Ja.. en dan eigenlijk nog langer wachten... tis net als met een ejaculatiequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben alleen thuis,.....
Thanks,... doe hem er zo in,... ff bakkie zetten,... ken je dat?
Ik ook bij het ganzeborden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef kepler het volgende:
zo, weer een vakje dichter bij mijn afstuderen
(ja, ik doe nog vakjes tijdens mijn afstuderen)
klinkt echt als een spel waar ik met een grote boog om heen moet lopenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Hier kan ik dus zo kwaad om worden he,..... dit spel is gewoon geniaal,.... ik weet het,... heb er pas twee uur op zitten maar ik voel gewoon waar die stink reviews naar toe gaan. Dit is inderdaad niks nieuws,... maar,... serieus,.. die grapicsen de sfeer,.... de muziek,.... dit is echt de Final Fantasy voor de 360. Waar ik me nog bozer over maak is het gezeik over laadtijden,.... WEEEEELKE laadtijden,.... er ken ergere games,.... die spel is sowieso sneller dan elke FF die ik gespeeld heb dus pleeeeease....
Het is zo heerlijk ouderwets RPG-en,... prullenbakken afzoeken voor items,.... heerlijke random battles die echt perfect van elkaar afzitten,.... niet om de 2 seconden een battle gelukkig,..... battles die overigens gruwelijk cool zijn,... echt zoooo coolVoice-acting op Engels is subliem,... echt prima gedaan. Framerate stotters,...... waar heeebbbeeeen ze het over in die reviews? Heb ik een andere versie ofzo
Serieus,... niet gezien op een hik hier en daar na,....
De intro,.... najaaaaaa,... hahahaha,.. ziekelijk,... tot nu toe voelt het erg als een FFVII titel aan,... en dat is alleen maar goed,.... en Noot had gelijk,... dit spel is ziekelijk mooi,.... ik wist in het begin inderdaad niet dat ik uit de cut-scene was en moest vechten
Geweldig,... ga hier ZO van genieten,.... voel het aan alles. Als je twijfels had,... niet doen,.... als je van RPG's houd vind je dit geweldig,.... ben je een FF fan dan kan je gewoon niet meer stuk. Tis dat er geen FFop het hoesje staat,...
Ik buig voor MistwalkerIk buig,...
PS B,... je begint bij level 10 vandaarheeeeeerlijke tutorials overigens!!
KUUUUUUUUUUUUUUT...en ik moet vanavond uit eten met mijn schoonouders, en dit weekend naar Maastricht.quote:
Stil....Godverquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Hier kan ik dus zo kwaad om worden he,..... dit spel is gewoon geniaal,.... ik weet het,... heb er pas twee uur op zitten maar ik voel gewoon waar die stink reviews naar toe gaan. Dit is inderdaad niks nieuws,... maar,... serieus,.. die grapicsen de sfeer,.... de muziek,.... dit is echt de Final Fantasy voor de 360. Waar ik me nog bozer over maak is het gezeik over laadtijden,.... WEEEEELKE laadtijden,.... er ken ergere games,.... die spel is sowieso sneller dan elke FF die ik gespeeld heb dus pleeeeease....
Het is zo heerlijk ouderwets RPG-en,... prullenbakken afzoeken voor items,.... heerlijke random battles die echt perfect van elkaar afzitten,.... niet om de 2 seconden een battle gelukkig,..... battles die overigens gruwelijk cool zijn,... echt zoooo coolVoice-acting op Engels is subliem,... echt prima gedaan. Framerate stotters,...... waar heeebbbeeeen ze het over in die reviews? Heb ik een andere versie ofzo
Serieus,... niet gezien op een hik hier en daar na,....
De intro,.... najaaaaaa,... hahahaha,.. ziekelijk,... tot nu toe voelt het erg als een FFVII titel aan,... en dat is alleen maar goed,.... en Noot had gelijk,... dit spel is ziekelijk mooi,.... ik wist in het begin inderdaad niet dat ik uit de cut-scene was en moest vechten
Geweldig,... ga hier ZO van genieten,.... voel het aan alles. Als je twijfels had,... niet doen,.... als je van RPG's houd vind je dit geweldig,.... ben je een FF fan dan kan je gewoon niet meer stuk. Tis dat er geen FFop het hoesje staat,...
Ik buig voor MistwalkerIk buig,...
PS B,... je begint bij level 10 vandaarheeeeeerlijke tutorials overigens!!
Ok en TH8 ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:21 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje, assisns creed geef ik zaterdag weer mee aan je ouders hoor.. heb het verder niet meer gespeeld.
Ik dacht dat je TH niet zo cool vond?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok en TH8 ook.
Geef morgen American Gangster en Bioschock aan me ouders mee.
Had anders Bioshock weer weg gedaan, vind er maar weinig aan.
Tis geen shooter hequote:Op donderdag 14 februari 2008 18:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had anders Bioshock weer weg gedaan, vind er maar weinig aan.
Heb hem een paar uur gespeeld, maar kan me er niet meer toe zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis geen shooter heMeer een first person adventure,... zelf vond ik dat spel echt geniaal
Persoonlijk voor mij 'de' beste 2007 titel!
Gijs geloof me,.... je genoot van FFX,... dit ga je misschien nog wel beter vinden. Mede omdat je niet zo'n extreme FF fan bent,.... maar het FF genre is zeer zeker te merken bij dit spel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:18 schreef Bastard het volgende:
Dammit na dat stukje van Cho ben ik zooo nieuwsgierig geworden he!
Gijs dit spel walst over ME heen,... voor mij persoonlijk dan. Niet alleen qua verhaal maar voornamelijk gameplay is een stuk dieper. Deze turn-based game is de meest uitgebreidde die ik ken,.... en de meest leuke om te spelen. Nee items zijn heerlijk,... en precies genoeg,... sterker nog,.. DEZE items gebruik je. Maar echt levellen is ook leuk,.... je kan namelijk met je mortals (stervenden) linken met immortals,.... zo leren de immortals alle spells en skills die een mortal heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Ben vandaag ziek thuis... het spel had mij wel uitgekomen.!
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.
Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
Dat cunt je wel, maar langzaam,.... het gaat meer om het leren van skills en magic,... !quote:
RESULTAAT (max 20 woorden)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:42 schreef Bastard het volgende:
Sinds KS.. ja ik ook eigenlijk.. vond FFX geweldig cool om te spelen.
Je enthausisme steekt me erg aan moet ik zeggen!
Touchequote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RESULTAAT (max 20 woorden)
en·thou·si·as·me (het)
1 geestdrift, het geheel van iets vervuld zijn
Dat heb ik mijn schijnheiligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Touche
Ik schrijf het altijd met au
RESULTAAT (max 20 woorden)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:42 schreef Bastard het volgende:
Sinds KS.. ja ik ook eigenlijk.. vond FFX geweldig cool om te spelen.
Je enthausisme steekt me erg aan moet ik zeggen!
Right...............quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:27 schreef Bastard het volgende:
Ben vandaag ziek thuis... het spel had mij wel uitgekomen.!
Maar je moet dus toch lekker updaten voordat je aan de bazen begint.. eigenlijk wel goed ook, betekent dat je klaar bent voor het volgende stuk meestal.
Maar hoe zit het met de items, is het zo erg als bij mass effect, dat je inventory vol zit met dingen die je niet gebruikt en je op iedere hoek checkt wat beter is?
Ga jij eens rap Bioshock spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Right...............
Ziek thuisen vanmiddag zeker aan bier.
Gedaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij eens rap Bioshock spelen.
RESULTAAT (max 20 woorden)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
RESULTAAT (max 20 woorden)
au·tis·me (het; autistisch, autist)
1 (psychologie) ontwikkelingsstoornis in de hersenen, zich bij personen uitend in een moeilijk contact maken met de omgeving
Vanmorgen kwam de kip masala van gisteravond weer terug Gijsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Right...............
Ziek thuisen vanmiddag zeker aan bier.
RESULTAAT (max 20 woorden)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen kwam de kip masala van gisteravond weer terug Gijs
Koffie bleef ook niet zitten... dus de kinderen naar creche gebracht en me ziek gemeld.
ne·ger (dem; negers; negerin)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen kwam de kip masala van gisteravond weer terug Gijs
Koffie bleef ook niet zitten... dus de kinderen naar creche gebracht en me ziek gemeld.
Zo merkbaar,.... echt geniaal,... aangezien je niks of niet veel ziet maak je er je eigen beeld bij. Het zet de leeftijd van de immortals echt op de kaartquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo kijk ik echt uit naar die verhalen in het spel. Wist je dat ze geschreven zijn door allemaal beroemde Japanse schrijvers, en vertaald zijn door een gerenommeerde professor uit Harvard die normaal gesproken Japanse Literatuur naar het Engels vertaald?
Heb je al achievements gehaald Gijs?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Achievement Whores![]()
http://www.break.com/index/achievement-whores.html
Ja een paar,... maar dat zijn de begin achievements denk ik. De rest is voornamelijk secret. Dat zijn de beste overigens,.. niet weten wat je krijgt. Ik haat het als je je tijdens gameplay al gaat voorbereiden op iets,.. is zo zonde soms. Je bent dan niet meer bezig met gamen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je al achievements gehaald Gijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |