Ze is blijkbaar wat aangekomen na de Kooi. D'r gezicht vond ik ook wat voller.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke lijkt wel zwanger..
[ afbeelding ]
het is maar 1 uurtje, Mickey mag als Gast-speler langer mensen op bezoek hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef ruby het volgende:
Selene houdt zich behoorlijk koest dit uurtje.
Of Amanda snapt het verschil tussen on-stream en off-stream net wat beter dan Nadia....quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan is Nadia wel consequenter als Amanda want die moest Lieke eerst ook niet, en nu is het haar beste vriendin.
een tv momentquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub stond buiten te wachten hopend op ...?
Dt pak zit gewoon voor geen meter.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke lijkt wel zwanger..
[ afbeelding ]
Hij is gek.Door Huub word er weer tv gemaakt.Lieke is daar alleen maar om Huub te kwetsen en das mooie tv hoor.Huub ga ook maar lekker hangen enzo.We hebben gezien hoe de kooi dan is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:31 schreef Carlaa het volgende:
Huub staat klaar om tv te maken?
Heel simpel, er gebeurt weer iets, Natasja hoef ik ook niet terug te zien, maar als die in de kooi zou verschijnen zou de Cos ook sneller lopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Maar de cos loopt nu wel wat vlotter, hoe kan dat nou ?
Maar de COS liep wel weer als een sneltrein... gelukkig gaat het nu weer terug naar "er gebeurt niets" dat is altijd prettiger dan de aanwezigheid van iemand die niets toevoegtquote:
Mooi neutraal OPpie Petraa (nou ja, op dat hoppen na danquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:30 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!
GVD de 1e keer dat ik hem wilde invoeren, was ie verdwenen
Well donequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:30 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!
GVD de 1e keer dat ik hem wilde invoeren, was ie verdwenen
Ergernis-COSjes, lopen meestal keihardquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Heel simpel, er gebeurt weer iets, Natasja hoef ik ook niet terug te zien, maar als die in de kooi zou verschijnen zou de Cos ook sneller lopen.
Hij heeft haar toch die brief gegeven en ze heeft hem aangenomen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub druipt af en had haar nog een brief willen geven ...
Ik vind dat hij zich ook laat kennen omdat hij ZO doetquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
Huub vindt dat Lieke zich laat kennen als ze "zo" doet.
Nee, ik denk niet dat Sylvia contact met Lieke wil.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Bijna alle EX-dgk-ster hebben contact met elkaar vertelde ilona tijdens haar bezoek als
2 daagse gast-speelster, ze komen bij elkaar, bellen, uit eten, alleen niet met Natasia....
Zal Lieke contact hebben met Eric , Sylvia, ........?
Zo, binnenkort Sylvia die langs komt, ze is in Nederland,
wilde eerst carnavallen en zou dan langs komen
of heeft Huub zijn punten alweer op?
Logeert Amanda's hondje niet bij Nadia?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu ook vast twijfelen aan Nadia. Zij vond het ook raar.
Nee, de hoertjes moeten weer komen als Huubje zich ontdaan heeft van Claire.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
Yeey het hoertje is weg.
Ik hoop juist wel dat ze het doorbrieft, dat is weer een Para Brian.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch die brief gegeven en ze heeft hem aangenomen..
In ieder geval is dit weer genoeg voor een aantal avonden tv uitzending. Toch nog gewerkt vandaag met z'n allen.
Ik hoop van harte dat Amanda de dingen die Lieke tegen haar heeft gezegd over Brian's gedrag niet doorbrieft aan zijne heiligheid.
(Fatsoen?)quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef ruby het volgende:
Huub vindt dat Lieke zich laat kennen als ze "zo" doet.
Groot gelijk, wie denkt die kabouter wel niet dat hij is, het is een eng ventje, een puber die nu weer over de zeik is omdat hij geen aandacht kreeg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat een sekreet is die Lieke, gewoon Huub eerst weer negeren terwijl hij al minuten staat te wachten.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Groot gelijk, wie denkt die kabouter wel niet dat hij is, het is een eng ventje, een puber die nu weer over de zeik is omdat hij geen aandacht kreeg.
En dat is het enigste wat hij wil : Aandacht !!![]()
Als het goed is wel maar toen Selene haar wilde uitnodigen voor de dag dat Amanda één jaar in de kooi zat kregen ze geen contact met haar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Logeert Amanda's hondje niet bij Nadia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |