abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56576207
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 07:04 schreef babyuiltje het volgende:

[..]

Of je steekt op deze manier je kop in het zand. Ik vind het nl. wel uitermate shockerend om te horen.
Of je geeft gewoon een valide antwoord op de kritische vragen van MadMaster in plaats van one-liners te geven.

Eens met MadMaster.
pi_56576232
Kan de TT trouwens niet aangepast worden? Er is namelijk geen bewijs, alleen een 'lead' naar een mogelijke ingang voor het onderzoek.
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:45:29 #28
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_56577035
tvp
A.F.C. Ajax
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:50:10 #29
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_56577101
Hmmm, inderdaad opmerkelijk!

Maar indien er een ingetrokken verklaring van iemand zou zijn, zou die dan wel in het dossier blijven?

Een verklaring of bekentenis doe wordt ingetrokken, hoeft toch niet genegeerd te worden? Daar mag in de rechtbank toch wel op terugggekomen worden; 'ook al heb je die verklaring ingetrokken, waarom heb je dat dan wel gezegd?'
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_56577220
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Scorpie het volgende:
Kan de TT trouwens niet aangepast worden? Er is namelijk geen bewijs, alleen een 'lead' naar een mogelijke ingang voor het onderzoek.
aanwijzing in plaats van bewijs zou inderdaad beter zijn geweest.
maar wel een sterke aanwijzing, na al de andere (vagere) aanwijzingen die er al waren.

donderdag of vrijdag komt Peter R. bij Greta van Susteren op Fox.
ze zal er zeker naar vragen want in de afgelopen uitzending kondigde ze dit epilepsie-verhaal groot aan.
zeker ook omdat Beth čn vooral Jug Twitty het er uitgebreid over hadden (zie filmpjes hierboven)
Jug gaat zelfs zo ver dat Jan van der Straaten het allemaal moet hebben geweten vanaf het begin.

(politie-commisaris Jan van der Straten leidde het onderzoek toendertijd en is een goede vriend van Paul van der Sloot)

dit zou dus bewust naar buiten gebracht worden nu mogelijk op advies van hun advocaat.

ik weet niet of Peter R. er uitgebreid op in zal gaan. hij wil immers niet het onderzoek verstoren in dit stadium.
maar het speelt duidelijk wel bij Beth, met haar heeft Peter R. natuurlijk contact, zeker nu hij in de VS is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:38:13 #31
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56577846
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:58 schreef Caesu het volgende:

[..]

aanwijzing in plaats van bewijs zou inderdaad beter zijn geweest.
maar wel een sterke aanwijzing, na al de andere (vagere) aanwijzingen die er al waren.

donderdag of vrijdag komt Peter R. bij Greta van Susteren op Fox.
ze zal er zeker naar vragen want in de afgelopen uitzending kondigde ze dit epilepsie-verhaal groot aan.
zeker ook omdat Beth čn vooral Jug Twitty het er uitgebreid over hadden (zie filmpjes hierboven)
Jug gaat zelfs zo ver dat Jan van der Straaten het allemaal moet hebben geweten vanaf het begin.

(politie-commisaris Jan van der Straten leidde het onderzoek toendertijd en is een goede vriend van Paul van der Sloot)

dit zou dus bewust naar buiten gebracht worden nu mogelijk op advies van hun advocaat.

ik weet niet of Peter R. er uitgebreid op in zal gaan. hij wil immers niet het onderzoek verstoren in dit stadium.
maar het speelt duidelijk wel bij Beth, met haar heeft Peter R. natuurlijk contact, zeker nu hij in de VS is.
Ik hoop igg dat er naar dat andere wilde verhaal dat circuleert ook wordt gevraagd. Het vermeende misbruik van Holloway door haar stiefvader.
Wat jij hier zegt klinkt wel logisch maar past ook prima in die andere speculatie over een grote cover-up door de corrupte machthebbers.
pi_56581402
het lijkt me sterk, hoe vaak er naar vragen is werkelijk vaak,
misschien hebben ze die ouders ook wel 10 x gevraagd of ze vaak flauwviel who knows,
het kan gewoon een procedure zijn die meerdere keren uit is gevoerd
omdat er op een of andere manier nieuw licht op de zaak was gevallen
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:00:37 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56582161
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef Caesu het volgende:

[..]

kijk MadMaster ik weet het natuurlijk ook niet.
maar je begrijpt wel de intentie van wat een paar uur geleden op Fox werd uitgezonden?
je denkt toch niet dat er zomaar herhaaldelijk zulke vragen worden gesteld? die ze telkens ontkennen?

leg mij nu eens uit waarom ze de ouders herhaaldijk over een epilepsie verleden van Natalee vroegen? dat kan je niet, ik ook niet, justitie aruba wel.
daar zou ik antwoord op willen hebben.
Dat je het niet weet is het enige goede antwoord van je in dit topic.
Ik weet het evenmin, allebei speculeren we en denken we na over zaken, beide vanuit een andere invalshoek.
Niks mis mee, maar ik ga mijn hersenspinsels ook niet als 'bewijs' betitelen, ik heb namelijk evenmin bewijs.

Waarom ze gevraagd hebben naar epileptische aanvallen van Natalee heb ik al gezegd, ik ga niet in herhaling treden. Misschien hebben ze ook wel gevraagd naar andere ziektes, aandoeningen die tot een beroerte bij Natalee hebben kunnen leiden na het gebruik van alcohol. Alleen nu het trillen/schokken door Joran genoemd wordt, komt dit weer bovendrijven en wordt er link tussen een feiten en fictie gelegd.

Nog even dit inzake alcohol en epileptie:
quote:
Het is waar dat er soorten epilepsie zijn waarbij alcohol, vaak samen met slaapgebrek, aanvallen kan oproepen. Heel duidelijk is dat bij mensen met “gelegenheidsaanvallen”. Zij krijgen nooit spontaan een aanval, alleen wel na een feest (met alcohol en weinig nachtrust). Zij weten dat van zichzelf en zij weten ook waar hun grenzen liggen. Deze groep vormt maar een zeer klein deel van alle mensen met epilepsie. Hun aanvallen zijn “tonisch-clonisch” van aard (bewusteloosheid met krampen in het hele lichaam) en treden op kort na het ontwaken, de ochtend na het feest. Bij deze vorm van epilepsie is behandeling met medicijnen meestal niet nodig, de omstandigheden waardoor aanvallen ontstaan kunnen immers vermeden worden!
Bron voor nog veel meer info over alcohol en epilepsie: http://www.epilepsienukan(...)tikelen/medisch4.htm
pi_56583781
De Telegraaf heeft er een artikel van gemaakt.
quote:
Verdwijning Natalee 'cover-up politie'
AMSTERDAM - De stiefvader van Natalee Holloway zegt dat de Arubaanse politie al een paar dagen na de verdwijining precies wist hoe de zaak in elkaar stak, maar dat er sprake is van een 'cover up'.

Stiefvader Jug Twitty zei dat nadat hij de banden van Peter R. de Vries op Amerikaanse televisie had gezien. In een reactie zei Twitty tegen FoxNews dat hij twee weken na de verdwijning van Nathalee allemaal 'vreemde vragen' kreeg van de Arubaanse rechercheurs.

'Zoals of ze epileptisch was of allergisch'. 'Ik werd daar erg boos over, en zei: ga Natalee zoeken en stel niet van die stomme vragen.

Maar nu denk ik: ze hebben toen al geweten wat er gebeurd is'. Hij spreekt van een 'doofpot'.

Twitty zegt, verder zonder enige onderbouwing overigens, dat eerder die avond waarschijnlijk iets in een drankje na Nathalee is gegooid. Het meisje zou in een reactie daarop op het strand zijn overleden.
bron
pi_56586188
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat je het niet weet is het enige goede antwoord van je in dit topic.
Ik weet het evenmin, allebei speculeren we en denken we na over zaken, beide vanuit een andere invalshoek.
Niks mis mee, maar ik ga mijn hersenspinsels ook niet als 'bewijs' betitelen, ik heb namelijk evenmin bewijs.

Waarom ze gevraagd hebben naar epileptische aanvallen van Natalee heb ik al gezegd, ik ga niet in herhaling treden. Misschien hebben ze ook wel gevraagd naar andere ziektes, aandoeningen die tot een beroerte bij Natalee hebben kunnen leiden na het gebruik van alcohol. Alleen nu het trillen/schokken door Joran genoemd wordt, komt dit weer bovendrijven en wordt er link tussen een feiten en fictie gelegd.
'bewijs' is inderdaad te sterk aangezet. maar sterke aanwijzing is het toch zeker, vooral na eerdere (vagere) aanwijzingen.
in de OP ben ik ook vrij zuinig met speculeren vind ik zelf.
ik geef gewoon aan hoe Beth en Jug denken over zeer opvallende gang van zaken.

als mij vervolgens een reden wordt gevraagd, tja dan moet ik gan speculeren.

grappig dat de Telegraaf het ook al heeft overgenomen.
maar ja, die hadden het ook over giftig prostaatvocht gister

maar nadat Peter bij Greta op Fox is geweest de komende dagen komt dit zeker terug.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56586400
Joran heeft niet voor de 1ste x verteld wat er gebeurt is op de prdv tapes.
48 uur na de verdwijning is ie ook al eens uitgebarsten, en verteld wat er gebeurd is.
waarschijnlijk dat zijn halfbroertje (Lorenzo van rijn) hem geholpen heeft.

J van der straten, supergoede vriend van paul van der sloot en leider van het onderzoek. kreeg hier snel lucht van, dat Joran dit verteld had, belt PVDS op. PVDS denkt snel aan zijn carriere, goede naam en toekomst van al zijn kinderen. en denkt maar aaan 1 ding "damagecontrol in warpspeed" als nl uitkomt dat beide zoons betrokken zijn, dan kan iedereen van de familie van de sloot het vergeten voor de rest van zijn of haar leven.

Dus vraagt ie goede vriend J vd straten om de grootste gunst van zijn leven, het in de doofpot stoppen van Joran zijn verhaal en traineren van het verdere onderzoek (bekentenis noem ik het niet,omdat jordan toen nog niet gearresteerd was)
joran mag weer naar huis en moet aan pappa zweren om forever te zwijgen in naam van de familie.
Hij denkt dat het holloway verhaal dan wel vanzelf zo overwaaien en gewoon een cold case wordt.
Alleen had hij er niet op gerekent, dat Beth holloway een tijger is, en zich vanaf dag 1 in het onderzoek naar haar dochter bijt, ze verschijnt aan de lopende band op tv, en blijft ook roepen dat de politie van aruba, amateurs zijn.
Op een bepaald moment gaat JVD Straten met pensioen en komt Hans mos om de hoek kijken, deze man is niet dom,(zoals joran beweert) maar heeft gewoon niet het hele dossier wat er vanaf dag 1 is gebeurt, J vd Straten, heeft nogal wat bladzijden de versipperaar ingeduwd gedurende het onderzoek.
Vanwege het feit dat de politie beth en haar vader dus vroeg, over die aanvallen/trillen.
en dat terugkwam toen Joran dit vertelde op de prdv tapes, dacht ze gelijk terug aan toen, 2 dagen na de verdwijning. OMG,OMG,OMG, (niet om wat Joran vertelde wat hij met haar dochter had uitgespookt), maar omdat de politie toen al wist wat er gebeurd was. en dat "THEY" coverd it up.
vandaar de uitspraak, what have THEY(politie,paul vd sloot, J VD straten) done to natalee.

Beth zegt wel dat ze boos is op Joran,maar meer op de politie die het in de doofpot stopte. want Joran was al een keer doorgeslagen, maar dat vertel je natuurlijk niet aan je criminele partner (patrick).
Joran spreekt van hogere machten (J van der straten + paul van der sloot).
Paul van de sloot moest dit wel doen, aangezien het lichaam al was wegegewerkt. Pappa wist het werkelijke verhaal pas na 48 uur, en heeft geen aandeel gehad in die desbreffende nacht.
de gebroeders kalpoe hebben er niks mee te maken, maar zullen wel gehoord hebben wat Joran na 2 dagen had gezegd.

dank aan obsever777, die mij op het goede spoor zetten.
Deze gebeurtenis komt op mijn over als een legpuzzel, je zoekt je rot het hele internet over, naar stukjes info, als je die bij elkaar legt, zie ineens the big picture.
pi_56589766
het kan ook zo zijn dat ze het vragen,om uit te sluiten dat ze is gaan zwemmen en een aanval heeft gehad

en al klopt het van geen meter wat ze gedaan hebben,en is er sprake van sabotage denk ik niet dat het ooit uit zal komen

[ Bericht 38% gewijzigd door 01majo op 07-02-2008 20:43:07 ]
  PR/Manusje van alles donderdag 7 februari 2008 @ 22:18:02 #38
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56591897
TT aangepast.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56592481
ik denk dat die natalee in zee is gegaan met een zak om haar hoofd en een stoeptegel erin.
pi_56592589
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:43 schreef henkway het volgende:
ik denk dat die natalee in zee is gegaan met een zak om haar hoofd en een stoeptegel erin.
hebben ze daar uberhaupt wel stoeptegels?
pi_56593271
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:55 schreef THEFXR het volgende:
-knip-
ja ja. met de FBI in de nek. Alsof Van der Sloot zo'n belangrijk en machtig figuur was/is op Aruba.
  PR/Manusje van alles donderdag 7 februari 2008 @ 23:23:05 #42
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56593465
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56593527
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:42 schreef Caesu het volgende:

[..]

'bewijs' is inderdaad te sterk aangezet. maar sterke aanwijzing is het toch zeker, vooral na eerdere (vagere) aanwijzingen.
in de OP ben ik ook vrij zuinig met speculeren vind ik zelf.
ik geef gewoon aan hoe Beth en Jug denken over zeer opvallende gang van zaken.

als mij vervolgens een reden wordt gevraagd, tja dan moet ik gan speculeren.

grappig dat de Telegraaf het ook al heeft overgenomen.
maar ja, die hadden het ook over giftig prostaatvocht gister

maar nadat Peter bij Greta op Fox is geweest de komende dagen komt dit zeker terug.
Precies, trek je niets aan van die Joran-aanhangertjes die achter hun schermpje op de zolderkamer rukken op Joran en hem stoer vinden. Die bewijzen zelf ook niet het tegendeel, en kraken alles af met: 'geen bewijs'. Daar moet je niet al teveel tijd aan besteden.
  donderdag 7 februari 2008 @ 23:44:56 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_56593932
Kheb het niet helemaal gezien maar vooral dat Beth zo verbaasd was dat ze niet eens wisten of ze dood was zou erop kunnen duiden dat het epilepsie verhaal niet geheel onbekend voor haar was...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_56594004
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:55 schreef THEFXR het volgende:
Joran heeft niet voor de 1ste x verteld wat er gebeurt is op de prdv tapes.
48 uur na de verdwijning is ie ook al eens uitgebarsten, en verteld wat er gebeurd is.
waarschijnlijk dat zijn halfbroertje (Lorenzo van rijn) hem geholpen heeft.

J van der straten, supergoede vriend van paul van der sloot en leider van het onderzoek. kreeg hier snel lucht van, dat Joran dit verteld had, belt PVDS op. PVDS denkt snel aan zijn carriere, goede naam en toekomst van al zijn kinderen. en denkt maar aaan 1 ding "damagecontrol in warpspeed" als nl uitkomt dat beide zoons betrokken zijn, dan kan iedereen van de familie van de sloot het vergeten voor de rest van zijn of haar leven.

Dus vraagt ie goede vriend J vd straten om de grootste gunst van zijn leven, het in de doofpot stoppen van Joran zijn verhaal en traineren van het verdere onderzoek (bekentenis noem ik het niet,omdat jordan toen nog niet gearresteerd was)
joran mag weer naar huis en moet aan pappa zweren om forever te zwijgen in naam van de familie.
Hij denkt dat het holloway verhaal dan wel vanzelf zo overwaaien en gewoon een cold case wordt.
Alleen had hij er niet op gerekent, dat Beth holloway een tijger is, en zich vanaf dag 1 in het onderzoek naar haar dochter bijt, ze verschijnt aan de lopende band op tv, en blijft ook roepen dat de politie van aruba, amateurs zijn.
Op een bepaald moment gaat JVD Straten met pensioen en komt Hans mos om de hoek kijken, deze man is niet dom,(zoals joran beweert) maar heeft gewoon niet het hele dossier wat er vanaf dag 1 is gebeurt, J vd Straten, heeft nogal wat bladzijden de versipperaar ingeduwd gedurende het onderzoek.
Vanwege het feit dat de politie beth en haar vader dus vroeg, over die aanvallen/trillen.
en dat terugkwam toen Joran dit vertelde op de prdv tapes, dacht ze gelijk terug aan toen, 2 dagen na de verdwijning. OMG,OMG,OMG, (niet om wat Joran vertelde wat hij met haar dochter had uitgespookt), maar omdat de politie toen al wist wat er gebeurd was. en dat "THEY" coverd it up.
vandaar de uitspraak, what have THEY(politie,paul vd sloot, J VD straten) done to natalee.

Beth zegt wel dat ze boos is op Joran,maar meer op de politie die het in de doofpot stopte. want Joran was al een keer doorgeslagen, maar dat vertel je natuurlijk niet aan je criminele partner (patrick).
Joran spreekt van hogere machten (J van der straten + paul van der sloot).
Paul van de sloot moest dit wel doen, aangezien het lichaam al was wegegewerkt. Pappa wist het werkelijke verhaal pas na 48 uur, en heeft geen aandeel gehad in die desbreffende nacht.
de gebroeders kalpoe hebben er niks mee te maken, maar zullen wel gehoord hebben wat Joran na 2 dagen had gezegd.

dank aan obsever777, die mij op het goede spoor zetten.
Deze gebeurtenis komt op mijn over als een legpuzzel, je zoekt je rot het hele internet over, naar stukjes info, als je die bij elkaar legt, zie ineens the big picture.
goed speurwerk, klinkt zeer aannemelijk!

Waar ik zelf meteen aan dacht na dit nieuws is dat het lijk van Natalee misschien ergens werd verborgen en dat toen werd gevraagd naar de epilepsie etc. om haar dood zo op een ongeluk te laten lijken. Dus toen moesten ze het lijk dumpen en dat is dan of in het mortuarium van die vriend geweest of op het landgoed van de van der Sloots zelf (ik meen gelezen te hebben dat enkele dagen na de moord beton werd gestort daaro, en het verklaart ook waarom er niet gezocht mocht worden door de speurhonden)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:33:45 #46
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_56594909
Ik vind dit ook erg schokkend, ik hoop dat Peter er wat mee gaat doen en dat hij zichzelf weer flink bewijst MadMaster als je bewijs wilt moet je niet naar dit deel van fok te komen want het gaat hier om aannames speculaties etc.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_56595702
quote:
thanks

ik ga zal morgenochtend berichten of Greta van Susteren het met Peter R. hier over heeft gehad.
overigens wordt de blog van Greta overspoeld met mensen die willen dat ze vanalles aan hem vraagt, ik zie daar erg vaak die vraag over de epilepsieaanvallen tussen zitten.

Greta probeert ook wat goed te maken.
ze heeft al die tijd in Joran's lieve glimlach geloofd, zelfs tot zaterdag nog.
"i am inclined to believe him"
heeft ze excuses voor aangeboden inmiddels.
ik heb het idee dat ze de mogelijke 'cover up' nu haar zaak wil maken.

http://gretawire.foxnews.com/2008/02/07/front-page/
hier bericht dat ze in de Telegraaf staat
  vrijdag 8 februari 2008 @ 05:19:03 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 05:23:01 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56596563
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef Yavido het volgende:

Precies, trek je niets aan van die Joran-aanhangertjes die achter hun schermpje op de zolderkamer rukken op Joran en hem stoer vinden. Die bewijzen zelf ook niet het tegendeel, en kraken alles af met: 'geen bewijs'. Daar moet je niet al teveel tijd aan besteden.
O, daar gaan we weer, Joran-rukkertjes...
Heb een tering hekel aan JvdS en van mij mag 'ie brommen als het bewijs rond is. Ik zou bijna zeggen, ook als het bewijs niet helemaal rond is (justitie in Nederland is gewoon te soft), maar zo werkt het hier nou eenmaal niet.

Maar aan jou ga ik dus ook geen tijd meer besteden...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 05:27:37 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56596575
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind dit ook erg schokkend, ik hoop dat Peter er wat mee gaat doen en dat hij zichzelf weer flink bewijst MadMaster als je bewijs wilt moet je niet naar dit deel van fok te komen want het gaat hier om aannames speculaties etc.
En niemand mag die speculaties/aanname's weerleggen/bekritiseren/vanuit een ander oogpunt bekijken?

Wat me opvalt is dat kennelijk in Nederland de Jvds/NH-ziekte uitgebroken is of zo.
Hier op Aruba hoor je vrij weinig over de zaak.
Sprak vandaag iemand uit Nederland via de telefoon en het eerste wat hij vroeg was 'Hoe staat het daar met de zaak van Joran?' Ik antwoorde dat ik, behalve via het internet en wat zaken die ik hier zelf ben nagegaan, nauwelijks van die zaak meekrijg hier en hij wilde me niet geloven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')