Goed idee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef bleiblei het volgende:
Zeikerds.
Ga maar weer Google Ads spammen ter compensatie.
mooi ploatjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
In het prachtige Eindhoven.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef r8ality het volgende:
Laptop-gebakje maar weer aangemeld. Het is maar goed dat we voor elke (apart!) laptop een garantie-uitbreiding van 3 jaar erbij kopen.
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!quote:
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoerquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.
ook al zoon lui wijf aan het wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook al zoon lui wijf aan het worden
Wanneer ga je weer werken, Maria?
Of blijf je thuis?
Echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!
En duurquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoer.
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef amaranta het volgende:
De Jumbo in Son roeleert echt 10 keer beter dan de Jumbo op het België plein hoor!
dat heb ik dan gemist tussen al het gezeverquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mij
zevertinus, je gaat daar om de boodschappen, voor service rij je naar de quickfitquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt nietDat is de laatste Jumbo waar ik nog heenga. Wat een waardeloze service hebben ze daar. Ik fiets wel naar de Jumbo op het Belgiëplein in Eindhoven
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
Eva is pas aan het zeveren, en dan is dr trui gewoon helemaal nat.
idd. belgieplein is stom en krapquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef amaranta het volgende:
De Jumbo in Son roeleert echt 10 keer beter dan de Jumbo op het België plein hoor!
ies goede winkel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben tenminste nog nooit van mijn leven in een Jumbo geweest, eat that
Daar moet je ook niet komenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
zevertinus, je gaat daar om de boodschappen, voor service rij je naar de quickfit
precies mijn puntquote:
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbelandquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom bezoeken jullie alle supermarkten van Ehv en omstreken?
ik denk niet dat ik daar ooit uitkom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbeland![]()
Ik ben nog meer in de fase: "als mijn koelkast leeg is moet ik ff naar de ap lopen"
Die fase zit ik ook al een jaar of 7 in inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbeland![]()
Ik ben nog meer in de fase: "als mijn koelkast leeg is moet ik ff naar de ap lopen"
Geef. Nu.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Lunch
Tosti hamkaas
Haring
Erwtensoep
kom maar halen.quote:
eh, ik woon daar vlakbij hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom bezoeken jullie alle supermarkten van Ehv en omstreken?
zaterdagmiddagquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
o, nou dan was het tegen die mensen die daar niet vlakbij wonen.quote:
deed ik ook tot de zaak dichtging, nu moeten we nog 2 jaar wachten op de jumbo die om de hoek wordt gevestigtquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
of te voet, doe ik ook vaak.
nettorama is ok, maar de kassameisjes zijn lelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:20 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan ook niet meer naar de Jumbo, maar gingen, toen we in de AB woonden.
Nu gaan we naar JanLinders, Appie en heel soms nettorama.
Ik heb daar nog nooit een meisje achter de kassa gezienquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
nettorama is ok, maar de kassameisjes zijn lelijk
Kom ik ook nooit en wat maakt het in hemelsnaam uit hoe de kassameisjes eruit zien?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
nettorama is ok, maar de kassameisjes zijn lelijk
Mex_ houdt van Kerstquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt nog een kerstmuts muts.
Si, neem je onze 3mmd mee naar de 9 maandenbeurs?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
Het is het hele jaar kerst bij ome Jan L.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
[/JamesBrownie]quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef r8ality het volgende:
Ik wil aandacht!
En een 245 turbo
En een vriendin
En een huis in Zweden
En een baan in Zweden
En cavia's
En een hond
Ik vroeg alleen maar om een mango hoor, en die ga ik straks gewoon ff halen, dat wordt voor jou een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef r8ality het volgende:
Ik wil aandacht!
En een 245 turbo
En een vriendin
En een huis in Zweden
En een baan in Zweden
En cavia's
En een hond
en jij hebt dan weer een paar dingen die moeilijk te combineren zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil slank zijn
ik wil een baan
ik wil een huis
ik wil veel geld
ik wil chocolade
ik wil kaas
ik wil zomer
nou, ik kijk daar wel naar ja, sorry.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kom ik ook nooit en wat maakt het in hemelsnaam uit hoe de kassameisjes eruit zien?
Is vlakbij opa en oma, die gaan daar altijd naar toe
quote:
ouwehoeren kan ook met een leleijk kassameisjequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, ik kijk daar wel naar ja, sorry.
vind een vlot meisje aan de kassa wel leuk, beetje ouwehoeren enzo
die zijn vaak niet zo vlotjes,quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ouwehoeren kan ook met een leleijk kassameisje
Vacature: Web Developerquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:46 schreef FUFR het volgende:
Albert Heijn Vacatures?
Werken bij één van de populaire werkgevers? Kijk snel & solliciteer
Nu pas?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind jullie niet meer aardig
Ik heb wel eer van mijn werk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
wij jou nog wel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind jullie niet meer aardig
mango?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu pas?
Ik wil thee, maar ik kan geen smaak kiezen...
babyquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
U zoekt een vleugel?
Nieuw babyvleugel 1m 42 Van 12.995 voor ¤ 8.995,-!
www.voordeligevleugel.nl
Ik zie de link niet
nou, solliciteer zouk zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vacature: Web Developer
Amsterdam Hippo zoekt guru's
www.hippo.nl
ja kan toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, net alsof je een vleugel online gaat bestellen![]()
I second that!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil slank zijn
ik wil een baan
ik wil een huis
ik wil veel geld
ik wil chocolade
ik wil kaas
ik wil zomer
Ik denk dat FUFR langs is geweestquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef JamesBrownie het volgende:
de snoepautomaat is leeggehaald, ik denk adt ze hem gaan vervangen ofzo.
trein is sowieso best rielekst als je niet in de spits hoeftquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef amaranta het volgende:
Zal ik een busreis naar a'dam nemen voor 25 euro incl entree? Of zal ik zelf met de auto rijden en me helemaal kapot ergeren aan het verkeer en 15 euro parkeergeld betalen en nog eens 12,50 entree?
Punt is dat ik ook nog naar het consulaat moet in Amsterdamm, dat is ook de voornaamste reden dat ik naar A'dam ga. Dan kan ik bij de Rai op de trein stappen naar het consul. Eva laten bijschrijven in mijn paspoort. Bus terug naar Rai, rondbanjeren. Tattoo laten zetten. Quinny APK laten keuren.
En dan weer met bus terug.
Kan ik ook nog even binnenhoppen bij de huishoudbeurs. En geilen op alle schoonmaakproducten
dan had ie wel even hoi mogen komen zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat FUFR langs is geweest
Ik zou thuis blijvenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef amaranta het volgende:
Zal ik een busreis naar a'dam nemen voor 25 euro incl entree? Of zal ik zelf met de auto rijden en me helemaal kapot ergeren aan het verkeer en 15 euro parkeergeld betalen en nog eens 12,50 entree?
Punt is dat ik ook nog naar het consulaat moet in Amsterdamm, dat is ook de voornaamste reden dat ik naar A'dam ga. Dan kan ik bij de Rai op de trein stappen naar het consul. Eva laten bijschrijven in mijn paspoort. Bus terug naar Rai, rondbanjeren. Tattoo laten zetten. Quinny APK laten keuren.
Kan ik ook nog even binnenhoppen bij de huishoudbeurs. En geilen op alle schoonmaakproducten
over hippos...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bedrijfsnaam past wel bij me swa
hallo? je mag gratis binnen bvia het kruitvat hoor...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef amaranta het volgende:
Er zijn altijd wel hulpvaardige mensen hoor, gewoon wanhopig om je heen kijken en de sterke mannen stromen vanzelf naar je toequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ja... enige probleem met trein is..
Stap maar eens in en uit met een kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
Kom maar eens op het perron met de kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
Dat doe je al maanden...quote:
ja, daar ben je ook zo lang mee bezig en net of het wel relaxed is om alles in de auto te frotten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ja... enige probleem met trein is..
Stap maar eens in en uit met een kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
Kom maar eens op het perron met de kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
jaaa patrick je weetsquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bedrijfsnaam past wel bij me swa
Nou, voorlopig nog even nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
over hippos...
Wanneer gaan we naar burgers?
Ik zat zelf aan mei ofzo te denken...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, voorlopig nog even niet
Tegen de zomertijd is leuker, als er babbiebeestjes zijn
3 mei, ik ga mee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan mei ofzo te denken...
Moet jij niet trouwen in mei?quote:
Ja dan heb ik net geen vrije weekenden, maar juni is ook goed tochquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan mei ofzo te denken...
zereneus? Hoe dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
hallo? je mag gratis binnen bvia het kruitvat hoor...
AVONDquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:03 schreef FUFR het volgende:
GRATIS NAAR DE NEGENMAANDENBEURS!
Bij besteding van tenminste 12,50* in een Kruidvat winkel krijg je
van ons een gratis avondkaart ter waarde van 9,50!
Bezoek met deze gratis kaart de Negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs op donderdagavond 14 of vrijdagavond 15 februari in de RAI in Amsterdam.
Vergeet niet om een bezoek te brengen aan onze Kruidvat stand (standnummer 08.203) op de Negenmaandenbeurs.
Wij hebben een paar leuke verrassingen voor je in petto!
mee wil, met kindquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dan heb ik net geen vrije weekenden, maar juni is ook goed toch
Ik moet dan naar de bruiloft van Levitation, dus ik kan ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
3 mei zijn trouwens twee van mijn neefjes jarig, dus dat zal niet gaan.
ja hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dan heb ik net geen vrije weekenden, maar juni is ook goed toch
ga je mee mexieboy?quote:Vaderlounge
Niet alleen aanstaande moeders moeten soms even uitpuffen, ook aanstaande vaders hebben het zwaar! Weinig aandacht, want die gaat naar de vrouw. En straks ook nog eens naar een bevalling kijken....Op de Negenmaandenbeurs creëert Ikvader.nl dan ook een speciale vaderlounge. Daar word je verwelkomd met een feestelijk drankje, goed gesprek, tv met EK ’88 finale én een heerlijke manicure of massage.
ik had allemaal de 8e in mijn hoofd...Dat ze meost trouwen (nou ja, wil trouwen neem ik aan)quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet dan naar de bruiloft van Levitation, dus ik kan ook niet.
neh, het was eigenlijk in eerste instantie de 10de en is verzet naar de 3de...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik had allemaal de 8e in mijn hoofd...Dat ze meost trouwen (nou ja, wil trouwen neem ik aan)
Dat vind ik meer iets voor Febsterquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef amaranta het volgende:
wie zal de volgende in dit topic zijn die trouwt?
Ik denk reaal. Hij ontmoet een vrouw die meer wil dan vingeren, en hals over kop storten zij zich in een huwelijk!
geef het goed door..voor je het weet sta je een half uur te wachten omdat x persoon niet heeft doorgekregen dat het verzet is!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, het was eigenlijk in eerste instantie de 10de en is verzet naar de 3de...![]()
Oja, ambtenaar regelen... zometeen ff gemeente Son bellen.
dan weet ik niet hoe ik erbij kom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, het was eigenlijk in eerste instantie de 10de en is verzet naar de 3de...![]()
Oja, ambtenaar regelen... zometeen ff gemeente Son bellen.
Je verteld teveel sprookjes aan Evaquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef amaranta het volgende:
wie zal de volgende in dit topic zijn die trouwt?
Ik denk reaal. Hij ontmoet een vrouw die meer wil dan vingeren, en hals over kop storten zij zich in een huwelijk!
das gewoon onzin Mex_quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef Mex_ het volgende:
De trein en de kinderwagenslaapkar gaat niet opschieten en is ook nog eens belachelijk duur, ik zou met de Astra gaan
Neejohquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Levitation het volgende:
Ik gok op SQ en BB. SQ vindt de baan van haar leven, zet zich volledig in voor haar carriere. Ze kopen een peperduur huis en vervolgens vergeet ze de pil...
Zwanger dus... en om alles snel en gemakkelijk te regelen voor de kleine blub snel even op dinsdagochtend gratis trouwen.
ik ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of we ook misschien naar een andere dierentuin gaan dit jaar, maar ik weet dan niet goed welke, we gaan ws wel naar de efteling ook nog.
ik vertel (met een t) helemaal niks aan Eva, die luistert toch niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je verteld teveel sprookjes aan Eva
10 mei - 3 mei = 7 mei... plus de JB-factor = 8 mei. Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dan weet ik niet hoe ik erbij kom.
me too!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Levitation het volgende:
Ik gok op SQ en BB. SQ vindt de baan van haar leven, zet zich volledig in voor haar carriere. Ze kopen een peperduur huis en vervolgens vergeet ze de pil...
Zwanger dus... en om alles snel en gemakkelijk te regelen voor de kleine blub snel even op dinsdagochtend gratis trouwen.
als je niet in de spits zit, kan dat gemakkelijk, in de spits is het idd niet leuk(ook niet voor medereisigers)quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:14 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die een kinderwagen meenemen in de trein of bus
nee das niet duur, daar kun je drie weken van in je kar rijden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
das gewoon onzin Mex_
Er zijn zat mensen die zonder problemen met de kinderwagen in de trein gaan en volgens Amaranta was het helemaal niet zo duur, tenminste, als ik dat stukje goed begrepen heb wat ze net neergooide.
das duur schat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ook!
en naar dolfinarium, burgers, Emmen, Vleut enz enz
Zal ik een busreis naar a'dam nemen voor 25 euro incl entree? Of zal ik zelf met de auto rijden en me helemaal kapot ergeren aan het verkeer en 15 euro parkeergeld betalen en nog eens 12,50 entree?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee das niet duur, daar kun je drie weken van in je kar rijden.
Ik heb er nooit problemen mee gehad en hetvaak zat gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:16 schreef FUFR het volgende:
ik vond het maar gehannes met de buggy in de trein, laat staan met een KW
Mensen die met kinderwagens überhaupt op drukke plekken lopenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:14 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die een kinderwagen meenemen in de trein of bus
luisterd die niet nee?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik vertel (met een t) helemaal niks aan Eva, die luistert toch niet.
Ik wil ook trouwenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:15 schreef amaranta het volgende:
Febster doet alsof hij anit-huwelijk is. Maar diep in zn hart wil hij niks liever.
Om die reden zal Feb nooit trouwen, hij kan tenslotte niet van zijn zogenaamde geloof afvallen.
Ja, ze moeten gewoon allemaal thuis blijven en op de bank voor de tv gaan hangen of het huis poetsen de hele dagquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die met kinderwagens überhaupt op drukke plekken lopen
Is je oog kapot? Ik ga niet met de trein naar A'dam. Ik wil vanaf de RAI de trein nemen naar centraal, en vanaf daar naar het consulaat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:19 schreef Mex_ het volgende:
Retourtje A'dam kost ¤29,10
en die kinderwagen als wapen gebruiken... voornamelijk gericht op de achilispezen van de mensen die er voor lopen. Of kinderwagens die ingezet worden om auto's tot stoppen te dwingen zodat de moedertjes over kunnen steken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ook lastig te combineren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil ook trouwen
en kinderen
maar ik wil ook vrijgezel blijven
Okee, nu ga ik de irritante vraag stellen: waarom? (wat beide opties betreft een antwoord a.u.b.)quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil ook trouwen
en kinderen
maar ik wil ook vrijgezel blijven
toch maar eens zo'n oostblok del importeren
Juist, vooral datquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
en die kinderwagen als wapen gebruiken... voornamelijk gericht op de achilispezen van de mensen die er voor lopen. Of kinderwagens die ingezet worden om auto's tot stoppen te dwingen zodat de moedertjes over kunnen steken.
Nee, ze moeten zich gewoon fatsoenlijk leren gedragen met die dingenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze moeten gewoon allemaal thuis blijven en op de bank voor de tv gaan hangen of het huis poetsen de hele dag
Ik heb me altijd netjes gedragen met die dingenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze moeten zich gewoon fatsoenlijk leren gedragen met die dingen
Jij betrekt altijd alles op jezelf heaquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb me altijd netjes gedragen met die dingen
En ik ben er vrij zeker van dat ik niet de enige ben.
zit bb weer onder SQ haar account te posten?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, nu ga ik de irritante vraag stellen: waarom? (wat beide opties betreft een antwoord a.u.b.)
Ik kijk idd vaak vanuit mezelf gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij betrekt altijd alles op jezelf hea
Er zijn er i.i.g. te veel die dat niet doen. En de meeste mensen denken niet verder dan de vierkante meter waar ze zelf op staan en hebben dus niet eens in de gaten dat ze anderen vreselijk in de weg lopen met zo'n kar
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zit bb weer onder SQ haar account te posten?
Omdat ik mijn vrijheid die ik nu heb heel heel heeeeel fijn vind...maar van de andere kant ben ik heel ouderwets en wil ik graag een hele leuke relatie (met een vrouw dus), trouwen (voor mij de ultieme manier van elkaar binden...hét teken dat je onvoorwaardelijk bij elkaar wil zijn)
Laat ook maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk idd vaak vanuit mezelf gezien.
En het is vaak zo dat als het wel goed gaat, het je niet opvalt.
Dus die vrouw die niet tegen je benen aan rijdt of wel de wagen netjes aan de kant zet, zie je niet, je ziet het alleen maar als ze iets doen wat je stoort.
Ik denk dat er zat mensen zijn die irritant doen met de wagen, maar ook dat er zeker net zoveel zijn, die wel opletten
dat komt omdat ik gelijk hebquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat ook maarDiscussies van deze aard zijn niet te voeren met jou
Dat laatste weet ik wel zeker..en dat lag de ene keer aan mezelf en de andere keer aan de anderquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ben daar gewoon benieuwd naar, dat mag toch wel? Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik geen vrijheid meer heb, hoewel ik dat in vorige relaties soms wel had, dus ik denk dat als je het niet hebben van vrijheid aan een relatie koppelt, je nog nooit een goede relatie hebt gehad. Ofzo.
ik vont (amarantaquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ben daar gewoon benieuwd naar, dat mag toch wel? Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik geen vrijheid meer heb, hoewel ik dat in vorige relaties soms wel had, dus ik denk dat als je het niet hebben van vrijheid aan een relatie koppelt, je nog nooit een goede relatie hebt gehad. Ofzo.
ga lekker föhnen met je gelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat komt omdat ik gelijk heb
Nee, dat komt omdat je met loze argumenten komtquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat komt omdat ik gelijk heb
Ik föhn niet.quote:
zie je wel dat dit bb is ipv SQquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je met loze argumenten komt
"Ik erger me aan mensen die zich niet gedragen met kinderwagens"
JB: "Nou, ik heb me altijd gedragen hoor!"
"ik doel ook niet op jou, maar op een grote groep mensen die het niet doet"
JB: "Ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die zich wèl gedragen"
ARGH, not the point, the point is dat ik me erger aan de mensen die het wèl doen
sterf met je roestbakquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:42 schreef r8ality het volgende:
Kut, nou ben ik het weer eens met Artic.
Misschien toch stiekem familie van elkaar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:42 schreef r8ality het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je met loze argumenten komt
"Ik erger me aan mensen die zich niet gedragen met kinderwagens"
JB: "Nou, ik heb me altijd gedragen hoor!"
"ik doel ook niet op jou, maar op een grote groep mensen die het niet doet"
JB: "Ik weet zeker dat er ook veel mensen zijn die zich wèl gedragen"
ARGH, not the point, the point is dat ik me erger aan de mensen die het wèl doen
Dat klinkt toch helemaal niet alsof je het alleen hebt over mensen met kinderwagens die die dingen wel doen, dat klinkt alsof je iedereen met een kinderwagen bedoelt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, dat mijn manier van posten toevallig een keer op die van bb lijkt? Tsja, wat het toevoegt aan de inhoud van de discussie zie ik niet in, maar gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:42 schreef r8ality het volgende:
Dan lees je dus alleen dat eerste zinnetje wat totaal niet serieus bedoeld was en niet de hele discussie die er op volgt waarin mijn feitelijke mening wel duidelijk naar voren komt? OK, dan onthoud ik dat voor toekomstige discussiesquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt toch helemaal niet alsof je het alleen hebt over mensen met kinderwagens die die dingen wel doen, dat klinkt alsof je iedereen met een kinderwagen bedoelt.
Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Heb je die nog nooit gezien verrekte ketelboer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:43 schreef Juup© het volgende:
Interessant, heb een HDD open gesloopt. Zie ik dat ook eens van binnen. Had niet verwacht dat de platter zo degelijk zou zijn.
en dat zal ik ook wel blijven doen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hé betrapt.
Maar het is wel zo!
Gisteren deed JB exact hetzelfde.
Nee, nee, sorryquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, dat mijn manier van posten toevallig een keer op die van bb lijkt? Tsja, wat het toevoegt aan de inhoud van de discussie zie ik niet in, maar gefeliciteerd
Ah okee, ik dacht alquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, nee, sorry.
Ik bedoelde meer op de vrijgezelliteit en trouwen e.d.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb je die nog nooit gezien verrekte ketelboer?.
Dat komt misschien omdat het in de hele discussie lijkt alsof je ervan uitgaat dat de meeste mensen zo zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan lees je dus alleen dat eerste zinnetje wat totaal niet serieus bedoeld was en niet de hele discussie die er op volgt waarin mijn feitelijke mening wel duidelijk naar voren komt? OK, dan onthoud ik dat voor toekomstige discussies
Nee hoor, ik ben het eerder eens met jou dan met JamesBorderlinequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht alHoewel mijn optie wel Joosteriger was
Is een inconsequente visie op wat je wil in je leven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, nee, sorry.
Ik bedoelde meer op de vrijgezelliteit en trouwen e.d.
Ik zit je te plagen SQ.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, dat mijn manier van posten toevallig een keer op die van bb lijkt? Tsja, wat het toevoegt aan de inhoud van de discussie zie ik niet in, maar gefeliciteerd
Flikker ttoch eens een end op met je zielige kuttekop.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het eerder eens met jou dan met JamesBorderline.
Wauw, goed geschreven Monaquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is een inconsequente visie op wat je wil in je leven.
Wellicht handig om gewoon te kijken wat er op je pad komt en of je der lekker bij voelt ipv. van te voren al roepen dat je de vrijheid van vrijgezel zijn niet wil missen.
Dat schrikt af namelijk. En is nergens voor nodig.
Als jullie (ArTiC, R8al en ws ook Feb) een vrouw tegen komen die helemaal bij je past zal die vrouw je de vrijheid moeten geven die je nodig hebt. Anderzijds zal je de desbetreffende vrouw ook de vrijheid geven die zij nodig heeft.
En dat is gevoelsmatig! Mijn ervaring is, dat als het helemaal goed voelt je die vrijheid die je ingeleverd hebt helemaal niet mist EN dat de vrouw met wie je een relatie hebt vaak graag ziet dat je gewoon nog leuke dingen doet met je vrienden. Zonder haar....
Maar misschien heb ik mazzel met mijn vriendin.
Jamaar jamaar ALS je een keer een wildvreemde had willen nuecken, had je dat gewoon kunnen doen, nu kan dat niet meer (althans, niet als je relatie je lief isquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef bleiblei het volgende:
De vrijheid van vrijgezel zijn was voor mij overigens dikke bullshit. Als vrijgezel gebruikte ik sowieso niet de vrijheid die ik had om ongestoord rond te sletten omdat dat voor mij niet werkt. En als ik nu met Karin, Inu of Ilse wil afspreken zal ik SQ daar iig niet over horen. Is een stukje vertrouwen enzo.
Collega van me vond dat wel een mooie oplossing als je van je partner af wilquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef Juup© het volgende:
Dikke Duitser verplettert vrouw
Zal wel afvallen in die 5 jaar
Laat je niet zo (op)naaienquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Flikker ttoch eens een end op met je zielige kuttekop.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Collega van me vond dat wel een mooie oplossing als je van je partner af wil.
Volgens hem kon je beter je vrouw op deze manier vermoorden dan al je bezittingen te delen wanneer je genoeg van der hebt. Na die 5 jaar had je dan alles gewoon nog, en kon je gewoon weer aan het werk.
Vond het maar een rare gedachte.
Als ik een wildvreemde wil neuken ipv. jou dan denk ik niet dat onze relatie nog echt bestaansrecht heeftquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ALS je een keer een wildvreemde had willen nuecken, had je dat gewoon kunnen doen, nu kan dat niet meer (althans, niet als je relatie je lief is)
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Collega van me vond dat wel een mooie oplossing als je van je partner af wil.
Volgens hem kon je beter je vrouw op deze manier vermoorden dan al je bezittingen te delen wanneer je genoeg van der hebt. Na die 5 jaar had je dan alles gewoon nog, en kon je gewoon weer aan het werk.
Vond het maar een rare gedachte.
vrijheid is niet per definitie gelijk aan ronsletten...vrijheid is ook gewoon doen waar ik zin in heb. Kopen wat ik wil, mijn was doen wanneer ik wil, geen verantwoording af te hoven leggen voor wat ik doe etc etc.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef bleiblei het volgende:
De vrijheid van vrijgezel zijn was voor mij overigens dikke bullshit. Als vrijgezel gebruikte ik sowieso niet de vrijheid die ik had om ongestoord rond te sletten omdat dat voor mij niet werkt. En als ik nu met Karin, Inu of Ilse wil afspreken zal ik SQ daar iig niet over horen. Is een stukje vertrouwen enzo.
Jamaar je vrijheid enzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik een wildvreemde wil neuken ipv. jou dan denk ik niet dat onze relatie nog echt bestaansrecht heeft.
oh..ja..Joost en ik zijn toch broers ofzoquote:
zijn argument onderuit halen met als basis dat je helemaal zo makkelijk niet aan de bak komt als je in het gevang hebt gezeten hielp nietquote:
Dacht ik al.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit je te plagen JB.
Ik koop wat ik wil, ik doe mijn was wanneer ik wil, ik schijt wanneer ik wil, ik zuip zoveel ik wil, ik ga een weekend naar Gronings wanneer ik dat wil, en ik hoef vrijwel nergens verantwoording over af te leggenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrijheid is niet per definitie gelijk aan ronsletten...vrijheid is ook gewoon doen waar ik zin in heb. Kopen wat ik wil, mijn was doen wanneer ik wil, geen verantwoording af te hoven leggen voor wat ik doe etc etc.
Hier ben ik het ook mee eens. Echter, of je nou wil of niet, zonder een relatie heb je wel veel meer vrije tijd en zijn bijvoorbeeld Ring-bezoekjes of Zweden-trips wat beter te plannenquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is een inconsequente visie op wat je wil in je leven.
Wellicht handig om gewoon te kijken wat er op je pad komt en of je der lekker bij voelt ipv. van te voren al roepen dat je de vrijheid van vrijgezel zijn niet wil missen.
Dat schrikt af namelijk. En is nergens voor nodig.
Als jullie (ArTiC, R8al en ws ook Feb) een vrouw tegen komen die helemaal bij je past zal die vrouw je de vrijheid moeten geven die je nodig hebt. Anderzijds zal je de desbetreffende vrouw ook de vrijheid geven die zij nodig heeft.
En dat is gevoelsmatig! Mijn ervaring is, dat als het helemaal goed voelt je die vrijheid die je ingeleverd hebt helemaal niet mist EN dat de vrouw met wie je een relatie hebt vaak graag ziet dat je gewoon nog leuke dingen doet met je vrienden. Zonder haar....
Maar misschien heb ik mazzel met mijn vriendin.
Zijn jullie drielings met Feb?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh..ja..Joost en ik zijn toch broers ofzo
Maar jij hebt dan ook de tieten natuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop wat ik wil, ik doe mijn was wanneer ik wil, ik schijt wanneer ik wil, ik zuip zoveel ik wil, ik ga een weekend naar Gronings wanneer ik dat wil, en ik hoef vrijwel nergens verantwoording over af te leggen
Want als je tijd met je vriendin doorbrengt is het geen vrije tijd en als je naar de Ring gaat is het wèl vrije tijd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens. Echter, of je nou wil of niet, zonder een relatie heb je wel veel meer vrije tijd en zijn bijvoorbeeld Ring-bezoekjes of Zweden-trips wat beter te plannen.
Dan heb je een leuke relatie idd...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop wat ik wil, ik doe mijn was wanneer ik wil, ik schijt wanneer ik wil, ik zuip zoveel ik wil, ik ga een weekend naar Gronings wanneer ik dat wil, en ik hoef vrijwel nergens verantwoording over af te leggen
Het enige wat ik bb verbied is het tè hard terroriseren van mijn katten, en voor de rest heeft ie alle vrijheid heurquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de tieten natuurlijk.
Jij moet gewoon een fatsoenlijk mens zoeken, je hebt pech gehad in het verleden als je dat niet kon in je relaasiesquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan heb je een leuke relatie idd...
bb dump SQ en neem mij!!!
ik denk hetquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn jullie drielings met Feb?
Je vergeet hem consequent en je voelt je ziekig?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Die stomme pil bevalt me helemaal niet, buiten dat ik hem tot nu toe elke avond bijna vergeten ben, heb ik het idee opgevat dat ik daar misschien ziekig van ben.
Hij smaakt wel lekker trouwens, beetje zoetig.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Nee, maar stel dat je al afgesproken hebt om in het weekend samens wat te gaan doen, dan is afbellen en met wat vrienden naar de Ring afreizen natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de relatiequote:Op donderdag 7 februari 2008 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want als je tijd met je vriendin doorbrengt is het geen vrije tijd en als je naar de Ring gaat is het wèl vrije tijd?![]()
jawel..maar dat was tussen mijn 16/20..dat was een leuke relatie..ik zeg al..die had ik 4 jaar later moeten hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een fatsoenlijk mens zoeken, je hebt pech gehad in het verleden als je dat niet kon in je relaasies
Maar dat geldt voor meer dingen, afspraak is afspraak he. BB en ik spreken derhalve niet zo veel dingen af, hoeven we ook geen ruzie te makenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Nee, maar stel dat je al afgesproken hebt om in het weekend samens wat te gaan doen, dan is afbellen en met wat vrienden naar de Ring afreizen natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de relatie.
Correctie, je moet zuigen én slikkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet hem consequent en je voelt je ziekig?
Nou, kom maar op met die Predictor
P.S. je moet slikken, niet zuigen
slikken zeker..kom op..tis geen accuzuurquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Correctie, je moet zuigen én slikken.
Al eens geproefd dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slikken zeker..kom op..tis geen accuzuur
Wij dreggen ook die zure slootquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slikken zeker..kom op..tis geen accuzuur
quote:
ah..Juup is zo iemand die niet meer durft te zoenen nadat ie zijn vrouw oraal volgeblaft heeftquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah..Juup is zo iemand die niet meer durft te zoenen nadat ie zijn vrouw oraal volgeblaft heeft
Heb jij smaakpapillen in je vingers?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wij dreggen ook die zure sloot.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij smaakpapillen in je vingers?
Ik vergeet hem elke avond bijna, niet: ik vergeet hem bijna elke avond.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet hem consequent en je voelt je ziekig?
Nou, kom maar op met die Predictor
P.S. je moet slikken, niet zuigen
Als, beste Artic, alsquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij smaakpapillen in je vingers?
zuur? heb jij meiden met een zure kut gebeft?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wij dreggen ook die zure sloot.
onthouding werkt ook goedquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vergeet hem elke avond bijna, niet: ik vergeet hem bijna elke avond.
Bovendien heb ik ook nog een spiraaltje.
Die was er toch uitquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vergeet hem elke avond bijna, niet: ik vergeet hem bijna elke avond.
Bovendien heb ik ook nog een spiraaltje.
als wat?quote:
Joost doet alleen vrouwen die naar natte hond ruiken toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zuur? heb jij meiden met een zure kut gebeft?
nee hoor...quote:
ze verworden langzaam tot 1 persoon.quote:
Nee, maar van nature is het toch zuur?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zuur? heb jij meiden met een zure kut gebeft?
Als ik er ooit aan toekomquote:
Maar waarom zou dat anders zijn als je een vriendin hebt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrijheid is niet per definitie gelijk aan ronsletten...vrijheid is ook gewoon doen waar ik zin in heb. Kopen wat ik wil, mijn was doen wanneer ik wil, geen verantwoording af te hoven leggen voor wat ik doe etc etc.
Ik denk dat jij zuurgraad en zure smaak tot hetzelfde principe baktquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, maar van nature is het toch zuur?![]()
Of hap ik nu?
Als je net als DuchessX en ik een gezamenlijke financiële huishouding hebt, dan is het wel zo fijn om voor het kopen van bepaalde dingen even te overleggen met je partner. Ik heb ook mijn eigen geld waar ik gewoon mee kan doen en laten wat ik wil, maar dat is weer iets anders vind ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat anders zijn als je een vriendin hebt?
Als ik bijv. een Lego Bulldozer wil kopen doe ik dat.
Ik moet bijkans meer verantwoording afleggen bij jullie of mijn ouders dan bij SQ.
Kortom, als je iemand treft die je erg okee vindt.... Dan krijg je die vrijheid.
Het is niet alsof je gelijk met der samenwoont en gaat trouwen ofzo.
En zelfs dan krijgen sommigen het voor elkaar om een Elise te kopen.
Veel ervaring heb ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zuurgraad en zure smaak tot hetzelfde principe bakt
Geld is wel vaak een moeilijk onderwerp in relaties...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat anders zijn als je een vriendin hebt?
Als ik bijv. een Lego Bulldozer wil kopen doe ik dat.
Ik moet bijkans meer verantwoording afleggen bij jullie of mijn ouders dan bij SQ.
Kortom, als je iemand treft die je erg okee vindt.... Dan krijg je die vrijheid.
Misschien slikt zij jou nu welquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:23 schreef r8ality het volgende:
Overigens na een flink potje ruzie maken op MSN doet Gurlie (na weer een weekend bij ons gebivakkeerd te hebben) nu weer normaal tegen me.
Misschien heeft ze nu meer respect voor me.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:12 schreef Juup© het volgende:
Zoooooo. Laptop is voor de 4e maal naar Acer toe
Ja, maar jullie wonen ook in 1 huisquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als je net als DuchessX en ik een gezamenlijke financiële huishouding hebt, dan is het wel zo fijn om voor het kopen van bepaalde dingen even te overleggen met je partner. Ik heb ook mijn eigen geld waar ik gewoon mee kan doen en laten wat ik wil, maar dat is weer iets anders vind ik.
Verkeringquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jullie wonen ook in 1 huisDan is het logisch, maar als je nog in de verkeringfase zit, is het ieder zijn meug, dat verandert volgens mij niet als je een relatie krijgt
Is misschien wel een goed idee idd. Nu weten ze iig dat er een schroefje op het moederbord los ligt waardoor alles daar weggesmolten is. Ben benieuwd of ze alleen het schroefje dat voor kortsluiting zorgt weghalen of dat ze gelijk het lichtelijk aangetaste moederbord ook maar vervangen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast niet voor de laatste keer..verpats dat ding op marktplaats en koop iets fatsoenlijks
Ik zou er heel raar van opkijken als ik een relatie kreeg met iemand die zich gelijk begon te bemoeien met mijn uitgiftepatroonquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jullie wonen ook in 1 huisDan is het logisch, maar als je nog in de verkeringfase zit, is het ieder zijn meug, dat verandert volgens mij niet als je een relatie krijgt
Hmm dat is waar.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt wel weer hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef r8ality het volgende:
Ik had laatst trouwens een momentje toen ik een innig klef stelletje zag dat ik weer even terug moest denken aan Natalie en de tijd in Zweden enzo. Das dan toch kut dat dat niet meer is.
Inderdeed, ik zou echt zoiets hebben van, eh doei?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou er heel raar van opkijken als ik een relatie kreeg met iemand die zich gelijk begon te bemoeien met mijn uitgiftepatroon
Denk jequote:
Ik kan echt niks goed doen he?quote:
Dat kun je vast wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kan echt niks goed doen he?.
Vind jij.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel.
Je doet het gewoon niet.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef r8ality het volgende:
Ik had laatst trouwens een momentje toen ik een innig klef stelletje zag dat ik weer even terug moest denken aan Natalie en de tijd in Zweden enzo. Das dan toch kut dat dat niet meer is.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel.
Je doet het gewoon niet.
\Is, voor zover ik me kan herinneren, bij ons nog nooit een probleem geweestquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Geld is wel vaak een moeilijk onderwerp in relaties...
En das eigenlijk ook logisch, want mensen hebben vaak verschillende prioriteiten.
Denk dat als Maria dat zou doen dat ze dan geen wenkbrauwen over zou houdenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens ook een hoop wenkbrauwen opgetrokken toen bb die bulldozer wilde kopen, maar daar heb ik dus geen inspraak in, is zijn geld, ik kan hem hoogstens adviseren
Bij jou niet, bij amaranta volgens mij welquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
\Is, voor zover ik me kan herinneren, bij ons nog nooit een probleem geweest
Ligt eraan... Als je beetje wederzijds respect hebt voor elkaar spreek je dingen af en geef je hem wel eens de ruimte om dingen te kopen die hij wil en vice versa. Al schijnt dat een gevoelig punt in je relatie te zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Geld is wel vaak een moeilijk onderwerp in relaties...
En das eigenlijk ook logisch, want mensen hebben vaak verschillende prioriteiten.
Maar okee, stel jij brast je gehele reserve op, en zij spaart alles. Krijg je daar geen onenigheid over?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:42 schreef Mex_ het volgende:
Wij storten beide iedere maand een bedrag op een gezamelijke rekening wat ruim voldoende is voor de hypo, g/w/l, internet, voeier en weet ik veel wat. De rest is bras/spaargeld
Dus een vrouw mag niet iedere dag douchen van jou?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:43 schreef r8ality het volgende:
Zolang ze maar geen fortuinen aan opmaak-rommel of kleding uitgeeft. Of elke dag persé moet douchen (uitgezonderd na heftige sexsessies). Of over hoofdpijn loopt te klagen. Of persé geaccepteerd wil worden.
Het zal nog wel even duren vermoed ik.
Zolang jij niet zeikt dat ze zichzelf matig verzorgt moet dat best lukken hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:43 schreef r8ality het volgende:
Zolang ze maar geen fortuinen aan opmaak-rommel of kleding uitgeeft. Of elke dag persé moet douchen (uitgezonderd na heftige sexsessies). Of over hoofdpijn loopt te klagen. Of persé geaccepteerd wil worden.
Het zal nog wel even duren vermoed ik.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er ff weg van, tot het volgende naamtopique
bah...schone vrouwenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus een vrouw mag niet iedere dag douchen van jou?
Eh neen. We hebben ook een gezamelijke spaarrekening voor onvoorziene dingen. Stel, wasmachine gaat dood, hebben beide niet genoeg reserve dan wordt de wasmachine betaald van de gezamelijk spaarrekening.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar okee, stel jij brast je gehele reserve op, en zij spaart alles. Krijg je daar geen onenigheid over?
Mag wel, maar zolang het maar niet op de Gurlie manier gaat. Die loopt een halfuur aan Floris te trekken dat ie mee de douche in moet. Ga dan zelf, aanhankelijke kutsnolquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus een vrouw mag niet iedere dag douchen van jou?
ze worden vanzelf zwart als ze niet douchenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mag wel, maar zolang het maar niet op de Gurlie manier gaat. Die loopt een halfuur aan Floris te trekken dat ie mee de douche in moet. Ga dan zelf, aanhankelijke kutsnol. En eenieder die niet dagelijks douched is bah.
En nu zal ik even ophouden met mensen zwart te maken.
Oke dan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mag wel, maar zolang het maar niet op de Gurlie manier gaat. Die loopt een halfuur aan Floris te trekken dat ie mee de douche in moet. Ga dan zelf, aanhankelijke kutsnol. En eenieder die niet dagelijks douched is bah.
En nu zal ik even ophouden met mensen zwart te maken.
Nope. En de laatste tijd heb ik die hoop opgegeven. Want zij moet een vaderfiguur hebben en hij wil zekerheid m.b.t. neuken hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:48 schreef ArTiC het volgende:
ik dacht trouwens dat het uit was tussen die 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |