Het is hier al veel vaker geschreven maar iemand waar je veel om geeft of denkt te geven kan je veel meer pijn doen en raken dan zo'n halve zool als Brian.quote:
Loop maar weer weg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gek op patat![]()
Maar ik ga wel de streams uitgooien nu zij er weer op te zien is, dat kan mijn spijsverteringsgestel niet aan.
Hasta manyana!!
Dat was de schuld van Huub natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar Brain wel die haar heeft begluurd tijdens het douchen, haar geslagen en gespuugd heeft?
Wees dan consequent.
Lieke blijft politiek correct en geeft Brian bij het afscheid wrs een dikke knuffel. Als er een hypocriet wijf in dat hok aanwezig is is het L......quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
Als Brian Lieke nu in het gezicht zou spugen zou ze hem nog omhelzen.
Zo is datquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:01 schreef neehe het volgende:
Goed zo Lieke dat je niets tegen die schijnheilige Huub zegt, hij is zelfs geen blik waardig.
Negeren die slijmbal, oftewel Brian de 2e.
Er is iets raars met Dennis..ze doen raar tegen haar..ze heeft al een paar keer 't initiatief genomen tot contact maar het komt niet van de grond.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft Dennis ook gebeld.Maar Dennis belt niet terug.
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Zij hebben nooit een leuk contact gehad. Nadia moest Lieke ook echt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Er is iets raars met Dennis..ze doen raar tegen haar..ze heeft al een paar keer 't initiatief genomen tot contact maar het komt niet van de grond.
Dan is Nadia wel consequenter als Amanda want die moest Lieke eerst ook niet, en nu is het haar beste vriendin.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Zij hebben nooit een leuk contact gehad. Nadia moest Lieke ook echt niet.
Maar goed, Selene kreeg Nadia ook niet te pakken. Misschien zijn ze wel klaar met de kooi.
In verschillende interviews heeft Lieke gezegd dat ze met Dennis en Nadia af ging sprekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:20 schreef noekje het volgende:
Dennis en Nadia willen dus eigenlijk geen contact met Lieke.
Zij bellen niet terug. Ze vindt het maar vaag.
Zo raar vind ik dat nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Er is iets raars met Dennis..ze doen raar tegen haar..ze heeft al een paar keer 't initiatief genomen tot contact maar het komt niet van de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |