Goed idee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef bleiblei het volgende:
Zeikerds.
Ga maar weer Google Ads spammen ter compensatie.
mooi ploatjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
In het prachtige Eindhoven.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef r8ality het volgende:
Laptop-gebakje maar weer aangemeld. Het is maar goed dat we voor elke (apart!) laptop een garantie-uitbreiding van 3 jaar erbij kopen.
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!quote:
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoerquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.
ook al zoon lui wijf aan het wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook al zoon lui wijf aan het worden
Wanneer ga je weer werken, Maria?
Of blijf je thuis?
Echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!
En duurquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoer.
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef amaranta het volgende:
De Jumbo in Son roeleert echt 10 keer beter dan de Jumbo op het België plein hoor!
dat heb ik dan gemist tussen al het gezeverquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mij
zevertinus, je gaat daar om de boodschappen, voor service rij je naar de quickfitquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt nietDat is de laatste Jumbo waar ik nog heenga. Wat een waardeloze service hebben ze daar. Ik fiets wel naar de Jumbo op het Belgiëplein in Eindhoven
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
Eva is pas aan het zeveren, en dan is dr trui gewoon helemaal nat.
idd. belgieplein is stom en krapquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef amaranta het volgende:
De Jumbo in Son roeleert echt 10 keer beter dan de Jumbo op het België plein hoor!
ies goede winkel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben tenminste nog nooit van mijn leven in een Jumbo geweest, eat that
Daar moet je ook niet komenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
zevertinus, je gaat daar om de boodschappen, voor service rij je naar de quickfit
precies mijn puntquote:
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbelandquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom bezoeken jullie alle supermarkten van Ehv en omstreken?
ik denk niet dat ik daar ooit uitkom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbeland![]()
Ik ben nog meer in de fase: "als mijn koelkast leeg is moet ik ff naar de ap lopen"
Die fase zit ik ook al een jaar of 7 in inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbeland![]()
Ik ben nog meer in de fase: "als mijn koelkast leeg is moet ik ff naar de ap lopen"
Geef. Nu.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Lunch
Tosti hamkaas
Haring
Erwtensoep
kom maar halen.quote:
eh, ik woon daar vlakbij hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom bezoeken jullie alle supermarkten van Ehv en omstreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |