Wow.. das een echt mysterie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Staafje het volgende:
Ik had eens een fles Fanta uit Portugal die ik hier in wilde leveren, maar de automaat pakte die niet, hoe zit dat dan? De vorm was precies hetzelfde als de Fanta flessen hier in Nederland.
en kreeg je een mooi roze bonnetje!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vroeger moest je op een belletje drukken en kwam er een mannetje je flesjes ophalen
Daarvoor zit er ook nog een weegunit in, ik gok dat dat nog was toen we hier die dikkere Fanta en Coca-Cola flessen hadden? En die scanners zijn vrij nauwkeurig, dus een extra randje bij de dop, of een iets andere voet van de fles kan al genoeg zijn om een fles te weigeren. Oudere automaten zijn soms wel wat minder kritisch.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Staafje het volgende:
Ik had eens een fles Fanta uit Portugal die ik hier in wilde leveren, maar de automaat pakte die niet, hoe zit dat dan? De vorm was precies hetzelfde als de Fanta flessen hier in Nederland.
Lijkt mij dat een bierflesje sneller te scannen is omdat die kleiner is. Daarnaast zijn alle bierflessen gelijk van vorm (op die van Grolsch na) terwijl PET flessen veel meer verschillend zijn (Spa, Cola, Fanta, huismerk enz.)quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
denk ook dat we een winner hebben....
vormscanner,
maar waarom gaan ( losse) bierflesjes er sneller door dan frisdrankflessen
todat de kassiere niet zit te dromen en ziet terwijl ze het six pack scant dat er geld afgaat/ander product bijkomt en ze gaat kijken hoe dat komt dan ben je tochmooi de sjaak en word je in het ergste geval door de politie meegenomen vanwege fraude (geloof me dat doen ze) zelf meerdere keren meegemaakt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef Buschetta het volgende:
het leukste aan die machines is natuurlijk dat ze niet gesyncroniseerd zijn met de kassa
Oftewel. Effe de barcode 100x printen en onder een 6 pack bier plakken.
scheelt zo 2000 euro per jaar
Ik heb eens een statiegeldbonnetje teruggekregen bij de c1000. Toen ik hem daarna nog een keer wilde aanbieden werkte het niet. Pas toen ik het bonnetje zag van de 1e transactie snapte ik waarom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef Buschetta het volgende:
het leukste aan die machines is natuurlijk dat ze niet gesyncroniseerd zijn met de kassa
Oftewel. Effe de barcode 100x printen en onder een 6 pack bier plakken.
scheelt zo 2000 euro per jaar
Ik moet de eerste nog vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:34 schreef angel008 het volgende:
[..]
todat de kassiere niet zit te dromen
Hehehe, leuk!quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hehehe, leuk!Ik heb trouwens wel es een ventje door de krattenopening getrokken, die dacht zijn krat terug te kunnen pakken en die nogmaals in te leveren.. Ik bleek harder te kunnen trekken dan zijn vriendje aan de andere kant..
Hoeveel statiegeld zit er dan op zo'n knul?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hehehe, leuk!Ik heb trouwens wel es een ventje door de krattenopening getrokken, die dacht zijn krat terug te kunnen pakken en die nogmaals in te leveren.. Ik bleek harder te kunnen trekken dan zijn vriendje aan de andere kant..
Het wisselgeld was iig 1 blauw oog voor zijn handlanger, ik had een mooie afzet voor mijn voeten, en heb echt met volle kracht aan z'n jas getrokken..quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hoeveel statiegeld zit er dan op zo'n knul?
de truuk is ook om niet te wachten tot het apparaaat aanslaat, maar in 1 beweging dat kratje erin te bonjourenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:00 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb altijd ruzie met die automaten als ik een krat bier in wil leveren. De loopband gaat altijd heel schokkerig aan ofzo en dan staat de krat scheef en spuugt de automaat 'm weer uit.
Wat is er daarmee?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:19 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Flessenautomaat op station Zwolle!
Dat doe ik ook altijd, maar zelfs dan nog spuugt ie hem soms weer uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:26 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
de truuk is ook om niet te wachten tot het apparaaat aanslaat, maar in 1 beweging dat kratje erin te bonjouren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |