aangebrande broccoli. Sle`ne kooktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
En wat schaft de pot vandaag?
SL's en verbrande broccoli.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
En wat schaft de pot vandaag?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aangebrande broccoli. Sle`ne kookt
Misschien door de opbeurende woorden van papa Ron, Huub is een überlul, dat bekt lekker toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef ericahysterica het volgende:
Clair ziet er niet echt ongelukkig uit nu moet ik zeggen............wonderlijk eigenlijk
Hij moet tomaatfit zijn, voor vanavondquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Brian al bijna 2 uur onder "behandeling" van Poekie...gaat lekker, daarvoor heeft hij een uur liggen pitten.
Ja, want als iemand zelf een keer vreemdgegaan is dan mag hij nooit meer een mening hebben over een ander die z'n vriendin moedwillig kwetst door het voor haar neus te doen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien door de opbeurende woorden van papa Ron, Huub is een überlul, dat bekt lekker toch?
En dat uit de mond van een vreemdganger.
Wat is Razz-up, T-lex?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:51 schreef T-lex het volgende:
Snap er niks van...![]()
Eerst wil Amanda niks drinken (geen alcohol ,want ze had buikpijn) als Selene het vraagt
Selene neemt zelf een Razz-up..
Dan gaat de telefoon in de keuken...en loopt Selene weg gevolgt door Amanda...richting Private.
Komen ze terug en het eerste wat Amanda doet is een Razz-up bestellen bij Selene.
Vervolgens gaan ze naar beneden en krijgen we een streamlock.
Hier zit Claire er toch een paar euro's naast. Charlotte vertelde vorige week dat ze heul niet duur is in haar salon.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:45 schreef Lobasca het volgende:
¤16,- per behandeling om je benen te laseren, aldus Claire. Rico is meteen enthousiast
Kappuh...eerst Ouzo proberenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bacardi Razz met 7-up..... Erg lekker![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Ik vind het een hypocriete eikel omdat hij in de omgang met Huub eerst goedkeurd en zo trots is op zijn kleine meisje terwijl hij wist hoe Huub was om vervolgens Huub te veroordelen. Komt nog bij dat hij zegt dat ze in een smerig spel zit......schiet mij maar lek. Komt bij dat ze haar vader beloofde, voordat ze dat hok in ging, nooit met Huub het bed in te duiken. Ik kan het niet meer volgen, sorry.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, want als iemand zelf een keer vreemdgegaan is dan mag hij nooit meer een mening hebben over een ander die z'n vriendin moedwillig kwetst door het voor haar neus te doen...
Dat neemt niet weg dat ik vind dat Huub een misselijk ettertje is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind het een hypocriete eikel omdat hij in de omgang met Huub eerst goedkeurd en zo trots is op zijn kleine meisje terwijl hij wist hoe Huub was om vervolgens Huub te veroordelen. Komt nog bij dat hij zegt dat ze in een smerig spel zit......schiet mij maar lek. Komt bij dat ze haar vader beloofde, voordat ze dat hok in ging, nooit met Huub het bed in te duiken. Ik kan het niet meer volgen, sorry.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian wordt "uit elkaar getrokken"
Oh, dus toch voorbereiding voor de 17dequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en gestompt en geslagen
en 17 februari hopelijk 'gesloopt'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en gestompt en geslagen
Jaap zou zeggen........................mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian wordt "uit elkaar getrokken"
Joh, echt waar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat neemt niet weg dat ik vind dat Huub een misselijk ettertje is.
Iemands voice mail, as usual.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie belt Aman?
Snood plan? want is gratis...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie belt Aman?
Ahhaa (Eddy Murphy als de oude man in de kapsalon), ahhaaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snood plan? want is gratis...
En misschien vandaar ook de streamlock net....kregen ze (Selene en Amanda) instructies beneden?
Ze hebben ooit les gehad in "Etiquette". Leuk dat er iets is blijven hangenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Miljonair Brian zit gezellig in zijn badjas aan tafel en brengt zijn vork niet naar zijn mond maar zijn hoofd naar zijn bord. Wat is dat toch een smerig gezicht.
Taste the soup!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ahhaa (Eddy Murphy als de oude man in de kapsalon), ahhaa
Ze hebben zoooooooooo veel geleerdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben ooit les gehad in "Etiquette". Leuk dat er iets is blijven hangen![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet het griepje uit je hoofd hè.![]()
Ik dacht dat het de zus of vriendin van Amanda was. Gaby heeft geen leuke reacties gehad via internet. Rare verbinding, Gaby is haast niet te verstaan. Heeft ze wat op of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Amanda belt Gaby
wat een neukstemmetje heeft dat kind![]()
Gaby heeft geen leuke avond gehad
Gelukkig, het ligt niet aan mij...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
Heeft Amanda in plaats van het privé nummer van Gaby het 06-hijg-nummer gekregen van de FEBO.
Moet je dat horen joh aan die telefoon...
1. beroepskwaaltjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Amanda belt Gaby
wat een neukstemmetje heeft dat kind![]()
Gaby heeft geen leuke avond gehad
Gaby,toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Amanda belt met Cathy en vraagt of ze het naar haar zin gehad hebt.
Cathy voelt zich niet zo lekker dat ze iemand pijn gedaan heeft, zo is ze helemaal niet.
Amanda zegt dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Ze heeft via de computer veel negatieve reatie gehad.
ZE heet Gabyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Amanda belt met Cathy en vraagt of ze het naar haar zin gehad hebt.
Cathy voelt zich niet zo lekker dat ze iemand pijn gedaan heeft, zo is ze helemaal niet.
Amanda zegt dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Ze heeft via de computer veel negatieve reatie gehad.
Margo37.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Wie verstond dat laatste zinnetje van Gaby?
Gaby, ze heet Gaby....... net als Mike gewoon Mike of Mikey heet, en geen Mickeyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
Streams van het telefoon gesprek Amanda met Kathy, wordt afgebroken. Mogen wij niet meer horen.
Wat knap dat je dat kan ontcijferen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
Gaby: Natasja had me toen ook gebeld met voorbedachte rade en toen kon het wel...." en SL
Over miscasts gesproken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Streamlock, Gaby begon over de Zwarte Diva
Mike heet Michelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby, ze heet Gaby....... net als Mike gewoon Mike of Mikey heet, en geen Mickey
Volgens mij heeft Huub haar genaaid.... letterlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Tja..Gaby leek het leuk om voor het karretje van Amanda en Brian gespannen te worden...hup hup...Huub naaien en Claire naaien...en nu is ze verbaasd dat ze negatieve reacties krijgt..??...
Ja, en Palma heet José maar wordt Palma genoemd.quote:
Die vind ik ook heel grappigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Tja..Gaby leek het leuk om voor het karretje van Amanda en Brian gespannen te worden...hup hup...Huub naaien en Claire naaien...en nu is ze verbaasd dat ze negatieve reacties krijgt..??...
Hoofdtelefoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat kan ontcijferen.
Ik zat al te zoeken naar een gehoortoestelwinkel
Gaby is beroeps, die komt voor wie haar betaalt. Wie is hier de aanstichter van het kwaad: het ventje dat ondanks een vriendinnetje naar de hoeren gaat of een hoertje die een klantje afwerktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Ik neem aan dat je wel begrijpt over wie ik het heb....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby, ze heet Gaby....... net als Mike gewoon Mike of Mikey heet, en geen Mickey
Dat ligt eraan hoe conservatief je denkt... en ja, een hoop mensen kijken sowieso neer op prostiuees, dus dan is ze al snel de as van het kwaad natuurlijk, zeker als hun "held" door zijn actie met diezelfde prostituee wat minder positief uit de verf komtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaby is beroeps, die komt voor wie haar betaalt. Wie is hier de aanstichter van het kwaad: het ventje dat ondanks een vriendinnetje naar de hoeren gaat of een hoertje die een klantje afwerkt![]()
Omdat ze keihard wordt geconfronteerd in de buitenwereld over waarom ze er aan meedoetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Wat praat dat kind verschrikkelijk onduidelijk. En waarom heeft ze zo'n jankstem? Het plannetje is toch gelukt
Pcies..nadat ze negatieve reacties op haar 'computer' had gekregen, vond ze het zielig voor Clairequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Die vind ik ook heel grappig![]()
Er wordt negatief geschreven over Gaby en ze wil niet gevoelloos overkomen
Toch vind ik het knap. Ik zat haast met mijn oor in mijn boxen, maar ik kon me alleen maar irriteren aan dat walgelijke jankstemmetje. Of was dat haar geilstemmetje? Hoe dan ook, een vreselijk stemmetjequote:
De bitch die het hoertje heeft uitgenodigd!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaby is beroeps, die komt voor wie haar betaalt. Wie is hier de aanstichter van het kwaad: het ventje dat ondanks een vriendinnetje naar de hoeren gaat of een hoertje die een klantje afwerkt![]()
Zou dat zo zijn ? en hoe komt dat in DGKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef Dark het volgende:
Brian beschuldigt Huub ervan dat hij een pilletje heeft genomen!
Amanda vindt het jammer dat ze het niet heeft gezien!
Sprak de expert op pammetjes-gebiedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
Brian - Huub zal ten alle tijden ontkennen dat hij een pilletje heeft genomen, maar Brian weet het zeker, hij heeft het niet gezien, maar hij weet het zeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |