Lekker hard laten spelenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet het alleen achterin ook wat beter op orde krijgen. En voorin mogen ze die kansen wel afmaken, ik heb nu al twee keer gelijk gespeeld door tegengoals in de laatste 5 minuten omdat voorin al die kansen werden gemist
Heb jij nog tips voor een solide verdediging?
Millwall?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zoek een leuk clubje, 't liefst in Engeland want Italie ken ik van binnen en buiten inmiddels. Een beetje een volksclub graag. Niet al te groot graag. Doorgroeimogelijkheden zijn een vereiste.
Ik zat zelf te denken aan West Ham United.
Note; fm 2007![]()
Leedsquote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zoek een leuk clubje, 't liefst in Engeland want Italie ken ik van binnen en buiten inmiddels. Een beetje een volksclub graag. Niet al te groot graag. Doorgroeimogelijkheden zijn een vereiste.
Note; fm 2007![]()
Onze oude challenge Cisco Romaquote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef BigKahuna het volgende:
Note; fm 2007![]()
Ignashevich is in het eerste seizoen gratis op te halen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:30 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een snelle spits die naar Cisco Roma wil komen
edit: doe er ook maar een verdediger (VC) bij en een VM
budget: 1 mln![]()
Je weet waar Cisco Roma speelt.....?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ignashevich is in het eerste seizoen gratis op te halen.
Ik moest ook 2 keer lezen of ie 't nou echt meendequote:Op zondag 10 februari 2008 12:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je weet waar Cisco Roma speelt.....?
Ach, ik heb wel eens grotere spelers met middelmatige ploegen gehaald.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je weet waar Cisco Roma speelt.....?
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik moest ook 2 keer lezen of ie 't nou echt meende
Middelmatige ploegenquote:Op zondag 10 februari 2008 12:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens grotere spelers met middelmatige ploegen gehaald.
Niets is onmogelijk in FM.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Middelmatige ploegenCisco speelt in de laagste Italiaanse competitie C2C
Sabic misschienquote:Op zondag 10 februari 2008 12:30 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een snelle spits die naar Cisco Roma wil komen
edit: doe er ook maar een verdediger (VC) bij en een VM
budget: 1 mln![]()
Thanks, maar ik mag geen spelers van buiten de EU aantrekken (dus Sofey is uitgeslotenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sabic misschienSofey ... Ik weet niet of je die kunt halen maar zijn wel gratis op te halen
Koop dan een echte AMCquote:Op zondag 10 februari 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Ben opnieuw begonnen met Ajax. En heb een tactic uitgedacht die misschien wel zou kunnen werken. Beetje á la het Nederlands Elftal tegen Kroatië.
[ afbeelding ]
De backs schuiven zoals gewoonlijk op. De twee DMF's zijn absoluut verdedigend ingesteld. De SMF's hebben de opdracht de achterlijn te halen en de voorzet te geven aan de targetman: Huntelaar. Albert Luque (bij gebrek aan beter) is mijn spelmaker. Could work right?
Mij ook, good old memoriesquote:Op zondag 10 februari 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
Ik ga ook weer met Cisco spelen
Heeft me met fm07 veel speelplezier gebracht
Dat breekt nu wel opquote:Op zondag 10 februari 2008 19:26 schreef Messenga het volgende:
Voor 140m 2 spitsen kopen terwijl je Henry, Bojan, Eto'o en Messi in je gelederen hebt.
Antwerpquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef Ordinair het volgende:
Waar heb je Lulinha 3 jaar gestalt?
Dan maar eens kijken aan het einde van het jaar. Want ik heb ook nog wat leuke spelertjes ballen bij Germinal Beerschot.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Antwerp
Maar geen 3 jaar, gewoon na 'n jaar terughalen, contract aanbieden en klaarSoort van bug volgens mij
Ik denk dat je maar iets hebt aan een man achter de spitsen. Met twee spitsen spelen vraagt ook om voorzetten van je flankspelers. Dan ben je dus al met vier man aan het aanvallen. En ik neem niet aan dat je omschakeling als degradatiekandidaat zo geweldig is. Wat ik adviseer is 5-4-1. Vier verdedigers op rij, één stofzuiger ervoor. Twee verdedigend ingestelde flankspelers op je middenveld. Één centrale man, en een échte aanvallende #10. Plus je spits natuurlijk. Die wordt dan je targetman.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:39 schreef Ordinair het volgende:
Met Fulham werkt het bij mij nog niet echt.. Blijf in de degradatiezone en geen wedstrijd win ik.
Ik speel 4-4-2 met aanvallende ruit maar als degradatie kandidaat is dat natuurlijk niet handig. Ik wil echter wel graag met 2 spitsen willen spelen. Wat kan ik het beste doen als opstelling? Misschien iets als 5-3-2?
Elke keer van tactiek veranderen draagt natuurlijk niet bij aan het verbeteren van je prestaties.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:28 schreef Ordinair het volgende:
Speel nu 2 wedstrijden met 5-3-2, eerste wedstrijd tegen Man Utd uit verloren met 2-0 maar de thuiswedstrijd tegen Aston Villa wel met 1-0 gewonnen. Ik denk dat dit kan gaan werken maar nu moet ik de komende wedstrijden tegen Tottenham, Cheslea en Liverpool.
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Elke keer van tactiek veranderen draagt natuurlijk niet bij aan het verbeteren van je prestaties.
Opnieuw maken. Omdat de intensiteit ook lager is.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik heb nu een training voor het eerste elftal gemaakt. Ik wil precies dezelfde training voor de jeugd gaan gebruiken. Is het ook mogelijk om dit te kopieren van eerste elftal naar jeugd of zal ik al die schema's die ik gemaakt heb, bij d jeugdtraining opnieuw moeten maken?
Had ik ook en paar klikken later stonden ze er weer. (Wel met andere spelers natuurlijk.)quote:Op maandag 11 februari 2008 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist, Sar, Scholes en Giggs zijn in 't nieuwe seizoen uit m'n selectie verdwenen en ik kan ze nergens meer terugvinden.
Met pensioen dus, maar ik kan 't nergens meer terugvinden in m'n nieuwsbakjeGiggs en Scholes had ik wel verwacht, maar vd Sar had bijgetekend en heeft 'n zeker 15 wedstrijden in 't doel gestaan afgelopen seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |