abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56661806
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:28 schreef McLaura het volgende:
Ik ben nu ook op dieet....
Ik dus ook..
Sinds die HSG onderzoek ben ik flink aangekomen..
Waarom weet ik niet want ik deed toch nog gewoon aan hardlopen..
En at nu niet meer of minder dan anders.. Sinds de operatie heb ik geen beweging meer.
Meer omdat ik gewoon echt niet kan hardlopen ik verga van de pijn..
Maar ik ga het toch langzaam weer oppakken.. Ik wil dus echt geen waggeleend worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_56663381
Vanavond de laatste primolut en dan ben ik daar weer vanaf
  maandag 11 februari 2008 @ 15:47:21 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56666495
Miss_sly... nog steeds aan het wachten... sterkte

Welkom Laura en No_Promises

Tally, weer de laatste primolut vanavond!

Hier is het echte wachten nu wel begonnen. Ik weet nog niet zo goed wat ik voel allemaal enzo, ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus en ergens heb ik het idee dat ik wel ongesteld ga worden. Nog een paar dagen en dan weten we het wel zeker of dit het geval was...

Diaan, hoe was het bij de gyn?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_56667220
Ik denk dat het wachten bijna voorbij is: volgens mij ontdekte ik net bloed
Even kijken of het doorzet, maar als dat zo is, kan ik morgen bellen en kunnen we ons eindelijk melden voor de IUI

Marie, de laatste echt heel erg spannende dagen! Ik hoop zo dat je je vergist en dat je niet ongesteld wordt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 februari 2008 @ 17:09:40 #55
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56667747
Hè dat is hartstikke fijn voor je (jullie)

Ik hoop het ook miss_sly, ik hoop het ook...
  maandag 11 februari 2008 @ 19:32:46 #56
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_56670137
Allereerst no_promiss en McLaura van harte welkom hier. Helaas zitten jullie ook in het traject.

miss_sly het zou toch wel prettig zijn als het nu gaat doorzetten....

Nou ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg, met superweer. Ben wel zaterdag ongi geworden. Ik heb vandaag eens al mijn 1e dag van mijn ongi's naast elkaar gezet. Het is een wisselende cyclus maar eigenlijk altijd tussen de 30 en 34 dagen, op 2 cycli na. Dus valt eigenlijk best mee. Dit heb ik de gyn ook verteld en hij was het met mij eens dat ik waarschijnlijk geen PCOS meer heb. Na mijn verhaal weer aangehoord te hebben, vond hij dat het tijd was om mij aan te melden voor het zgn. speciale fertiteam van het ziekenhuis. Ik voldeed aan alle voorwaarden, dat heeft hij dan ook meteen gedaan. Zij zullen verder gaan onderzoeken en kom dan evt. in de vervolgtrajecten. Binnen nu en 3 weken krijg ik een uitnodiging voor een gesprek en zal ik binnen nu en 6 weken dat gesprek hebben. Spannend dus. Peaceman moet nog wel in de tussentijd zn zwemmertjes laten testen.

Marie, ik hoop zo voor jullie dat je niet ongi wordt.... we kunnen hier wel weer een positieve test gebruiken.

De OP mag wat mij betreft veranderd worden in: Diaan73, had PCOS nu waarschijnlijk niet meer. 11 feb. naar gyn geweest en ze is doorverwezen naar het fertiteam. Binnen nu en 6 weken een afspraak.
Make love, not war ☮
pi_56670551
Dat was de laatste

Nu wachten op de duiveltjes
pi_56671263
Iedereen die aan het wachten is om niet of juist wel ongesteld te worden: Succes!!
pi_56672453
Nou, het zet niet door
Na die paar druppeltjes helemaal niets meer...hopen maar dat het vanacht alsnog gebeurt.

Diaan, spannend, door naar het fertiteam! Hoop dat de zwemmertjes helemaal in orde zijn en dat ze jullie snel en gemakkelijk kunnen helpen.

McLaura, ik moet de volgende cyclus ook 100 mg clomid gaan slikken, en boy wat zie ik daar tegenop

No_Promises, dat bij de gyn went echt, al lijkt dat niet zo. Inwendige echo's, eendebekken, stagiaires erbij, het maakt me allemaal niets meer uit
Wat betekent het als je eierstokken testosteron aanmaken en wat heeft dat voor effect? In ieder geval fijn dat je de afspraak zo hebt kunnen zetten dat je afspraak met de gyn gewoon door kan gaan.
pi_56673353
Ik kom even om het hoekje kijken om Marie veel sterkte te wensen! Ik hoop dat de dagen een beetje snel voorbij zijn gegaan en dat je nu een minimensje aan het bakken bent!
  maandag 11 februari 2008 @ 23:23:33 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56675724
Even tussendoor: Madelieve, ik wilde je laatst een PM sturen maar die heb je nog niet geactiveerd blijkbaar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 07:14:06 #62
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56678008
Diaan, wat fijn dat er nu snel wat gaat gebeuren, iig al binnen 6 weken een gesprek!

'k Had gedroomd dat ik ongesteld was geworden vannacht dus ik vanmorgen gelijk naar de wc maar gelukkig nog niks. Wel nog rare pijntjes in mijn buik, houd de opties nog open!
Morgen is het wel 14 dagen na de inseminatie...
pi_56678311
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:17 schreef miss_sly het volgende:
No_Promises, dat bij de gyn went echt, al lijkt dat niet zo. Inwendige echo's, eendebekken, stagiaires erbij, het maakt me allemaal niets meer uit
Ik zei laatst op een verjaardag bij mn schoonouders dat het me geen reet meer uitmaakt wie er mee kijkt..
En dat ik zelf op vrijdag (is er markt in de binnenstad) mijn benen zij spreiden als de gyn dat zou vragen
Ik heb nu al zo veel verschillende mensen er tussen gehad (uhm dat klinkt stom)..
Maar in het ziekenhuis dus..
pi_56678405
Marie, de 14e dag na de inseminatie! Alles nog goed? Ik hoop het zo voor je
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:56:46 #65
114177 Diaan73
pi_56678531
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:41 schreef miss_sly het volgende:
Marie, de 14e dag na de inseminatie! Alles nog goed? Ik hoop het zo voor je
Ik hoop met je mee..... good vibrations richting Marie

Ik kijk ook nergens meer van op bij de gyn... de schaamte gaat idd voorbij.
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:19:28 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_56679781
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zei laatst op een verjaardag bij mn schoonouders dat het me geen reet meer uitmaakt wie er mee kijkt..
En dat ik zelf op vrijdag (is er markt in de binnenstad) mijn benen zij spreiden als de gyn dat zou vragen
Ik heb nu al zo veel verschillende mensen er tussen gehad (uhm dat klinkt stom)..
Maar in het ziekenhuis dus..
Geef even een gil als je dat gaat doen

Ik kan me voorstellen dat het steeds makkelijker wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56680094
Even over die hormonen…
Ik probeer er maar open en luchtig over te doen, grapjes te maken over mijn ‘heksengedrag’ als ik clomid slik, aar ergens voel ik me toch ook wel erg in de verdediging gedrukt. Mijn collega’s en vrienden enzo maken er ook grapjes over, maar toch…het voelt toch niet echt fijn om met een schuin oog bekeken te worden als degene die ieder moment in een heks kan veranderen. Ik snap het wel, hoor, maar toch –O-
pi_56680118
@ Miss_Sly: Ik weet niet precies wat dat betekent. Ik heb een iets verhoogd gehalte testosteron in mijn bloed en volgens mij past dat gewoon binnen het beeld van PCO mits het vanuit de eileiders of eierstokken (ik weet het niet precies) komt. Die test is om uit te sluiten dat het door een afwijking in de bijnieren komt.

Heeft de ongesteldheid nog doorgezet?

@ Marie79: Hier wordt ook geduimd

Wat vindt jullie wederhelft er eigenlijk van dat alles zo bekeken wordt door jan en alleman? Mijn vriend vindt dat echt 3 x niks. Het liefst zou hij niet meegaan naar gynaecologen bezoekjes omdat hij bang is dat hij zo'n man (waarom zijn het zo vaak mannen?) iets aan gaat doen. Ik snap het niet helemaal. Tot nu toe is hij er nog nooit bij geweest, maar dat zal vast en zeker nog wel een keer gebeuren. Zijn jullie mannen ook zo terratoriaal gericht?
pi_56681594
Gisteren en vannacht niets meer. Sinds vanochtend weer wat druppels, maar ik durf me hier echt niet mee te melden voor de IUI

No_Promises, mijn vriend gaat eigenlijk bijna met elk bezoekje mee. Heeft er ook geen moeite mee, volgens mij. Het is toch allemaal functioneel wat er gebeurt?
pi_56684624
Mijn vriend gaat ook meestal wel mee en heeft geen problemen met dat onderzoeken, het hoort er toch bij en is tenslotte functioneel zoals Miss_Sly ook al zegt. Ik hoef gelukkig niet zo vaak onderzocht te worden maar de laatste keer ging trouwens wel het gordijntje voor z'n neus dicht (wat ik dan wel weer prettig vind) en was het bovendien een vrouw.

Even een vraag van heel andere orde. Hebben jullie een samenlevingstest ondergaan? En zou dat voor mij ook zin hebben? Het zaad van mijn vriend is wel onderzocht en goed bevonden maar verder is er nooit wat getest, dus voor hetzelfde geld zitten we nu elke maand voor jan lul te oefenen
moi moi het leven is mooi
pi_56684765
Ik heb er toen omgevraagd Jaape..
En mijn gyneacoloog zei dat het eigenlijk geen toevoeging heeft..
Dus "kregen" wij hem niet..

En idd.. Dat met het schuine oog heb ik ook wel..
Bij mijn familie niet.. Vooral bij familie van lief..
Steeds meer mensen komen het te weten omdat ik ziek word van al die grappig bedoelde vragen alsin wanneer we nu tante of opa of weet ik veel..
Krijg er steeds meer de schijt in.. En omdat ik er nu ook gewoon over kan praten vertel ik het gewoon..
Kan er immers ook niets aan doen..
pi_56684799
haha ja mijn vriend zal er nog wel in moeten komen denk ik. Onze eerste echte 'wij gaan een baby maken' afspraak moet nog komen. De keren daarvoor dat ik onderzocht ben was óf om de PCO vast te stellen óf voor andere vaginale ongemakken.
Vanaf nu gaat hij waarschijnlijk wel gewoon mee naar de afspraken.

Miss_Sly: balen dat het niet doorzet...
pi_56697120
Marietje, hoe is het met je?
pi_56699761
Ik heb me vanochtend aangemeld bij het IVF-centrum waar de IUI wordt gedaan

Nu afwachten, tussen half 3 en half 5 word ik teruggebeld of we ook daadwerkelijk kunnen starten...zul je zien dat wij het geluk hebben dat dat niet gaat deze keer
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:15:03 #75
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56699868
Even snel melden hier dat er nog geen bloed is
(ben op mijn werk en behoor eigenlijk een verslag te gaan schrijven)

Gisteravond dacht ik dat ik ongesteld ging worden, drie druppels bloed, maar tot nu toe helemaal niets!
M.a.w. ik weet het even niet meer en wacht nog een paar dagen (denk ik) voor ik überhaupt een test ga kopen...
pi_56700011
Marie, wat spannend
Ik duim stiekem voor je
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:21:59 #77
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56702474
Marie, spannend...ik duim voor je !!
Leef je eigen leven, je sterft toch ook je eigen dood ;-)
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:47:30 #79
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_56702920
Marie super spannend gaan aan het werk.

Jaape ik heb de test wel ondergaan en daar uit is gekomen dat ik last heb van droogval (te weinig slijm aanmaak voor geleiding zaad) waarschijnlijk door de clomid.
pi_56703014
tsjonge rottdog, neem je die vervelende clomid om zwanger te raken, zorgt 't voor 'droogval'. dikke zoen voor jou maar weer eens. jullie geduld wordt toch ook al erg lang op de proef gesteld zeg.

marie, ik duim voor je!!! valentijnsdag testdag lijkt me toch wel een goed plan hoor!
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:11:50 #81
114177 Diaan73
pi_56703491
Ow Marie spannend zeg.....

En miss_sly ik hoop dat je vanmiddag goed nieuws krijgt en dat jullie deze maand mogen beginnen!!!
Make love, not war ☮
pi_56705036
Mijn zusje belde vandaag dat de IUI mislukt was ze was helemaal verdrietig en vond dat stom van zichzelf omdat ze al twee gezonde kindjes heeft en ik nog niets. Heel lief van haar, maar haar verdriet is er niet minder om. Gelukkig heb ik haar daarvan kunnen overtuigen.

En morgenvroeg om half 9 heb ik een uitgangsecho We mogen dus beginnen aan de IUI

Zusje en ik dus allebei dag 1 vandaag
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:33:33 #83
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56705124
Miss sly wat verdrietig voor je zusje.
Heel veel succes met de IUI voor jou en je zusje!
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:44:04 #84
114177 Diaan73
pi_56705358
Wat verdrietig voor je zusje miss_sly maar voor jezelf dus goed nieuws..... Heel veel succes!!!! Wel leuk dat je gelijk opgaat met je zusje nu.
Make love, not war ☮
pi_56706704
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:09 schreef Jaape het volgende:
Even een vraag van heel andere orde. Hebben jullie een samenlevingstest ondergaan? En zou dat voor mij ook zin hebben? Het zaad van mijn vriend is wel onderzocht en goed bevonden maar verder is er nooit wat getest, dus voor hetzelfde geld zitten we nu elke maand voor jan lul te oefenen
Ja, wij hebben twee keer een samenlevingstest gehad. Beide keren was het goed. De tweede keer was het nog spannend, omdat ik door de Clomid ook mogelijk te weinig slijm aan zou maken... maar toch was het later allemaal weer goed. Bij ons in het ziekenhuis vinden ze die test dus wel belangrijk... maar zo zie je maar hoe het verschilt per ziekenhuis.

Miss_Sly, wat rot voor je zusje... maar wat ik me afvroeg... is je menstruatie nou wel goed doorgezet dan? Al met al wel weer spannend, hoor!!

No_Promises, mijn heeft 2 keer zijn zaad moeten laten onderzoeken... want wat Miss_Sly ook zegt; voor hetzelfde geld is er met jou niks aan de hand en ligt het probleem bij je vriend... Dan kun jij wel Clomid slikken, maar dat heeft toch geen nut als het probleem ook (gedeeltelijk) bij hem ligt.

Marie, wat spannend, zeg!! Hoe is het nu? Nog steeds geen bloed?

Ik ben gister in het ziekenhuis geweest... en wij hebben een volgend station bereikt. Ik moet stoppen met Clomid, omdat het gewoon te weinig doet. Vanaf de komende cyclus moet ik gaan starten met Pregnyl en Puregon... Morgen ga ik dat spul allemaal ophalen bij de apotheek. Ik krijg a.s maandag prikinstructie in het ziekenhuis en als ik dan ongesteld ben geworden, krijg ik een uitgangsecho... en als dat allemaal klopt, gaan we beginnen met de nieuwe medicijnen.

Ik moet zeggen dat ik er toch wel erg van onder de indruk was. Ik heb altijd het gevoel gehad als mensen over Pregnyl en Puregon spraken 'ooh, maar die medicijnen hoef ik nog lang niet te gebruiken... dan ben je al zo'n stap verder!'. Uuh... tja... en volgende week is het waarschijnlijk al zo ver. Het is op de één of andere manier gewoon weer een nieuwe mijlpaal.

Bij mij trouwens dus ook geen IUI, net als bij Tally... gewoon die andere medicijnen en dan nog een paar cyclussen zelf proberen, maar wel dus onder strenge controle van het ziekenhuis...

Mijn OP mag dus veranderd worden:
"Jose81: stoppen met Clomid, starten met Pregnyl en Puregon. Eind mei weer terug naar de gyn"
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_56707557
Ja hoor Jose, het heeft doorgezet...en hoe
Ik had er heel erge buikpijn van en was zelfs misselijk, dat heb ik anders nooit. Maar goed, niet geklaagd, het is er, dus we kunnen verder

Ik kan me voorstellen dat je even onder de indruk bent van die volgende stap. Ik weet echter van mijn vriendinnetje die eerst was begonnen met IUI-met-clomid wat ook niet lukte, dat het meteen raak was toen ze aan IUI-met-prikhormonen begon. Het verschil tussen clomid en die andere hormonen kan dus wel precies het juiste verschil zijn waardoor het wel lukt. Ik hoop het iig voor jullie
Waarom nog geen IUI, trouwens?
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:12:46 #87
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56708296
Ik ging vanmiddag nietsvermoedend naar de wc... en daar waren de ...
Ik sluit me dus aan met ook een dag 1 bij miss_sly en haar zusje.

Nu mag ik morgen het ziekenhuis bellen en dan krijg ik ws. vrijdag (of misschien zaterdag) een waterecho om even nader naar de poliep te kijken die ze in mijn baarmoeder zagen zitten.
Net bij de apotheek mijn recept voor de clomid en puregon ingeleverd en dit mag dan vrijdag ophalen.

Helaas dus niet het goede nieuws waar ik op gehoopt had te kunnen melden... ik vind het ook erg naar nu, zwangeren, baby's, ik wil oohook............
pi_56708429
Ach, Marie, wat ontzettend jammer Had zo gehoopt dat jullie meteen met een wondertje werden verblijd.
Sterkte, het is gewoon k*t en daar mag je best verdrietig om zijn
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:24:20 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56708505
Ik zie ook best wel weer een beetje op tegen de ziekenhuisbezoeken en zal blij zijn als het nu over 2 weken is!

Vanavond ga ik lekker met mijn dekbedje op de bank soaps kijken, heerlijk nog wat as the world turns op band staan!
pi_56711079
Marie, wat ontzettend balen, het had echt geweldig geweest als de eerste IUI gelijk raak was geweest . Kruip maar lekker onder je dekbedje, veel sterkte....

Jose, kan me voorstellen dat het best even slikken is, toch weer een stap verder... maar hopelijk is dit dan jullie wondermiddel, het zal tijd worden...

Miss Sly, het gaat voor jullie nu echt beginnen en dat is ook hoog tijd zeg! Ik ga gewoon alvast duimen ok?
pi_56712125
Miss_Sly, mooi in ieder geval dat het nu goed is doorgezet, want dat ge-emmer is ook niks! Wáááárdeloos is dat, als je 'er zo tussen in' hangt. Ik hoop dat jij en je zusje de volgende ronde gewoon lekker samen zwanger zijn...ik ga in elk geval voor je duimen!

Marie, wat rot... ik moet eerlijk zeggen dat ik al wel een beetje schrok toen je zei dat je wat bloedverlies had... maar goed, dat hoeft niet altijd een opkomende ongesteldheid te betekenen... dus dat hoopte ik ook zo... Jammer, hoor...

Waarom er bij mij niet voor IUI is gekozen... hhmm... dat weet ik eigenlijk niet. De gyn begon er niet over. Ik denk dat hij het eerst gewoon 3 cycli zo wil proberen. In mei moet ik dan weer terug. en mocht het dan nog niet raak zijn, dan zullen we wel aan de IUI moeten gaan denken, denk ik... Nu ik er zo over nadenk, zei hij de vorige keer wel -toen ik vroeg wat we zouden gaan doen als ik na die te volgen maanden Clomid nog steeds niet zwanger zou zijn- dat we dan aan inseminaties moesten denken... Misschien dat hij er nog wel even mee wil wachten, omdat het zaad van het in principe zelf zou moeten kunnen (al denk ik dan gelijk; na 2 jaar wachten, komt dat beetje extra hulp misschien toch wel goed van pas)... maar misschien komt het ook wel omdat het super druk is, ofzo...

We wachten weer af. Eerst moet ik weer ongesteld worden, al heb ik geen idee wanneer... de afgelopen cycli waren over de 40 dagen... dus dat kan wel ergens volgende week worden...

Madelieve...dank je...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_56713702
Ik wil hier eigenllijk gewoon even zeggen hoe knap en dapper ik jullie allemaal vind. Er word hier met woorden gegooid die ik niet snap en niet begrijp, gelukkig eigenlijk maar. Ik vind het zo goed dat jullie zo blijven vechten voor een klein groot wonder. Dus daarom gewoon even een voor jullie en jullie mannentjes thuis.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:46:48 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56713781
Dank je wel Nicole, voor je lieve woorden

Ik wil trouwens alle meiden bedanken voor het duimen de afgelopen dagen en ook een voor jullie hoor!
pi_56713798
MeNicole, wat lief
Dank je wel voor je lieve woorden
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:13:46 #95
114177 Diaan73
pi_56714591
Ow marie wat een tegenvaller toch, je hoopt zo dat het bij jou de 1e keer gewoon lekker lukt. Je ligt nu vast lekker de soapjes te kijken... even een hele dikke knuffel van mij

MeNicole, je bent een lieverd.

Jose bij jou schiet het ook niet op zeg.... ook een dikke knuffel voor jou vervelend toch dat je weer tot eind mei moet wachten....
Make love, not war ☮
pi_56720596
Ow Marie wat balen weer zeg. Komen die toch weer roet in het eten gooien Nieuwe ronden nieuwe kanse weer voor jou

Jose fijn dat jullie eindelijk een nieuwe stap beginnen ook al moet je nu nog even wachten zucht, dat gewacht ook altijd je zou er niet goed van worden...
Volgens mij is het redelijk standaard om na Clomid eerst hormonen te spuiten en pas daarna aan inseminaties te gaan denken. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. Maar jullie wachte inderdaad al een poosje. Ik zit nu ook aan de 2 jaar en dat schiet natuurlijk niet op

Is dat ook de reden dat jullie een LEO helemaal niet overwogen hebben? Of heeft de arts het daar gewoon helemaal niet over gehad? Bij mij ook niet hoor, ik heb het zelf moeten aankaarten maar heb daardoor nu wel weer een eigen cyclus en zal dus iig geen hormonen hoeven te spuiten, dat vind ik ook wel wat waard. Maar met zo'n LEO ben je natuurlijk wel weer wat extra tijd kwijt....

Grappig inderdaad dat sommige ziekenuizen wel waarde hechten aan zo'n samenlevingstest en andere niet. Ik heb mijn ziekenhuis gebeld maar die doen daar helemaal niet meer aan.
pi_56721268
De uitgangsecho was goed! Ik mag starten met de clomid, nu dag 3-7 ipv 5-9. Ik heb nog gevraagd hoe het zit met die dagen waarop geslikt wordt, en ze zei dat ieder ziekenhuis zijn eigen protocol heeft waarmee ze wat spelen als het niet volgens plan gaat, zoals nu bij mij.

Volgende week vrijdag echo om te kijken of er iets groeit

En wat een vieze bende is zo'n uitgangsecho
pi_56721981
Super Miss_Sly!! Ik hoop zooooo voor jullie
pi_56722299
Geduld hebben bij dit soort dingen heb ik dus niet.. 3 tot 7 dagen op de duiveltjes wachten..
Vandaag dag 3 wel krampen de hele tijd maar nog geen bloed en ook niet iets dat het snel zou moeten komen.. Met de provera had ik minder last van de primolut.. Ik ben echt een hormonenmonster
Wachten is gewoon KUT! Al zie ik tegen het prikken op.. Wil er zo snel mogelijk aan beginnen zodat ik er vanaf ben

Jammer Marie.. Natuurlijk duimen we de volgende keer weer mee!
Net zolang tot het "ons" gelukt is..

Miss_sly zet hem op!

En de rest natuurlijk heeeeeeeel veel succes bij deze ontzettende onzekere klote dagen..
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:20:13 #100
114177 Diaan73
pi_56723122
miss_sly hoezo een vieze bende? Wat doen ze precies met een uitgangsecho? Maar wel godd nieuws
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')