Leuk stuk Noot, maar waar heb je in Godsnaam die screen vandaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lost Odyssey
Drie uur vond ik genoeg, strax ga ik van de volledige game genieten.
En hypen doe ik niet. Behalve bij Mario Galaxy.
mijne staat al een dag op preparing orderquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Noot had gelijk,......
Een week + een dag wachten,.... woensdag shipped,... donderdag een week later binnen. Ik heb hemSerieuze mooie cover,..... een extra dikke ook, want er zitten 4 DVD's in uiteraard,.... gelukkig heb ik een grote brievenbus want hij past echt net
![]()
Echt een briljante white-wash cover met Japanse en Engelse teksten,... ik ga NU het seal openen![]()
/Eensquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Heel verhaal..
mond spoelen en weg wezen , jij mood verziekerquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Goh, een ex-Square designer kan een Final Fantasy kloon uitpoepen. Jeeeeeeee. Nadat hij met Blue Dragon de mist inging (pun intended), speelde hij lekker op safe om even flink te cashen.
Lost Odyssey = Final Fantasy - Square Enix + emo + irritante laadtijden
Eindredactie gamesquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Goh, een ex-Square designer kan een Final Fantasy kloon uitpoepen. Jeeeeeeee. Nadat hij met Blue Dragon de mist inging (pun intended), speelde hij lekker op safe om even flink te cashen.
Wist meteen waar jij zat,.... eerste eindbaas,.... van de intro nog wel,... letterlijk 5 minuten in het spel,.... je moet wel lezen wat er staat he,.... en een beetje snappen wat er gebeurd. Niet die arm aanvallen als die in defense mode schiet. De shitload aan damage die hij je geeft mocht je dat toch doen moest toch wel de hint geven vind je nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:45 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind hem wel moeilijk hoor, die bosses ook enzo!
Ja daar ging het ook fout bij mij, ik hak meestal gewoon altijdquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wist meteen waar jij zat,.... eerste eindbaas,.... van de intro nog wel,... letterlijk 5 minuten in het spel,.... je moet wel lezen wat er staat he,.... en een beetje snappen wat er gebeurd. Niet die arm aanvallen als die in defense mode schiet. De shitload aan damage die hij je geeft mocht je dat toch doen moest toch wel de hint geven vind je niet
Eigenlijk is het spel nog niet eens begonnen daar
Kijk uit met spoilers ja maar dat er eindbazen komen mag duidelijk zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja daar ging het ook fout bij mij, ik hak meestal gewoon altijd..maar de eerstvolgende echte boss bedoel ik..daar was het bij mij 2x gameover. En nu zit ik bij de derde boss game over
Oh ja, moet ik in spoilertags maar praten anders?
En die muziek in die worldmap is net van Chrono Chross of niet?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk uit met spoilers ja maar dat er eindbazen komen mag duidelijk zijnEn die muziek inderdaad
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik weer even wennen aan RPG..tijd niet gedaan
Correct en tevens juist...
Gijs dit spel walst over ME heen,... voor mij persoonlijk dan. Niet alleen qua verhaal maar voornamelijk gameplay is een stuk dieper. Deze turn-based game is de meest uitgebreidde die ik ken,.... en de meest leuke om te spelen. Nee items zijn heerlijk,... en precies genoeg,... sterker nog,.. DEZE items gebruik je. Maar echt levellen is ook leuk,.... je kan namelijk met je mortals (stervenden) linken met immortals,.... zo leren de immortals alle spells en skills die een mortal heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Ben vandaag ziek thuis... het spel had mij wel uitgekomen.!
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.
Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
Oud adres van waar ik werkte. B had FFX gereserveerd,... zijn eerste FF sinds FFVII die hij tot disc 2 gespeeld had. Was blij hem weer in het genre te trekken. We waren aan het wachten op de release,.. je kent het wel,.. misschien vandaag situaties,...quote:
LOTR SE tijd, Ng tijd, Erwin is asshole tijd... zeldzaam veel gelachen toen!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oud adres van waar ik werkte. B had FFX gereserveerd,... zijn eerste FF sinds FFVII die hij tot disc 2 gespeeld had. Was blij hem weer in het genre te trekken. We waren aan het wachten op de release,.. je kent het wel,.. misschien vandaag situaties,...
Ik zei dat die uitgesteld was maar toen legde ik het spel op zijn bureau en hij gildeKS tijd,.... iets persoonlijks zeg maar.
Daar hoef je ook niet veel voor te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste next-gen RPG sinds jaaaaren
Kennelijk wel aan de reviews te lezen. En juist daarom,.. precies wat je zegt,... omdat er bijna geen een is, mag dat spel wel wat beter verwelkomt worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet veel voor te doen natuurlijk
Waarom de reviews nogal uit elkaar lopen kan ik geen antwoord op geven natuurlijk, maar het feit dat LO de beste JRPG is op dit moment is niet bepaald opmerkelijk te noemen. Op heden zijn er op Eternal Sonota na geen goede JRPG's verschenen in de afgelopen twee jaar. Op de next-gen systems voor alle duidelijkheid. LO had altijd de meeste potentie van de twee projecten (Blue Dragon stelde zwaar teleur) en trok me altijd wel vanwege de FF look a likes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kennelijk wel aan de reviews te lezen. En juist daarom,.. precies wat je zegt,... omdat er bijna geen een is, mag dat spel wel wat beter verwelkomt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat bij de save points je hp enzo niet word restored.
35 incl. bubbelenvelop.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Voor diegene die hem bij play-asia hebben besteld voor ¤35. Hoeveel waren jullie precies kwijt met verzendkosten enz erbij?
70quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Voor diegene die hem bij play-asia hebben besteld voor ¤35. Hoeveel waren jullie precies kwijt met verzendkosten enz erbij?
35quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Denk dat jij iets verder bent dus dit kan je wel lezen:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waar zit jij nu in het spel Chocobo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat jij iets verder bent dus dit kan je wel lezen:Ah ja, ik ben wel wat verder ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou succes daar bij de trap![]()
!
Meest extreme battle tot nu toe gehad daar,... echt geweldig gedaan,... zat te smeken om een save-puntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben wel wat verder ja....
Nou succes daar bij de trap![]()
!
Moeilijker dan FFX ja,... en naar mijn idee ook beter. Ik geniet zo gruwelijk van dit spel,.... het heeft echt alles. Voor mij persoonlijk gaat dit voorbij FFX en heb net een cut-scene gezien die de emoties van FFVII zelfs passeert,..... de cut-scenes en de voice-acting is zo ziekelijk goed,..... !! Dit is echt het spel voor mij,... zit er nu 12 uur in ofzo, maar dit is tot nu toe het beste spel wat ik op de 360 gespeeld heb!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit spel zo moelijk ofwat?
Lol zo denk ik nu over Eternal Sonata die ik nu aan het spelen benquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeilijker dan FFX ja,... en naar mijn idee ook beter. Ik geniet zo gruwelijk van dit spel,.... het heeft echt alles. Voor mij persoonlijk gaat dit voorbij FFX en heb net een cut-scene gezien die de emoties van FFVII zelfs passeert,..... de cut-scenes en de voice-acting is zo ziekelijk goed,..... !! Dit is echt het spel voor mij,... zit er nu 12 uur in ofzo, maar dit is tot nu toe het beste spel wat ik op de 360 gespeeld heb!!
Gamefaqs.com is your friendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit spel zo moelijk ofwat?
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doetquote:
Klopt, maar als je vastzit kom je ook niet verder..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doet
dan verneuk je 5 uur door te zoeken totdat je wel veder komtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, maar als je vastzit kom je ook niet verder..
Ik noem het liever uitdagend. Je moet blijven nadenken, ook bij de gewone gevechten. Met simpel inhakken op vijanden kom je er nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:33 schreef Chocobo het volgende:
Je gaat genieten van LO, maar hij is wel pittig,...!!
Gamefaqs.com kan je niet echt helpen in dit spel,.... wel adviezen geven,... eindbazen zijn erg uitdagend inderdaad, maar ben nog niet gestorven. Behalve bij de eerstequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doet
mijn LO zit op het moment in frankfurt en komt volgens het tracking schema morgen in mijn brievenbusquote:Op zondag 17 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamefaqs.com kan je niet echt helpen in dit spel,.... wel adviezen geven,... eindbazen zijn erg uitdagend inderdaad, maar ben nog niet gestorven. Behalve bij de eerstebovenop die cliff met die wind
Zou toch wel eerst ES afmaken voordat je aan LO begint. Spel vraagt serieus tijd en aandacht,.... en heel veel uur plezier.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn LO zit op het moment in frankfurt en komt volgens het tracking schema morgen in mijn brievenbus
ES ? die heb ik al maanden uitgespeeld , je verwart mij met aquillaquote:Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou toch wel eerst ES afmaken voordat je aan LO begint. Spel vraagt serieus tijd en aandacht,.... en heel veel uur plezier.
Ruined Village in Numura. Wat is die stad grootquote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Heb jammer genoeg nog niet gespeeld vant weekend..geen tijd. Zit nog steeds in Crimson Forest. Jullie??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Je hebt nog steeds niks te doen op de ps3 dus zie ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Gewoon beginnen en genieten. Ik ga volgende week zaterdag ook op vakantie!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef DJ_ het volgende:
he bahh ik krijg hem morgen pas en ik ga zaterdag een week op vakantie , wat zou dat pijnlijk worden
wat raden jullie aan ? laten liggen tot ik terug kom , of gewoon nog 1 week spelen en waarschijnlijk
niet uitspelen tegen die tijd en dan na de vakantie weer veder ?
Beter semi-leuke woordgrapjes verzinnen dan een goed onderbouwde mening geven. Veelzeggend voor het niveau van fok.games.nl tegenwoordig. Misschien moet SD voor Groen-Links of de SP slogans gaan verzinnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:36 schreef piet_pelle het volgende:
Je hebt nog steeds niks te doen op de ps3 dus zie ik.
Godverquote:Op maandag 18 februari 2008 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beter semi-leuke woordgrapjes verzinnen dan een goed onderbouwde mening. Veelzeggend voor het niveau van fok.games.nl tegenwoordig. Misschien moet SD voor Groen-Links of de SP slogans gaan verzinnen.
Kan het niet beter verwoorden. Dit spel is een must als je van RPG's houd,.... en hij staat zeker in de FF klasse,.... en laat sommige FF games zelfs ver achter zich!quote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Goed. Weekend Lost Odyssey gespeeld. Nu is het tijd voor wat een wat uitvoerigere beschrijving van mijn indrukken. Ik zit nu op bijna 12 uur, en ben in Numura (disc 1).
Lost Odyssey is simpel gezegd de beste (J)RPG die ik heb gespeeld sinds Skies of Arcadia op de GC. Het is de Final Fantasy XI die nooit ontwikkeld is door Square-Enix omdat ze zonodig Word of Final Fantasy moesten maken. Het is de traditionele gameplay van Final Fantasy games (turn-based en random battles), maar dan op een next-gen platform. De kracht hiervoor wordt gebruikt voor de graphics. De rest van de game is traditioneel. Sommige reviewers spreken over ouderwets, ik hou het liever op degelijk. Natuurlijk zijn games als Oblivion, Mass Effect en Final Fantasy XII ook geweldig, en de makers verdienen alle lof dat ze het genre proberen te vernieuwen. Maar soms wil je gewoon iets herkenbaars, en dat is Lost Odyssey.
Toch is alleen traditionele gameplay niet voldoende als de onderliggende mechanismen en het verhaal niet werken. En dat is bij Lost Odyssey gelukkig niet het geval. Vechten, upgraden en skills aanleren is diepgaand, maar wordt zo gebracht dat het eenvoudig en intuïtief is om het te doen. Kortom, wel diepgang maar geen onbegrijpelijke menustructuren!
Wat ook geweldig is, is dat het vechten niet een kwestie is van zinloos op simpele vijanden inhakken is alvorens af en toe een beetje uitgedaagd te worden door een eindbaas. Nee, elk gevecht is lastig, en eindbazen zijn bijna een puzzel waarbij je een hele strategie moet ontwikkelen. Magie speelt een hele grote rol in het spel, en het eerste wat je moet uitdokteren is voor welke spreuken een vijand kwetsbaar is. Zelfs een random battles kan het je party behoorlijk lastig maken als je niet nadenkt. Op de automatische pilot gamen zit er dus niet in. Zoveel random battles zitten er trouwens niet in het spel, soms moet je een tijdje rondlopen voor er een getriggered wordt. Frequentie had van mij zelfs iets hoger mogen zijn.
Tenslotte het verhaal: tot nu toe geweldig. De personages hebben allemaal een leuke persoonlijkheid die gaandeweg uitgediept wordt, en verandert. De korte verhalen die af en toe verschijnen en waarbij de geschiedenis van Kaim wordt verteld vind ik tot nu toe allemaal boeiend! Sommige zijn echt juweeltjes die toch een brok in mijn keel veroorzaakten. En reviewers moeten zich niet aanstellen, ze zijn allemaal best kort! Maar goed, we hebben het hier over Amerikanen die al in de stress schieten als ze bij een film ondertiteling moeten lezen (reading is work you know).
De grafische rekenkracht van de 360 helpt echt om het spel tot leven te brengen. Wat ik er vroeger in mijn hoofd bij verzon wordt nu op het scherm getoond. God, wat ziet alles er fantastisch uit! Zoveel details! Hoogtepunten tot nu toe was rondlopen op een strand en af en toe stukjes door de zee moeten (kreeg een vakantiegevoel) en gevechten met een vijandelijk leger. Vooral dat laatste vond ik geweldig. Je vecht nog steeds tegen maximaal 6 vijanden, maar daarachter staan er honderden. Gewoon een optische truc, maar het draagt zoveel bij aan de sfeer!
Conclusie is dat elke Final Fantasy fan deze moet game spelen. Het is namelijk gewoon een ouderwetse Final Fantasy met fantastische graphics, ook al heet het spel niet zo! Het bracht bij mij eerder het oude Final Fantasy gevoel van grootschaligheid en een episch verhaal beleven naar boven dan de suffe remakes op de DS of de ports op de GBA (ik geef het toe, ik ben een graphics hoer). Ook RPG-fans in het algemeen moeten deze game spelen. Beter en degelijker als dit worden ze niet gemaakt!
Serieus, ik wil het niveau niet eens vergelijken. Engels heeft als voordeel dat het een taal is waarin het erg makkelijk is om droge grappen te maken. En daarbij, Eurogamer onderbouwt het altijd! Fok.games glijdt af naar het niveau van de PU. Veel screenshots, veel hype, weinig info en flauwe grappen. Maar goed, dat trekt nu eenmaal lezers. Probleem is alleen dat ik niet tot die doelgroep behoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Godverdit is zo waar,..... ik trek dat rebellerige niet van ze,.... iedereen is ineens een Escapist columnist en heeft ineens kritiek met mooie termen te duur voor hun kennis,.... moet niet gekker worden
whahahahaquote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, ik wil het niveau niet eens vergelijken. Engels heeft als voordeel dat het een taal is waarin het erg makkelijk is om droge grappen te maken. En daarbij, Eurogamer onderbouwt het altijd! Fok.games glijdt af naar het niveau van de PU. Veel screenshots, veel hype, weinig info en flauwe grappen. Maar goed, dat trekt nu eenmaal lezers. Probleem is alleen dat ik niet tot die doelgroep behoor.
Als hij representatief is voor de gemiddelde reviewer, begrijp ik wel de cijfers voor LO.
“Wat gaat dit langzaam, ik wil SCHIETEN!!!! Met een kale space marine op aliens!!! NUUUUUU!!!”
“Hé, moet ik nu ook al verhaaltjes lezen? Ja dáááág, daat vont ik froeger op sgool al niet ljeuk hoor”
“Wat is dit langdradig zeg. Al 8 uur gespeeld, en nog niet klaar? WTF ?!? Ik heb nog een stapel games liggen die ik moet afwerken!
“En wat is dit voor ingewikkeld gedoe over diepgang? Ik moet elke game als vet en ziek kunnen kwalificeren! En dan kopen al ADHD kindertjes ze elke maand toch wel weer! Jajaja, M$ is gek op me!”
quote:Feb 18, 2008 8:59 AM
Op FedEx-voertuig voor bezorging
AMERSFOORT NL
Hier ook amper laad tijden!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:49 schreef Vendris het volgende:
Ben inmiddels alweer bij disc 2.5ik snap niet hoe die gasten bij die youtube filmpjes soms 20 / 30 sec loading krijgen, hier duren battle loads maar maximaal 3 seconden altijd, en speel zonder HD op t moment want die ligt bij een vriend.
oblion had pas laadtijden , en daar zeek niemand overquote:
goed verhaalquote:Op maandag 18 februari 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
UItgebreid verhaal.
Doorspoelen,.....quote:Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef DJ_ het volgende:
die dromen die je kan krijgen zijn best wel cool , ik neem aan dat iedereen hier die dingen gewoon leest ?
of spoelen jullie ze allemaal door
daarom vind ik het ook best interesant om ze te lezen .quote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doorspoelen,.....
Nou het ligt eraan,.... ik cancel hem ook wel eens om het verhaal op een later moment te lezen. Soms vraagt het spel er bijna om,... dan zit je zo in het moment,.... dan lees ik later wel. Ik moet nu nog 3 verhalen lezen,... kwartiertje werk in een inn ofzo
Maar het voegt best wel veel toe vind ik,... je beseft hoe veel Kaim al meegemaakt heeft etc. etc.
Je vind het best interessant maar geen leuke toevoeging in het spel. Wat is er niet goed aan dan? Teveel tekst zonder plaatjes,.... had je een voorgekauwde cut-scene willen zien die van LO misschien 8 discs had gemaakt?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook best interesant om ze te lezen .
heb er pas 2 gehad maar goed tot nu toe vind ik het een leuke toevoeging aan het spel
nu zo eerst werken voor ik veder kan
ik zie geen woordje "geen" in mijn tekst staan :pquote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vind het best interessant maar geen leuke toevoeging in het spel. Wat is er niet goed aan dan? Teveel tekst zonder plaatjes,.... had je een voorgekauwde cut-scene willen zien die van LO misschien 8 discs had gemaakt?
Zelf waardeer ik deze keuze enorm. Het is een flinke gok voor ze want simpele sites (en helaas ook 1up) denken dat het afgeraffelt is en niet anno 2008 nog kan. Oeeee letters zonder plaatjes die niet in alfabetische volgorde staanOMG wat nu?? Echter,.... we kunnen er ook voor kiezen hetgeen Kaim boeit te lezen of niet! Ik vind het meer diepte geven aan Kaim's leeftijd. Vaak hoor je wel onsterfelijk maar door zijn verhalen besef je het ook echt,.....
Ik zie het nu ook,....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zie geen woordje "geen" in mijn tekst staan :p
ik zei tot nu toe vind ik het een leuke toevoeging![]()
maar leesfoutjes kunnen gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die jansen is echt cool , lach me dood om die gast![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door DJ_ op 19-02-2008 04:24:49 ]Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Jezus jij raced er echt doorheen,.... zo zonde van een spel waar we over 3 jaar misschien pas een vervolg op zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:58 schreef bar_rel het volgende:
Na 9 uur al in disc 2!
Gaat snel!
Verder is het verhaal wel lekker meeslepend, echt nice!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik doe ook rustig aan. Wil overal van genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Vraag voor mensen die de harp al hebben zien vallenDie deuren waren dicht, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me er niet druk om, zonder walkthrough mis je altijd wel iets in zo'n game. Is leuk voor de tweede playthrough.
In die schatkisten zitten meestal items, componenten en spreuken. Ik hoop dat je die later ook gewoon kunt kopen, mocht je er eentje missen."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Scene na The Ruined Villagequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren toen ik dacht dat het systeem niet dieper kon ging het dieper met powermoves, sword combos en combination magic-all
Ligt misschien aan mij, maar dat skill linking vind ik tot nu toe niet bijzonder. Het heeft geen nut gehad tot nu toe voor Kaim om black magic white magic te leren. Geld ook voor Seth.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus jij raced er echt doorheen,.... zo zonde van een spel waar we over 3 jaar misschien pas een vervolg op zienMijn 360 vroeg na 15 uur om disc 2
Maar ben ook flink bezig met skill linking!
Skill linking met Mack is onmisbaar,............. combo's en power moves. Ik zou nog eens goed kijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar dat skill linking vind ik tot nu toe niet bijzonder. Het heeft geen nut gehad tot nu toe voor Kaim om black magic white magic te leren. Geld ook voor Seth.
Helemaal mee eens,..... en hopelijk is een deel ondanks de mindere reviews al in de maak!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef DJ_ het volgende:
dit spel verdient veel meer credit dan het krijgt
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Scene na The Ruined VillageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik heb nog niet met Mack gespeeld dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Skill linking met Mack is onmisbaar,............. combo's en power moves. Ik zou nog eens goed kijken als ik jou was
Volgende stad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:45 schreef DJ_ het volgende:
waneer kan je andere wapens kopen eigenlijk ? , ik zit nu in numara maar kan nergens een wapenshop vinden
Terecht,... een zwaard is een zwaardquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende stad.
Maar ze zijn niet zo scheutig met nieuwe wapens.
ik vond wapens synthen in FF9 juist cool , je kon zoveel wapens krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terecht,... een zwaard is een zwaardeen staff een staff,.... een Noot,... een Gijs!
klopt dat mis ik ook , dan waren de boss battles wat makkelijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef bar_rel het volgende:
Jammer dat je niet lekker kan levelen. Dus beetje voor kan levelen zoals in alle andere FF's. Nu kan je dus niet powerlevelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |