quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet het griepje uit je hoofd hè.![]()
Ik dacht dat het de zus of vriendin van Amanda was. Gaby heeft geen leuke reacties gehad via internet. Rare verbinding, Gaby is haast niet te verstaan. Heeft ze wat op of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Amanda belt Gaby
wat een neukstemmetje heeft dat kind![]()
Gaby heeft geen leuke avond gehad
Gelukkig, het ligt niet aan mij...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
Heeft Amanda in plaats van het privé nummer van Gaby het 06-hijg-nummer gekregen van de FEBO.
Moet je dat horen joh aan die telefoon...
1. beroepskwaaltjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Amanda belt Gaby
wat een neukstemmetje heeft dat kind![]()
Gaby heeft geen leuke avond gehad
Gaby,toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Amanda belt met Cathy en vraagt of ze het naar haar zin gehad hebt.
Cathy voelt zich niet zo lekker dat ze iemand pijn gedaan heeft, zo is ze helemaal niet.
Amanda zegt dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Ze heeft via de computer veel negatieve reatie gehad.
ZE heet Gabyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Amanda belt met Cathy en vraagt of ze het naar haar zin gehad hebt.
Cathy voelt zich niet zo lekker dat ze iemand pijn gedaan heeft, zo is ze helemaal niet.
Amanda zegt dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Ze heeft via de computer veel negatieve reatie gehad.
Margo37.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Wie verstond dat laatste zinnetje van Gaby?
Gaby, ze heet Gaby....... net als Mike gewoon Mike of Mikey heet, en geen Mickeyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
Streams van het telefoon gesprek Amanda met Kathy, wordt afgebroken. Mogen wij niet meer horen.
Wat knap dat je dat kan ontcijferen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
Gaby: Natasja had me toen ook gebeld met voorbedachte rade en toen kon het wel...." en SL
Over miscasts gesproken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
Streamlock, Gaby begon over de Zwarte Diva
Mike heet Michelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby, ze heet Gaby....... net als Mike gewoon Mike of Mikey heet, en geen Mickey
Volgens mij heeft Huub haar genaaid.... letterlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Tja..Gaby leek het leuk om voor het karretje van Amanda en Brian gespannen te worden...hup hup...Huub naaien en Claire naaien...en nu is ze verbaasd dat ze negatieve reacties krijgt..??...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |