50 CP dat ze hem vergeeft!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef Katewalker het volgende:
Claire gaat naar huis denk ik...die gaat echt niet meer met Huub samen spelen..weg gaan is het nadeligst voor Huub..als ze slim is weet ze dat...
Denk na, dat is spelinformatie en dat mag niet. Anders wordt de verbinding verbroken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:58 schreef mootie het volgende:
Papa Ron heeft niet even gezegd dat Gaby door Amanda en Brian is uitgenodigd om Claire voor paal te zetten?
Ik begrijp die vader ook wel. Het zou raar zijn als die zou adviseren om het nog een keer bij Huub te proberen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:02 schreef Desii het volgende:
[..]
ik snap het wel ... het is wel der pa en zij "het kleine meisje"
En wees eerlijk, het was gewoon te lullig voor woorden, hoe Huub gehandeld heeft.
Maar dat hij dit heeft gedaan voor een poging voor een nw kijkcijferrecord.... geloof ik voor 100% (Want, helaas, doet hij bijna alles voor de kijkcijfers
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef beequeen het volgende:
Is het Poekie gelukt.......is Brian dood?![]()
![]()
[ afbeelding ]
vriendschap, my ass... tis gewoon een schaap dat zich aan hem vastplaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:16 schreef Varen het volgende:
[..]
ik doe mee, wel voor vriendschap, niet voor liefde, 50 CP erbij
Leugen !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef Varen het volgende:
Buiten zou hij dit (van gisteravond) niet gedaan hebben.
Niet op deze manier, zei hijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Leugen !
Gisteravond zei hij "buiten zou ik het zo gedaan hebben, nu moet ik er even over nadenken"
waarop Brian en Jaap hem het argument van kijkcijfers aanreikten.
Het zal best wel een plannetje zijn geweest van de redactie, die hebben het ook geregeld, alleen mocht amanda gisteren ineens na een 'brainwave' samen met zeurlene bellen om gaby uit te nodigen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:20 schreef riri het volgende:
De bewoners uit de villa hebben Gaby toch niet uitgenodigd?
Dat heefft de redaktie gedaan bij mijn weten
Wat heeft de vader van Claire dan gedaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
Huub: papa Claire deed wat een goede vader hoort te doen
Amanda legde 'haar' plannetje voor aan Brian, en heeft toen ook naar de buren gebeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:20 schreef riri het volgende:
De bewoners uit de villa hebben Gaby toch niet uitgenodigd?
Dat heeft de redaktie gedaan bij mijn weten
vader zei "welkom in de Gouden kooi tegen zijn dochterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wat heeft de vader van Claire dan gedaan?
Ik kan niet echt wijs worden uit hetgeen hier op de Cos staat.
Ze heeft haar vader gebeld en toen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |