Ja, en Palma heet José maar wordt Palma genoemd.quote:
Die vind ik ook heel grappigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Tja..Gaby leek het leuk om voor het karretje van Amanda en Brian gespannen te worden...hup hup...Huub naaien en Claire naaien...en nu is ze verbaasd dat ze negatieve reacties krijgt..??...
Hoofdtelefoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat kan ontcijferen.
Ik zat al te zoeken naar een gehoortoestelwinkel
Gaby is beroeps, die komt voor wie haar betaalt. Wie is hier de aanstichter van het kwaad: het ventje dat ondanks een vriendinnetje naar de hoeren gaat of een hoertje die een klantje afwerktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Tja..Gaby leek het leuk om voor het karretje van Amanda en Brian gespannen te worden...hup hup...Huub naaien en Claire naaien...en nu is ze verbaasd dat ze negatieve reacties krijgt..??...
Ik neem aan dat je wel begrijpt over wie ik het heb....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaby, ze heet Gaby....... net als Mike gewoon Mike of Mikey heet, en geen Mickey
Dat ligt eraan hoe conservatief je denkt... en ja, een hoop mensen kijken sowieso neer op prostiuees, dus dan is ze al snel de as van het kwaad natuurlijk, zeker als hun "held" door zijn actie met diezelfde prostituee wat minder positief uit de verf komtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaby is beroeps, die komt voor wie haar betaalt. Wie is hier de aanstichter van het kwaad: het ventje dat ondanks een vriendinnetje naar de hoeren gaat of een hoertje die een klantje afwerkt![]()
Omdat ze keihard wordt geconfronteerd in de buitenwereld over waarom ze er aan meedoetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
Wat praat dat kind verschrikkelijk onduidelijk. En waarom heeft ze zo'n jankstem? Het plannetje is toch gelukt
Pcies..nadat ze negatieve reacties op haar 'computer' had gekregen, vond ze het zielig voor Clairequote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Die vind ik ook heel grappig![]()
Er wordt negatief geschreven over Gaby en ze wil niet gevoelloos overkomen
Toch vind ik het knap. Ik zat haast met mijn oor in mijn boxen, maar ik kon me alleen maar irriteren aan dat walgelijke jankstemmetje. Of was dat haar geilstemmetje? Hoe dan ook, een vreselijk stemmetjequote:
De bitch die het hoertje heeft uitgenodigd!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaby is beroeps, die komt voor wie haar betaalt. Wie is hier de aanstichter van het kwaad: het ventje dat ondanks een vriendinnetje naar de hoeren gaat of een hoertje die een klantje afwerkt![]()
Zou dat zo zijn ? en hoe komt dat in DGKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef Dark het volgende:
Brian beschuldigt Huub ervan dat hij een pilletje heeft genomen!
Amanda vindt het jammer dat ze het niet heeft gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |