Leuk stuk Noot, maar waar heb je in Godsnaam die screen vandaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lost Odyssey
Drie uur vond ik genoeg, strax ga ik van de volledige game genieten.
En hypen doe ik niet. Behalve bij Mario Galaxy.
mijne staat al een dag op preparing orderquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Noot had gelijk,......
Een week + een dag wachten,.... woensdag shipped,... donderdag een week later binnen. Ik heb hemSerieuze mooie cover,..... een extra dikke ook, want er zitten 4 DVD's in uiteraard,.... gelukkig heb ik een grote brievenbus want hij past echt net
![]()
Echt een briljante white-wash cover met Japanse en Engelse teksten,... ik ga NU het seal openen![]()
/Eensquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Heel verhaal..
mond spoelen en weg wezen , jij mood verziekerquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Goh, een ex-Square designer kan een Final Fantasy kloon uitpoepen. Jeeeeeeee. Nadat hij met Blue Dragon de mist inging (pun intended), speelde hij lekker op safe om even flink te cashen.
Lost Odyssey = Final Fantasy - Square Enix + emo + irritante laadtijden
Eindredactie gamesquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Goh, een ex-Square designer kan een Final Fantasy kloon uitpoepen. Jeeeeeeee. Nadat hij met Blue Dragon de mist inging (pun intended), speelde hij lekker op safe om even flink te cashen.
Wist meteen waar jij zat,.... eerste eindbaas,.... van de intro nog wel,... letterlijk 5 minuten in het spel,.... je moet wel lezen wat er staat he,.... en een beetje snappen wat er gebeurd. Niet die arm aanvallen als die in defense mode schiet. De shitload aan damage die hij je geeft mocht je dat toch doen moest toch wel de hint geven vind je nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:45 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind hem wel moeilijk hoor, die bosses ook enzo!
Ja daar ging het ook fout bij mij, ik hak meestal gewoon altijdquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wist meteen waar jij zat,.... eerste eindbaas,.... van de intro nog wel,... letterlijk 5 minuten in het spel,.... je moet wel lezen wat er staat he,.... en een beetje snappen wat er gebeurd. Niet die arm aanvallen als die in defense mode schiet. De shitload aan damage die hij je geeft mocht je dat toch doen moest toch wel de hint geven vind je niet
Eigenlijk is het spel nog niet eens begonnen daar
Kijk uit met spoilers ja maar dat er eindbazen komen mag duidelijk zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja daar ging het ook fout bij mij, ik hak meestal gewoon altijd..maar de eerstvolgende echte boss bedoel ik..daar was het bij mij 2x gameover. En nu zit ik bij de derde boss game over
Oh ja, moet ik in spoilertags maar praten anders?
En die muziek in die worldmap is net van Chrono Chross of niet?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk uit met spoilers ja maar dat er eindbazen komen mag duidelijk zijnEn die muziek inderdaad
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik weer even wennen aan RPG..tijd niet gedaan
Correct en tevens juist...
Gijs dit spel walst over ME heen,... voor mij persoonlijk dan. Niet alleen qua verhaal maar voornamelijk gameplay is een stuk dieper. Deze turn-based game is de meest uitgebreidde die ik ken,.... en de meest leuke om te spelen. Nee items zijn heerlijk,... en precies genoeg,... sterker nog,.. DEZE items gebruik je. Maar echt levellen is ook leuk,.... je kan namelijk met je mortals (stervenden) linken met immortals,.... zo leren de immortals alle spells en skills die een mortal heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Ben vandaag ziek thuis... het spel had mij wel uitgekomen.!
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.
Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
Oud adres van waar ik werkte. B had FFX gereserveerd,... zijn eerste FF sinds FFVII die hij tot disc 2 gespeeld had. Was blij hem weer in het genre te trekken. We waren aan het wachten op de release,.. je kent het wel,.. misschien vandaag situaties,...quote:
LOTR SE tijd, Ng tijd, Erwin is asshole tijd... zeldzaam veel gelachen toen!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oud adres van waar ik werkte. B had FFX gereserveerd,... zijn eerste FF sinds FFVII die hij tot disc 2 gespeeld had. Was blij hem weer in het genre te trekken. We waren aan het wachten op de release,.. je kent het wel,.. misschien vandaag situaties,...
Ik zei dat die uitgesteld was maar toen legde ik het spel op zijn bureau en hij gildeKS tijd,.... iets persoonlijks zeg maar.
Daar hoef je ook niet veel voor te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste next-gen RPG sinds jaaaaren
Kennelijk wel aan de reviews te lezen. En juist daarom,.. precies wat je zegt,... omdat er bijna geen een is, mag dat spel wel wat beter verwelkomt worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet veel voor te doen natuurlijk
Waarom de reviews nogal uit elkaar lopen kan ik geen antwoord op geven natuurlijk, maar het feit dat LO de beste JRPG is op dit moment is niet bepaald opmerkelijk te noemen. Op heden zijn er op Eternal Sonota na geen goede JRPG's verschenen in de afgelopen twee jaar. Op de next-gen systems voor alle duidelijkheid. LO had altijd de meeste potentie van de twee projecten (Blue Dragon stelde zwaar teleur) en trok me altijd wel vanwege de FF look a likes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kennelijk wel aan de reviews te lezen. En juist daarom,.. precies wat je zegt,... omdat er bijna geen een is, mag dat spel wel wat beter verwelkomt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat bij de save points je hp enzo niet word restored.
35 incl. bubbelenvelop.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Voor diegene die hem bij play-asia hebben besteld voor ¤35. Hoeveel waren jullie precies kwijt met verzendkosten enz erbij?
70quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Voor diegene die hem bij play-asia hebben besteld voor ¤35. Hoeveel waren jullie precies kwijt met verzendkosten enz erbij?
35quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Def1987 het volgende:
Denk dat jij iets verder bent dus dit kan je wel lezen:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waar zit jij nu in het spel Chocobo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat jij iets verder bent dus dit kan je wel lezen:Ah ja, ik ben wel wat verder ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou succes daar bij de trap![]()
!
Meest extreme battle tot nu toe gehad daar,... echt geweldig gedaan,... zat te smeken om een save-puntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben wel wat verder ja....
Nou succes daar bij de trap![]()
!
Moeilijker dan FFX ja,... en naar mijn idee ook beter. Ik geniet zo gruwelijk van dit spel,.... het heeft echt alles. Voor mij persoonlijk gaat dit voorbij FFX en heb net een cut-scene gezien die de emoties van FFVII zelfs passeert,..... de cut-scenes en de voice-acting is zo ziekelijk goed,..... !! Dit is echt het spel voor mij,... zit er nu 12 uur in ofzo, maar dit is tot nu toe het beste spel wat ik op de 360 gespeeld heb!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit spel zo moelijk ofwat?
Lol zo denk ik nu over Eternal Sonata die ik nu aan het spelen benquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeilijker dan FFX ja,... en naar mijn idee ook beter. Ik geniet zo gruwelijk van dit spel,.... het heeft echt alles. Voor mij persoonlijk gaat dit voorbij FFX en heb net een cut-scene gezien die de emoties van FFVII zelfs passeert,..... de cut-scenes en de voice-acting is zo ziekelijk goed,..... !! Dit is echt het spel voor mij,... zit er nu 12 uur in ofzo, maar dit is tot nu toe het beste spel wat ik op de 360 gespeeld heb!!
Gamefaqs.com is your friendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit spel zo moelijk ofwat?
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doetquote:
Klopt, maar als je vastzit kom je ook niet verder..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doet
dan verneuk je 5 uur door te zoeken totdat je wel veder komtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, maar als je vastzit kom je ook niet verder..
Ik noem het liever uitdagend. Je moet blijven nadenken, ook bij de gewone gevechten. Met simpel inhakken op vijanden kom je er nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:33 schreef Chocobo het volgende:
Je gaat genieten van LO, maar hij is wel pittig,...!!
Gamefaqs.com kan je niet echt helpen in dit spel,.... wel adviezen geven,... eindbazen zijn erg uitdagend inderdaad, maar ben nog niet gestorven. Behalve bij de eerstequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is gewoon het spel verneuken als je dat doet
mijn LO zit op het moment in frankfurt en komt volgens het tracking schema morgen in mijn brievenbusquote:Op zondag 17 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamefaqs.com kan je niet echt helpen in dit spel,.... wel adviezen geven,... eindbazen zijn erg uitdagend inderdaad, maar ben nog niet gestorven. Behalve bij de eerstebovenop die cliff met die wind
Zou toch wel eerst ES afmaken voordat je aan LO begint. Spel vraagt serieus tijd en aandacht,.... en heel veel uur plezier.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn LO zit op het moment in frankfurt en komt volgens het tracking schema morgen in mijn brievenbus
ES ? die heb ik al maanden uitgespeeld , je verwart mij met aquillaquote:Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou toch wel eerst ES afmaken voordat je aan LO begint. Spel vraagt serieus tijd en aandacht,.... en heel veel uur plezier.
Ruined Village in Numura. Wat is die stad grootquote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef bar_rel het volgende:
Heb jammer genoeg nog niet gespeeld vant weekend..geen tijd. Zit nog steeds in Crimson Forest. Jullie??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Je hebt nog steeds niks te doen op de ps3 dus zie ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |