quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:09 schreef Jaape het volgende:Even een vraag van heel andere orde. Hebben jullie een samenlevingstest ondergaan? En zou dat voor mij ook zin hebben? Het zaad van mijn vriend is wel onderzocht en goed bevonden maar verder is er nooit wat getest, dus voor hetzelfde geld zitten we nu elke maand voor jan lul te oefenen

Ja, wij hebben twee keer een samenlevingstest gehad. Beide keren was het goed. De tweede keer was het nog spannend, omdat ik door de Clomid ook mogelijk te weinig slijm aan zou maken... maar toch was het later allemaal weer goed. Bij ons in het ziekenhuis vinden ze die test dus wel belangrijk... maar zo zie je maar hoe het verschilt per ziekenhuis.
Miss_Sly, wat rot voor je zusje... maar wat ik me afvroeg... is je menstruatie nou wel goed doorgezet dan? Al met al wel weer spannend, hoor!!
No_Promises, mijn

heeft 2 keer zijn zaad moeten laten onderzoeken... want wat Miss_Sly ook zegt; voor hetzelfde geld is er met jou niks aan de hand en ligt het probleem bij je vriend... Dan kun jij wel Clomid slikken, maar dat heeft toch geen nut als het probleem ook (gedeeltelijk) bij hem ligt.
Marie, wat spannend, zeg!! Hoe is het nu? Nog steeds geen bloed?
Ik ben gister in het ziekenhuis geweest... en wij hebben een volgend station bereikt. Ik moet stoppen met Clomid, omdat het gewoon te weinig doet. Vanaf de komende cyclus moet ik gaan starten met Pregnyl en Puregon... Morgen ga ik dat spul allemaal ophalen bij de apotheek. Ik krijg a.s maandag prikinstructie in het ziekenhuis en als ik dan ongesteld ben geworden, krijg ik een uitgangsecho... en als dat allemaal klopt, gaan we beginnen met de nieuwe medicijnen.
Ik moet zeggen dat ik er toch wel erg van onder de indruk was. Ik heb altijd het gevoel gehad als mensen over Pregnyl en Puregon spraken 'ooh, maar die medicijnen hoef ik nog lang niet te gebruiken... dan ben je al zo'n stap verder!'. Uuh... tja... en volgende week is het waarschijnlijk al zo ver. Het is op de één of andere manier gewoon weer een nieuwe mijlpaal.
Bij mij trouwens dus ook geen IUI, net als bij Tally... gewoon die andere medicijnen en dan nog een paar cyclussen zelf proberen, maar wel dus onder strenge controle van het ziekenhuis...
Mijn OP mag dus veranderd worden:
"Jose81: stoppen met Clomid, starten met Pregnyl en Puregon. Eind mei weer terug naar de gyn"