Ik weet wat je bedoel!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef MDMAzing het volgende:
Ok, ik schaam me diep en ik begrijp dat ik gigantisch geflamed ga worden voor het kicken van een 4 jaar oud topic, maar laatste hoop enzo.
Er is in dit topic een setje gepost wat in eerste instantie in 7 delen op youtube stond ofzo. Dit setje stond op Megaupload en is (met dank aan de FBI) niet meer te downloaden. Iemand die hem nog heeft en wil uploaden?
Kraftyradio klinkt wel lekker ja!quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:24 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hier in Engeland is de happyhardcore nooit echt doodgegaan zoals in Nederland, en het is hier al weer een flink aantal jaren populair. Het klinkt een stuk trancier en minder amateuristisch dan de oude happy hardcore.
Check het hardcore channel op di.fm of kraftyradio.com om te horen hoe het klinkt
quote:
In Japan is het ook populair! Daar heet het dan J-core. Veelal hardtrance en hardstyle door elkaar en hier en daar happy hardcore. En uiteraard hoge piep stemmetjes van anime's... Meestal kom je deze tracks op een DDR machine.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:24 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hier in Engeland is de happyhardcore nooit echt doodgegaan zoals in Nederland, en het is hier al weer een flink aantal jaren populair. Het klinkt een stuk trancier en minder amateuristisch dan de oude happy hardcore.
Check het hardcore channel op di.fm of kraftyradio.com om te horen hoe het klinkt
ik heb de site even bekekenquote:
Ik ken(de) die kerel.quote:
Ik was vroeger verliefd op die meid van Dune.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:39 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
nostalgie. Ik denk dat Dune de beste was, niet alleen 'happy hardcore', ze maakte er echt pracht nummers. Marusha is ook zo eentje, paar 'zeer verslavende' nummers, waaronder deze:
Verenaquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op die meid van Dune.
Prachtige hoge stem had ze ook.
Verenaquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op die meid van Dune.
Prachtige hoge stem had ze ook.
Marusha ken ik eigenlijk alleen maar van Somewhere Over The Rainbow, en dat was wel een erg lekker nummer. Overigens komen er hoe dan ook geniale nummers voorbij in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:39 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
nostalgie. Ik denk dat Dune de beste was, niet alleen 'happy hardcore', ze maakte er echt pracht nummers. Marusha is ook zo eentje, paar 'zeer verslavende' nummers, waaronder deze:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |