Je kunt ook gewoon je bericht edittenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:09 schreef Ordinair het volgende:
Heb trouwens Logan Bailly gekocht van RC Genk als reserve keeper, want veel soeps had Fulham niet op doel. Alleen Niemi. Zo af en toe mag Bailly de taken overnemen van Niemi en dat doet hij geweldig. Nu staat hij tegen Man Utd te keepen alsof het tegen FC Volendam is.
Dude, hoe kan je nou vergeten te saven. Als je Quit Game doet, krijg je toch automatisch de vraag of je hem wil saven???????quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Geen, hij knalt ze zelf er wel in als hij de smaak te pakken heeft.
Overigens gister vergeten te saven, echt super dom. Nu moet ik weer vanaf West Ham in de League Cup opnieuw.
Ik save altijd zelf voordat ik afsluit dus krijg nooit dat te zien volgens mij. En nu had ik er snel langs geklikt omdat de laptop snel uit moest.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:17 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Dude, hoe kan je nou vergeten te saven. Als je Quit Game doet, krijg je toch automatisch de vraag of je hem wil saven???????
Ik denk dat ie deze bedoeltquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hihi, waar is die te downloaden?
Thanksquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik denk dat ie deze bedoelt
NIet helemaal, ik speel FM2007quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik denk dat ie deze bedoelt
Mooi even downloaden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef andre347 het volgende:
De officiële nieuwe patch 8.0.2 is uit !!!
Verdomme, het ging net zo goed met Fulham!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef andre347 het volgende:
Mooi. Gelijk een nieuw spel starten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef andre347 het volgende:
Hoezo? Ben je alweer bugs tegen gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:26 schreef Ordinair het volgende:
Nu komt er geen nieuwe zeker meer?
Nee maar dan kan ik nu eindelijk een lange game beginnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je alweer bugs tegen gekomen.
Kon sowieso al hoor aangezien de patches allemaal save game compatible zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik nu eindelijk een lange game beginnen.
Dank u, dan ga ik verder met mijn Fulham game!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kon sowieso al hoor aangezien de patches allemaal save game compatible zijn.
Dat ze niet vallen op dagen van Europese wedstrijden als je daar ook in speelt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:53 schreef andre347 het volgende:
Holland
=======
- Stopped the European/Relegation play-off games from clashing with european fixtures.
Edit: Download Linkje
Oke, dan is het goed. Ik snapte het even nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ze niet vallen op dagen van Europese wedstrijden als je daar ook in speelt.
Ook nog Zwitsers in het team?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:35 schreef RayMania het volgende:
In mijn tweede seizoen beland met Salzburg, 1e seizoen vijfde (en geen Europees) geworden.
Maar de selectie was bagger en nu heb ik geen enkele speler meer die ik weg wil hebben.
Goede aanval ook dus volgend seizoen word ik gewoon kampioen!
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zal wel Oostenrijkers bedoelen aangezien Salzburg uit Oostenrijk komt
Amper, maar je mag helaas maar 7 buitenlanders in je hele selectie hebben. En ik zit op 9.quote:
Dat word Sturmgraz etc. leegplukken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Amper, maar je mag helaas maar 7 buitenlanders in je hele selectie hebben. En ik zit op 9.
Conclusie na 2 wedstrijden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef andre347 het volgende:
Hmm, op het tactische gedeelte is er wel wat veranderd want mijn tactic die eerst mooi voetbal + winst opleverde is nu veranderd in een tactic waarbij mijn spelers nog niet eens een deuk in een pakje boter schieten
is ie save game compatible?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef andre347 het volgende:
Half, zoals altijd.quote:
Ja hoor, heb 'm al geinstalleerdquote:
De kansen of de goals?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja hoor, heb 'm al geinstalleerd
Wat mij opvalt aan de nieuwe patch:
- De kansen 1 op 1 met de keeper zijn toegenomen
Eigenlijk de normale kans dat een bal er wel of niet in zou gaan, dus het aantal goals is toegenomen.. Want voor de patch was de kans dat de bal er wel inging bijna 0,0...quote:
Mijn eerste game met FM 08 was met Wonderkids. Leuk om te oefenen, maar geen uitdaging.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben ook eens met Wonderkids United begonnen, eerste echte slachtoffer (League Cup) die aan mijn dadendrang ten onder gaat is Newcastle Utd. Ik heb ze in eigen huis met 2-1 verslagen. Eigenlijk de hele wedstrijd wel gedomineerd
Ik heb met de meeste spelers (nog) niet gewerkt, dus ik moet nog 'n beetje uitvogelen wie waar 't beste tot z'n recht komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mijn eerste game met FM 08 was met Wonderkids. Leuk om te oefenen, maar geen uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |