Goed idee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef bleiblei het volgende:
Zeikerds.
Ga maar weer Google Ads spammen ter compensatie.
mooi ploatjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
In het prachtige Eindhoven.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef r8ality het volgende:
Laptop-gebakje maar weer aangemeld. Het is maar goed dat we voor elke (apart!) laptop een garantie-uitbreiding van 3 jaar erbij kopen.
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!quote:
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoerquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.
ook al zoon lui wijf aan het wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook al zoon lui wijf aan het worden
Wanneer ga je weer werken, Maria?
Of blijf je thuis?
Echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!
En duurquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |