Okay, duidelijk. Een inwendige echo is op zich niet zo vies vond ik... maar met een menstruatie in volle gang kan het idd vies zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Een uitgangsecho is een inwendige echo om te kijken of de baarmoeder er goed uitziet en vooral om te kijken of de eierstokken 'rustig' zijn. Maar: dit is dus op CD2, en de menstruatie is dus nog in volle (zeer volle) gang...vieze bende dus
Over een LEO operatie heb ik het nooit gehad, had er ook nog nooit van gehoord totdat jij het hier vertelde. Is een LEO operatie niet alleen voor vrouwen met PCOS of heb ik het nou helemaal mis...? Ik heb geen PCOS... ik heb alleen een zeer onregelmatige cyclus... ik krijg af en toe wel een eisprong, maar dat is maar één keer in de zoveel maanden... En wat ik me afvraag; bij een LEO kijken ze toch of je eileiders goed doorgankelijk zijn? Wat is het verschil dan met een HSG? Bij die foto waren er bij mij geen afwijkingen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:51 schreef Jaape het volgende:
Is dat ook de reden dat jullie een LEO helemaal niet overwogen hebben? Of heeft de arts het daar gewoon helemaal niet over gehad? Bij mij ook niet hoor, ik heb het zelf moeten aankaarten maar heb daardoor nu wel weer een eigen cyclus en zal dus iig geen hormonen hoeven te spuiten, dat vind ik ook wel wat waard. Maar met zo'n LEO ben je natuurlijk wel weer wat extra tijd kwijt....
Okay, het is me weer helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:28 schreef Tally het volgende:
Ja Diaan is inderdaad hetzelfde..
Ik kreeg dat boekje namelijk mee..
Ow okay.... die laatste heb ik zeker gehad.... vond die narcose ook wel wat eng namelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Nee, HSG en laparascopie izjn twee vershcillende dingen.
HSG is een onderzoek mbv rontgenstraling waarbij ze inderdaad contrastvloeistof via de vagina in de baarmoeder spuiten om de kijken of de eileiders toegankelijk zijn.
Laparascopie is een kijkoperatie, onder narcose, waarbij ze met cameraatjes door kleine sneetjes in de buik naar binnen gaan om te kijken hoe alles er nou echt uitziet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laparoscopie
het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef Tally het volgende:
O nee sorryik haal nu dingen door elkaar
Want dat boekje dat ik heb meegekregen is inderdaad van de buikoperatie en niet van het contrastvloeistof onderzoek
Ik heb ook zoveel info liggen thuis
Yep, en even voor mezelfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Laparascopie is een kijkoperatie, onder narcose, waarbij ze met cameraatjes door kleine sneetjes in de buik naar binnen gaan om te kijken hoe alles er nou echt uitziet.
Nee, een laparoscopie is een kijkoperatie.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Is een HSG dan hetzelfde als een laparoscopie? Want die heb ik 4 jaar geleden al een keer gehad.
Rot is dat, he, als je van te voren al weet dat het weer niet raak is/kan zijn. Ik had dat ook over afgelopen maand; ik had gewoon helemaal geen zin in zo'n verplichte polonaise aan m'n lijf... we hebben het één keer gedaan in ongeveer de goeie periode. Ik had het even helemaal gehad, vooral ook omdat ik wist dat Clomid weer niet goed had gewerkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:04 schreef Rottdog het volgende:
Zie je op tegen het prikken jose?
Hier is de "klusperiode" voorbij maar zwanger deze maand zeker nietmijn buikgriep hield de lol tegen
Psss BE heb je die van mij ook nog even aangepast. Het staat wel ergens in dit topic.quote:
Ik heb het ook gehaald inderdaad... ik zal ook eens een foto maken.. ik kreeg lang niet zoveel mee als jij, maar dat zal inderdaad wel een foutje zijn van dat meisje van de apotheek...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:18 schreef Tally het volgende:
Morgenavond moet ik mn eerste prik zetten.. En Jose wat een troep krijg je mee he..
Ik heb mijn pretpakket op een fotootje gezetJe ziet niet de vullingen voor de pen want die liggen in de koelkast..
[ afbeelding ]
Wist ik ook niet..quote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, de OP is aangepast.
Ik wist trouwens niet dat PCO weer over kan gaan ook?Maar dat is dan zeker niet te beinvloeden ofzo?
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:22 schreef Tally het volgende:
Nou de eerste spuit zit er in.. Viel allemaal wel mee.. Maar vreemd blijft het..
Maar de berichtjes van Madelief en van No_Promises hielpen daar aan mee
Dacht wil geen half uur miepen over waar ik hem moet zetten of misselijk worden..
Denk ff snel ben ik er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |