abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:55:26 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56726578
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ben alleen thuis,.....

Thanks,... doe hem er zo in,... ff bakkie zetten,... ken je dat?
Ja.. en dan eigenlijk nog langer wachten... tis net als met een ejaculatie
The truth was in here.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:56:51 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56726619
5$ coupon in de doos,... Play-asia
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:57:50 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56726639
Five dollar
The truth was in here.
pi_56726700
Natuurlijk heb ik gelijk

Veel plezier Gijs! De eerste mond open momenten zitten al in de eerste vijf minuten als blijkt dat je in-game zit terwijl je denkt dat je nog in een FMV zit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:13:59 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56726997
Spoiler
The truth was in here.
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:42:06 #56
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56727616
zo, weer een vakje dichter bij mijn afstuderen

(ja, ik doe nog vakjes tijdens mijn afstuderen )
The line is a dot to you!
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:48:54 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56727786
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef kepler het volgende:
zo, weer een vakje dichter bij mijn afstuderen

(ja, ik doe nog vakjes tijdens mijn afstuderen )
Ik ook bij het ganzeborden.
The truth was in here.
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:56:23 #58
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56727940
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook bij het ganzeborden.
jij mag niet mee in mijn prive-vliegtuig over een paar jaar
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:50:11 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56729048
Hier kan ik dus zo kwaad om worden he,..... dit spel is gewoon geniaal,.... ik weet het,... heb er pas twee uur op zitten maar ik voel gewoon waar die stink reviews naar toe gaan. Dit is inderdaad niks nieuws,... maar,... serieus,.. die grapics en de sfeer,.... de muziek,.... dit is echt de Final Fantasy voor de 360. Waar ik me nog bozer over maak is het gezeik over laadtijden,.... WEEEEELKE laadtijden,.... er ken ergere games,.... die spel is sowieso sneller dan elke FF die ik gespeeld heb dus pleeeeease....

Het is zo heerlijk ouderwets RPG-en,... prullenbakken afzoeken voor items,.... heerlijke random battles die echt perfect van elkaar afzitten,.... niet om de 2 seconden een battle gelukkig,..... battles die overigens gruwelijk cool zijn,... echt zoooo cool Voice-acting op Engels is subliem,... echt prima gedaan. Framerate stotters,...... waar heeebbbeeeen ze het over in die reviews? Heb ik een andere versie ofzo Serieus,... niet gezien op een hik hier en daar na,....

De intro,.... najaaaaaa,... hahahaha,.. ziekelijk,... tot nu toe voelt het erg als een FFVII titel aan,... en dat is alleen maar goed,.... en Noot had gelijk,... dit spel is ziekelijk mooi,.... ik wist in het begin inderdaad niet dat ik uit de cut-scene was en moest vechten

Geweldig,... ga hier ZO van genieten,.... voel het aan alles. Als je twijfels had,... niet doen,.... als je van RPG's houd vind je dit geweldig,.... ben je een FF fan dan kan je gewoon niet meer stuk. Tis dat er geen FFop het hoesje staat,...

Ik buig voor Mistwalker Ik buig,...

PS B,... je begint bij level 10 vandaar heeeeeerlijke tutorials overigens!!
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:56:36 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56729188
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Hier kan ik dus zo kwaad om worden he,..... dit spel is gewoon geniaal,.... ik weet het,... heb er pas twee uur op zitten maar ik voel gewoon waar die stink reviews naar toe gaan. Dit is inderdaad niks nieuws,... maar,... serieus,.. die grapics en de sfeer,.... de muziek,.... dit is echt de Final Fantasy voor de 360. Waar ik me nog bozer over maak is het gezeik over laadtijden,.... WEEEEELKE laadtijden,.... er ken ergere games,.... die spel is sowieso sneller dan elke FF die ik gespeeld heb dus pleeeeease....

Het is zo heerlijk ouderwets RPG-en,... prullenbakken afzoeken voor items,.... heerlijke random battles die echt perfect van elkaar afzitten,.... niet om de 2 seconden een battle gelukkig,..... battles die overigens gruwelijk cool zijn,... echt zoooo cool Voice-acting op Engels is subliem,... echt prima gedaan. Framerate stotters,...... waar heeebbbeeeen ze het over in die reviews? Heb ik een andere versie ofzo Serieus,... niet gezien op een hik hier en daar na,....

De intro,.... najaaaaaa,... hahahaha,.. ziekelijk,... tot nu toe voelt het erg als een FFVII titel aan,... en dat is alleen maar goed,.... en Noot had gelijk,... dit spel is ziekelijk mooi,.... ik wist in het begin inderdaad niet dat ik uit de cut-scene was en moest vechten

Geweldig,... ga hier ZO van genieten,.... voel het aan alles. Als je twijfels had,... niet doen,.... als je van RPG's houd vind je dit geweldig,.... ben je een FF fan dan kan je gewoon niet meer stuk. Tis dat er geen FFop het hoesje staat,...

klinkt echt als een spel waar ik met een grote boog om heen moet lopen

Maar iedereen veel plezier
pi_56729733
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem !!!!
KUUUUUUUUUUUUUUT...en ik moet vanavond uit eten met mijn schoonouders, en dit weekend naar Maastricht.

Zou hij al in de brievenbus liggen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56729757
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Chocobo het volgende:

Stil....Godver
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:17:55 #63
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56730676
Ohhhhhh hij is zo goed Ben zo blij,... jullie gaan allemaal zo genieten,... weet zeker dat jullie dit geweldig vinden
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:36:10 #64
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_56732307
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:21 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje, assisns creed geef ik zaterdag weer mee aan je ouders hoor.. heb het verder niet meer gespeeld.
Ok en TH8 ook.
Geef morgen American Gangster en Bioschock aan me ouders mee.
Had anders Bioshock weer weg gedaan, vind er maar weinig aan.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:39:51 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56732401
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Ok en TH8 ook.
Geef morgen American Gangster en Bioschock aan me ouders mee.
Ik dacht dat je TH niet zo cool vond?
Het is toch weer lekker skaten .. zitten ook best leuke opdrachten bij
The truth was in here.
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:13:11 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56733049
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Tis geen shooter he Meer een first person adventure,... zelf vond ik dat spel echt geniaal Persoonlijk voor mij 'de' beste 2007 titel!
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:16:09 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56733110
Ik wil wel eens kijken of ik het sfeertje trek van Bioshock, niet te eng of te schrikkerig want dat trek ik niet,
Ben al aan de spetterpoep ook.. dus..

Amber gaat weer beter trouwens Gijsje.. had weer dubbele oorontsteking.. 40.1 koorts
The truth was in here.
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:18:50 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56733165
Dammit na dat stukje van Cho ben ik zooo nieuwsgierig geworden he!
The truth was in here.
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:40:01 #69
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_56733660
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tis geen shooter he Meer een first person adventure,... zelf vond ik dat spel echt geniaal Persoonlijk voor mij 'de' beste 2007 titel!
Heb hem een paar uur gespeeld, maar kan me er niet meer toe zetten.
Zit ook ergens vast, waar een alarm afgaat.
Nu kan B. hem mooi ff spelen daarna de voorkoop in.

Dus weer oorontsteking, afgelopen jaar toch ook al of was dat met Jasmijn?
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:58:48 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56734088
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:18 schreef Bastard het volgende:
Dammit na dat stukje van Cho ben ik zooo nieuwsgierig geworden he!
Gijs geloof me,.... je genoot van FFX,... dit ga je misschien nog wel beter vinden. Mede omdat je niet zo'n extreme FF fan bent,.... maar het FF genre is zeer zeker te merken bij dit spel.

Tevens moet je ook geduld hebben,... op werkelijk prachtige battles en levels heerlijk verkennen moet je ook zo nu en dan flink lezen. Maar dan echt in boek vorm,... zonder plaatjes Heb net mijn eerste droom gelezen,... was zo ziekelijk onder de indruk van dat verhaal dat je daar je eigen plaatjes bij gaat vormen. Heeft met het verleden van je character(s). Je merkt dat ze dat express zo gedaan hebben. Het leesstuk heeft wel geluid,.... lijkt wel een luisterboek. Daar wordt het spel ook op afgerekend,... ZOOOO dom en zonde wat ik zie wat ze proberen te bereiken.

Battles ga je ziekelijk geweldig vinden alsmede het verkennen van de levels,... bijna overal is wel een item of ring te vinden. Voice-acting is echt goed,.... naar mijn idee op het niveau als FFX maar toch een tikje beter.... er zaten scenes in FFX die echt tenenkrommend slecht waren, maar je merkt in dit spel echt wel de kwaliteit en het acteren,...

Dat gezeik over laden wil ik niet eens bespreken,.... misschien hebben we een superieure versie ofzo want ik heb er echt geen last van. Framerate wil nog wel een stotteren maar dat is als je direct een level of gebied in rent wat nog aan het laden is,.... ik check meestal mijn equipment dan even en dan glij je werkelijk door het level omdat alles geladen is.

Tot nu toe is het zo genieten en ben zoooo benieuwd hoe het allemaal verder gaat. Grafisch hoef ik je niet te vertellen hoe serieus mooi het is,.... zooooveel aandacht aan details,.. van de lantaarns tot aan posters op de muur. Vind het zo erg,.... echt zo erg dat ze daar nou niet voor beloond worden. Zo erg dat dik spel geen 9'ens en 10'en krijgt,.... want dat verdient het echt naar mijn mening. Ben het eens met de meeste J-RPG user reviews die je overal vind nu en daar lees je ook hoe belachelijk zelf een 8 is,....

Ik spuug op Gamespy die het spel een 5 gaven,..... en als ik die review lees begrijp ik het ook wel,.... hij had er echt geen zin in. Eurogamer en 1up en gametrailers zitten er het dichts op. Ook Eurogamer geeft eer aan de leesverhalen die er in het spel zitten. Dat is zo cool,.... Dit is echt hemel op aarde voor de RPG gamer die van turn-based houd,..... en ik blijf het zeggen,.... het is zo ziekelijk mooi.

Het minste (als ik iets moet zeggen) is de winning tune,..... best cheesy. En de opmerkingen zodra een gevecht begint,... 'I am ready,...' ofzo,.... ja dat begrijp ik. Maaarrr ohhhh zeg,... die sfeer,... het voelt FFVII achtig aan met een kleine tendens van FFX! Je gaat echt genieten,... weet het zeker. Gijs als ik kippenvel krijg van een opening en openings-battle als RPG veteraan dan weet ik het wel,... OH,... het is er zo een dacht ik nog,.... God hou me vast,... en die sfeer bleef aanhouden,...

Een review schreef inderdaad het niet willen uitzetten van het spel... ZOOO waar,.... ik baalde ook echt,.... maar ben zo blij dat ik straks weer door kan gaan!
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:03:30 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56734178
Gelukkig geven de meeste sites toch wel boven de 8, maar vind het serieus te weinig. Kan je wel zeggen dat het niet vernieuwend is, maar je had ook kunnen zeggen dat dit wel de ENIGE is voor 360. Console had dat spel gewoon nodig!!

Site Name / Link Article Date Rating Ratio
GameTrailers 2/6/2008 8.8 out of 10 88.0%
Game Informer 4/1/2008 8.5 out of 10 85.0%
UGO 2/8/2008 B+ 85.0%
TeamXbox 2/11/2008 8.3 out of 10 83.0%
IGN 2/6/2008 8.2 out of 10 82.0%
Eurogamer 2/12/2008 8 out of 10 80.0%
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:53:05 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56735244
Tering Sjo

GOTY 2008 mogelijk al dus!!
Volgende week ga ik het gewoon meemaken.. ik heb de tijd en kan lezen hoor
Kan ook niet wachten op de gfx, de ontplooing van het verhaal.. kijk wel tegen de boss battles op.. als ik die maar niet 10x hoef te doen, dat is tenenkrommend.. maar als er genoeg om heen is moet ik het van mezelf halen
The truth was in here.
pi_56735932
Cho

Denk aan je hart.
pi_56741162
Hij lag gisteravond toen ik thuiskwam ook in de brievenbus

Alleen jammer dat ik dit weekend in Maastricht ben, en volgende week zaterdag een week op vakantie ga.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:22:34 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741240
Zooooooo genoten gisteren,.... zit op 6 uur nu Gruwelijk gestorven bij een eindbaas,.... ben een flink stuk teruggelopen om even te levellen,..... durf er nu eigenlijk nog steeds niet naar toe,,.... wat een knoert Ohhhhhh en drie dromen gelezen gisteren wat al 1 uur gameplay opneemt. Ik vind het zoooooooo goed

Ik weet het nu ook al,... jullie gaan ook zoooo doooood
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:27:37 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56741261
Ben vandaag ziek thuis... het spel had mij wel uitgekomen.!
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.

Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
The truth was in here.
pi_56741281
Updaten
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:33:53 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56741301
Levellen, grinden, updaten.
The truth was in here.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:37:43 #79
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741319
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.

Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
Gijs dit spel walst over ME heen,... voor mij persoonlijk dan. Niet alleen qua verhaal maar voornamelijk gameplay is een stuk dieper. Deze turn-based game is de meest uitgebreidde die ik ken,.... en de meest leuke om te spelen. Nee items zijn heerlijk,... en precies genoeg,... sterker nog,.. DEZE items gebruik je. Maar echt levellen is ook leuk,.... je kan namelijk met je mortals (stervenden) linken met immortals,.... zo leren de immortals alle spells en skills die een mortal heeft.

Zo leerde die magier (geweldige gozer,... ligt echt in een deuk om zijn opmerkingen) White Magic level 1. Dan link ik een immortal met hem,... (config in je menu) en laat ik ze in dezelfde formatie even een paar keer vechten,... (achteraan of vooraan maar naast elkaar). Zodoende leert een immortal ineens ook White Magic. En dan wissel ik de character zodat ook andere een kans krijgen. Het is echt heerlijk om te doen. Na bijna elk gevecht ga je wel level up of leer je iets,.... zo doende ben je helemaal compleet voor je einbaas.

Gisteren stierf ik gruwelijk omdat ik gewoon nog niet klaar was. Dus even terug en iedereen zat nu op niveau,... mijn levels wilde niet meer voorbij 14,.... het kroop echt,... maar het leren was nog niet voorbij. Met de skill SP points die je na elke battle krijgt leer je altijd wel wat.

Over ring management ga ik het nog maar niet hebben. Maar dat moet ik nog even doen voordat ik naar deze eindbaas ga. Hij is wind-based die ik ga een Earth ring gebruiken, maar had nog niet genoeg items om die te maken. Nu heb ik er inmiddels twee,.... ja items zijn geweldig en je gebruikt het ook echt.

Het klinkt misschien allemaal pittig maar de briljante tutorials leren je echt alles zo nu en dan,.... dat komt echt goed. Het is erg diep en zo vreselijk gaaf. Ken je dat,... kan echt niet WACHTEN, totdat ik weer kan spelen. Dit is de eerste goede turn-based RPG die ik sinds FFX heb gespeeld en dat is sinds de KS tijd Gijs Beste next-gen RPG sinds jaaaaren
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:39:03 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741325
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Updaten
Dat cunt je wel, maar langzaam,.... het gaat meer om het leren van skills en magic,... !
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:42:58 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56741344
Sinds KS.. ja ik ook eigenlijk .. vond FFX geweldig cool om te spelen.
Je enthausisme steekt me erg aan moet ik zeggen!
The truth was in here.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:43:06 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741345
Ben zo benieuwd naar de FOK! review,... vaak volgen de volg-sites altijd de cijfers van de betere sites, dus het zal ook wel ineens rebellerig een 7 of 8 worden maar ik zeg het je,... dit spel verdient een 9 of 10. Die droom verhalen zijn inderdaad alleen maar leesverhalen maar godver wat een stuk literatuur Het zijn sprookjes uit Azie die zeg maar laten zien hoe fucking oud de main character wel niet is,.... hij heeft al zoveel meegemaakt en dat merk je aan de verhalen. Indirect wordt je betrokken met de characters,.... en dan zijn er sites die zeggen dat het niks met het spel te maken heeft,... serieus,... dat je dat niet ziet Zal de leeftijd zijn,....
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:43:50 #83
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741350
Het doen me pijn te beseffen dat de makers niet helemaal begrepen zijn. Er is zoveel aandacht in dit spel gegaan. Ben benieuwd naar jullie mening.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:45:14 #84
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741357
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:42 schreef Bastard het volgende:
RESULTAAT (max 20 woorden)
en·thou·si·as·me (het)
1 geestdrift, het geheel van iets vervuld zijn
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:48:46 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56741378
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

en·thou·si·as·me (het)
1 geestdrift, het geheel van iets vervuld zijn
Touche

Ik schrijf het altijd met au
The truth was in here.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:56:28 #86
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56741426
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Touche

Ik schrijf het altijd met au
Dat heb ik mijn schijnheilig Echt altijd zo,.... ook nooit geweten dat het fout was
pi_56741514
Gijs, wat een lappen tekst! Ik lees ze allemaal en heb zo ontzettend veel zin in deze game. Het klinkt echt allemaal fantastisch. Heerlijk dat je zo geniet! Dat betekent namelijk dat ik het ook een geweldige game zal vinden! En die reviews? Ik zou me er niet zo druk om maken. Meningen van echte JRPG-fans zoals jij zijn voor mij veel belangrijker dan die van een reviewer dit steunend en zuchtend aan een game als LO begint, omdat hij hem voor het eind van de week zijn review af moet hebben.

Zo kijk ik echt uit naar die verhalen in het spel. Wist je dat ze geschreven zijn door allemaal beroemde Japanse schrijvers, en vertaald zijn door een gerenommeerde professor uit Harvard die normaal gesproken Japanse Literatuur naar het Engels vertaald?
pi_56741529
Hopelijk gaat Roy Lost Odessey reviewen, en niet zo’n ezel als SocialDisorder. En anders plaats ik gewoon een hype-userreview.
pi_56741535
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:42 schreef Bastard het volgende:
au·tis·me (het; autistisch, autist)
1 (psychologie) ontwikkelingsstoornis in de hersenen, zich bij personen uitend in een moeilijk contact maken met de omgeving
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:12:42 #90
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_56741536
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:

Right...............
Ziek thuis en vanmiddag zeker aan bier.
Halo Stats
360 Blog
pi_56741546
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Right...............
Ga jij eens rap Bioshock spelen.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:15:34 #92
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_56741559
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ga jij eens rap Bioshock spelen.
Gedaan.
Heb er een uurtje of 6 in het spel.
Misschien als ik hem van B terug krijg dat ik weer es probeer.
Kan me er nu niet toezetten.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:28:06 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56741660
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

au·tis·me (het; autistisch, autist)
1 (psychologie) ontwikkelingsstoornis in de hersenen, zich bij personen uitend in een moeilijk contact maken met de omgeving
ei·kel (dem; eikels)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis
3 (pejoratief; vulgair) sukkel, kluns

ei·ke·len (onovergankelijk werkwoord; eikelde, heeft geëikeld)
1 (informeel) klieren
The truth was in here.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:29:46 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56741682
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Right...............
Vanmorgen kwam de kip masala van gisteravond weer terug Gijs
Koffie bleef ook niet zitten... dus de kinderen naar creche gebracht en me ziek gemeld.
The truth was in here.
pi_56741730
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Koffie bleef ook niet zitten... dus de kinderen naar creche gebracht en me ziek gemeld.
si·mu·lant (dem; simulanten)
1 iem. die zich ziek voordoet

aan·stel·ler (dem; aanstelster)
1 iem. die zich aanstelt

aan·stel·le·rig (bijvoeglijk naamwoord; aanstelleriger, aanstellerigst; aanstellerigheid)
1 (van personen) geneigd zich aan te stellen

aan·stel·le·rij (dev; aanstellerijen)
1 het zich aanstellen

aan·stel·le·ri·tis (dev)
1 (schertsend) aanstellerij

vrijdag 15 februari 2008 @ 08:57:22 #96
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56742021
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

ne·ger (dem; negers; negerin)
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:58:36 #97
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56742043
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo kijk ik echt uit naar die verhalen in het spel. Wist je dat ze geschreven zijn door allemaal beroemde Japanse schrijvers, en vertaald zijn door een gerenommeerde professor uit Harvard die normaal gesproken Japanse Literatuur naar het Engels vertaald?
Zo merkbaar,.... echt geniaal,... aangezien je niks of niet veel ziet maak je er je eigen beeld bij. Het zet de leeftijd van de immortals echt op de kaart
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:14:02 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56742250
pi_56742626
quote:
Heb je al achievements gehaald Gijs?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:40:36 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56742768
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je al achievements gehaald Gijs?
Ja een paar,... maar dat zijn de begin achievements denk ik. De rest is voornamelijk secret. Dat zijn de beste overigens,.. niet weten wat je krijgt. Ik haat het als je je tijdens gameplay al gaat voorbereiden op iets,.. is zo zonde soms. Je bent dan niet meer bezig met gamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')