En zelfs toen was het nog slecht...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef OutKast het volgende:
Verena kan ook niet zo best zingen zelf. Volgens mij helemaal niet.
Die nummers van Dune werden door iemand anders gezongen en die werden dan ook nog gepitched. Verena was niets anders dan een danseresje volgens mij.
zit hoog in mn platenkastquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:17 schreef nietzman het volgende:
Op "Live aus Rastatt" zingen ze nog een verjaardagsliedje voor d'r.. Ik moet die CD hier nog ergens hebben liggen.
die singel heb ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:33 schreef Snarf het volgende:
Ik heb Dune and the London Session Orchestra - "Forever" als album in mijn kast staan. Grootste vergissing ooit.
Album, dude. Voel mijn pijn.quote:
Allemaal met slotjequote:Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef tho_Omas het volgende:
Come on take a trip with me
Come and take a trip with me
Verena von Strenge liebt euch.
In mijn oeuvre zitten ook een aantal van deze topics. Misschien kan iemand mergen
in NINquote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Allemaal met slotje![]()
Waar begon dit topic eigenlijk? B&H?
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:33 schreef Snarf het volgende:
Ik heb Dune and the London Session Orchestra - "Forever" als album in mijn kast staan. Grootste vergissing ooit.
Ik hoop voor je, dat Snarf na 4 jaar nog op Fok! rondspooktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad ja.![]()
Maar verder is de muziek van Dune wel erg gaaf.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |