quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze nee, we gaan niet weg. Weer een halve minuut beltijd weg
Van 1 ding ben ik overtuigd. Claire is een meisje dat het niet gaat redden in de gouden kooi.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
Claire maakt tv. Op advies van papa Ron gaat ze een rondje lopen in de tuin. Ze moet haar hoofd leegmaken en laten zien wie Claire is.....ik ben benieuwd, wie is Claire?????
[ afbeelding ]
Nee joh! Paps kan zo de kooi in. Het is allemaal Huub zijn schuld, en Huub is een grote lulquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:58 schreef mootie het volgende:
Papa Ron heeft niet even gezegd dat Gaby door Amanda en Brian is uitgenodigd om Claire voor paal te zetten?
Ik denk ook wel eens wat ha ha.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk de wat meer hoogopgeleide zelfstandige vrouw is die Huub als spelmaker het meest waardeert...de Amandatypetjes zijn meer voor Brian dacht ik zo..
Huub had ook echt het mes op de keel staan hè.... hij kon van angst bijna geen stijve krijgen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh! Paps kan zo de kooi in. Het is allemaal Huub zijn schuld, en Huub is een grote lul
Het liep hem dun door de broekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub had ook echt het mes op de keel staan hè.... hij kon van angst bijna geen stijve krijgen...
Ze hadden nooit mensen een toneelhaak moeten geven... Nu zitten we opgescheept met wannabees die niemand eigenlijk mag.... alles is nep en eigen initiatieven zijn blijkbaar niet gewenst als bepaalde deelnemers daar iets van nadeel van ondervinden. Ik heb geen probleem met Claire... Febo is ontrevreden over Claire en haar prestaties en dan vinden alle wannabees maar dat ze los mogen gaan op haar. Het is Huub's keuze maar een plan van die Rat.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:30 schreef Desii het volgende:
Huub zei het net nog in kantoor... je bent te goed voor dgk tegen Claire..
En zo zie ik het ook....... ze heeft het gewoon niet; ik mis pit!!!!
ik snap het wel ... het is wel der pa en zij "het kleine meisje"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh! Paps kan zo de kooi in. Het is allemaal Huub zijn schuld, en Huub is een grote lul
En zo is het maar net, het is een min ventje, wat zal het hard aankomen als hij het spel verliest.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben de keuze uit:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, als 'speler' is hij op zich erg goed bezig ja. Mijn oordeel ging meer over de mens Huub.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:04 schreef neehe het volgende:
[..]
En zo is het maar net, het is een min ventje, wat zal het hard aankomen als hij het spel verliest.
DGK staat bij hem op 1 en dan verliezen, dan zuipt en snuift hij zich binnen een jaar dood.
RIP Huub.
Zag ook nog ff dat de camerman in de tuin, een goede postitie zochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
Clair alleen in een tuinstoel.........wanneer gaat zij haar 24 uur aanvragen?![]()
ennnnnnnn wanneer gaat het los op die rat en zijn slavin?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
Clair alleen in een tuinstoel.........wanneer gaat zij haar 24 uur aanvragen?![]()
Wat ik van Jaap begreep - Hij gaat eerst het regelboek supergoed doornemen om te kijken wat er wel en niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |