Ik had tenminste nog het excuus dat het vroeg in de middag was maar Korn was dat vast nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha een maat van me heeft zo ooit Korn gemist. Die riep steeds: als Korn komt, als Korn komt, als Korn komt!
En toen kwamen ze een keer en toen lag 'ie out cold in z'n tent
Oh ja, weet ik veelquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verzorgt? Ze boekt altijd wel bluesoptredens voor op het festivalMaar ze heeft zelf geen boekingskantoor he
Wel goede contacten
Dr Lonnie Smith zegt me niets maar de anderen wel. Sas heb ik in november nog gezienquote:Paar toppers in de blues die opgetreden hebben op het festival: Julian Sas, Daniel Lohues, Jan Akkerman, Dr. Lonnie Smith
Dat is wel jammer want die zijn geweldigquote:Cuby and the Blizzards wilde ze dit jaar maar die konden niet
Wie, wat, waar, wanneer etc?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:20 schreef MaJo het volgende:
Kom je dit jaar ook buurten?
PM me anders even welke artiesten je nodig hebt, mijn moeder kent aardig wat muzikantenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik veel
[..]
Dr Lonnie Smith zegt me niets maar de anderen wel. Sas heb ik in november nog gezien
Er zijn een aantal kleine artiesten waar ik op zit te wachten maar de oude boekingskantoren laten niets van zich horen
[..]
Dat is wel jammer want die zijn geweldig
Jazz by Duurstede, ieder eerste weekend van juniquote:
Ohja, dat ken ik nog van vorig jaar. Toen kon ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jazz by Duurstede, ieder eerste weekend van juni
Nodig? Ik heb ze niet nodig maar ik wil ze graag nog een keer zienquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
PM me anders even welke artiesten je nodig hebt, mijn moeder kent aardig wat muzikantenWaar heb je ze voor nodig eigenlijk?
Hmm ken ze allemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nodig? Ik heb ze niet nodig maar ik wil ze graag nog een keer zien
Ze komen uit de VS maar het gaan om:
Ellis Hooks
Trudy Lynn
en Johnny Mastro.
Die laatste heb ik al een paar keer gezien en die was echt geweldig. Er stond de laatste keer een Nederlandse bluesband in het voorpgramma die ook enorm goed was. Die ga ik nog wel even opzoeken, dat moet te achterhalen zijn.
Ellis Hooks is een soort Otis Redding op Red Bull. Zijn stem is ook heel erg hetzelfde. Ik heb de CD's maar die slaan nergens op als je hem eenmaal live hebt gezien. Wát een energie
Nee, dat dacht ik alquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm ken ze allemaal nietMijn moeder zegt het ook niets... Ruben Hoeke band kent ze wel, vind ze ook erg goed
Neen, maar ga ik wel even opzoeken zoquote:Ken je John Primer? Dat is een bluesiemand uit Amerika en die komt waarschijnlijk![]()
Ik ben overal voor inquote:Ik zal je tegen die tijd zeker een seintje gevenAls je trouwens zin hebt om mee te helpen, is altijd erg gezellig en we hebben altijd mensen nodig
Komen ook wat vrienden helpen die je kent (irien en zebaz onder andere). Is altijd super sfeer
Hmm.. op mn werk zie ik nog wel eens van die dingen voorbij komen die zien er best wel hip uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zijn echt crapDegene die ik ooit gekocht heb doet het gewoon helemaal niet
Ik ga trouwens vanavond naar het lanceringsfeest van de Nederlandse Myspace afdeling in de MelkwegWerd gister door een vriend opgebeld (voor nem en red: AJ) en die had nog kaarten over
Lijkt me wel tof, C-Mon en Kypski treden in ieder geval op
Is wel een toffe manier van begraven/gecremeerd/verspreid wordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bloemen krijg je niet van mij misschien van MadMaster of van MaJo.
En muziek? Hoezo muziek? Je wordt onder het genot van de 1812 overture van Tchaikovski de lucht in geschoten met een Howitzerje as verspreid over een groot veld vol toeschouwers
Het moet denk ik geen vaste prik worden want dan gaan er veel meer doden vallen denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is wel een toffe manier van begraven/gecremeerd/verspreid worden
Was die niet laatst al dood maar stiekem toch weer niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het moet denk ik geen vaste prik worden want dan gaan er veel meer doden vallen denk ik
Ohja, Benny Nijman daarnet overleden. Dat u het maar weet.
Klopt..maar nu waren de batterijtjes écht leeg.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was die niet laatst al dood maar stiekem toch weer niet?
jahquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was die niet laatst al dood maar stiekem toch weer niet?
Ja, dat waren jullie toch?quote:
nee dat waren mensen/bedrijven die een emailbericht van ons verkeerd hebben overgenomenquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi er nog eentje in de oven.
Niet zelfgemaakt. Niet op dit tijdstip.
Van 2200-0500quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:03 schreef Nesle het volgende:
Heerlijk gesport en de mol gekeken
Morgen een schoolfeest van 2200-0500 dus dat wordt KNALLEEEUH![]()
Ik heb trouwens een bed van 180x200 en ben zelf 1.65
Oh zo. Nee dacht op school in de aulaquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Nesle het volgende:
Tja het wordt gegeven in de plaatselijke "discotheek" dus die is gewoon lang open.
Dat wordt dus ongeveer 07.00 in bed, na het eten en terugfietsen
Vervolgens om 14.00 een wedstrijd met volleybal
Komt gaut!
Als ik slaapgebrek heb krijg ik ook altijd honger. Volgens mij is dat dus normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dat was heerlijk. Maar nog steeds honger.![]()
Er is vast iets mis met me; ik eet te veel en ik slaap te veel. Ik ga vast dood.
We gaan allemaal een keer de pijp uitquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ah, dus ik ga niet dood.
Dat zien we morgen dan wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik denk niet dat je straks gaat slapen en het loodje legt
Wat voor heerlijke snacks heb jij nog op voorraad dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Jongens, kappen. Ik krijg trek en dat is niet goed
- brood met kaasquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor heerlijke snacks heb jij nog op voorraad dan?
Ik ruik de nostalgie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh yeah ik heb een Spirograph-ding gedownload! Nu kan ik toekijken hoe de computer een tekening maakt!
Dit is aanzienlijk minder frustrerend, en m'n pen gaat niet door het papier heenquote:
Link?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh yeah ik heb een Spirograph-ding gedownload! Nu kan ik toekijken hoe de computer een tekening maakt!
En, last van?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
Mijn laatste verstandskies komt door.
http://widgets.opera.com/widget/5218/ Het is wel een plug-in voor Opera, dus die heb je eigenlijk ook nodigquote:
Natuurlijk niet, ik ben een bikkel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
En, last van?
Dat lijkt me stug, maar goed dat je er geen last van hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben een bikkel.
Dan ga je niet! Opgelost, slotje!quote:
Dan gaat ikt naart bedt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://widgets.opera.com/widget/5218/ Het is wel een plug-in voor Opera, dus die heb je eigenlijk ook nodig
Dan ga je toch lekker een DVD kijken?quote:
Deze geluisterd of zijn het gewoon je semi-Rotterdamse roots?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Het werkt ook met FF, beetje blind werken, maar het kan.
De mensen die nog wel van elkaar houden lagen in bed te neuken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
Oooh, ik had net een nare blik in de toekomst.Onderweg kijk ik altijd bij mensen naar binnen (moeten ze hun gordijnen maar dichtdoen
)
En in vrijwel elke huiskamer zaten man en vrouw op de bank tv te kijken. Zij in de ene hoek en hij in de andere. Enenen er was zo'n L-vormige bank en ook daar zaten ze zo ver mogelijk bij elkaar vandaan.![]()
Of in aparte stoelen.
Wat is dat toch?
Poster is een voyeur!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Soempie het volgende:
Oooh, ik had net een nare blik in de toekomst.Onderweg kijk ik altijd bij mensen naar binnen (moeten ze hun gordijnen maar dichtdoen
)
En in vrijwel elke huiskamer zaten man en vrouw op de bank tv te kijken. Zij in de ene hoek en hij in de andere. Enenen er was zo'n L-vormige bank en ook daar zaten ze zo ver mogelijk bij elkaar vandaan.![]()
Of in aparte stoelen.
Wat is dat toch?
Ik snap niet wat je nu bedoeld. Maakt ook niks uit, het werkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had niet over de site maar over het programmaatje zelf
Ah, heb ik toch nog mijn goede daad voor vandaag gedaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef Soempie het volgende:
Wyc, nu kan ik in elk geval gerustgesteld naar bed.![]()
Ik begreep niet waar jij het over had en weet nog steeds niet wát er nu precies bij je werktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nu bedoeld. Maakt ook niks uit, het werkt.
Jouw Spirograaf. In mijn Firefox.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begreep niet waar jij het over had en weet nog steeds niet wát er nu precies bij je werkt
Ey, how ya doin'?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, heb ik toch nog mijn goede daad voor vandaag gedaan.![]()
Ik ga ook maar naar bed. Mezelf in slaap huilen omdat ik geen man heb bij wie ik zo ver mogelijk vandaan kan zitten.
Serieus? Geinigquote:
Rotterdamse roots natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze geluisterd of zijn het gewoon je semi-Rotterdamse roots?
Krakkemikkig of niet, het gaat mij er vooral om om bij jou te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb een krakkemikkig krukje hier. Zin om te zitten?
Whahahaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mensen die nog wel van elkaar houden lagen in bed te neuken.
Opgelost. Slotje!
Sorry, moet even: Nou, dat zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb een krakkemikkig krukje hier. Zin om te zitten?
Zullen we samen een avondje op de bank gaan zitten? Hoef jij niet te huilen en heb ik iemand om bier voor me te halenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, heb ik toch nog mijn goede daad voor vandaag gedaan.![]()
Ik ga ook maar naar bed. Mezelf in slaap huilen omdat ik geen man heb bij wie ik zo ver mogelijk vandaan kan zitten.
Wat dacht je van een knietje?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we samen een avondje op de bank gaan zitten? Hoef jij niet te huilen en heb ik iemand om bier voor me te halen
Ik begin op mijn buik en net voordat ik in slaap val, draai ik op mijn rechterzij. Zo word ik ook weer wakker, ik beweeg niet (als ik alleen ben danquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn jullie druk in je slaap.![]()
Ik lig thuis gewoon in foetushouding tegen een grote knuffelbeer aan en af en toe draai ik om en dan kruip ik tegen m'n tweede kussen.
Ik had gisteren (bij hoge uitzondering) een 'restpartij' pizza gratis meegekregen van mijn werk. Eentje met shoarma, maar ook eentje met gekruid gehakt en dillesaus. Die was echtquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mensen die nog wel van elkaar houden lagen in bed te neuken.
Opgelost. Slotje!
Dan ga ik zéker aan de andere kant van de bank zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een knietje?
Nu ga ik écht slapen. Echt.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Van 2200-0500
Bij ons begon het om 7-8 en dan mocht je blij zijn als het om 01:00 "pas" stopte
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Oh zo. Nee dacht op school in de aula
Bij ons was het ook in de lokale disco en die duurden inderdaad ook wel tot 4 ofzo.
ik hoor het al, een hele kudde keukenprinsessenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom net bij een vriendin vandaan. Heel gezellig, samen met haar gegeten bij wat vriendinnen van d'r
Alleen dat eten![]()
Rösti-schotel met prei, tomaat en mozarella (), maar de prei was niet gaar, de rösti ook niet, alles was lauw en er was ook nog veel te veel prei. En door die prei heb ik me nu toch een buikpijn
Het was dat de tomaat en mozarella zo lekker waren samen, en het toetje was goddelijk (eigen choco-mousse), maar anders
Wel hele leuke vriendinnen, ik ga vast nog eens
Klinkt bekend. Alleen bij ons werd het dan weggekiept en gingen we de stad in ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom net bij een vriendin vandaan. Heel gezellig, samen met haar gegeten bij wat vriendinnen van d'r
Alleen dat eten![]()
Rösti-schotel met prei, tomaat en mozarella (), maar de prei was niet gaar, de rösti ook niet, alles was lauw en er was ook nog veel te veel prei. En door die prei heb ik me nu toch een buikpijn
Het was dat de tomaat en mozarella zo lekker waren samen, en het toetje was goddelijk (eigen choco-mousse), maar anders
Wel hele leuke vriendinnen, ik ga vast nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |