Ze is blijkbaar wat aangekomen na de Kooi. D'r gezicht vond ik ook wat voller.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke lijkt wel zwanger..
[ afbeelding ]
het is maar 1 uurtje, Mickey mag als Gast-speler langer mensen op bezoek hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef ruby het volgende:
Selene houdt zich behoorlijk koest dit uurtje.
Of Amanda snapt het verschil tussen on-stream en off-stream net wat beter dan Nadia....quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan is Nadia wel consequenter als Amanda want die moest Lieke eerst ook niet, en nu is het haar beste vriendin.
een tv momentquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub stond buiten te wachten hopend op ...?
Dt pak zit gewoon voor geen meter.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke lijkt wel zwanger..
[ afbeelding ]
Hij is gek.Door Huub word er weer tv gemaakt.Lieke is daar alleen maar om Huub te kwetsen en das mooie tv hoor.Huub ga ook maar lekker hangen enzo.We hebben gezien hoe de kooi dan is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:31 schreef Carlaa het volgende:
Huub staat klaar om tv te maken?
Heel simpel, er gebeurt weer iets, Natasja hoef ik ook niet terug te zien, maar als die in de kooi zou verschijnen zou de Cos ook sneller lopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Maar de cos loopt nu wel wat vlotter, hoe kan dat nou ?
Maar de COS liep wel weer als een sneltrein... gelukkig gaat het nu weer terug naar "er gebeurt niets" dat is altijd prettiger dan de aanwezigheid van iemand die niets toevoegtquote:
Mooi neutraal OPpie Petraa (nou ja, op dat hoppen na danquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:30 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!
GVD de 1e keer dat ik hem wilde invoeren, was ie verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |