Net als dat pubertje die bij mij tegenover eens zijn fietsje in elkaar stond te trappen toen hij geen aandacht meer kreeg van mijn buurmeisjequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Groot gelijk, wie denkt die kabouter wel niet dat hij is, het is een eng ventje, een puber die nu weer over de zeik is omdat hij geen aandacht kreeg.
En dat is het enigste wat hij wil : Aandacht !!![]()
valt toch wel meequote:
Sja, alsof hij recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:44 schreef mootie het volgende:
Brian, houd je muil.
Moet hij nodig zeggen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Zielepietje is het.
En dan heeft meneer het over grenzen van fatsoen die Lieke hiermee overtreed.
En laat Claire zich de mond snoeren Ze moet d'r bek eens open trekken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
Claire probeerd zich er ook in te mengen, gelijk wordt haar mond gesnoert.
Probeert ze eindelijk te knallen, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
Claire probeerd zich er ook in te mengen, gelijk wordt haar mond gesnoert.
Ach, die opblaaspop van hem zou daar weer prima naast staanquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian tegen Mike: Kijk waar Huub nu is beland met een vogelverschrikker ..
heerlijk he ? al die emotiesquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja Huub, daar stond je weer voor lul, GVD ik haat de FEBO .....![]()
![]()
en niet te vergeten :exceemkop, in haar gezicht likken, hopen dat haar moeder ziek wordt etcquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Carlaa het volgende:
Wat zeikt Huub nou over fatsoensnormen enzo... zeker alle Kuthoeren, teringwijven enzovoorts vergeten!
Inderdaad, hij wil gelijk hebben. Amanda heeft hem aardig onder controle. Amanda, geeft een voorbeeld en Huub heeft weer een ander goed pratertje......quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als dat pubertje die bij mij tegenover eens zijn fietsje in elkaar stond te trappen toen hij geen aandacht meer kreeg van mijn buurmeisje
aandacht !!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap Huub soms echt niet, dit is toch allemaal koren op de molen
van Brian en Amanda .... houd gewoon lekker je mond tegen die gasten.
Klopt, maar niet hierin. Claire kan zich in deze discussie niet mengen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laat Claire zich de mond snoeren Ze moet d'r bek eens open trekken.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:56 schreef Verida het volgende:
[..]
en niet te vergeten :exceemkop, in haar gezicht likken, hopen dat haar moeder ziek wordt etc
Huubje heeft er gewoon ongelooflijk de pest over in dat Lieke (weer) zonder schelden hem volledig voor lul heeft gezet. Fatsoen? Lieke heeft gewoon gegroet, gedag gezegd en zonder al te veel commentaar zijn brief aangenomen. Ze heeft gewoon Claire begroet en inderdaad niet om Huub zijn nek gehangen en 3 kussen uitgedeeld, maar dat is niet onfatsoenlijk, zelfs niet als de rest wel met zoenen en omhelzingen wordt begroet, het is hooguit wat kil t.o.v. Huub, maar niet onfatsoenlijk imo.
Werd hij daarin ooit serieus genomen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:56 schreef noekje het volgende:
Maar wanneer heeft Brian besloten om van zijn mooiboy- imago af te stappen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
aandacht !!
maakt niet uit van wie en hoe
Je weeet hoe mama is met veel mensen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:02 schreef schatje het volgende:
Amanda d'r zus moet aan d'r moeder doorgeven dat er veel mensen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |