt eraan,.... ik cancel hem ook wel eens om het verhaal op een later moment te lezen. Soms vraagt het spel er bijna om,... dan zit je zo in het moment,.... dan lees ik later wel. Ik moet nu nog 3 verhalen lezen,... kwartiertje werk in een inn ofzo

Maar het voegt best wel veel toe vind ik,... je beseft hoe veel Kaim al meegemaakt heeft etc. etc.
daarom vind ik het ook best interesant om ze te lezen .

heb er pas 2 gehad maar goed tot nu toe vind ik het een leuke toevoeging aan het spel

nu zo eerst werken voor ik veder kan
  maandag 18 februari 2008 @ 19:27:20 #268
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56820732
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

daarom vind ik het ook best interesant om ze te lezen .

heb er pas 2 gehad maar goed tot nu toe vind ik het een leuke toevoeging aan het spel

nu zo eerst werken voor ik veder kan
Je vind het best interessant maar geen leuke toevoeging in het spel. Wat is er niet goed aan dan? Teveel tekst zonder plaatjes,.... had je een voorgekauwde cut-scene willen zien die van LO misschien 8 discs had gemaakt?

Zelf waardeer ik deze keuze enorm. Het is een flinke gok voor ze want simpele sites (en helaas ook 1up) denken dat het afgeraffelt is en niet anno 2008 nog kan. Oeeee letters zonder plaatjes die niet in alfabetische volgorde staan OMG wat nu?? Echter,.... we kunnen er ook voor kiezen hetgeen Kaim boeit te lezen of niet! Ik vind het meer diepte geven aan Kaim's leeftijd. Vaak hoor je wel onsterfelijk maar door zijn verhalen besef je het ook echt,.....
pi_56825228
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je vind het best interessant maar geen leuke toevoeging in het spel. Wat is er niet goed aan dan? Teveel tekst zonder plaatjes,.... had je een voorgekauwde cut-scene willen zien die van LO misschien 8 discs had gemaakt?

Zelf waardeer ik deze keuze enorm. Het is een flinke gok voor ze want simpele sites (en helaas ook 1up) denken dat het afgeraffelt is en niet anno 2008 nog kan. Oeeee letters zonder plaatjes die niet in alfabetische volgorde staan OMG wat nu?? Echter,.... we kunnen er ook voor kiezen hetgeen Kaim boeit te lezen of niet! Ik vind het meer diepte geven aan Kaim's leeftijd. Vaak hoor je wel onsterfelijk maar door zijn verhalen besef je het ook echt,.....
ik zie geen woordje "geen" in mijn tekst staan :p

ik zei tot nu toe vind ik het een leuke toevoeging

maar leesfoutjes kunnen gebeuren
  maandag 18 februari 2008 @ 22:43:21 #270
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56826405
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik zie geen woordje "geen" in mijn tekst staan :p

ik zei tot nu toe vind ik het een leuke toevoeging

maar leesfoutjes kunnen gebeuren
Ik zie het nu ook,....
pi_56827950
oops verkeerd topic
pi_56829541
Na 9 uur al in disc 2 !

Gaat snel !

Verder is het verhaal wel lekker meeslepend , echt nice!
pi_56829712
was toch even verrast toen ik de 1st boss tegen kwam , ging snel dood

de 2e keer was het overigens een stuk makkelijker want toen wist ik was it moest doen :p
en ging die al gouw dood
pi_56830057
wat een kut stuk is dat bij die toren zeg
SPOILER
die jansen is echt cool , lach me dood om die gast

[ Bericht 19% gewijzigd door DJ_ op 19-02-2008 04:24:49 ]
pi_56830204
Ik zit inmiddels bij The Crimson Forrest. Hoog Fable-gehalte!
SPOILER
  dinsdag 19 februari 2008 @ 07:42:37 #276
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56830359
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:58 schreef bar_rel het volgende:
Na 9 uur al in disc 2 !

Gaat snel !

Verder is het verhaal wel lekker meeslepend , echt nice!
Jezus jij raced er echt doorheen,.... zo zonde van een spel waar we over 3 jaar misschien pas een vervolg op zien Mijn 360 vroeg na 15 uur om disc 2 Maar ben ook flink bezig met skill linking!
pi_56830375
Ik doe ook rustig aan. Wil overal van genieten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 07:46:34 #278
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56830378
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 07:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik doe ook rustig aan. Wil overal van genieten.
pi_56831175
Pffff...spel laat me niet los! Zooooooo goed!

Een van de weinige games die de hype echt waarmaakt!

[ Bericht 24% gewijzigd door Strolie75 op 19-02-2008 09:30:38 ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:37:58 #280
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56831339
Gisteren toen ik dacht dat het systeem niet dieper kon ging het dieper met powermoves, sword combos en combination magic-all
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:52:35 #281
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56831546
Vraag voor mensen die de harp al hebben zien vallen
SPOILER
pi_56832043
een jrpg op een amerikaanse console
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56832172
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:24 schreef zquing het volgende:
een jrpg op een amerikaanse console
Drama Junk Queen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56833451
Is nu te bestellen voor maar 59,- inclusief verzendkosten bij Xboxhome voor de mensen die hem nog niet hebben.

http://www.xboxhome.nl/pr(...)odyssey-xbox-360.htm

Ik heb hem besteld, nu nog even 2 weekjes wachten en dan een paar weken los gaan.

4 discs is echt vet doet me denken aan FFVII
pi_56833546
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Vraag voor mensen die de harp al hebben zien vallen
SPOILER
Die deuren waren dicht, toch?

Ik maak me er niet druk om, zonder walkthrough mis je altijd wel iets in zo'n game. Is leuk voor de tweede playthrough.

In die schatkisten zitten meestal items, componenten en spreuken. Ik hoop dat je die later ook gewoon kunt kopen, mocht je er eentje missen.
pi_56833595
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren toen ik dacht dat het systeem niet dieper kon ging het dieper met powermoves, sword combos en combination magic-all
Scene na The Ruined Village
SPOILER
pi_56834627
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 07:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Jezus jij raced er echt doorheen,.... zo zonde van een spel waar we over 3 jaar misschien pas een vervolg op zien Mijn 360 vroeg na 15 uur om disc 2 Maar ben ook flink bezig met skill linking!
Ligt misschien aan mij, maar dat skill linking vind ik tot nu toe niet bijzonder. Het heeft geen nut gehad tot nu toe voor Kaim om black magic white magic te leren. Geld ook voor Seth.
pi_56834745
dit spel is te goed ik zat tot 5 uur s'ochtends te spelen , dat heb ik met nog geen enkele 360 game gedaan
sinds die uit is . ik kon altijd de game makkelijk opzij leggen maar dat lukt me echt niet met LO dit spel verdient veel meer credit dan het krijgt
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:57:53 #289
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56834898
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:45 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ligt misschien aan mij, maar dat skill linking vind ik tot nu toe niet bijzonder. Het heeft geen nut gehad tot nu toe voor Kaim om black magic white magic te leren. Geld ook voor Seth.
Skill linking met Mack is onmisbaar,............. combo's en power moves. Ik zou nog eens goed kijken als ik jou was
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:58:44 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56834915
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef DJ_ het volgende:
dit spel verdient veel meer credit dan het krijgt
Helemaal mee eens,..... en hopelijk is een deel ondanks de mindere reviews al in de maak!!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:59:38 #291
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56834931
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Scene na The Ruined Village
SPOILER
SPOILER
pi_56835048
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Skill linking met Mack is onmisbaar,............. combo's en power moves. Ik zou nog eens goed kijken als ik jou was
Ik heb nog niet met Mack gespeeld dus
pi_56837314
waneer kan je andere wapens kopen eigenlijk ? , ik zit nu in numara maar kan nergens een wapenshop vinden
pi_56837438
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:45 schreef DJ_ het volgende:
waneer kan je andere wapens kopen eigenlijk ? , ik zit nu in numara maar kan nergens een wapenshop vinden
Volgende stad.
Maar ze zijn niet zo scheutig met nieuwe wapens.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:54:33 #295
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56838702
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Volgende stad.
Maar ze zijn niet zo scheutig met nieuwe wapens.
Terecht,... een zwaard is een zwaard een staff een staff,.... een Noot,... een Gijs!
pi_56839084
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Terecht,... een zwaard is een zwaard een staff een staff,.... een Noot,... een Gijs!
ik vond wapens synthen in FF9 juist cool , je kon zoveel wapens krijgen

had gehoopt dat dat hier ook in zat , aangezien ff9 sakaguchi's favoriet was
pi_56840866
Jammer dat je niet lekker kan levelen. Dus beetje voor kan levelen zoals in alle andere FF's. Nu kan je dus niet powerlevelen !
pi_56840970
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef bar_rel het volgende:
Jammer dat je niet lekker kan levelen. Dus beetje voor kan levelen zoals in alle andere FF's. Nu kan je dus niet powerlevelen !
klopt dat mis ik ook , dan waren de boss battles wat makkelijker
pi_56843465
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Drama Junk Queen
Drama Queenr
pi_56844276
, na 11 uur al in disc 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')