quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze nee, we gaan niet weg. Weer een halve minuut beltijd weg
Van 1 ding ben ik overtuigd. Claire is een meisje dat het niet gaat redden in de gouden kooi.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
Claire maakt tv. Op advies van papa Ron gaat ze een rondje lopen in de tuin. Ze moet haar hoofd leegmaken en laten zien wie Claire is.....ik ben benieuwd, wie is Claire?????
[ afbeelding ]
Nee joh! Paps kan zo de kooi in. Het is allemaal Huub zijn schuld, en Huub is een grote lulquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:58 schreef mootie het volgende:
Papa Ron heeft niet even gezegd dat Gaby door Amanda en Brian is uitgenodigd om Claire voor paal te zetten?
Ik denk ook wel eens wat ha ha.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk de wat meer hoogopgeleide zelfstandige vrouw is die Huub als spelmaker het meest waardeert...de Amandatypetjes zijn meer voor Brian dacht ik zo..
Huub had ook echt het mes op de keel staan hè.... hij kon van angst bijna geen stijve krijgen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh! Paps kan zo de kooi in. Het is allemaal Huub zijn schuld, en Huub is een grote lul
Het liep hem dun door de broekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub had ook echt het mes op de keel staan hè.... hij kon van angst bijna geen stijve krijgen...
Ze hadden nooit mensen een toneelhaak moeten geven... Nu zitten we opgescheept met wannabees die niemand eigenlijk mag.... alles is nep en eigen initiatieven zijn blijkbaar niet gewenst als bepaalde deelnemers daar iets van nadeel van ondervinden. Ik heb geen probleem met Claire... Febo is ontrevreden over Claire en haar prestaties en dan vinden alle wannabees maar dat ze los mogen gaan op haar. Het is Huub's keuze maar een plan van die Rat.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:30 schreef Desii het volgende:
Huub zei het net nog in kantoor... je bent te goed voor dgk tegen Claire..
En zo zie ik het ook....... ze heeft het gewoon niet; ik mis pit!!!!
ik snap het wel ... het is wel der pa en zij "het kleine meisje"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh! Paps kan zo de kooi in. Het is allemaal Huub zijn schuld, en Huub is een grote lul
En zo is het maar net, het is een min ventje, wat zal het hard aankomen als hij het spel verliest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben de keuze uit:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, als 'speler' is hij op zich erg goed bezig ja. Mijn oordeel ging meer over de mens Huub.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:04 schreef neehe het volgende:
[..]
En zo is het maar net, het is een min ventje, wat zal het hard aankomen als hij het spel verliest.
DGK staat bij hem op 1 en dan verliezen, dan zuipt en snuift hij zich binnen een jaar dood.
RIP Huub.
Zag ook nog ff dat de camerman in de tuin, een goede postitie zochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
Clair alleen in een tuinstoel.........wanneer gaat zij haar 24 uur aanvragen?![]()
ennnnnnnn wanneer gaat het los op die rat en zijn slavin?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
Clair alleen in een tuinstoel.........wanneer gaat zij haar 24 uur aanvragen?![]()
Wat ik van Jaap begreep - Hij gaat eerst het regelboek supergoed doornemen om te kijken wat er wel en niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
50 CP dat ze hem vergeeft!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef Katewalker het volgende:
Claire gaat naar huis denk ik...die gaat echt niet meer met Huub samen spelen..weg gaan is het nadeligst voor Huub..als ze slim is weet ze dat...
Denk na, dat is spelinformatie en dat mag niet. Anders wordt de verbinding verbroken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:58 schreef mootie het volgende:
Papa Ron heeft niet even gezegd dat Gaby door Amanda en Brian is uitgenodigd om Claire voor paal te zetten?
Ik begrijp die vader ook wel. Het zou raar zijn als die zou adviseren om het nog een keer bij Huub te proberen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:02 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap het wel ... het is wel der pa en zij "het kleine meisje"
En wees eerlijk, het was gewoon te lullig voor woorden, hoe Huub gehandeld heeft.
Maar dat hij dit heeft gedaan voor een poging voor een nw kijkcijferrecord.... geloof ik voor 100% (Want, helaas, doet hij bijna alles voor de kijkcijfers
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef beequeen het volgende:
Is het Poekie gelukt.......is Brian dood?![]()
![]()
[ afbeelding ]
vriendschap, my ass... tis gewoon een schaap dat zich aan hem vastplaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:16 schreef Varen het volgende:
[..]
ik doe mee, wel voor vriendschap, niet voor liefde, 50 CP erbij
Leugen !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef Varen het volgende:
Buiten zou hij dit (van gisteravond) niet gedaan hebben.
Niet op deze manier, zei hijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Leugen !
Gisteravond zei hij "buiten zou ik het zo gedaan hebben, nu moet ik er even over nadenken"
waarop Brian en Jaap hem het argument van kijkcijfers aanreikten.
Het zal best wel een plannetje zijn geweest van de redactie, die hebben het ook geregeld, alleen mocht amanda gisteren ineens na een 'brainwave' samen met zeurlene bellen om gaby uit te nodigen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:20 schreef riri het volgende:
De bewoners uit de villa hebben Gaby toch niet uitgenodigd?
Dat heefft de redaktie gedaan bij mijn weten
Wat heeft de vader van Claire dan gedaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
Huub: papa Claire deed wat een goede vader hoort te doen
Amanda legde 'haar' plannetje voor aan Brian, en heeft toen ook naar de buren gebeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:20 schreef riri het volgende:
De bewoners uit de villa hebben Gaby toch niet uitgenodigd?
Dat heeft de redaktie gedaan bij mijn weten
vader zei "welkom in de Gouden kooi tegen zijn dochterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wat heeft de vader van Claire dan gedaan?
Ik kan niet echt wijs worden uit hetgeen hier op de Cos staat.
Ze heeft haar vader gebeld en toen??
dat ging over het sexen met een anderquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Leugen !
Gisteravond zei hij "buiten zou ik het zo gedaan hebben, nu moet ik er even over nadenken"
waarop Brian en Jaap hem het argument van kijkcijfers aanreikten.
ik niet... ik weet ut..... zij gaat ri. Brian en Amanda en ligt er dus eind van de maand uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:27 schreef Varen het volgende:
Het charme offensief van Amanda en Selene naar Claire is begonnen.
Ben benieuwd wat Claire doet
Haar vader belde zelf...collectcall dus...Claire heeft maar 30 cp dus moest ze cp uit de pot vragen..Jaap en Huub gaven dat op voorwaarde dat ze er bij mochten zitten..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Thnx dear....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:32 schreef Sug4r het volgende:
Geweldige OP Leandra.![]()
Ik ben weer helemaal bij
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:26 schreef riri het volgende:
Het verschil tussen Huub en Amanda en Brian is dat Huub alles doet voor geld...
Dan slaat de uitspraak van Huub als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:27 schreef Desii het volgende:
[..]
dat ging over het sexen met een ander
Nu ging het over het sexen voor de ogen van Claire
Toen zei hij tig keer dat ze in de tuin moest gaan nadenken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
ik ook niet.... haar vader sprak zich behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Toen zei hij tig keer dat ze in de tuin moest gaan nadenken.
Don't ask me... ik weet nog steeds niet wat hij daar mee bedoelt.
Claire vroeg 50, maar had zelf nog 30 CP's, even voor de statistiekenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Haar vader belde zelf...collectcall dus...Claire heeft maar 30 cp dus moest ze cp uit de pot vragen..Jaap en Huub gaven dat op voorwaarde dat ze er bij mochten zitten..
Mijn vermoeden is dat Claire gebruikt is om Huub's positie veilig te stellen..... Jaap wilde met Lieke verder en waren, in mijn opinie, van plan Huub weg te stemmen... toen dat niet lukte omdat Huub bonde met Claire werd het Lieke teveel en is weggelopen. Claire s nu simpel overbodig. Gebruikt en kan de vuilbak in...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook niet.... haar vader sprak zich behoorlijk tegen
Ze moest gaan nadenken over speler Claire en met wie ze wilde spelen (Jaap, Huub, Amanda of Brian)
en later moest ze Huub laten vallen.... hij zei ook welkom in de gouden kooi
als je me quote doe het dan wel in zijn geheel...anders trek je mijn bewering wel helemaal uit zijn verbandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:36 schreef Yavido het volgende:
[..]!!
Ja, daarom zitten Brian & Amanda ook in de kooi. Om te laten zien dat ze het absoluut niet voor het geld doen
Wake up....
Nog maar weer eens voor rat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian aangepakt door Poekie
Afspraakje met Dr. Klaban van de Dalmankliniek om die nepzooi eruit te halen helpt ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda moet haar borsten bij elkaar drukken anders past ze niet in de jurk
Dr. Klapband dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afspraakje met Dr. Klaban van de Dalmankliniek om die nepzooi eruit te halen helpt ook.
Das mooi !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Amanda voelt zich niet lekker, Jaap heeft haar aangestoken
Denk het wel, ik heb er geen verstand van, die van mij zijn van mezelf al goed genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Zijn dat tetten met luchtvulling![]()
![]()
Ah NEEEE, alsjebleft niet. Ik gun het hem niet om er zo gemakkelijk onderuit te komen. Na het gevecht met Yuri mag ie van mij onder de wol, als hij sterretjes ziet van een beuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Das mooi !
Brian mijdt Jaap als de pest, hij wil niet ziek worden voor zijn grote gevecht, maaaaaaaar Amanda daarentegen..........![]()
Ik heb stille hoop op een beginnend griepje voor Brian, zo rond 15 februari.
Dat heb je met die grote zakken silicone,maar die RAT is er blij mee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda moet haar borsten bij elkaar drukken anders past ze niet in de jurk
Ik wil ook niet dat Brian onder dat gevecht uitkomtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah NEEEE, alsjebleft niet. Ik gun het hem niet om er zo gemakkelijk onderuit te komen. Na het gevecht met Yuri mag ie van mij onder de wol, als hij sterretjes ziet van een beuk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
Ik vind Ricardo 100000x leuker als Dimitri
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij een uppernicht is
[ afbeelding ]
Selene werkt aan zichzelf
vast veel commentaar gehad van buitenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde het![]()
Slène wil hier beter uitkomen er van leren, voor zichzelf..Opbokken domme doos!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |