Dat zeg ik niet. Ik vind het een hypocriete eikel omdat hij in de omgang met Huub eerst goedkeurd en zo trots is op zijn kleine meisje terwijl hij wist hoe Huub was om vervolgens Huub te veroordelen. Komt nog bij dat hij zegt dat ze in een smerig spel zit......schiet mij maar lek. Komt bij dat ze haar vader beloofde, voordat ze dat hok in ging, nooit met Huub het bed in te duiken. Ik kan het niet meer volgen, sorry.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, want als iemand zelf een keer vreemdgegaan is dan mag hij nooit meer een mening hebben over een ander die z'n vriendin moedwillig kwetst door het voor haar neus te doen...
Dat neemt niet weg dat ik vind dat Huub een misselijk ettertje is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind het een hypocriete eikel omdat hij in de omgang met Huub eerst goedkeurd en zo trots is op zijn kleine meisje terwijl hij wist hoe Huub was om vervolgens Huub te veroordelen. Komt nog bij dat hij zegt dat ze in een smerig spel zit......schiet mij maar lek. Komt bij dat ze haar vader beloofde, voordat ze dat hok in ging, nooit met Huub het bed in te duiken. Ik kan het niet meer volgen, sorry.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian wordt "uit elkaar getrokken"
Oh, dus toch voorbereiding voor de 17dequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en gestompt en geslagen
en 17 februari hopelijk 'gesloopt'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef Varen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en gestompt en geslagen
Jaap zou zeggen........................mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian wordt "uit elkaar getrokken"
Joh, echt waar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat neemt niet weg dat ik vind dat Huub een misselijk ettertje is.
Iemands voice mail, as usual.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie belt Aman?
Snood plan? want is gratis...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie belt Aman?
Ahhaa (Eddy Murphy als de oude man in de kapsalon), ahhaaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snood plan? want is gratis...
En misschien vandaar ook de streamlock net....kregen ze (Selene en Amanda) instructies beneden?
Ze hebben ooit les gehad in "Etiquette". Leuk dat er iets is blijven hangenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Miljonair Brian zit gezellig in zijn badjas aan tafel en brengt zijn vork niet naar zijn mond maar zijn hoofd naar zijn bord. Wat is dat toch een smerig gezicht.
Taste the soup!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ahhaa (Eddy Murphy als de oude man in de kapsalon), ahhaa
Ze hebben zoooooooooo veel geleerdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben ooit les gehad in "Etiquette". Leuk dat er iets is blijven hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |