Afspraakje met Dr. Klaban van de Dalmankliniek om die nepzooi eruit te halen helpt ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda moet haar borsten bij elkaar drukken anders past ze niet in de jurk
Dr. Klapband dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afspraakje met Dr. Klaban van de Dalmankliniek om die nepzooi eruit te halen helpt ook.
Das mooi !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Amanda voelt zich niet lekker, Jaap heeft haar aangestoken
Denk het wel, ik heb er geen verstand van, die van mij zijn van mezelf al goed genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Zijn dat tetten met luchtvulling![]()
![]()
Ah NEEEE, alsjebleft niet. Ik gun het hem niet om er zo gemakkelijk onderuit te komen. Na het gevecht met Yuri mag ie van mij onder de wol, als hij sterretjes ziet van een beuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Das mooi !
Brian mijdt Jaap als de pest, hij wil niet ziek worden voor zijn grote gevecht, maaaaaaaar Amanda daarentegen..........![]()
Ik heb stille hoop op een beginnend griepje voor Brian, zo rond 15 februari.
Dat heb je met die grote zakken silicone,maar die RAT is er blij mee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda moet haar borsten bij elkaar drukken anders past ze niet in de jurk
Ik wil ook niet dat Brian onder dat gevecht uitkomtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah NEEEE, alsjebleft niet. Ik gun het hem niet om er zo gemakkelijk onderuit te komen. Na het gevecht met Yuri mag ie van mij onder de wol, als hij sterretjes ziet van een beuk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
Ik vind Ricardo 100000x leuker als Dimitri
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij een uppernicht is
[ afbeelding ]
Selene werkt aan zichzelf
vast veel commentaar gehad van buitenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde het![]()
Slène wil hier beter uitkomen er van leren, voor zichzelf..Opbokken domme doos!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |