Goed idee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef bleiblei het volgende:
Zeikerds.
Ga maar weer Google Ads spammen ter compensatie.
mooi ploatjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
In het prachtige Eindhoven.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef r8ality het volgende:
Laptop-gebakje maar weer aangemeld. Het is maar goed dat we voor elke (apart!) laptop een garantie-uitbreiding van 3 jaar erbij kopen.
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!quote:
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoerquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja. Bij mijn volgende laptop doe ik dat ook, gezien het feit dat alles kapot gaat hier.
ook al zoon lui wijf aan het wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
goeiemorgen, eindelijk weer een keer uitgeslapen!! hulde voor Eva die mij niet heeft wakkergemaakt!
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook al zoon lui wijf aan het worden
Wanneer ga je weer werken, Maria?
Of blijf je thuis?
Echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Het enige goeie uit S&B is de jumbo!
En duurquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een HP of Dell. Dan heb je heel die garantie niet eens nodig. Tenzij je de next-day on-site business garantie van Dell erbij koopt. Das gewoon stoer.
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef amaranta het volgende:
De Jumbo in Son roeleert echt 10 keer beter dan de Jumbo op het België plein hoor!
dat heb ik dan gemist tussen al het gezeverquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze al d'r ouderschapsverlof in 1 keer opneemt volgens mij
zevertinus, je gaat daar om de boodschappen, voor service rij je naar de quickfitquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt nietDat is de laatste Jumbo waar ik nog heenga. Wat een waardeloze service hebben ze daar. Ik fiets wel naar de Jumbo op het Belgiëplein in Eindhoven
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:57 schreef amaranta het volgende:
Eva is pas aan het zeveren, en dan is dr trui gewoon helemaal nat.
idd. belgieplein is stom en krapquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:51 schreef amaranta het volgende:
De Jumbo in Son roeleert echt 10 keer beter dan de Jumbo op het België plein hoor!
ies goede winkel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben tenminste nog nooit van mijn leven in een Jumbo geweest, eat that
Daar moet je ook niet komenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
zevertinus, je gaat daar om de boodschappen, voor service rij je naar de quickfit
precies mijn puntquote:
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbelandquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom bezoeken jullie alle supermarkten van Ehv en omstreken?
ik denk niet dat ik daar ooit uitkom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbeland![]()
Ik ben nog meer in de fase: "als mijn koelkast leeg is moet ik ff naar de ap lopen"
Die fase zit ik ook al een jaar of 7 in inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zij al in de levensfase "Met je stationwagon op zaterdagochtend vrachten weekboodschappen doen" zijn aanbeland![]()
Ik ben nog meer in de fase: "als mijn koelkast leeg is moet ik ff naar de ap lopen"
Geef. Nu.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Lunch
Tosti hamkaas
Haring
Erwtensoep
kom maar halen.quote:
eh, ik woon daar vlakbij hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom bezoeken jullie alle supermarkten van Ehv en omstreken?
zaterdagmiddagquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
o, nou dan was het tegen die mensen die daar niet vlakbij wonen.quote:
deed ik ook tot de zaak dichtging, nu moeten we nog 2 jaar wachten op de jumbo die om de hoek wordt gevestigtquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
of te voet, doe ik ook vaak.
nettorama is ok, maar de kassameisjes zijn lelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:20 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan ook niet meer naar de Jumbo, maar gingen, toen we in de AB woonden.
Nu gaan we naar JanLinders, Appie en heel soms nettorama.
Ik heb daar nog nooit een meisje achter de kassa gezienquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
nettorama is ok, maar de kassameisjes zijn lelijk
Kom ik ook nooit en wat maakt het in hemelsnaam uit hoe de kassameisjes eruit zien?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
nettorama is ok, maar de kassameisjes zijn lelijk
Mex_ houdt van Kerstquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt nog een kerstmuts muts.
Si, neem je onze 3mmd mee naar de 9 maandenbeurs?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
Het is het hele jaar kerst bij ome Jan L.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
[/JamesBrownie]quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef r8ality het volgende:
Ik wil aandacht!
En een 245 turbo
En een vriendin
En een huis in Zweden
En een baan in Zweden
En cavia's
En een hond
Ik vroeg alleen maar om een mango hoor, en die ga ik straks gewoon ff halen, dat wordt voor jou een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef r8ality het volgende:
Ik wil aandacht!
En een 245 turbo
En een vriendin
En een huis in Zweden
En een baan in Zweden
En cavia's
En een hond
en jij hebt dan weer een paar dingen die moeilijk te combineren zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil slank zijn
ik wil een baan
ik wil een huis
ik wil veel geld
ik wil chocolade
ik wil kaas
ik wil zomer
nou, ik kijk daar wel naar ja, sorry.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kom ik ook nooit en wat maakt het in hemelsnaam uit hoe de kassameisjes eruit zien?
Is vlakbij opa en oma, die gaan daar altijd naar toe
quote:
ouwehoeren kan ook met een leleijk kassameisjequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, ik kijk daar wel naar ja, sorry.
vind een vlot meisje aan de kassa wel leuk, beetje ouwehoeren enzo
die zijn vaak niet zo vlotjes,quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ouwehoeren kan ook met een leleijk kassameisje
Vacature: Web Developerquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:46 schreef FUFR het volgende:
Albert Heijn Vacatures?
Werken bij één van de populaire werkgevers? Kijk snel & solliciteer
Nu pas?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind jullie niet meer aardig
Ik heb wel eer van mijn werk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef amaranta het volgende:
wij jou nog wel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
ik vind jullie niet meer aardig
mango?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu pas?
Ik wil thee, maar ik kan geen smaak kiezen...
babyquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
U zoekt een vleugel?
Nieuw babyvleugel 1m 42 Van 12.995 voor ¤ 8.995,-!
www.voordeligevleugel.nl
Ik zie de link niet
nou, solliciteer zouk zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vacature: Web Developer
Amsterdam Hippo zoekt guru's
www.hippo.nl
ja kan toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, net alsof je een vleugel online gaat bestellen![]()
I second that!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil slank zijn
ik wil een baan
ik wil een huis
ik wil veel geld
ik wil chocolade
ik wil kaas
ik wil zomer
Ik denk dat FUFR langs is geweestquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef JamesBrownie het volgende:
de snoepautomaat is leeggehaald, ik denk adt ze hem gaan vervangen ofzo.
trein is sowieso best rielekst als je niet in de spits hoeftquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef amaranta het volgende:
Zal ik een busreis naar a'dam nemen voor 25 euro incl entree? Of zal ik zelf met de auto rijden en me helemaal kapot ergeren aan het verkeer en 15 euro parkeergeld betalen en nog eens 12,50 entree?
Punt is dat ik ook nog naar het consulaat moet in Amsterdamm, dat is ook de voornaamste reden dat ik naar A'dam ga. Dan kan ik bij de Rai op de trein stappen naar het consul. Eva laten bijschrijven in mijn paspoort. Bus terug naar Rai, rondbanjeren. Tattoo laten zetten. Quinny APK laten keuren.
En dan weer met bus terug.
Kan ik ook nog even binnenhoppen bij de huishoudbeurs. En geilen op alle schoonmaakproducten
dan had ie wel even hoi mogen komen zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat FUFR langs is geweest
Ik zou thuis blijvenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef amaranta het volgende:
Zal ik een busreis naar a'dam nemen voor 25 euro incl entree? Of zal ik zelf met de auto rijden en me helemaal kapot ergeren aan het verkeer en 15 euro parkeergeld betalen en nog eens 12,50 entree?
Punt is dat ik ook nog naar het consulaat moet in Amsterdamm, dat is ook de voornaamste reden dat ik naar A'dam ga. Dan kan ik bij de Rai op de trein stappen naar het consul. Eva laten bijschrijven in mijn paspoort. Bus terug naar Rai, rondbanjeren. Tattoo laten zetten. Quinny APK laten keuren.
Kan ik ook nog even binnenhoppen bij de huishoudbeurs. En geilen op alle schoonmaakproducten
over hippos...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bedrijfsnaam past wel bij me swa
hallo? je mag gratis binnen bvia het kruitvat hoor...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef amaranta het volgende:
Er zijn altijd wel hulpvaardige mensen hoor, gewoon wanhopig om je heen kijken en de sterke mannen stromen vanzelf naar je toequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ja... enige probleem met trein is..
Stap maar eens in en uit met een kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
Kom maar eens op het perron met de kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
Dat doe je al maanden...quote:
ja, daar ben je ook zo lang mee bezig en net of het wel relaxed is om alles in de auto te frotten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ja... enige probleem met trein is..
Stap maar eens in en uit met een kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
Kom maar eens op het perron met de kinderwagen. Niet echt kei relaxed.
jaaa patrick je weetsquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bedrijfsnaam past wel bij me swa
Nou, voorlopig nog even nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
over hippos...
Wanneer gaan we naar burgers?
Ik zat zelf aan mei ofzo te denken...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, voorlopig nog even niet
Tegen de zomertijd is leuker, als er babbiebeestjes zijn
3 mei, ik ga mee!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan mei ofzo te denken...
Moet jij niet trouwen in mei?quote:
Ja dan heb ik net geen vrije weekenden, maar juni is ook goed tochquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan mei ofzo te denken...
zereneus? Hoe dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
hallo? je mag gratis binnen bvia het kruitvat hoor...
AVONDquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:03 schreef FUFR het volgende:
GRATIS NAAR DE NEGENMAANDENBEURS!
Bij besteding van tenminste 12,50* in een Kruidvat winkel krijg je
van ons een gratis avondkaart ter waarde van 9,50!
Bezoek met deze gratis kaart de Negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs op donderdagavond 14 of vrijdagavond 15 februari in de RAI in Amsterdam.
Vergeet niet om een bezoek te brengen aan onze Kruidvat stand (standnummer 08.203) op de Negenmaandenbeurs.
Wij hebben een paar leuke verrassingen voor je in petto!
mee wil, met kindquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dan heb ik net geen vrije weekenden, maar juni is ook goed toch
Ik moet dan naar de bruiloft van Levitation, dus ik kan ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
3 mei zijn trouwens twee van mijn neefjes jarig, dus dat zal niet gaan.
ja hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dan heb ik net geen vrije weekenden, maar juni is ook goed toch
ga je mee mexieboy?quote:Vaderlounge
Niet alleen aanstaande moeders moeten soms even uitpuffen, ook aanstaande vaders hebben het zwaar! Weinig aandacht, want die gaat naar de vrouw. En straks ook nog eens naar een bevalling kijken....Op de Negenmaandenbeurs creëert Ikvader.nl dan ook een speciale vaderlounge. Daar word je verwelkomd met een feestelijk drankje, goed gesprek, tv met EK ’88 finale én een heerlijke manicure of massage.
ik had allemaal de 8e in mijn hoofd...Dat ze meost trouwen (nou ja, wil trouwen neem ik aan)quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet dan naar de bruiloft van Levitation, dus ik kan ook niet.
neh, het was eigenlijk in eerste instantie de 10de en is verzet naar de 3de...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik had allemaal de 8e in mijn hoofd...Dat ze meost trouwen (nou ja, wil trouwen neem ik aan)
Dat vind ik meer iets voor Febsterquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef amaranta het volgende:
wie zal de volgende in dit topic zijn die trouwt?
Ik denk reaal. Hij ontmoet een vrouw die meer wil dan vingeren, en hals over kop storten zij zich in een huwelijk!
geef het goed door..voor je het weet sta je een half uur te wachten omdat x persoon niet heeft doorgekregen dat het verzet is!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, het was eigenlijk in eerste instantie de 10de en is verzet naar de 3de...![]()
Oja, ambtenaar regelen... zometeen ff gemeente Son bellen.
dan weet ik niet hoe ik erbij kom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
neh, het was eigenlijk in eerste instantie de 10de en is verzet naar de 3de...![]()
Oja, ambtenaar regelen... zometeen ff gemeente Son bellen.
Je verteld teveel sprookjes aan Evaquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef amaranta het volgende:
wie zal de volgende in dit topic zijn die trouwt?
Ik denk reaal. Hij ontmoet een vrouw die meer wil dan vingeren, en hals over kop storten zij zich in een huwelijk!
das gewoon onzin Mex_quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef Mex_ het volgende:
De trein en de kinderwagenslaapkar gaat niet opschieten en is ook nog eens belachelijk duur, ik zou met de Astra gaan
Neejohquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Levitation het volgende:
Ik gok op SQ en BB. SQ vindt de baan van haar leven, zet zich volledig in voor haar carriere. Ze kopen een peperduur huis en vervolgens vergeet ze de pil...
Zwanger dus... en om alles snel en gemakkelijk te regelen voor de kleine blub snel even op dinsdagochtend gratis trouwen.
ik ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of we ook misschien naar een andere dierentuin gaan dit jaar, maar ik weet dan niet goed welke, we gaan ws wel naar de efteling ook nog.
ik vertel (met een t) helemaal niks aan Eva, die luistert toch niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je verteld teveel sprookjes aan Eva
10 mei - 3 mei = 7 mei... plus de JB-factor = 8 mei. Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dan weet ik niet hoe ik erbij kom.
me too!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Levitation het volgende:
Ik gok op SQ en BB. SQ vindt de baan van haar leven, zet zich volledig in voor haar carriere. Ze kopen een peperduur huis en vervolgens vergeet ze de pil...
Zwanger dus... en om alles snel en gemakkelijk te regelen voor de kleine blub snel even op dinsdagochtend gratis trouwen.
als je niet in de spits zit, kan dat gemakkelijk, in de spits is het idd niet leuk(ook niet voor medereisigers)quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:14 schreef ArTiC het volgende:
Mensen die een kinderwagen meenemen in de trein of bus
nee das niet duur, daar kun je drie weken van in je kar rijden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
das gewoon onzin Mex_
Er zijn zat mensen die zonder problemen met de kinderwagen in de trein gaan en volgens Amaranta was het helemaal niet zo duur, tenminste, als ik dat stukje goed begrepen heb wat ze net neergooide.
das duur schat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ook!
en naar dolfinarium, burgers, Emmen, Vleut enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |