quote:dan weet niemand het
Op donderdag 28 februari 2002 20:22 schreef Meril het volgende:
Heb je een songflard, een vage herinnering aan een videoclip, een niet te traceren melodie? Drop het hier, wij weten namen en rugnummers. Als wij het niet weten weet niemand het!
quote:zeg je bent de koningin niet
Op donderdag 28 februari 2002 20:22 schreef Meril het volgende:
Heb je een songflard, een vage herinnering aan een videoclip, een niet te traceren melodie? Drop het hier, wij weten namen en rugnummers. Als wij het niet weten weet niemand het!
quote:Omstreeks deel 1 moesten wij daar nog om lachen.
Op donderdag 28 februari 2002 20:31 schreef _Abu_ het volgende:
33. Heeft iemand die gezien?
Van wie is de versie van André Hazes' : 'N Vriend, waarin er op los gescholden wordt
quote:Diegene zal ook echt z'n naam erop hebben gezet zodat de volgende dag de advocaten van Hazes voor de deur staan...
Op donderdag 28 februari 2002 20:33 schreef Cybart het volgende:
Van wie is de versie van André Hazes' : 'N Vriend, waarin er op los gescholden wordt
quote:Ja, de lol is er nu wel vanaf. Ik vraag wel of hij er mee ophoudt. Uitkomen!!! Uitkomen!!!
Op donderdag 28 februari 2002 20:33 schreef Meril het volgende:[..]
Omstreeks deel 1 moesten wij daar nog om lachen.
quote:wel als ie redelijk bekend is geworden ja (het nummer) wordt nu nog ooit in feestcafe's gedraaid
Op donderdag 28 februari 2002 20:34 schreef Zander het volgende:[..]
Diegene zal ook echt z'n naam erop hebben gezet zodat de volgende dag de advocaten van Hazes voor de deur staan...
quote:Vraag het eens in het gastenboek van Erik Dikeb.
Op donderdag 28 februari 2002 20:36 schreef Cybart het volgende:[..]
wel als ie redelijk bekend is geworden ja (het nummer) wordt nu nog ooit in feestcafe's gedraaid
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:38 schreef Meril het volgende:[..]
Vraag het eens in het gastenboek van Erik Dikeb.
quote:komt binnenkort op single uit geloof ik, zal eens opzoeken
Op donderdag 28 februari 2002 20:49 schreef Marble het volgende:
In de musical Aida heb je 3 hoofdrolspelers. Een blanke man, een zwarte vrouw en een blanke vrouw. In de tv-reclame voor de musical zingt die blanke vrouw een nummer dat volgens mij erg mooi is, en nu zoek ik de naam van dat nummer. Anyone?
quote:koop gewoon de hele cd
In de musical Aida heb je 3 hoofdrolspelers. Een blanke man, een zwarte vrouw en een blanke vrouw. In de tv-reclame voor de musical zingt die blanke vrouw een nummer dat volgens mij erg mooi is, en nu zoek ik de naam van dat nummer. Anyone?
Waarschijnlijk Mijn Pakkie An. Zie www.antje.nl
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:52 schreef Cybart het volgende:
komt binnenkort op single uit geloof ik, zal eens opzoeken
quote:Zou me niks verbazen, is volgens mij een erg goed nummer.
Op donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef Ez3 het volgende:
als het het nummer is wat ik denk dan komt dat binnekort op single uit ja...
quote:'You can't get a man with a gun' was het idd niet nee.
Op donderdag 28 februari 2002 21:10 schreef Meril het volgende:
Edit: een hele domme suggestie
quote:Nee dat is hem ook niet, geloof ik. Ik zal het eens vragen in het Aida topic. Het zou natuurlijk ook kunnen dat zij het niet alleen zingt maar dat ze gewoon dat stukje eruit hebben geknipt voor de reclame.
Waarschijnlijk Mijn Pakkie An.
... geloof ik. Ik kijk niet zoveel TV.
Weet iemand hoe dit nummer heet?
quote:Klik!
Op vrijdag 01 maart 2002 00:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
en ik zoek nog altijd het nummer van de eindtune van "de week van willibrord"
quote:Als je het beslist wil weten, kun je hier Muziek in reclame misschien kijken?
quote:Het is of Elvis Costello met I want you. Als je de nieuwe reclame bedoeld, met de voorstukjes van nieuwe afleveringen dan bedoel je The time is now van Moloko..
Op donderdag 28 februari 2002 22:12 schreef EvilFaith het volgende:
Oke, ik zoek het nummer dat je hoort bij de voorreclame van Buffy. Het is vooral in begin vrij rustig, maar heb het nooit helemaal gehoord omdat het dus maar een reclame voor Buffy. Enig idee?
Marjolein
thnx
Als iemand de film Escape from Alcatraz heeft gezien, dan snapt ie welk geluid ik bedoel.
Ik bedoel het geluid van een grote boot die 's nachts door de havens van San Fransisco vaart en dan op z'n scheepshoorn blaast.
Dus ik bedoel zo'n diepe zware toon zeg maar. In de film waren ze toen bijna ontsnapt uit de gevangenis, stonden ze op 't punt om 't water over te steken, toen hoorde de je die toon.
Kan ieeeeeeeemand dat geluid voor mij vinden???
quote:Misthoorn of foghorn?
Op zaterdag 02 maart 2002 00:31 schreef DaafAzuil het volgende:
dit was 't topic wat 't dichts bij mijn zoektocht in de buurt komt, ik zoek al heel lang op internet naar een bepaald geluidAls iemand de film Escape from Alcatraz heeft gezien, dan snapt ie welk geluid ik bedoel.
Ik bedoel het geluid van een grote boot die 's nachts door de havens van San Fransisco vaart en dan op z'n scheepshoorn blaast.Dus ik bedoel zo'n diepe zware toon zeg maar. In de film waren ze toen bijna ontsnapt uit de gevangenis, stonden ze op 't punt om 't water over te steken, toen hoorde de je die toon.
Kan ieeeeeeeemand dat geluid voor mij vinden???
quote:Er staan verschillende versies op WinMX.
Op vrijdag 01 maart 2002 21:08 schreef neggix het volgende:
Jaaa mensen. Ik heb vroeger een x het schotse volkslieds gehoord (dus met doedelzakken) maar dan geremixed. Nu hoorde ik hem laatst weer een klein stukkie maar ik wil graag weten van wie de is enz.thnx
quote:heb ik al vaak genoeg op gezocht, kan niets vinden
Op zaterdag 02 maart 2002 08:29 schreef IllOgical het volgende:[..]
Misthoorn of foghorn?
quote:http://ultimatesoundarchive.com/sa/display/sounds.cfm?sound_group_iid=163
Op zaterdag 02 maart 2002 11:29 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
heb ik al vaak genoeg op gezocht, kan niets vinden
Misschien vind je hier iets Er staat ook een foghorn bij
je moet je eerst registeren en betalen zie ik
Deze is wel gratis :
ff update voor iedereen die het niet meer weet.
Hij draaide eerst
Sister bliss - Sister sister
Agnelli & nelson -
gouryella - Tenshi
please, ik zoek nog steeds
En dan bedoel ik ook NOG STEEDS!
quote:Thnx. man
Op zaterdag 02 maart 2002 10:50 schreef CartWOman het volgende:[..]
Er staan verschillende versies op WinMX.
Zoeken op 'scottish anthem'.
quote:Als ik een search doe op AG komen er tig Agnelli & Nelson nummers tevoorschijn......have fun with it zou ik zeggen
Op zaterdag 02 maart 2002 12:43 schreef ichigo het volgende:
goed, ik zoek dus een nummer. van ik denk Agnelli & Nelson.
Ferry corsten (die dj) had het nummer gekozen in zn top 3 (dancenummers) van 2000ff update voor iedereen die het niet meer weet.
Hij draaide eerst
Sister bliss - Sister sister
Agnelli & nelson -
gouryella - Tenshiplease, ik zoek nog steeds
En dan bedoel ik ook NOG STEEDS!
quote:Billy Jean waarschijnlijk
Op zaterdag 02 maart 2002 14:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Hoe heet die dance versie van Billy Jean, je hoort hem regelmatig op ID&T radio.
quote:Zie Het grote "Ik zoek een nummer" topic deel 4, Het grote "Ik zoek een nummer" topic deel 5 en Het grote "Ik zoek een nummer" topic deel 6.
Op zaterdag 02 maart 2002 14:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Hoe heet die dance versie van Billy Jean, je hoort hem regelmatig op ID&T radio.
Alvast thx, yinyang
Nerf Herder - The Buffy the Vampire Slayer Theme
quote:oke bedankt
Op zaterdag 02 maart 2002 14:41 schreef Meril het volgende:
Netjes op je beurt wachten jongen!Nerf Herder - The Buffy the Vampire Slayer Theme
quote:beam vs Cyrus - livestyle
Op zaterdag 02 maart 2002 18:32 schreef ArTiC het volgende:
euh dat nummer van die reclame van 'Bitte ein beat 3', ook te horen op http://www.bitte-ein-beat.com/start.html misschien voor de mensen die into die muziek zijn een domme vraag maar voor mij onvindbaar.
quote:Bedankt, maar het doet het niet. Wel de link maar unzippen lukt niet...ja ik weet dat je het moet renamen maar bij "naam wijzigen" blijft het een winzip bestand die je niet kan unzippen.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 01 maart 2002 00:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
en ik zoek nog altijd het nummer van de eindtune van "de week van willibrord"
--------------------------------------------------------------------------------Klik!
Wat nu?
Ik zoek namelijk de eindtune van Willibrord wat gezongen is (zo lijkt het) door meerdere mannen die achter elkaar zingen "ai jai jai jai ja ja jai"
Beetje vreemd en vaag maar anders weet ik het ook niet.
quote:ja maar de pc die ik nu heb (pc van opa, die niks van pc's begrijpt, en um dus behoorlijk gesloopt heeft
Op zaterdag 02 maart 2002 14:02 schreef thecrook het volgende:[..]
Als ik een search doe op AG komen er tig Agnelli & Nelson nummers tevoorschijn......have fun with it zou ik zeggen
Dus ik dacht laat ik het hier dan maar vragen:
Wie weet hoe dat nummer van, ik dacht, Agnelli & Nelson heet, dat Ferry Corsten in zn top 3 van 2000 had zitten???
De volgende sample komt uit t nummer 'Clouds In My Sunshine' van Redbone.
http://members.ams.chello.nl/r.frankfort/Rik/sample.mp3 (76 kb)
Die sample is gebruikt in een redelijk bekend hiphop nummer en ik kan er niet opkomen welk nummer dat nou is!!!
Dus Ik ben degenee die me dat kan vertellen heel erg dankbaar want ik ben de hele middag al al mn platen tapes en cd's aan t luisteren maar ik heb m nog niet gevonden!!
quote:Spookrijders - Klokkenluiders
Op zondag 03 maart 2002 15:25 schreef Kid_RisK het volgende:
Jullie mogen me weer eens helpen
quote:Thanks!
Op zondag 03 maart 2002 15:35 schreef dwerg het volgende:[..]
Spookrijders - Klokkenluiders
en hij spookt al een tijdje door mijn hoofd, nou ben ik op zoek naar beide versies
quote:Google zegt dat 't van 'Son By Four' is.
Op zondag 03 maart 2002 18:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik weet niet van wie hij is, weet alleen dat die persoon het nummer 2 keer heeft uitgebracht. 1 helemaal in het Engels, en 1 in combi met het spaans.
Hij begint met: Sorry I didn't mean to call, but i couldn't fighten hij spookt al een tijdje door mijn hoofd, nou ben ik op zoek naar beide versies
Good luck, & btw. Google rulez.
Ik was gisteren op een 70's feest, er werd een disco-achtig nummer gedraaid met een hele vette bas in de intro, en daarna kwamen er steeds meer instrumenten bij.
Iemand suggesties welk nummer dit zou kunnen zijn?
Bedoel je misschien: "Don't let me detain you" in het nummer Talk to me? http://www.algonet.se/~kenta/music/nirvana.html
Talk To Me
Shake it down easy, shake it down sleazy, come on
Shake it down easy, shake yourself, Suzy, come on
Don't let me detain you
Try to ride along
Don't you lie, knowing
I am not sad
I am not silly
I am not chippin'
I am not chippin' away
Talk to me
In your own language, please
In your own
Talk to me
In your own language please
Shake it down easy, make it sound seamy, doll man
Make it sound now, make it full house, sad man
Leader of the band
Makes a mental hell
I won't weather it well
Well I never
Saw it with my arm
Paint it with my heart
Paint it with my eyes and make it right
Lay down easy, lay it down seamy, sad man
Lay down easy, lay it down seamy, sad man
You don't want to hear this
Nothin' but a whore
I will play the leader
With pain
Now you know I'm needy
Lay them down easy
Lay them down easy
Talk to me
In your own language please
quote:Gokje: rare earth - get ready?
Op zondag 03 maart 2002 18:52 schreef Magicfrankie het volgende:
ehm.. ik heb nog een hele vage...Ik was gisteren op een 70's feest, er werd een disco-achtig nummer gedraaid met een hele vette bas in de intro, en daarna kwamen er steeds meer instrumenten bij.
(edit:typo)
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 04-03-2002 00:36]
quote:Odyssey - Going Back to my Roots?
ehm.. ik heb nog een hele vage...Ik was gisteren op een 70's feest, er werd een disco-achtig nummer gedraaid met een hele vette bas in de intro, en daarna kwamen er steeds meer instrumenten bij.
quote:Sly & The Family Stone - Dance to the music
quote:Di-Rect
Op maandag 04 maart 2002 10:26 schreef Buidelbeestje het volgende:
Van wie is dat mooie rustige nummer 'You inside my head' dat momenteel veel gedraaid wordt?
quote:[off topic]
Op maandag 04 maart 2002 10:48 schreef Phat Lip het volgende:[..]
Di-Rect
Verder zoek ik een keihard housenummer, DJ Cor hoorde ik het afgelopen weekend draaien. Ik heb de titel en/of artiest wel gehoord, maar ik ben het vergeten. Als iemand het zegt, dan herinner ik het me wel weer.
ik weet alleen de titel van het nummer, niet door wie het gecomposeerd is.
Go Back is de titel, wie o wie weet wie dit heeft gemaakt...
Trance dus
quote:duh, dat staat toch aangegeven bij het begin...
Op maandag 04 maart 2002 21:27 schreef Kissinggirl het volgende:
Weet iemand het intronr. van star academy?
kristine blond - ?????
sorry, heb het nog nooit 1 aflevering volgehouden, hoe gemaakt
Mocht iemand een suggestie hebben: post hem dan alsjeblieft hier!
Bij voorbaat al veeeeel dank voor degene die me een stapje verder kan helpen.
quote:Kristine Blond - Just another day
Op maandag 04 maart 2002 21:27 schreef Kissinggirl het volgende:
Weet iemand het intronr. van star academy?
quote:Power of american Natives van ik d8 dance 2 trance?
Op dinsdag 05 maart 2002 08:44 schreef Marble het volgende:
Een paar jaar geleden was er een 538 dance smash met een panfluit erin... Dat is alles wat ik er nog van weet. Weet iemand misschien hoe die heet?
quote:Nee die is het niet... Het was iets met Samaril ofzo in de titel geloof ik.
Op dinsdag 05 maart 2002 08:52 schreef DaRealMac het volgende:[..]
Power of american Natives van ik d8 dance 2 trance?
quote:dan was ie in ieder geval van : Carlos
Op dinsdag 05 maart 2002 09:01 schreef Marble het volgende:[..]
Nee die is het niet... Het was iets met Samaril ofzo in de titel geloof ik.
quote:Ja dat was hem ja! Even op AudioGalaxy en co. kijken.
Op dinsdag 05 maart 2002 09:03 schreef Cybart het volgende:[..]
dan was ie in ieder geval van : Carlos
the silmar....????
Thx!
-edit- Gevonden! Carlos - La Silmarilla.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 05-03-2002 09:07]
quote:cleopatra
Op dinsdag 05 maart 2002 09:06 schreef Marble het volgende:
Ik heb er nog eentje. Een paar jaar terug had je een meidengroepje van drie zwarte meisjes van een jaar of 15, 16 die o.a. I want you back van the Jackson 5 hebben gecoverd. Weet iemand nog hoe dat groepje heette? Ik breek er mijn hoofd over. Het was i.i.g. niet Odie3, want het was een buitenlandse groep.
quote:Of course! * zichzelf voor het hoofd slaat
Op dinsdag 05 maart 2002 09:07 schreef Cybart het volgende:[..]
cleopatra
Thx again!
quote:Queen - We are the champions
Op dinsdag 05 maart 2002 11:26 schreef KnoXville het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer die ik een tijdje geleden ergens hoorde toen de spelers het veld betraden bij een voetbalwedstrijd, ik weet niet meer welke.
Het is een beetje zo'n nummer als eye of the tiger, simply the best en jump. Maar ik kan er maar niet opkomen. Vorige week had ik 'm nog in m'n kop maar nu weet ik niet eens meer hoe ie ging....
Iemand die misschien wat van die nrs kan opnoemen??
quote:euh ik heb een nummer in me hoofd, weet alleen de artiest niet, maar weet nou niet of het de goeie is want volgens mij zijn er 2 versies, een met girls, en een met boys
Op dinsdag 05 maart 2002 00:49 schreef boezzzel het volgende:
Er staat mij van toen ik nog een klein Boezzzeltje was een nummer bij dat echt al jaren in mijn hoofd spookt. Veel weet ik er helaas niet meer van... het was iets met girls, volgens mij gezongen in een of andere revue, maar het was wel iets bekender dan die revue alleen. Heel vaag staat me bij dat Danny de Munck het zong, maar dat weet ik absoluut niet zeker. Het nummer was vrij langzaam, zeker het woord girls duurde wel 3 seconden. (lijkt niet veel, maar is in zo'n nummer best wat).
Ik schat dat het tussen de 10 en 15 jaar oud is.Mocht iemand een suggestie hebben: post hem dan alsjeblieft hier!
Bij voorbaat al veeeeel dank voor degene die me een stapje verder kan helpen.
de tekst is iets van
girls, love the things they know
love the things they show
have to be where they go
pretty girls
sunshine in her hair
perfume everywhere
mmm wist toch meer tekst als ik dacht
[update]
er staat me ook iets bij van een nummer, in een soort jaren 30 stijl, met een vent in een pak met zo'n wandelstok, stem klonk alsof het door een slechte microfoon was opgenomen, heel hoog en heel vlak, en het nummer begon met "girls, girls, girls"
zou die het kunnen zijn en weten de mensen welke ik bedoel
[/update]
[Dit bericht is gewijzigd door Woebes op 05-03-2002 13:28]
Bencramerben11:
Ook heel veel bedankt!
quote:Nee het is een nummer met meer power. Iemand anders misschien..please!?!?
Op dinsdag 05 maart 2002 11:31 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Queen - We are the champions
quote:He ! Op dat feest was ik ook, kan dat kloppen?
quote:Euh ik hoop voor je dat je een vrouw bent want als mannen mij zoenen dan krijgen ze
Op dinsdag 05 maart 2002 15:06 schreef boezzzel het volgende:
Woebes![]()
![]()
Je bent geweldig!
Dit is inderdaad degene die ik bedoel. Je wilt niet weten hoe opgelucht ik nu ben! 1000x dank!
quote:hahaha, ik kan je geruststellen hoor, ik ben echt een vrouw!
Op dinsdag 05 maart 2002 15:48 schreef Woebes het volgende:[..]
Euh ik hoop voor je dat je een vrouw bent want als mannen mij zoenen dan krijgen ze [afbeelding]
quote:tuuk tegen vrouwen altijd
Op dinsdag 05 maart 2002 16:56 schreef boezzzel het volgende:[..]
hahaha, ik kan je geruststellen hoor, ik ben echt een vrouw!
Maareh, wel vriendelijk blijven he!
quote:Weet iemand hier nog een antwoord op? Vooral naar de eerste ben ik op zoek.
Op maandag 04 maart 2002 17:30 schreef Michiel_H het volgende:
Hoe heet dat verjaardagsnummer, waarvan het refrein de volgende tekst heeft:
"Lekker ding, dit is je verjaardag, je verjaardag gaat zomaar niet voorbij enz. enz.."
Kent iemand 't?Verder zoek ik een keihard housenummer, DJ Cor hoorde ik het afgelopen weekend draaien. Ik heb de titel en/of artiest wel gehoord, maar ik ben het vergeten. Als iemand het zegt, dan herinner ik het me wel weer.
quote:Nee, dat was hem niet, is ook niet echt disco.
Op zondag 03 maart 2002 23:44 schreef ranja het volgende:[..]
Gokje: rare earth - get ready?
quote:Nee helaas, is het ook niet... Thanx anyway!
Op maandag 04 maart 2002 00:17 schreef Arcee het volgende:[..]
Odyssey - Going Back to my Roots?
Aan het einde van de videoversie van "One" van Metallica zingt een man een lied in jaren dertig stijl. Met de (voor mij) alleen verstaanbare regel "keep the home fire burning"
Iemand?
quote:Zocht ik laatst ook, zie hier: Zonnet-muziekje
Op donderdag 07 maart 2002 00:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
Weet iemand hier, toevallig de maker van het liedje, van de zonnet reklame??? hehe hij iz beetje aanstekelijk namelijkik weet dat hij tyd gelede is uitgebracht, maar kweenie meer wie...
quote:Het is wel niet helemaal op de juiste plaats, maar weer iemand toevallig ook uit welke film de stukjes in de clip komen??
Op donderdag 07 maart 2002 00:27 schreef Led het volgende:
Tof topic dit zeg. Ik heb er ook nog eentje:Aan het einde van de videoversie van "One" van Metallica zingt een man een lied in jaren dertig stijl. Met de (voor mij) alleen verstaanbare regel "keep the home fire burning"
Iemand?
"And it's a good day, for singing a song,
And it's a good day, for moving along"
Wie ow wie verlost mij!?
Peggy Lee - It's A Good Day
Thankz anyway
[Dit bericht is gewijzigd door Reintje op 08-03-2002 09:00]
hoorde hem net op de tv tijdens ushi en van dijk (zo heet dat toch), ja ik weet het maar ik was ook maar aan het zappen en je moet toch wat
Maar het is dus een vet relaxed vaag ska nummer, met een heel hoog vrouwelijk stemmetje erin (klinkt een beetje gestoord), is er iemand die weet over welk nummer ik het heb, zoja zeg het en ik ben u eeuwig dankbaar
quote:een bezoekje aan ster.nl brengen kan wel eens helpen, je vuld de adverteerder in, en hop, je hebt het andwoord!
Op vrijdag 08 maart 2002 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek dat nummer uit een verzekeringsreclame van: "don't mind the raindrops, wait till the rain stops, smile through your tears laughing at life"
En ja, ik heb t al geprobeerd in Welk muziekje zit in deze reclame?
quote:Ruth Etting - Laughing At Life
Op vrijdag 08 maart 2002 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zoek dat nummer uit een verzekeringsreclame van: "don't mind the raindrops, wait till the rain stops, smile through your tears laughing at life"
En ja, ik heb t al geprobeerd in Welk muziekje zit in deze reclame?
Redelijk snel nummer, rock, waar ik nomraal niet zo van hou
Wie kan me helpen ?
-k00pa
De ene is een begin of mid '90 met teksten van een vrouw "one more and more, people just want more and more, free (demmon?) love, what they're looking for" "free from desire, ....pure a fire" of zoiets...
De ander zoek al een jaar lang en ik hoorde het voor het eerst in Kreta, daar in de disco draaide zij dit liedje elke avond. Soort house/trance nummer. Ik hoorde het vanochtend om iets voor negen ook nog eens. Wederom een vrouwenstem met iets vaags als "....dance to the beat" en nog wat andere teksten.
vrij hoog simpel deuntje er door heen wat blijft herhalen. Volgens mij nooit echt een enorme hit geweest aangezien je het niet zo heel vaak hoort.
Genoeg stof om het uit te puzzelen? Alvast BvD.
quote:Gala - Freed from desire
Op vrijdag 08 maart 2002 22:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zoek na de al eerder vermelde willibrord eindtune nog 2 nummersDe ene is een begin of mid '90 met teksten van een vrouw "one more and more, people just want more and more, free (demmon?) love, what they're looking for" "free from desire, ....pure a fire" of zoiets...
quote:Dan mag het antwoord waarschijnlijk ook niet, maar ik heb 'm toch
Op donderdag 07 maart 2002 21:04 schreef Bug het volgende:[..]
Het is wel niet helemaal op de juiste plaats, maar weer iemand toevallig ook uit welke film de stukjes in de clip komen??
quote:
The movie clips in the "One" video:
They are from the movie "Johnny Got His Gun" which is based upon the book by Dalton Trumbo who also directed the movie in 1971. The movie is about a soldier who's arms and legs were blown away by a grenade during World War I. Metallica purchased the rights to this film to use it for the music video.
quote:Uit 1997 (in NL tenminste) om precies te zijn.
Op vrijdag 08 maart 2002 22:28 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Gala - Freed from desire
de rest kan ik niet verstaan
weet iemand de titel en de artiest? Heel erg bedankt
als iemand deze heeft (of weet waar ik die kan vinden)
BVD
edit: laat maar ik heb m al gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door Dokus op 09-03-2002 20:37]
quote:Dat lied heb ik ook gevonden: Sound De-zign met Happiness
Ik zoek na de al eerder vermelde willibrord eindtune nog 2 nummersDe ander zoek al een jaar lang en ik hoorde het voor het eerst in Kreta, daar in de disco draaide zij dit liedje elke avond. Soort house/trance nummer. Ik hoorde het vanochtend om iets voor negen ook nog eens. Wederom een vrouwenstem met iets vaags als "....dance to the beat" en nog wat andere teksten.
vrij hoog simpel deuntje er door heen wat blijft herhalen. Volgens mij nooit echt een enorme hit geweest aangezien je het niet zo heel vaak hoort.
Genoeg stof om het uit te puzzelen? Alvast BvD.
quote:Ik heb t nummer zelf nog niet gehoord maar een vriend van me vroeg t ook laatst aan me en die neuriede daarbij het melodietje van Salt N Pepa - Push It
Op zondag 10 maart 2002 12:52 schreef Cybart het volgende:
hoe heet het origineel van de sample die in Destiny's Child - Nasty Girl wordt gebruikt?
quote:Dee Dee - Forever ???
Op zaterdag 09 maart 2002 12:25 schreef ichigo het volgende:
ik zoek een trance-achtig nummer, en er zingt een vrouw de hele tijd iets van:
Day by day by dayde rest kan ik niet verstaan
weet iemand de titel en de artiest? Heel erg bedankt
Volgens mij moet ie op het album 'Engel' (1999) staan, maar om nu het hele album te downloaden.. en de rest vind ik waarschijnlijk toch niet zo.
In het nummer zit iets van "...en de molen draait.."
Het is paar jaar geleden wel een paar keer op de radio voorbijgekomen.
quote:Ik hoor er een stukje in van Tarzan Boy van Baltimora.
Op zondag 10 maart 2002 12:52 schreef Cybart het volgende:
hoe heet het origineel van de sample die in Destiny's Child - Nasty Girl wordt gebruikt?
ook een goede nummer, ook uit een levis reclame, maar niet van de nieuwe reclame, weet iemand hem? Mensen door een muur heen rennend? Hijs echt lastig te vinden..
-Beetje klassiek klinkt ie
-Mensen rennen door een muur
-Het is een levis reclame
I hope someone knows
quote:Volgens mij De engel de duivel en de aarde.
Op maandag 11 maart 2002 07:08 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Frederique Spigt.Volgens mij moet ie op het album 'Engel' (1999) staan, maar om nu het hele album te downloaden.. en de rest vind ik waarschijnlijk toch niet zo.
In het nummer zit iets van "...en de molen draait.."
Het is paar jaar geleden wel een paar keer op de radio voorbijgekomen.
quote:Zie de pagina hiervoor.
Op maandag 11 maart 2002 09:23 schreef IBL het volgende:
Diana Ross - I'm coming outook een goede nummer, ook uit een levis reclame, maar niet van de nieuwe reclame, weet iemand hem? Mensen door een muur heen rennend? Hijs echt lastig te vinden..
-Beetje klassiek klinkt ie
-Mensen rennen door een muur
-Het is een levis reclameI hope someone knows
quote:Tnx! Ga gelijk even dl!
Op maandag 11 maart 2002 10:00 schreef Meril het volgende:[..]
Volgens mij De engel de duivel en de aarde.
Kan iemand helpen?
quote:De enige ska-band-met-zangeres die ik ken is Selecter.
Op vrijdag 08 maart 2002 21:21 schreef SkanK het volgende:
damn ik zoek een dik relaxed nummer, ik ben er al langer naar op zoek hoor hem zo af en toe maar weet de naam dus niethoorde hem net op de tv tijdens ushi en van dijk (zo heet dat toch), ja ik weet het maar ik was ook maar aan het zappen en je moet toch wat
Maar het is dus een vet relaxed vaag ska nummer, met een heel hoog vrouwelijk stemmetje erin (klinkt een beetje gestoord), is er iemand die weet over welk nummer ik het heb, zoja zeg het en ik ben u eeuwig dankbaar
thanx vast..
quote:Bedoel je niet gewoon smells like teen spirit?
Op zondag 03 maart 2002 18:45 schreef Nutcase het volgende:
Hoe heet dat nummer van Nirvana met in het refrein "Let me entertain ya"
quote:jaaaaaaaaaaaaaaa!!!! thx! het nummer heet 'on my radio' en daar is weer een edit van gemaakt door de band zelf (de versie die ik zoek). moet hem nu alleen nog een keer vinden op kazaa... (maar dat gaat wel lukken)
Op maandag 11 maart 2002 10:22 schreef ranja het volgende:[..]
De enige ska-band-met-zangeres die ik ken is Selecter.
mijn dank is groot, eeuwige roem
quote:Weet je zeker dat je niet Robbie Williams bedoelt met let me entertain you?
Op dinsdag 12 maart 2002 12:07 schreef Manono het volgende:[..]
Bedoel je niet gewoon smells like teen spirit?
quote:mja dat was ik dus ook, ik zit echt super om het nummer te springen,.. hijs gewoon ZO gigantisch geweldig goed !!!
Op maandag 11 maart 2002 10:02 schreef Meril het volgende:[..]
Zie de pagina hiervoor.
quote:Sweet Female Attitude - flowers
Op woensdag 13 maart 2002 18:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet de groep die 2 jaar geleden 'Flowers' zong. Dat ging zo van: I'll bring you flowers, in the pouring rain, living without you is driving me insane. 't is 2-step en ik hoorde t vanmorgen weer en d8: he dis toch wel leuk.
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 12:11 schreef Meril het volgende:
www.ster.nl geeft Sarabande van de componist Handel.
quote:
Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef X4x4 het volgende:
In een Jackass aflevering (Gumball 2000) zat aan het eind van de aflevering een muziekje, met een Follow the Leader (volgens mij van Eric B & Rakim) - sampletje erin.
Wie weet van wie dit muziekje is, of hoe het heet?thanx vast..
quote:lees dit topic nog maar eens goed door, volgensmij een stuk of 4 pagina's geleden....
Op donderdag 14 maart 2002 19:18 schreef Reintje het volgende:
Op Yorin is een voorstukje van wat er die avond komt. altijd eerst: sam sam, dan change of heart en dan een voorstukje van star academie.
tijdens dit laten ze op de achtergrond een liedje horen, wat ze ook na een aflevering star academie laten horen(volgens mij) en nou ben ik benieuwd welk nummer het is, en wie het zingt omdat ik het voor school nodig heb.........
SA stopt, gelukkig !!!!!
quote:Five For Fighting - Superman (it's not easy)
Op donderdag 14 maart 2002 21:21 schreef FX het volgende:
Hoe heet dat nummer met redelijk wat piano-muziek erin... en iets van "more than a bird" (bla di bla) its not easy.....
"Camel (GTI - remix)" zoals hij staat op Hellraiser 1
Wie weet wie hem origineel heeft gemaakt?
quote:Ik gok op 'War' van Edwin Starr.
Op vrijdag 15 maart 2002 15:39 schreef mandark2000 het volgende:
Ik zoek een (bekend) nummer uit Rush Hour 2. Dit is een stukje tekst uit het nummer hoe het (ongeveer) gaat:
"Hoo! Huh! What was it worth it? ... Absolutely Noting!" Naja zoiets.
Dat nummer uit de Wannadoo reclame op tv ??? Wie is dat ?
No more heroes anymore...blabla, rest weet ik niet
help
quote:No more heroes - Stranglers
Op zaterdag 16 maart 2002 15:06 schreef popolon het volgende:
Wie weet deze:Dat nummer uit de Wannadoo reclame op tv ??? Wie is dat ?
help
quote:The Stranglers - No more heroes
Op zaterdag 16 maart 2002 15:06 schreef popolon het volgende:
Wie weet deze:Dat nummer uit de Wannadoo reclame op tv ??? Wie is dat ?
help
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 17:22 schreef tim-f het volgende:
er is nu weer zo'n remix van hard to say i'm sorry! dits keer van aquagen! maar er is ook nog zo'n keioude technoversie, weet iemand hoe die heet???
??????????????????????
quote:never mind, ik heb hem al....stom typfoutje
Op zondag 17 maart 2002 13:26 schreef Cybart het volgende:
een nieuw nummer van ??? featuring Robbie Williams en die zanger van Faithless??????????????????????
My culture - one giant leap
quote:Straight to number one-Touch & go misschien?
Op vrijdag 15 maart 2002 16:29 schreef Shaienne het volgende:
Al een paar jaar geleden was er een reclame van een alcoholische drank en daar werd zo'n gaaf nummer bij gedraaid! Het was een trompetsolo in een soort latin-sfeer. Volgens mij is dat nummer ook ooit eens op single uigebracht, het was een dansnummer.
Ik weet dus verder niets ervan, maar naar dat nummer ben ik al heeeeel lang naar opzoek.
In het nummer hoor je een opsomming van de Rotterdamse Metrostations, het is net of je in een of andere hakkuh-metro zit.
"Station Rijnhaven... overstappen voor de richting Slinge..." en dan kwam de volgende "Station Maashaven... busstation" met natuurlijk een vette bass eronder.
Dat soort gein, het was een fantastische plaat (in mijn herinnering) alleen weet ik GVD de titel niet!
quote:Is dat niet Rotterdam Subway van General Noise?
Op zondag 17 maart 2002 21:17 schreef twired het volgende:
...Dat soort gein, het was een fantastische plaat (in mijn herinnering) alleen weet ik GVD de titel niet!
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 17-03-2002 21:34]
quote:dat waren toch alle stations vanaf spijkenisse naar rotterdam??
Op zondag 17 maart 2002 21:17 schreef twired het volgende:
Ik ben dus op zoek naar de titel van een ietwat ouder hardcore/house nummer, ik schat dat het 1992/1993 is geweest dat het uitkwam, 'k kan het mij herinneren omdat ik het toentertijd op cassettebandje had.In het nummer hoor je een opsomming van de Rotterdamse Metrostations, het is net of je in een of andere hakkuh-metro zit.
"Station Rijnhaven... overstappen voor de richting Slinge..." en dan kwam de volgende "Station Maashaven... busstation" met natuurlijk een vette bass eronder.Dat soort gein, het was een fantastische plaat (in mijn herinnering) alleen weet ik GVD de titel niet!
Dat was van diezelfde gasten als van poing poing poing poing poing poing toch
file (16 sec sample 250k)
Weet iemand hoedie heet
quote:dj tiesto - lethal industry
Op maandag 18 maart 2002 14:20 schreef Glimpse het volgende:
Ik zoek deze al een tijdje, die komt uit de liveset van Johan Gielen @ Trance Energy 2002 (rond minuut 11)file (16 sec sample 250k)
Weet iemand hoedie heet
lekker nummertje trouwens, zoek dan ook meteen ff voor de Svenson en Gielen remix
quote:Nou, ik ben zelf 1 v/d 2 van Rotterdam Termination Source, en ik kan je vertellen dat het niet ons nummer was.
Op maandag 18 maart 2002 13:10 schreef Woebes het volgende:[..]
dat waren toch alle stations vanaf spijkenisse naar rotterdam??Dat was van diezelfde gasten als van poing poing poing poing poing poing toch
Deze single is uitgebracht op Rotterdam Records.
Zie ook http://poing.com/discography.shtml (bij 1993)
quote:dat is de S&G mix joh
Op maandag 18 maart 2002 18:15 schreef Krazy het volgende:[..]
dj tiesto - lethal industry
lekker nummertje trouwens, zoek dan ook meteen ff voor de Svenson en Gielen remix
pak de mauro picotto mix, dies bruut!
quote:Adverteerder: PVE
Op maandag 18 maart 2002 21:41 schreef Strato het volgende:
En ik zoek die reclame van vlees...
Wat zal ik vandaag eens doen met vlees.
Lijkt een beetje op Alanis Morisette, weet iemand het?
dank u
Een sample:
http://www.vlees.nl/campagne/varkensvlees/multimedia/sound.mp3
http://info.omroep.nl/ster/?nav=putfFsHCfDxDwDVmlfM&type=scromm',360,328
Kunnen ze iid best wel een leuke single van maken
quote:Zeg, wel een beetje off-topic, maar ik weet niet meer hoe het nou precies zat, maar toendertijd had jij, of een van je vrienden, contact met ene richard uit utrecht? achternaam is op verzoek via mail te geven.
Op maandag 18 maart 2002 21:08 schreef AcidFog het volgende:[..]
Nou, ik ben zelf 1 v/d 2 van Rotterdam Termination Source, en ik kan je vertellen dat het niet ons nummer was.
Het was wel General Noise met "Rotterdam subway", en we hebben er op deze wijze mee te maken, dat Maurice (Steenbergen) er een remix voor heeft gemaakt.Deze single is uitgebracht op Rotterdam Records.
Zie ook http://poing.com/discography.shtml (bij 1993)
Daar staat me lichtelijk iets van bij nl. dat er zo'n soort connectie was....
Dat ringtone-liedje dat je in die MTV reclame hoort waarin ze in rood ondergoed dansen.
quote:Volgens mij moet dat Prodigy - No good voorstellen.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:47 schreef Myster_E het volgende:
Het is vast al eens langs geweest, maar ik zoek:Dat ringtone-liedje dat je in die MTV reclame hoort waarin ze in rood ondergoed dansen.
quote:Zal hem even downloaden, bedankt
Op dinsdag 19 maart 2002 13:53 schreef ranja het volgende:[..]
Volgens mij moet dat Prodigy - No good voorstellen.
quote:Lijkt er niet eens op.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:53 schreef ranja het volgende:[..]
Volgens mij moet dat Prodigy - No good voorstellen.
quote:het is toch een ringtone? dan hoort dat zo
Op dinsdag 19 maart 2002 14:04 schreef D.Rose het volgende:[..]
Lijkt er niet eens op.
quote:In dat geval, download het hele reportoire van
Op dinsdag 19 maart 2002 14:28 schreef ranja het volgende:[..]
het is toch een ringtone? dan hoort dat zo
quote:Sorry dat ik de afkorting gebruikte hoor Joh
Op maandag 18 maart 2002 21:23 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
dat is de S&G mix joh
pak de mauro picotto mix, dies bruut!
help mij
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:27 schreef Xylo het volgende:
Ik heb pas geleden een super relaxte cd geleend, ...
Ik weet namelijk ook niet eens hoe ik deze aggresieve muziekstijl moet noemen.
quote:Volgens mij is dat: Moonlight Sonato van Beethoven
Op zondag 17 maart 2002 03:11 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zoek de titel van het klassieke nummer piano nummer wat je bij alicia keys hoort op de eerste track van haar album het nummer heet bij haar piano. Weet iemand hoe de klassieke versie heet?
Het lijkt verdacht veel op: Bile. Luister maar eens naar de cd: "teknowhore". More info op:
http://www.teknowhore.com/index1.html
Dit is overigens een erg goed nummer die ik nu hoor, als je zelf weet wat it is, laat me dan ook ff weten aub
Thnx
quote:Cornershop - Lessons learned from Rocky I to Rocky III.
Op woensdag 20 maart 2002 21:12 schreef BrakkeAap het volgende:
Kan hier iemand mij aan de band/songtitle helpen??Thnx
quote:Lessons learned from rocky 1 to rocky 3-Cornershop
Op woensdag 20 maart 2002 21:12 schreef BrakkeAap het volgende:
Op MTV heb ik al een paar keer een nummer gehoord/gezien waarvan ik toch wel graag zou willen weten wat het is. Nou zou je natuurlijk zeggen dat ze dat bij MTV wel laten zien aan het begin en einde, maar bij dat nummer dus om de een of andere reden niet.
In de clip zie je allemaal live en tour beelden, alleen ziet het er uit alsof het opgenomen is in de jaren 60/70 en het enige stukje tekst wat me bij is gebleven (en wat ze ook heel veel zingen) is 'the overgrown tube shit'.
Die tekst klopt dus niet, google kan in ieder geval nix vinden..
Kan hier iemand mij aan de band/songtitle helpen??Thnx
Edit: Tegelijk met iemand anders gepost, sorry.
quote:is al een keer gevraagd maar het is :
Op woensdag 20 maart 2002 22:54 schreef daburnd het volgende:
hoe heet dat nummer uit de nieuwe axe reclame?
röyskopp - eple
quote:Ik ken ieder nummer van The Prodigy maar dit lijkt absoluut niet op een nummer van The Prodigy, dus bespaar je de moeite van het downloaden.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:34 schreef D.Rose het volgende:[..]
In dat geval, download het hele reportoire van
de Prodigy maar, lijkt er evenveel op.
quote:Dandy Warhols - Bohemian Like You
Op donderdag 21 maart 2002 09:55 schreef Slayher het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die reclame van Vodafone ??? Ik heb m nou al een paar keer gehoord maar kan dus niet op de naam komen.
Staat ook op een x-aantal andere plaatsen..
quote:thanks
Op donderdag 21 maart 2002 11:35 schreef BrakkeAap het volgende:[..]
Dandy Warhols - Bohemian Like You
Staat ook op een x-aantal andere plaatsen..
weet iemand de maker die die house/dance versie gecoverd heeft.
'k hoorde hem namelijk laatst in de challenge en ik krijg dat deuntje nu niet meer uit mijn hoofd.:)
thx alvast
quote:Was ook sarcasme.
Op woensdag 20 maart 2002 23:32 schreef mouzzer het volgende:[..]
Ik ken ieder nummer van The Prodigy maar dit lijkt absoluut niet op een nummer van The Prodigy, dus bespaar je de moeite van het downloaden.
thnx
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 18:41 schreef Kid_RisK het volgende:
Heeft iemand enig idee waar deze break uit komt? (123 kb mp3tje)
Alvast bedankt!
het is een heel relaxed bouncend hip-hop nummer dat vorig jaar zomer een hit was op Kreta, en misschien hier ook wel.
het refrein gaat zo rap rap rap rapEX!!! rap rap rap EX!!! etc
Een paar negers die "Ex" roepen, meer weet ik niet van dit nummer. Iemand?
quote:Dat zal wel X van Xzibit zijn..
Op vrijdag 22 maart 2002 19:40 schreef Kwark het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer maar ik heb maar heel weinig informatie:het is een heel relaxed bouncend hip-hop nummer dat vorig jaar zomer een hit was op Kreta, en misschien hier ook wel.
het refrein gaat zo rap rap rap rapEX!!! rap rap rap EX!!! etc
quote:ik denk dat je "Xzibit - X" bedoeld
Ik ben ook op zoek naar een nummer maar ik heb maar heel weinig informatie:
het is een heel relaxed bouncend hip-hop nummer dat vorig jaar zomer een hit was op Kreta, en misschien hier ook wel.het refrein gaat zo rap rap rap rapEX!!! rap rap rap EX!!! etc
[Dit bericht is gewijzigd door SqueaK op 22-03-2002 20:08]
quote:en:
Op vrijdag 22 maart 2002 19:52 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Dat zal wel X van Xzibit zijn..
quote:JAA!!!! Dat is 'em! Geweldig!
Op vrijdag 22 maart 2002 19:52 schreef SqueaK het volgende:[..]
ik denk dat je "Xzibit - X" bedoeld
quote:Waiting on a friend, is inderdaad van de Stones.
Op vrijdag 22 maart 2002 20:35 schreef YvonnePonne het volgende:
Ik zoek een nummer, ik geloof dat het van de Rolling Stones was, waarin ze tussendoor "oe oe" zingen. Tis een vrij rustig nummer...
quote:Bruce Springsteen - War
Op vrijdag 22 maart 2002 22:44 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand welk nummer het is dat in de film Rush Hour wordt gedraaid?
"What is it good for, absolutely nothing" en zo verder...
Maar dat liedje wat dat meisje dus heeft opgezet, welke is dat???
quote:mauro picotto - promoximus ??
Op vrijdag 22 maart 2002 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik wil graag weten hoe een bepaald nummer heet. De videoclip gaat in ieder geval over een blonde vrouw die een alien moet voorstellen. Zij zuigt de levens uit mensen..(?)
Het is een dance-nummer en tussendoor krijg je zo'n langzaam stukje met vrij hoge vrouwenstemmen. Hebben jullie al enig idee welk nummer ik bedoel?
quote:Eh, nee, die bedoel ik niet...
Op vrijdag 22 maart 2002 22:10 schreef dwerg het volgende:[..]
Waiting on a friend, is inderdaad van de Stones.
[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 23-03-2002 14:00]
quote:Vast een Skihut-nummer
Op zaterdag 23 maart 2002 13:59 schreef thorgal het volgende:
La laaa la a laa daaa.
quote:Nope, is het ook niet...
Op zaterdag 23 maart 2002 13:59 schreef Meril het volgende:
Fool to cry van de Stones?
quote:Dat zou wel eens heel goed kunnen inderdaad! Bedankt.
Op zaterdag 23 maart 2002 12:57 schreef Sinaasappel het volgende:
mauro picotto - promoximus ??
quote:Sympathy for the devil?
Op vrijdag 22 maart 2002 20:35 schreef YvonnePonne het volgende:
Ik zoek een nummer, ik geloof dat het van de Rolling Stones was, waarin ze tussendoor "oe oe" zingen. Tis een vrij rustig nummer...
wie helpt mij
quote:Dat is van de Poppy's. Of Poppie's, of hoe je het ook schrijft.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:07 schreef Placemad het volgende:
Ik zoek een frans nummer wordt veel in kroegen gedraaid het refrein gaat ongeveer zo "non non rien a changer, tout tout a continuer, HEY HEY enz. "wie helpt mij
*Heeft hitdossier niet bij de hand.
quote:Ik ben er al achter dat het liedje "don't Let It Bring You Down" heet, en het is in elk geval gezongen door Neil Young en David Clayton Thomas. Maar de versie die ik zoek is volgens mij niet van hen, want klinkt anders...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:46 schreef texelonia het volgende:
Ik zoek een liedje uit de film American Beauty.
Die scene dat die Thora Birch en die blonde vriendin ruzie hebben gehad en dat blonde meisje in een hoekje zit en muziek heeft opgezet. En dat dan die vader eraan komt en zegt dat ze mooi is enzow. En dat dat ze daarna bijna sex gaan hebben maar dan toch niet.Maar dat liedje wat dat meisje dus heeft opgezet, welke is dat???
quote:Jep die was het!
Op zaterdag 23 maart 2002 15:20 schreef Cora het volgende:[..]
Sympathy for the devil?
quote:Annie Lennox. Met dank aan het Fok!Zeedeeproject.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:09 schreef texelonia het volgende:[..]
Ik ben er al achter dat het liedje "don't Let It Bring You Down" heet, en het is in elk geval gezongen door Neil Young en David Clayton Thomas. Maar de versie die ik zoek is volgens mij niet van hen, want klinkt anders...
quote:Klopt, thanx!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:49 schreef Meril het volgende:[..]
Annie Lennox. Met dank aan het Fok!Zeedeeproject.
Nu zoek ik weer een nummer:
hij wordt nu gebruikt in de reclame van Axe Dimension Nightguide ().
Hij kwam tijdje geleden vaak op tv, mtv dacht ik. In de clip wordt er steeds ingezoomd in een foto en daarna weer uitgezoomd en dan heb je een otaal ander beeld. En dat de hele clip door dus. Het is alleen maar een muziekje, er wordt niet in gezongen.
Wie kan me helpen?
En ik zal het antwoord vast geven op je volgende vraag: PPK - Ressurection.
quote:Thanx!
Op zaterdag 23 maart 2002 22:28 schreef Meril het volgende:
Royksopp - Eple
quote:Die kende ik al!
En ik zal het antwoord vast geven op je volgende vraag: PPK - Ressurection.
Ik heb nu eventjes geen request meer
Het is dus van Deus en het is min of meer een duo zang. Eentje zingt een regel en een ander blijft telkens dezelfde regel herhalen (nogal schreeuwerig). Zo gaat het om en om.
Ring any bells?
Het is het 2e nummer dat na 8 uur is gedraaid, net voor Hooverphonic's Mad About You.. Met piano/keyboard als lead.
Is vrij bekend geloof ik, want ik had het ooit al eens eerder tijdens m'n slaapdronkenschap gehoord. Maar hoe heet het???
quote:Suds & Soda?
Op zondag 24 maart 2002 06:45 schreef NorthernStar het volgende:
In Belgische muziek topic zag ik net Deus staan en nu schoot me weer een nummer te binnen dat ik heel goed vond, maar nog steeds niet weet welke het is.Het is dus van Deus en het is min of meer een duo zang. Eentje zingt een regel en een ander blijft telkens dezelfde regel herhalen (nogal schreeuwerig). Zo gaat het om en om.
Ring any bells?
quote:08.00 - 09.00 uur
Op zondag 24 maart 2002 08:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Argh, lig ik net langzaam wakker te worden met Club Klooster op 3FM in de achtergrond, hoor ik een heel mooi lounge-nummer. Maar er is geen song/artiest informatie beschikbaar op de 3FM site...Het is het 2e nummer dat na 8 uur is gedraaid, net voor Hooverphonic's Mad About You.. Met piano/keyboard als lead.
Is vrij bekend geloof ik, want ik had het ooit al eens eerder tijdens m'n slaapdronkenschap gehoord. Maar hoe heet het???
quote:Volgens mij bedoel je gewoon" "sympathy for the devil"
Op zaterdag 23 maart 2002 13:58 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Eh, nee, die bedoel ik niet...
Tis echt een stukje gezongen en dan op een beetje uil-achtige manier "oe oe""...
edit: verrek er was een pagina 10 al in de maak
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 24-03-2002 14:06]
quote:Talk of the Town - the lalasong
Op zaterdag 23 maart 2002 13:59 schreef thorgal het volgende:
Ik zoek het volgende nummer het gaat ongeveer als volgt La laaa la a laa daaa.
quote:Uhm, de clip die je beschrijf lijkt op REM - Imitation of life, maar daar wordt wel in gezongen.
Op zaterdag 23 maart 2002 22:00 schreef texelonia het volgende:Klopt, thanx!
Nu zoek ik weer een nummer:
hij wordt nu gebruikt in de reclame van Axe Dimension Nightguide ().
Hij kwam tijdje geleden vaak op tv, mtv dacht ik. In de clip wordt er steeds ingezoomd in een foto en daarna weer uitgezoomd en dan heb je een otaal ander beeld. En dat de hele clip door dus. Het is alleen maar een muziekje, er wordt niet in gezongen.
Wie kan me helpen?
all i want (to do?) is to make love to you
oud liedje, word ik skihut cafe's ook wel gedraaid...........
"Ik kan niet en ik wil niet, of toch niet helemaal"
"Alsof ik sta te zingen voor een leeg lokaal"
Heb er al op gegoogled maar niets gevonden
Het is volgens mij van Frank boeijen of De Dijk.
quote:Is dat niet van Heart?
Op zondag 24 maart 2002 19:45 schreef tomic het volgende:
all i want (to do?) is to make love to you
In de film Shrek komt een paar keer een liedje terug, o.a. aan het begin en het 'duet' van prinses Fiona met dat vogeltje. In dat liedje meen ik 'Nocturne' van Secret Garden te herkennen (staat ook op Spirits of Nature), klopt dat?
quote:De Dijk - Ik kan het niet alleen
Op zondag 24 maart 2002 20:00 schreef lawsuit het volgende:
Ik zoek een nederlandstalig nummer, van de tekst weet ik 2 regels:"Ik kan niet en ik wil niet, of toch niet helemaal"
"Alsof ik sta te zingen voor een leeg lokaal"
Heb er al op gegoogled maar niets gevonden
Het is volgens mij van Frank boeijen of De Dijk.
quote:zou kunnen? hoe heet dat nummer?
Op zondag 24 maart 2002 20:03 schreef Buidelbeestje het volgende:[..]
Is dat niet van Heart?
quote:Lijkt meer op 'Bloedend Hart', ook van De Dijk. Hoewel dat lege lokaal daar niet in voorkomt, wel een paar keer regels als 'ik doe niks en ik doe niks, ik hang alleen maar rond'.
Op zondag 24 maart 2002 20:17 schreef AcidFog het volgende:[..]
De Dijk - Ik kan het niet alleen
quote:Dat nummer heet ook "All I wanna do is making love to you".
Op zondag 24 maart 2002 20:30 schreef tomic het volgende:[..]
zou kunnen? hoe heet dat nummer?
Zoek anders ff met Google op deze hele zin in combinatie met Heart, heb net wel wat mp3's voorbij zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |