quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:25 schreef miss_sly het volgende:
vanochtend 36,77, dalende, maar afgerond op 1 cijfer achter de komma nog steeds 36,8. Had vanmorgen wel een paar krampjes die op menstruatiepijn lijken, dus zou me niets verbazen als ik vandaag of morgen ongesteld word.
Jose, dinsdag naar de gyn? Voortgangsgesprek, mogelijk nieuwe stappen in de behandeling?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef Tally het volgende:
Nou gister ziekenhuisje gepikt
Project baby is naar een nieuwe level getild..
Vanmorgen mijn puregon en pregnyl opgehaald..
Ik mag gaan spuiten nu.. Eerst een menstruatie opwekken..
We proberen dit 1 maand/keer.. En de volgende level zal IVF worden in het UMC..
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat gaan jullie nu proberen dan, Tally? Ik snap het niet helemaal
Spannende tijd dus in ieder geval
Nee maar dat ligt meer aan dat ik nog niet spuit..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:38 schreef bixister het volgende:
oh wacht, je hebt je vraag weggehaald.
tally, succes! heb je veel last van dat spuiten en de bijverschijnselen?
Ik weet het Troelquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:42 schreef Troel het volgende:
Tally, hier wordt gigantisch voor jullie geduimd!
Jaape, ik vind het bullshit. wat die vrouwen zeggen.... ik ken ook een aantal mensen die juist zwanger werden toen ze "dronken" waren, dan gaat het allemaal wat losser, minder geremd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:24 schreef Jaape het volgende:
Even een vraagje hoe jullie denken over zwanger worden en alcoholgebruik. Nu weet ik dat het natuurlijk beter is om geen alcohol te drinken als je zwanger wilt worden, dat is algemeen bekend. Maar persoonlijk hou ik wel van af en toe een biertje in het weekend, of een wijntje met het eten. En het gebeurt ook wel eens dat dat er wat teveel worden. Zelf vind ik dat ik dat mag omdat ik gewoon nog een beetje een leuk leven wil hebben. Misschien duurt het nog wel jaren voordat ik zwanger ben en dat zou ik al die jaren niet kunnen drinken.
Maar ik heb nu al van 2 mensen gehoord in niet precies die bewoording maar toch dat ‘het misschien wel m'n eigen schuld is dat ik niet zwanger word omdat ik zoveel drink’. In beide gevallen waren dat vrouwen die binnen een maand zwanger werden. Ik word dan echt woedend als ik zulk soort opmerkingen krijg. Ook al bedoelen ze het waarschijnlijk goed hoor. Hoe denken jullie daarover??
Ik ben ook gemaakt, gegroeid en geboren op een glas wijn per week... Alles met mate natuurlijk..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:24 schreef Jaape het volgende:
Even een vraagje hoe jullie denken over zwanger worden en alcoholgebruik. Nu weet ik dat het natuurlijk beter is om geen alcohol te drinken als je zwanger wilt worden, dat is algemeen bekend. Maar persoonlijk hou ik wel van af en toe een biertje in het weekend, of een wijntje met het eten. En het gebeurt ook wel eens dat dat er wat teveel worden. Zelf vind ik dat ik dat mag omdat ik gewoon nog een beetje een leuk leven wil hebben. Misschien duurt het nog wel jaren voordat ik zwanger ben en dat zou ik al die jaren niet kunnen drinken.
Maar ik heb nu al van 2 mensen gehoord in niet precies die bewoording maar toch dat ‘het misschien wel m'n eigen schuld is dat ik niet zwanger word omdat ik zoveel drink’. In beide gevallen waren dat vrouwen die binnen een maand zwanger werden. Ik word dan echt woedend als ik zulk soort opmerkingen krijg. Ook al bedoelen ze het waarschijnlijk goed hoor. Hoe denken jullie daarover??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |