abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56575438

ik heb het plaatje even snel in elkaar geflanst... als ik zin heb maak ik morgen een betere, ik weet dat deze nogal zuigt...

Het eerste deel; De centrale Nederlands Elftal topic #1
pi_56575446
Vet cool vond ik het
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56575454
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 03:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Vet cool vond ik het
Helaas was het maar een oefenwedstrijd, maar vet cool is ook wel een goede beschrijving van mijn gevoel erbij
pi_56575456
Niks oefenwedstrijd! Was een echte echte belangrijke wedstrijd om te winnen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56575463
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 03:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Niks oefenwedstrijd! Was een echte echte belangrijke wedstrijd om te winnen
Ja, belangrijk was het wél inderdaad... Vreemd, voor een oefenwedstrijd begin februari...
pi_56575480
Heb niets gezien, maar blijkbaar een keer goed gespeeld?
Secrets never die. Only people.
pi_56575614
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 04:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb niets gezien, maar blijkbaar een keer goed gespeeld?
Yup.

Fel voetbal, goed voetbal die zich ook uitdrukte in de uitslag. Optimaal geprofiteerd van het zwakke verdedigen door het gelijk af te straffen.
Het middenveld had totale controle over de wedstrijd en zelfs de verdediging stond goed. Leuke wedstrijd om te zien, mag ook wel weer en keer.
pi_56575655
Morgen/vandaag maar eens terugkijken dan. Ondanks een hoop afmeldingen blijkt het wel te kunnen.

Worden we al Europees kampioen?
Secrets never die. Only people.
pi_56575711
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 06:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Morgen/vandaag maar eens terugkijken dan. Ondanks een hoop afmeldingen blijkt het wel te kunnen.

Worden we al Europees kampioen?
Terugkijken is het dan weer niet waard.

Ik ben Ajacied en Oranje-supporter dus ik ben inmiddels gauw tevreden met het vertoonde spel ...
pi_56576069
Oranje wordt kampioen
pi_56576483
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef Rumille het volgende:
Oranje wordt kampioen
Als we de poule doorkomen maken we een goede kans.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:14:04 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56579867
ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Bakkal wordt opgeroepen, hij rendeert bijzonder goed in dit systeem bij PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:18:18 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56579969
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef Rumille het volgende:
Oranje wordt kampioen
Jaaaaaaaaaaaaa
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56579973
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Bakkal wordt opgeroepen, hij rendeert bijzonder goed in dit systeem bij PSV
Voor de plaats van De Zeeuw of Van Bronckhorst komt hij wel in aanmerking.

Maar als aanvallende middenvelder moet hij concurreren met Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Afellay en sinds vandaag met De Guzman. Ga er maar aanstaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:21:27 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580050
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar als aanvallende middenvelder moet hij concurreren met Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Afellay en sinds vandaag met De Guzman. Ga er maar aanstaan.
natuurlijk als controlerende man. Daar speelt hij nu ook en blijkt hij verrassend goed uit de verf te komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56580069
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

natuurlijk als controlerende man. Daar speelt hij nu ook en blijkt hij verrassend goed uit de verf te komen.
Afgaande op de vorm van de laatste weken had Bakkal gisteren eigenlijk al moeten starten i.p.v. De Zeeuw.
Maar De Zeeuw speelde toch ook wel weer verrassend goed gisteren... lastig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:34:51 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580369
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Afgaande op de vorm van de laatste weken had Bakkal gisteren eigenlijk al moeten starten i.p.v. De Zeeuw.
Maar De Zeeuw speelde toch ook wel weer verrassend goed gisteren... lastig.
De Zeeuw kan onzichtbaar zo goed zijn, hij wisselt alleen die briljante wedstrijden af met totale aff days. Als Bakkal maar een keer een kans krijgt je hebt toch op die plekken ook reserves nodig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56580945

[ Bericht 10% gewijzigd door Tennessee op 07-02-2008 14:42:11 ]
pi_56582411
In het vorige topic had ik het er al over (niet als enige trouwens) dat 4-2-3-1 wel een goede variant is. Dat is gebleken. Nu proberen dit vol te houden, Babel eruit voor Van Persie trouwens.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56582651
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De Zeeuw kan onzichtbaar zo goed zijn, hij wisselt alleen die briljante wedstrijden af met totale aff days. Als Bakkal maar een keer een kans krijgt je hebt toch op die plekken ook reserves nodig
Eens. Als Bakkal het nu nog niet aan kan, kan hij dat over een paar jaar zeker wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56582705
KAMPIOENNUHHHHHHHH!!!!
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:46:47 #22
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56583009
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Van Bronckhorst mag hij op de positie van gisteren vervangen, maar De Zeeuw is in principe altijd nummer één op zijn plek en dat blijft hij voorlopig wat mij betreft ook.

Ik snap trouwens niet dat die gozer nog steeds niet door een willekeurige poenclub bij AZ is weggekaapt, hij kan in Oranje meestal makkelijk meekomen met de 'grote namen'. Gisteren ook weer heerlijk stabiel, alsof het ploeterende AZ-team niet bestaat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56583329
Van Bronckhorst is wel redelijk af aan het takelen valt me op, naar het EK toe geeft dat geen prettig gevoel.
That's all folks!
pi_56583445
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Bronckhorst is wel redelijk af aan het takelen valt me op, naar het EK toe geeft dat geen prettig gevoel.
Des te meer reden om Bakkal er nu al in te zetten.
Of Engelaar.
pi_56583501
Het liefst Bakkal op die plek. Dan heeft Nederland een erg dynamisch elftal. En naar die dynamiek moet dit team toe, dan kan het best eens verrassend voor de dag komen.
That's all folks!
pi_56583517
Even leek het erop dat Sno die plaats in de toekomst ging invullen maar die is ook aardig wegezakt.
pi_56583934
Toch denk ik dat Bakkal defensief nog wel iets kwetsbaarder is dan Gio.
pi_56584148
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:13 schreef sjimz het volgende:
Even leek het erop dat Sno die plaats in de toekomst ging invullen maar die is ook aardig wegezakt.
Ach, die is jong en zit in het buitenland. Dat kan ook nog altijd komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 17:53:56 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56586366
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Toch denk ik dat Bakkal defensief nog wel iets kwetsbaarder is dan Gio.
toch valt dat tot nu toe mee, maar je hebt nu 2 controlerende spelers daar lopen, als je met de punt naar achteren speelt had je er altijd maar 1
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56587783
quote:
'Dit geeft veel vertrouwen richting EK'

Moeilijke omstandigheden, goede tegenstander, slecht veld, agressieve supporters. Edwin van der Sar somde de klippen op die het Nederlands elftal in en tegen Kroatië moest omzeilen en was juist daarom zeer opgetogen over de 3-0 zege. ,,Dit resultaat geeft ons een steuntje in de rug.’’

,,De eerste helft hebben we, met veel balbezit, goed gespeeld. En de kansen afgemaakt’’, aldus Oranjes aanvoerder. Het nieuwe systeem, 4-2-3-1, leverde meteen resultaat op."

,,We moeten verschillende dingen kunnen beheersen. Zelf hadden we het gevoel dat we in de oude situatie niet veel opschoten. Het getuigt van klasse van de trainer en de spelers dat we ook op een andere manier wedstrijden kunnen winnen. En we missen nog een hoop spelers ook, dus dit biedt houvast voor de toekomst.’’

Ook bij Wesley Sneijder viel het nieuwe systeem in goede aarde. ,,We konden steeds voetballen, één-tweetjes maken, driehoekjes creëren. Dat liep prima. Dit was toch een belangrijke wedstrijd richting het EK. We wilden hier met een goed gevoel weggaan. Met name de eerste helft geeft veel vertrouwen richting het EK.’’

Tim de Cler speelde als linksback een overtuigende wedstrijd en leverde bij de 2-0 van Huntelaar de assist af. ,,Het ging redelijk en dat is een tijd geleden in het Nederlands elftal. Daar ben ik blij mee. De Kroaten dekten niet echt door op het middenveld. Daardoor lag er ruimte. Dan is het lekker voetballen en kun je driehoekjes maken.’’

Bron: KNVB
pi_56587864
quote:
Oranje biedt vermaak en resultaat: 0-3

Zes gele kaarten, drie doelpunten en een nieuwe speelstijl. Kroatië-Nederland, de eerste etappe in de oefenreeks naar EURO 2008, was een wedstrijd van grote waarde. Heitinga, Huntelaar en Vennegoor of Hesselink bezorgden Oranje een zege met perspectief: 0-3.

De havenstad Split was het decor van een interland met veel noviteiten. De eerste van het kalenderjaar 2008, de eerste van vijf oefenduels in aanloop naar EURO 2008, de eerste ontmoeting op Kroatische bodem, de eerste omwentelingen van de lichtgrijze Nike-bal (Total 90 Omni) én de eerste in het nieuwe 4-2-3-1 systeem.

En vooral dat laatste punt zorgde de afgelopen dagen voor de nodige regels in de kranten. De klassieke Hollandse school, met het 4-3-3 systeem, werd in samenspraak met de kern van de selectie door bondscoaches Marco van Basten en John van ’t Schip overboord gezet. De nieuwe samenstelling moet in aanvallend opzicht meer ruimte, flexibiliteit en opbouwmogelijkheden opleveren en in defensief opzicht meer zekerheden bieden.

In de praktijk betekende dat dat De Zeeuw en Van Bronckhorst als controlerende middenvelders voor de defensie optraden en het trio Sneijder, Van der Vaart en Babel voor de aanvallende impulsen op het middenveld moesten zorgen. Geen geïsoleerde vleugelspitsen meer, maar meer ruimte voor anderen om daar afwisselend op te duiken.

In de thuishaven van Hajduk Split oogde Oranje fris en gretig, met een tegenstander die ook wilde voetballen. Wellicht ingegeven door de nieuwe speelwijze leek er inderdaad ruimte te liggen en daar werd goed gebruik van gemaakt. Een - letterlijk - vliegende start gaf de ploeg meteen mentale steun toen centrale verdediger Heitinga al in de 9e minuut een perfect aangesneden vrije trap van Sneijder met een zweefduik in de verre hoek kopte.

Dat Heitinga bij zijn treffer slecht werd gedekt door verdediger Simic deerde Oranje niet. Net zo min als dat Huntelaar bij de tweede treffer, even voor rust, door Kovac volledig uit het oog werd verloren. Belangrijker was dat De Cler goed de ruimte aan de linkerkant benutte en de bal vanaf de achterlijn perfect op Huntelaar terug kon trekken.

Twee goals op strategische momenten. De eerste gaf Oranje steun, de tweede bevestiging. En als het even lastig was, stond daar zoals altijd doelman Van der Sar nog geweldig te keepen.

Meest opmerkelijke moment in de tweede helft was een merkwaardige actie een kwartier voor tijd. De Jong gleed de bal in de richting van Van der Sar, die hem vervolgens oppakte. Opzettelijk teruggespeeld, oordeelde de Spaanse arbiter Fernandez. Met het complete Nederlands elftal op de doellijn mochten de Kroaten van dichtbij aanleggen, maar ze mikten op de billen van de uitlopende De Jong.

Oranje hield na rust uiteindelijk vrij eenvoudig stand. Invaller Vennegoor of Hesselink bracht de score in de voorlaatste minuut zelfs op 0-3. Een knappe prestatie tegen de Kroaten, die na hun indrukwekkende kwalificatiecampagne hier en daar als Geheimfavorit voor het EK worden gezien. Of minimaal als gevaarlijke outsider. Maar tot die categorie behoort het Nederlands elftal ook, zelfs met een sterk gehavende formatie.

Statistieken:

06.02.2008

Poljud Stadion, Split, Kroatië

Nederlands elftal (Oefenwedstrijd)

Kroatië - Nederland 0-3 (0-2).

Scoreverloop: 9. Heitinga 0-1; 38. Huntelaar 0-2; 89. Vennegoor of Hesselink 0-3.

Scheidsrechter: César Muniz Fernandez (Spa).

Geel: Corluka, Srna en R. Kovac (Kroatië); Heitinga, Huntelaar en De Zeeuw (Nederland).

Kroatie: Pletikosa; Corluka, Simic (46. Pranic), R. Kovac (90. Knezevic), Simunic, Srna (86. Babic), N. Kovac (70. Leko), Modric, Kranjcar (46. Olic), Da Silva (70. Rakitic), Petric.

Nederland: Edwin van der Sar; Mario Melchiot (70. Nigel de Jong), John Heitinga, Joris Mathijsen, Tim de Cler; Demy de Zeeuw, Giovanni van Bronckhorst; Rafael van der Vaart (84. Jan Vennegoor of Hesselink), Wesley Sneijder, Ryan Babel (55. Ibrahim Afellay); Klaas-Jan Huntelaar (75. Urby Emanuelson).

pi_56587914
quote:
Van Basten: 'Verdiende 3-0 overwinning'

Bondscoach Marco van Basten was een zeer tevreden man na de 3-0 oefenzege op Kroatië. ,,Deze uitslag komt in het buitenland aan.’’

,,Ook oefenwedstrijden moet je serieus oppakken. Daarin moet ik de jongens een groot compliment geven. Goede instelling, goed gespeeld. Het vertoonde spel brengt veel tevredenheid en geeft vertrouwen. Wat dat betreft zijn we erg blij. Ik denk dat dit een verdiende 3-0 overwinning is. In het buitenland komt dit aan. Kroatië heeft de laatste jaren een goede naam opgebouwd.’’

Minder complimenteus was Van Basten naar Ryan Babel. Die bakte er aan de linkerkant weinig van. ,,Babel was niet goed. De eerste vijf ballen raakte hij op een simpele manier kwijt en daar waren we ontstemd over. We hebben het nog even aangekeken, maar daarna hebben we hem gewisseld. Zijn vervanger Ibrahim Afellay heeft het uitstekend gedaan.

donderdag 7 februari 2008 @ 19:44:10 #33
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56588676
Heitinga kan ook geweldig uit de voeten als verdedigende middenvelder.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:34:26 #34
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56589703
Even quoten dan maar.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:01 schreef Kriegel het volgende:
------------------Sar----------------------

Melchiot - Ooijer - Bouma - De Cler

---------Heitinga - De Zeeuw

Sneijder - Van Persie - Seedorf/Vaart

---------Van Nistelrooy/Huntelaar------

Of:

Melchiot - Heitinga - Bouma - De Cler

----------De Zeeuw - Bakkal

Sneijder - Van Persie - Seedorf/Vaart

Van Persie en Sneijder kun je desnoods nog omwisselen, aangezien die laatste gisteren nogal de neiging had om alsnog centraal te gaan rondhangen. Seedorf speelt bij Milan volgens mij ook vaak aan die kant, dus variatie zat. Ik weet trouwens niet zeker of de eerste opstelling wel werkt, omdat ik niet zeker ben of zowel De Zeeuw als Heitinga goed functioneert op links. Heitinga vóór de verdediging zou in ieder geval wenselijk zijn, maar #2 moet anders ook prima werken.
Zoiets?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56590037
Ik zou gaan voor:

Melchiot - Ooijer -- Bouma - De Cler

----------Heitinga - Bakkal

Sneijder - Van Persie - van der Vaart

donderdag 7 februari 2008 @ 22:28:48 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56592131
Gisteren was het prima, niets op af te dingen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56592233
Heb tijdje terug een opstelling gemaakt, ga er even vanuit dat iedereen dan in vorm is:
Sar
Melchiot of ?-Heitinga-Boulahrouz-De Cler
De Zeeuw - Wie o wie
Seedorf/ Sneijder - Van Persie Van der Vaart
Van Nistelrooy

[ Bericht 1% gewijzigd door Gordon_Shumway op 07-02-2008 22:40:23 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56598590
quote:
Contouren EK-selectie van Oranje langzaam zichtbaar

KUYT OP SCHOPSTOEL

AMSTERDAM, vrijdag
Wat één goede wedstrijd met een goed resultaat niet kan bewerkstelligen. Na de 3-0 overwinning op Kroatië in Split werd Oranje weer in vele armen gesloten. Leek de Oranjekoorts geen kans te maken richting Euro 2008 in Oostenrijk en Zwitserland; de verwachting is dat Nederland komende zomer weer gewoon oranje kleurt. En dat na één potje van een op papier verzwakt Oranje, dat nota bene slechts eenmaal trainde voor het treffen met de Kroaten.

Volgens bondscoach Marco van Basten zetten het resultaat en de uitvoering het trainen niet in perspectief. „Veel spelers speelden drie duels per week en hebben een zwaar programma in het vooruitzicht met Europese clubverplichtingen. Een extra rustdag in zo’n fase kan verfrissend werken.” Dat Oranje zich in Kroatië als hecht team presenteerde en goed op elkaar ingespeeld was, verbaasde Van Basten evenmin. „Omdat het stuk voor stuk goede voetballers zijn. Er werd heel goed gevoetbald, wat vertrouwen geeft voor het EK.”

Uiteraard hield Van Basten een goed gevoel over aan de zege. Dreigende oproer is voorkomen; een reeks van slechte duels vergeten. Oranje komt blijkbaar beter uit de verf tegen sterke tegenstanders, die willen voetballen en ruimte weggeven. Daarin voelen spelers als Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Ibrahim Afellay zich uitstekend. „Tegen Luxemburg speelden we ook goed, kregen veel kansen, maar scoorden slechts eenmaal. In Split kregen we minder kansen, maar scoorden driemaal.”

Over Ryan Babel oordeelde Van Basten ongewoon hard. „De eerste vier ballen raakte hij op simpele wijze kwijt. Op zo’n manier kun je niet voetballen. Daar waren we ontstemd over.” Voor de overige internationals had Van Basten lovende woorden. Ook voor invaller Afellay. „Hij bracht veel voetbal. Mooi om te zien samen met Sneijder en Van der Vaart. Ik zie in Afellay meer een aanvaller dan een middenvelder.” Dat kan slecht nieuws betekenen voor een aantal kandidaat-internationals.

Van Basten mag 23 spelers, onder wie drie keepers, meenemen naar het Europees kampioenschap in de Alpen. Ruud van Nistelrooy is spits nummer één, Klaas-Jan Huntelaar deed goede zaken met zijn doelpunt tegen de Kroaten en Jan Vennegoor of Hesselink voldeed in de rol van pinchhitter door eveneens te scoren. Slecht nieuws voor Danny Koevermans. Meer spitsen zal de bondscoach waarschijnlijk niet meenemen omdat ook Van der Vaart en Robin van Persie daar kunnen spelen.

Iemand als Kuyt kan komende zomer wel eens vroeg op vakantie gaan. Uitgerekend de speler die de aaibaarheidsfactor van Oranje na 2004 terugbracht met zijn spel en instelling en zich door de bondscoach van hot naar her door het elftal liet slingeren. Aan de andere kant: hij maakte het niet waar in de spits van Oranje en viel Van Nistelrooy keihard af toen de Brabander in onmin leefde met Van Basten en niet meer voor Oranje uitkwam.

Voor de drie plaatsen achter de spitsen komen onder meer Sneijder, Van der Vaart, Afellay, Babel, Kuyt, Van Persie, Clarence Seedorf en Arjen Robben in aanmerking. Daarvan zal bij een normale dubbele bezetting twee of zelfs drie man sneuvelen. Voor de twee defensieve middenvelders voor de verdediging zal Van Basten niet meer dan vier spelers meenemen en moeten er twee afvallen van het sextet Giovanni van Bronckhorst, Demy de Zeeuw, Denny Landzaat, Nigel de Jong, Orlando Engelaar en Hedwiges Maduro.

Tel bij de groep zeven verdedigers op en Van Basten zit aan 23 selectiespelers voor Euro 2008. De bondscoach wachten enkele lastig door te hakken knopen. Hij bewees eerder dergelijke beslissingen niet uit de weg te gaan. Niet voor niets vreest Kuyt, nadat hij was gepasseerd voor Kroatië, voor het EK. Overigens kan er veel veranderen omdat blessures bij internationals altijd op de loer liggen met het drukke Europese programma van veel Oranjeklanten in de komende maanden.
pi_56621066
De Knvb heeft gemeld dat Van Marwijk de belangrijkste kandidaat is om Van Basten op te volgen. Dat zou betekenen dat Van Bommel misschien wel terug keert in Oranje na het EK .
pi_56621211
quote:
Wat één goede wedstrijd met een goed resultaat niet kan bewerkstelligen. Na de 3-0 overwinning op Kroatië in Split werd Oranje weer in vele armen gesloten. Leek de Oranjekoorts geen kans te maken richting Euro 2008 in Oostenrijk en Zwitserland; de verwachting is dat Nederland komende zomer weer gewoon oranje kleurt. En dat na één potje van een op papier verzwakt Oranje, dat nota bene slechts eenmaal trainde voor het treffen met de Kroaten.
Media-propaganda..
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:55:55 #41
108558 Messenga
pi_56621254
Tuurlijk heeft ie gelijk. Ook zonder overwinning hadden we oranje gekleurd geweest aankomende zomer.
pi_56621257
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:44 schreef Dvm86 het volgende:
De Knvb heeft gemeld dat Van Marwijk de belangrijkste kandidaat is om Van Basten op te volgen. Dat zou betekenen dat Van Bommel misschien wel terug keert in Oranje na het EK .
Zou mooi zijn inderdaad. V Bommel hoort gewoon in Oranje.
Bovendien eindelijk een coach met ervaring.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56621262
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:55 schreef Messenga het volgende:
Tuurlijk heeft ie gelijk. Ook zonder overwinning hadden we oranje gekleurd geweest aankomende zomer.
Ja, natuurlijk. Het blijft een EK.

Maar om het zo op te schrijven, dat is onzin.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:57:07 #44
108558 Messenga
pi_56621270
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zou mooi zijn inderdaad. V Bommel hoort gewoon in Oranje.
Bovendien eindelijk een coach met ervaring.
Van Gaal had geen ervaring natuurlijk.
pi_56621286
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Of Advocaat, kwam ook zo de traineropleiding uit lopen.
pi_56621292
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik doel meer op de heer V Basten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:59:35 #47
108558 Messenga
pi_56621304
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik doel meer op de heer V Basten..
Ja, wat ik wil zeggen is dat ervaring geen garantie voor succes is.
pi_56621324
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:59 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja, wat ik wil zeggen is dat ervaring geen garantie voor succes is.
Nee, maar het helpt wel. Garanties heb je nooit in het voetbal.
Ik zie liever een coach met de nodige ervaring dan iemand die net komt kijken.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:02:03 #49
108558 Messenga
pi_56621332
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee, maar het helpt wel. Garanties heb je nooit in het voetbal.
Ik zie liever een coach met de nodige ervaring dan iemand die net komt kijken.
Daar is de keuze dan ook niet uit. Als je zo terug denkt heeft van Basten het nog niet eens zo slecht gedaan.
pi_56621359
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

Daar is de keuze dan ook niet uit. Als je zo terug denkt heeft van Basten het nog niet eens zo slecht gedaan.
Ik vond het niet om aan te zien. Hij heeft een hoop geluk gehad.
De laatste wedstrijd was dan wel weer prima.

Doe mij V Marwijk maar. V Bommel erbij en lekker 4-4-2 gaan spelen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:07:39 #51
108558 Messenga
pi_56621414
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vond het niet om aan te zien. Hij heeft een hoop geluk gehad.
De laatste wedstrijd was dan wel weer prima.

Doe mij V Marwijk maar. V Bommel erbij en lekker 4-4-2 gaan spelen.
Tuurlijk, veel wedstrijden waren niet om aan te zien, maar werden degelijk gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')