abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 maart 2008 @ 21:32:38 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57658157
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik quote:

'tegen BIJNA iedere ploeg'

omg verkeerd gelezen dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57664036
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:02 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet het nog zo net niet of Ruud wel de beste keus is.
Same here. Zeker als je bedenkt dat Ruudje waarschijnlijk dit seizoen niet meer in actie komt voor Real. Dan zou ik me toch zorgen gaan maken om je positie. Vooral als je naar je concurrent kijkt die in bloedvorm verkeerd.
pi_57668561
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Same here. Zeker als je bedenkt dat Ruudje waarschijnlijk dit seizoen niet meer in actie komt voor Real. Dan zou ik me toch zorgen gaan maken om je positie. Vooral als je naar je concurrent kijkt die in bloedvorm verkeerd.
Van Basten in '88 was ook geblesseerd tijdens het seizoen, maar deed alles om het EK te halen. Als Ruud dat nou ook gewoon doet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57669297
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:16 schreef Lyzio het volgende:
Wordt dus nu de vraag of het KJH of RvN wordt.
HUNTELAAR! HUNTELAAR! HUNTELAAR!

Klaas Jan is gonna kick some major ass!!!!!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:20:03 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57669319
Denk dat ik het een keer met Tennessee eens ben.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57669874
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik het een keer met Tennessee eens ben.
lol, tsja, wen er maar vast aan, hoe ouder hoe wijzer dus het gaat vast wel vaker voorkomen in de toekomst!
pi_57669913
Als RvN weinig wedstrijdritme heeft dan zie ik in Huntelaar gewoon een basisspeler.
Je gaat er kwalitatief niet veel op achteruit.
pi_58578070
quote:
Oranje naar Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam

ZEIST - Het Nederlands elftal speelt de laatste drie thuisinterlands van dit kalenderjaar in Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam. Dat maakte voetbalbond KNVB vrijdag bekend.

De eerste interland van de nieuwe bondscoach Bert van Marwijk is op zaterdag 6 september in het Philips Stadion in Eindhoven. De tegenstander is nog niet bekend. In de Rotterdamse Kuip staat op zaterdag 11 oktober de eerste kwalificatiewedstrijd in eigen land voor het wereldkampioenschap op het programma.

Oranje trapt dan om 20.30 uur af tegen IJsland. Het Nederlands elftal sluit het jaar op 19 november af met een oefenwedstrijd tegen Zweden in de Amsterdam ArenA, aanvang 20.30 uur.

De KNVB maakt de locaties van de overige drie WK-kwalificatiewedstrijden later bekend. Oranje speelt op 28 maart volgend jaar tegen Schotland, op 1 april tegen Macedonië en op 10 juni tegen Noorwegen.
pi_59941208
quote:
Oranje oefent tegen Australië

SYDNEY (ANP) - Het Nederlands elftal speelt op 6 september in Eindhoven een oefenduel tegen Australië. Dat maakte de Australische voetbalbond (FFA) maandag bekend. Beide teams bereiden zich daarmee voor op hun WK-kwalificatiewedstrijd vier dagen later.

Oranje speelt dan uit tegen Macedonië, het officiële debuut van de nieuwe bondscoach Bert van Marwijk. Pim Verbeek bereidt zich met Australië voor op het duel tegen Oezbekistan. Nederland en Australië oefenden een keer eerder tegen elkaar, in aanloop naar het WK in 2006. Die wedstrijd eindigde in 1-1.
pi_61240260
quote:
„Van Bommel moet leren omgaan met Duitse competitie”

RYAN BABEL TERUG BIJ ORANJE

ZEIST, zaterdag
De nieuwe bondscoach Bert van Marwijk beloofde vastigheid en maakt dat tot dusver waar. Zijn eerste selectie voor z’n debuutinterland tegen Rusland verschilt slechts op één plaats van de opgeroepen twintig man voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Australië in Eindhoven op 6 september en de WKkwalificatie-interland op 10 september in Skopje tegen Macedonië. Aan de bestaande groep van 19 werd Ryan Babel toegevoegd. De aanvaller van Liverpool was eerder niet beschikbaar vanwege deelname met Oranje aan de Olympische Spelen. Orlando Engelaar ontbreekt vanwege een blessure.

Achter de naam van Khalid Boulahrouz heeft Van Marwijk een klein vraagteken staan. Hij moest Rusland vanwege blessures aan zich voorbij laten gaan. Kan hij het niet halen, dan nog zal de bondscoach geen vervanger oproepen. Ook niet Dirk Marcellis, die een goed olympisch toernooi heeft afgewerkt en zijn stijgende lijn voortzette bij PSV tegen Feyenoord om de Johan Cruyff Schaal. „Een speler als Marcellis komt snel. Iedereen weet dat zoiets gemakkelijker is dan om op dat niveau te blijven. Nu hij er staat, moet hij het waarmaken en gaat er anders tegen hem aangekeken worden. Wij volgen dat op de voet en kijken hoe hij hiermee omgaat en hoe hij zich staande houdt. Ik zit bij FC Utrecht-PSV (vanmiddag 14.30 uur) en dat is niet voor niets.”

Pas als Marcellis zich voor langere tijd bewijst bij PSV, mag hij dus een uitnodiging verwachten van Van Marwijk. Het lijkt er tevens op dat Van Marwijk niet veel zal sleutelen aan zijn basisformatie, gekozen voor de wedstrijd tegen Rusland. Zeker omdat de bondscoach tien dagen en een stevige analyse later nog steeds van mening is dat Oranje het goed deed in Moskou en nagenoeg niemand onder de maat presteerde. Alleen Klaas-Jan Huntelaar bleef wat achter. „Maar spelers mogen gerust een keertje minder spelen en zijn dan niet gelijk hun plaats kwijt”, zei Van Marwijk al direct na afloop. Dirk Kuyt, Jan Vennegoor of Hesselink en ook Robin van Persie zullen tegen Australië niet in de spits verschijnen. ,,Ik hou de groep bewust klein om meer vastigheid binnen het team te creëren, ook qua speelwijze.”

De suggestie dat Huntelaar naar het buitenland moet om beter te worden, vond gehoor bij Van Marwijk. „Maar dat geldt voor alle spelers. Iedereen wordt beter als hij in één van de beste competities van de wereld speelt. En Huntelaar zal overal aan zijn wedstrijden komen. Maar ik begrijp Ajax heel goed dat ze hem niet laten gaan.”

Het verbaasde Van Marwijk overigens dat zijn schoonzoon Mark van Bommel vorige zaterdag tegen een rode kaart aanliep bij Bayern München. „Tegen Rusland ging het goed. Het heeft ook een beetje met Duitsland te maken omdat hij in andere competities nagenoeg nooit tegen rood is aangelopen. Aan de andere kant deed hij het niet verstandig en dat moet eruit. Hij moet leren omgaan met de Duitse competitie.”

Selectie Nederlands elftal: doel: Maarten Stekelenburg, Henk Timmer; verdediging: Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, John Heitinga, Joris Mathijsen, André Ooijer; middenveld: Mark van Bommel, Nigel de Jong, Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar, Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart; aanval: Robin van Persie, Klaas-Jan Huntelaar, Arjen Robben, Jan Vennegoor of Hesselink, Dirk Kuyt en Ryan Babel.
pi_61240991
Klinkt als een wanhopig poging van Bert om Van Bommel te verdedigen, want Van Bommel speelt al lang genoeg in Duitsland om geleerd te hebben hoe deze werkt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65984331
quote:
Primeur Oranje met interland in Enschede
Door Sander Berends
Donderdag, 12 februari 2009, 08:45

Voor het eerst in de historie zal het Nederlands elftal een interland spelen in Enschede. De Grolsch Veste dient op 5 september van dit jaar als speellocatie voor de oefeninterland Nederland -- Japan. Oranje zal op deze zaterdag vanwege het tijdsverschil met het Aziatische land al vroeg in de middag in actie komen. Zodoende kan de wedstrijd in het land van de Rijzende Zon diezelfde avond rechtstreeks worden uitgezonden.

Vier dagen later speelt de ploeg van bondscoach Bert van Marwijk de laatste WK-kwalificatiewedstrijd in groep 9 in Glasgow tegen Schotland. De KNVB wil in oktober van dit jaar, als er van 6 tot en met 14 oktober geen interlands op het programma staan, bovendien een reis maken met Oranje naar het Oosten. Er zijn volgens De Telegraaf gesprekken om één of twee interlands te spelen in Dubai, Oman, India en/of Iran.

Later dit jaar zal daarover een beslissing vallen. De bedoeling is om in november het interlandjaar af te sluiten met een oefenwedstrijd in eigen land.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:40:56 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65984372
Jammer dat Tennessee nooit meer post. Ik mis hem wel een beetje.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65987811
5 september tegen Japan!!!!!
pi_66191986
quote:
Kesler weigert Echteld terug te halen bij Oranje

AMSTERDAM - Fysiotherapeut Leo Echteld keert niet terug bij het Nederlands Elftal. Dit meldt Voetbal International woensdag.

De KNVB kreeg het verzoek van de spelersraad van Oranje om Echteld weer bij de medische staf te voegen.

Directeur Henk Kesler heeft de spelers dinsdag 10 februari meegedeeld niet op het verzoek in te gaan.

De spelersraad van Oranje, die vorig jaar oktober het verzoek indiende, bestaat uit Giovanni van Bronckhorst, Dirk Kuijt, Rafael van der Vaart en Joris Mathijsen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66192728
Waarom
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:10:59 #167
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66193294
Wat een megalomane zak is het ook.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66193336
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:33 schreef Breach het volgende:

[..]
Beetje rare beslissing inderdaad.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66373355
quote:
Wedstrijd Nederland - Schotland uitverkocht
maandag 23 februari 2009 | 11:45

ZEIST (ANP) - De WK-kwalificatiewedstrijd tussen het Nederlands elftal en Schotland op zaterdag 28 maart is uitverkocht. Dat meldt de voetbalbond KNVB maandag op de website. Het duel wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.

Voor de ontmoeting op woensdag 1 april met Macedonië zijn nog wel kaarten beschikbaar. Ook die wedstrijd is in Amsterdam.
pi_66374155
2 wedstrijden achter elkaar in de Arena?
pi_66767251
quote:
Nederlands elftal oefent mogelijk in Iran
Datum: 6-mrt-2009 13:28

Door Edwin Struis

Het Nederlands elftal oefent medio oktober mogelijk in en tegen Iran. Een andere kandidaat-sparringpartner is Australië, maar een trip Down Under wordt niet als een aantrekkelijk alternatief gezien.

Oranje hoeft in de periode tussen 6 en 15 oktober geen WK-kwalificatiewedstrijden te spelen. Het traject richting Zuid-Afrika eindigt voor de brigade van bondscoach Bert van Marwijk (foto) op woensdag 9 september met de uitwedstrijd tegen Schotland. In de aanloop naar die krachtmeting oefent Nederland op zaterdag 5 september in Enschede tegen Japan.

Nederland speelde één keer tegen Iran. Op het WK van 1978 triomfeerde de formatie van bondscoach Ernst Happel met 3-0 dankzij een 'valse' hattrick van Rob Rensenbrink.
pi_66767318
Jeuj, weer zo'n geweldige tegenstander
pi_66772498
Tegen Iran... Ik vraag me af of de KNVB het allemaal wel snapt.
Wat schiet je nou op om te oefenen tegen zo'n land? Pak dan gewoon een Nederlandse hoofdklasser, dan krijg je hetzelfde niveau en hoef je niet onnodig veel geld te pompen in het afreizen naar zo'n land..
pi_66773310
Wordt zekers ook weer zo'n schopploeg als Tunesie. Blijf gewoon lekker in Europa of vertrek naar Oost-Azie, in plaats van dat Arabische gedeelte.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:50:21 #175
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_66798257
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:19 schreef VoreG het volgende:
Tegen Iran... Ik vraag me af of de KNVB het allemaal wel snapt.
Wat schiet je nou op om te oefenen tegen zo'n land? Pak dan gewoon een Nederlandse hoofdklasser, dan krijg je hetzelfde niveau en hoef je niet onnodig veel geld te pompen in het afreizen naar zo'n land..
Naar zo'n land? Iran niet beter dan een Nederlandse hoofdklasser? Wat een niveau hier. Veel spelers van het Iraanse elftal hebben of in Duitsland of in Spanje/Italie gespeeld. Niet oordelen als je geen flikker van het land weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')