Let's go hand in hand, Into lovely land, Side by side, To a world that, shines so brightquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:37 schreef tho_Omas het volgende:
Come and take the trip with me, to a land where love is free.
Obergeil.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:43 schreef orpheuz het volgende:
[..]
Let's go hand in hand, Into lovely land, Side by side, To a world that, shines so bright
Vroeger hea.... was ik altijd een gabbertje. Haar model eilandje... lege sigarettenhulzen afscheuren (jaar of 11) in een steegje... kwam ik op het speelveldje een gast tegen. Anders dan een gabber. Heel... losjes. "Hey Gozer! Wat moet jij dan voorstellen?"... "ICH BIN EIN MELLOW!", "ACH, ALSO! UND WASS MACHT EUCH DENN GENAU?". "LECKER TANZEN UND LECKER FICKEN!"quote:
Skater? dat was toch Alto?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vroeger hea.... was ik altijd een gabbertje. Haar model eilandje... lege sigarettenhulzen afscheuren (jaar of 11) in een steegje... kwam ik op het speelveldje een gast tegen. Anders dan een gabber. Heel... losjes. "Hey Gozer! Wat moet jij dan voorstellen?"... "ICH BIN EIN MELLOW!", "ACH, ALSO! UND WASS MACHT EUCH DENN GENAU?". "LECKER TANZEN UND LECKER FICKEN!"
..
Toen werd ik maar skater.Waargebeurd.
Suzuki! Dat was tóch Alto?quote:
Peijnenburg met krentjes dus! Komt voor elkaar!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:10 schreef orpheuz het volgende:
[..]
Suzuki Alto.... hehe... koekblik op wielen...
hehe... heb net een heerlijke durum kebab naar binnen gewerkt... wordt een flink goed geurende Peijnenburg met krenten....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Peijnenburg met krentjes dus! Komt voor elkaar!
Kijk morgen maar eens onder je wanneer je klaar bent met draaien!
Op dit uur is zelfs de Turk bij mij om de hoek (Wenen) dicht!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:16 schreef orpheuz het volgende:
[..]
hehe... heb net een heerlijke durum kebab naar binnen gewerkt... wordt een flink goed geurende Peijnenburg met krenten....
De Turk hier is dan een afzetter zeg! ik moest voor durum (pannekoek) met extra vlees (HONGER!) toch alweer 4,50 betalen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Op dit uur is zelfs de Turk bij mij om de hoek (Wenen) dicht!
Maar goed spul verder. 2,50 voor een broodje Kebab!
Wilde vandaag eentje halen, maar toen kreeg ik Burger King coupons in mn handen gedrukt...
Ik had trek in een Double Cheesburger... Ohne Gurken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:26 schreef orpheuz het volgende:
[..]
De Turk hier is dan een afzetter zeg! ik moest voor durum (pannekoek) met extra vlees (HONGER!) toch alweer 4,50 betalen...![]()
Maar als je een coupon van Burger King in je hand krijgt dan is de keuze niet zo moeilijk... dan wordt een een heerlijke Texican Whopper....
Zoieso Ohne Gurken...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had trek in een Double Cheesburger... Ohne Gurken.
Want doe je Ohne Gurken, dan zie je het vers bereid worden...1,99! Hatseflats!
Die is goed! Hoe kom je erop...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:42 schreef orpheuz het volgende:
[..]
Zoieso Ohne Gurken...
Een paar jaar geleden hadden ze Chili Cheese Xtreme....![]()
ehhh.... kakken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die is goed! Hoe kom je erop...
Of beter gezegd... hoe kom je van de kilo's af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |