Hoe ben je eigenlijk daar verzeild geraakt in dat campagneteam?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:22 schreef darktower het volgende:
dat zou verrassend zijn, als Obama Louisiana verliest of maar nipt wint. En daar ziet het er met de 1e tussenstad wel naar uit... hm...
Ik denk toch dat Clinton een goede strategie volgt. In Texas valt nog heel veel te winnen.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:13 schreef Montov het volgende:
Obama, zoals verwacht, maar toch met een groot verschil.
Het is wel jammer dat die kiesmannen zo lastig te tellen zijn blijkbaar, want ik lees overal verschillende aantallen en bij sommigen staten zijn nog niet eens alle kiesmannen verdeeld.
CNN heeft sinds vandaag ook meer superdelegates 'toegewezen' aan de kandidaten: Clinton zou er nu 223 hebben, en Obama 131. Dat betekent dat er nog 441 superdelegates te verdelen vallen. Aangezien ze schijnbaar hun keus nog niet hebben gemaakt, lijkt het mij dat ze de meest populaire kandidaat gaan volgen, en sowieso denk ik dat veel van de nu al toegewezen superdelegates ook wel de popular vote gaan volgen.
http://www.nytimes.com/2008/02/10/us/politics/10primary.html?_r=1&hp&oref=sloginquote:Mr. Huckabee compared himself to Ronald Reagan when he challenged President Gerald R. Ford for the 1976 nomination. “He was the pariah of the party,” he said. “Now people love Ronald Reagan.”
Wat doet Rove bij FOX?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:19 schreef darktower het volgende:
Sinds Karl Rove bij Fox zit noemen zij zich 'the best political team ever'.
Commentaar geven, zeggen hoe geweldig christenen zijn, afgeven op Democraten en zijn legende in stand houden.quote:
Maar toch, karl rovequote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Hmm ik heb net even Rove zijn analyse van 6 februari gezien en hij doet het wel aardig moet ik zeggen. Hij gaf niet zo dom af op de democraten zoals sommige mensen op FOX dat wel doen maar gaf gewoon een goede analyse van de republikeinse en democratische strijd.
Zeker die man slaapt 7 uur en vliegt dan weer van staat naar staat om speeches te geven en het is sowieso een stressvol beroep en dan nog zijn gezin dat nu natuurlijk weinig aandacht krijgt, een paar dagen vrij zou goed voor hem zijn, helaas heeft hij geen tijd vandaag alweer maine en over een paar dagen weer een paar staten.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha dat 'thank youuuu' altijd aan het begin van 'm vind ik altijd zo erg klinken alsof ie eigenlijk wil zeggen 'houd je kop eens ik wil praten'
Hij komt wat moe over trouwens zoals iemand op youtube ook opmerkt, moet ook vaker op z'n blaadje kijken dan normaal... lijkt me ook best zwaar om dag in dag uit onder enorme druk overal campagne te moeten voeren
FOX maakt hun eigen zwarte verslaggevers ook veel blanker !quote:Op zondag 10 februari 2008 16:16 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Obama lijkt hier wel expres zwarter gemaakt. Begint BBC nou ook al aan dit soort smerige truukjes?
Zal Foxnews ook nog wel gaan doen indien hij kandidaat wordt: zijn gezichtskleur zwarter maken dan hij is.
Maak je nu een grapje?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:56 schreef popolon het volgende:
[..]
FOX maakt hun eigen zwarte verslaggevers ook veel blanker !
Clinton, frietboer...lijken erg op elkaar als ze eenmaal op het pluche zitten.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb liever Clinton of Obama dan die frietboer.... maar ik hoop dat het Clinton wordt bij de Democraten, Obama is me net iets te populistisch allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |