quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:04 schreef Rottdog het volgende:Zie je op tegen het prikken jose?
Hier is de "klusperiode" voorbij maar zwanger deze maand zeker niet

mijn buikgriep hield de lol tegen

Rot is dat, he, als je van te voren al weet dat het weer niet raak is/kan zijn. Ik had dat ook over afgelopen maand; ik had gewoon helemaal geen zin in zo'n verplichte polonaise aan m'n lijf... we hebben het één keer gedaan in ongeveer de goeie periode. Ik had het even helemaal gehad, vooral ook omdat ik wist dat Clomid weer niet goed had gewerkt.
Nou, ik weet niet of ik echt op zie tegen dat prikken... ik zit er natuurlijk niet om te springen...ik vind het wel spannend. Gister heb ik het spul allemaal opgehaald en ik moet zeggen dat ik wel schrok van de dikte van de naald voor de Pregnyl...

maar het zal allemaal wel goed komen.
Oooh ja! Vandaag heb ik nog naar het ziekenhusis gebeld om te vragen hoe het nou zat met die prikpen en die krijg ik inderdaad ook in het ziekenhuis!! Scheelt weer. Ik kon ook gelijk een afspraak maken voor zo'n lekkere

uitgangsecho, want ik ben ongesteld geworden

! Ik ben blij dat het nu al is begonnen en dat ik niet weer een weer zo loos zit te wachten om niks... Maandag moet ik dan na die prikinstructie gelijk gaan beginnen met de puregon... ben benieuwd!
Aah oke, Tally, dus gewoon een stuk nep huid. Dat valt alweer mee dan. Ik hoorde al dat die prikinstructie niet al teveel voorstelt.

En ik weet inderdaad wat een HSG is, die heb ik zelf ook gehad, maar ik vroeg me af wat het verschil is tussen zo'n LEO en een HSG. Maar dat is me inmiddels helemaal duidelijk...
Een laporascopie is inderdaad een kijkoperatie... ik heb namelijk geen galblaas meer, omdat die is weggehaald tijdens zo'n laporascopische operatie, nu alweer 4 jaar geleden.
Hoop nieuwe mensen hier trouwens! Ik blijf het fijn vinden om je ervaringen te delen met mensen die in 'hetzelfde' schuitje zitten... dat wilde ik nog even kwijt