abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56707994
Leuk om gelijk bij één van de beste clubs uit het spel te beginnen. Lijkt mij niet leuk.

CL gehaald met Salzburg, 3-0 thuis en 2-2 uit! . Zit nu in de poule met Chelsea, Schalke en Olympique. Derde worden moet wel lukken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56708587
Wat voor instellingen hebben jullie eigenlijk voor Bogdan Stancu (toch wel een standaard aankoop ) Hij maakt niet echt veel goals
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:32:22 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56708612
Heb nu in 3e jaar 228 miljoen euro budget voor transfers
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:46:23 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56708863
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu in 3e jaar 228 miljoen euro budget voor transfers
Joy.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:49:23 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56708919
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:46 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Joy.
stekenenburg voor 30 mil gehaald
christiano ronaldo voor 120 mil gehaald
boularouhz voor 32.5 mil gehaald
edison cavani voor 43,5 mil gehaald

woensdag 13 februari 2008 @ 18:58:21 #131
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56709084
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Het F7-knopje is jou vreemd volgens mij.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:11:29 #132
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56709415
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

WTF.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:18:35 #133
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56709610
Dan moet die Cavani in twee seizoenen tijd toch wel érg gegroeid zijn.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:21:37 #134
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56709681
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:58 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Het F7-knopje is jou vreemd volgens mij.
Niet alleen voor hem.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56710091
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:29 schreef andre347 het volgende:
Wat voor instellingen hebben jullie eigenlijk voor Bogdan Stancu (toch wel een standaard aankoop ) Hij maakt niet echt veel goals
Een goede aanvoer vanaf de flanken. Ik hoef vrij weinig te wijzigen, hij legt gewoon alles erin .
pi_56711354
Ik snap er echt niks meer van. Thuis winnen van Werder, uit gelijk tegen Werder, uit winnen van Schalke, maar in de competitie tegen kleintjes alleen maar gelijkspelen. Ook thuis. Wat een kutspel.
pi_56712023

Over een voorsprong weggeven gesproken. Verdomme, ik stond zelfs 4-0 voor.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:57:15 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56714085
quote:
Ook maar even downloaden dan maar.

Kut-ding, één of andere pannekoek heeft ook alle posities zitten editten.

[ Bericht 15% gewijzigd door M0NTANA op 13-02-2008 22:58:09 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56717702
Ik word zo ontzettend moe van de afwerking van mijn spitsen. Echt ongelofelijk hoe debiel die met hun kansen omgaan. Al het hele seizoen schieten ze elke 1 op 1 situatie met een natuurkundig volledig onmogelijke bananenbal richting cornervlag, of schieten ze hem netjes recht in de handen van de keeper. Vind dat het spel daarin wel erg overdrijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyHill op 14-02-2008 00:12:35 ]
Woo-loo-loo!
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:34:59 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56718343
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:55 schreef BobbyHill het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van de afwerking van mijn spitsen. Echt ongelofelijk hoe debiel die met hun kansen omgaan. Al het hele seizoen schieten ze elke 1 op 1 situatie met een natuurkundig volledig onmogelijke bananenbal richting cornervlag, of schieten ze hem netjes recht in de handen van de keeper. Vind dat het spel daarin wel erg overdrijft.
Daarin kan ik zeker meegaan Bij mijn tegenstanders gaat zo'n bal er vaak wel in, maar hoe vaak mjin spitsen of buitenspelers 1 op 1 in oog met de keeper komen te staan, er wordt nooit gescoord. In voorgaande edities van FM was dit nog goed ingebouwd...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56721178
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:55 schreef BobbyHill het volgende:
Vooral als ze 1 op 1 staan is het een drama bij mij.. echt niet normaal..
pi_56724604
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:29 schreef andre347 het volgende:
Geen, hij knalt ze zelf er wel in als hij de smaak te pakken heeft.

Overigens gister vergeten te saven, echt super dom. Nu moet ik weer vanaf West Ham in de League Cup opnieuw.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56725113
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:27 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Geen, hij knalt ze zelf er wel in als hij de smaak te pakken heeft.

Overigens gister vergeten te saven, echt super dom. Nu moet ik weer vanaf West Ham in de League Cup opnieuw.
Opzich heeft het me wel geholpen. Nu wel in de League Cup gewonnen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56725263
In de winterstop met Salzburg, met een wonder kan ik nog kampioen worden, maar ik geloof er niet in. Heb alles nu maar gericht op volgend seizoen, vanaf dan moet ik jaarlijks kampioen worden van mijzelf.

Heb om meer loon gevraagd, kreeg ik ineens 30 miljoen erbij . In de winterstop dus flink de aanval versterkt:

* Afonso Alves (spits)
* Eddie Johnson (spits)
* Kwabena Agouda (spits)

Dat worden mijn spitsen en nu kan ik Vonlanthen, Rakic en Lokvench wegdoen .

Verder een nieuwe AML (Geoffrey Dernis, gescout en doet het wel aardig). Op AMR Bonaventura Kalou gekocht. In de zomerstop nog even de defensie versterken en dan heb ik wel een kampioensteam.
pi_56725400
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
In de winterstop met Salzburg, met een wonder kan ik nog kampioen worden, maar ik geloof er niet in. Heb alles nu maar gericht op volgend seizoen, vanaf dan moet ik jaarlijks kampioen worden van mijzelf.

Heb om meer loon gevraagd, kreeg ik ineens 30 miljoen erbij . In de winterstop dus flink de aanval versterkt:

* Afonso Alves (spits)
* Eddie Johnson (spits)
* Kwabena Agouda (spits)

Dat worden mijn spitsen en nu kan ik Vonlanthen, Rakic en Lokvench wegdoen .

Verder een nieuwe AML (Geoffrey Dernis, gescout en doet het wel aardig). Op AMR Bonaventura Kalou gekocht. In de zomerstop nog even de defensie versterken en dan heb ik wel een kampioensteam.
Redbull heh.. Volgens mij waren er wel betere opties voor Eddie Johnson voor dat geld Ray..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56725618
Ik ben maar eens een game begonnen met Wonderkids United, oftewel alle wereldtalenten in 1 team. Je hebt alle toekomstige sterren als Wayne Rooney, CrisRo, Sergio Ramos, Igor Akinfeev en vele vele andere in je selectie. Met dit team begin je in de League Two dus voorlopig zal het niet al te uitdagend zijn

Maar voor de afwisseling wel eens leuk hoor.
pi_56725798
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:37 schreef Winski05 het volgende:
Hmm. Ik was een game gestart met SC Heerenveen, en de start van de competitie was echt voortreffelijk. Ik stond na 6 wedstrijden op de 1e plek, en in de UEFA Cup won ik uit bij Bayern met 0-1. Maar plotseling verloor ik veel, heel erg veel wedstrijden, en ik verloor volledig de controle over de groep. Niets lukte meer om ze nog aan het voetballen te krijgen. Een paar wedstrijden voor het einde van de competitie heb ik ontslag genomen, Heerenveen bezette een zeer teleurstellende 15e plaats. Foppe de Haan, mijn opvolger, is zelfs nog een plaats gezakt en moest zodoende nacompetitie spelen. Nacompetitie! Terwijl je Afonso Alves in je voorhoede hebt lopen! Uiteindelijk hebben ze het gered door in de finale RBC te verslaan.

Maargoed, ik heb dus ontslag genomen en na één week kon ik aan de slag bij het kwakkelende FC Zwolle, dat op een elfde plek stond en zojuist haar manager had ontslagen. Doordat Zwolle al een periodetitel op zak had, mocht mijn team meedoen aan de nacompetitie, waar ik helaas werd uitgeschakeld door FC Den Bosch.
FC Zwolle heeft een zeer matige selectie, maar door mijn opgedane netwerk bij SC Heerenveen heb ik voor volgend seizoen al een paar goede spelers weten vast te leggen, waaronder de pas 17 jarige Samual Armenteros die in de jeugd van SC Heerenveen aan de lopende band scoorde. Verder ook een paar routinees die voor de balans in het verder vrij jonge elftal moeten zorgen.

Andere aanwinsten:
Herve Bazile
Robert Fuchs
Frank Korpershoek
Roel de Graaff
Arjan de Zeeuw
Rudy Jansen
Leroy George
Donovan Deekman
Wouter van den Herik
Olaf Lindenbergh
Martijn Reuser
Delano Hill
Sjaak Polak
Alex Fernandez

Verder ben ik bezig om de scouting van Zwolle een beetje op poten te krijgen, evenals het aanstellen van een goede staff. Voor komend seizoen heb ik als doelstelling om zo lang mogelijk voor de titel mee te spelen, het liefst wil ik komend seizoen promoveren naar de Eredivisie.
Die Alex Fernandez is de BOM! Echt.. Ik heb hem bij Granada.. Wat een topspits In afgelopen 4 seizoenen 129 wedstrijden gespeelt... 141 doelpunten... Spitseigenschappen echt super.. Snel, afmaker, goed schieten en sterk en slim..

Is bij mij echt club-icoon. Kijken hoe het nu in Primera Division gaat doen....
pi_56725874
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:03 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Redbull heh.. Volgens mij waren er wel betere opties voor Eddie Johnson voor dat geld Ray..
Ik had nog maar 3 miljoen en wilde een snelle spits. Wist niemand anders .
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:31:49 #149
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56726041
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben maar eens een game begonnen met Wonderkids United, oftewel alle wereldtalenten in 1 team. Je hebt alle toekomstige sterren als Wayne Rooney, CrisRo, Sergio Ramos, Igor Akinfeev en vele vele andere in je selectie. Met dit team begin je in de League Two dus voorlopig zal het niet al te uitdagend zijn

Maar voor de afwisseling wel eens leuk hoor.
Hihi, waar is die te downloaden?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56726381
Ural is in goede doen de laatste tijd, en zelfs europees gaat het ver ver ver boven verwachting! Eerste kwalificatie duel was tegen PSG. De uitwedstrijd ging nog verloren met 1-0, maar ik had wel kansen, dus ik had er eigenlijk best vertouwen in! thuis werd het 2-0, dus we mogen de poule wedstrijden spelen! yeeehaaa!

De poule:

Inter Milaan
Ural
Reading
Basil
Dnipro

1e wedstrijd tegen Reading ging erg moeizaam, maar ik sleepte er toch een 3-2 overwinning uit. Nazarith en Andrade zijn bij mij de mannen van de doelpunten...:D

In de competitie gaat het ook redelijk, nog steeds 5e, en kans om nog een plekje te stijgen. CSKA ligt al 20 punten voor, dus die word wel kampiopen met nog 6 wedstrijden te gaan.

Ik ben de wereld weer over gegaan om talenten te kopen, en kwam bij de volgende aankopen:
Yefimov
Millan
Emiliano Diaz
Gamaliy
Gudelj
Lazarev
Oscar Vilchez (Aanbevolen door andrade)

Over Arshavin ben ik nog in onderhandeling, hij zit op de bank bij Porthmouth en is ontevreden...Dus wie weet...:D

Totale uitgaven is ongeveer 4 mln.

Ik heb wat verkopen lopen, en wil wat spelers dumpen, want ik krijg zo langzamerhand erg veel spelers...:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')